Suomi maksaa.Panasonic 65MZ800 oled Kruunuradio 2999 € ja Saksa 1098 €
Mikä maksaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suomi maksaa.Panasonic 65MZ800 oled Kruunuradio 2999 € ja Saksa 1098 €
Mikä maksaa?
Krunikassa ehkä asiakaskin maksaa.. ei niin pennistä kiinni. Onhan tuo tuossa kulmalla jo pitkään ollut. 90-luvun lopulla tosin itse viimeksi tuolla tainnut asioida - tai ehkä ~2000.Suomi maksaa.
Hieman OT: Aikoinaan oli hieman "kermaperse" putiikki mutta palvelultaan ja asiantuntemukseltaan siihen aikaan aivan loistava. Parit amp:t haettuna aikoinaan. Parhaiten Panaa tarjoilee K:radion lisäksi Marek ja Radiokulma (TRE)Krunikassa ehkä asiakaskin maksaa.. ei niin pennistä kiinni. Onhan tuo tuossa kulmalla jo pitkään ollut. 90-luvun lopulla tosin itse viimeksi tuolla tainnut asioida - tai ehkä ~2000.
Ite hommasin Samsung Q60D:n. Ei ole vielä saapunut.Oisko jollakin nyt suosituksia 43 tuumaiselle telkkarille? Budjettina 300-400€
Jos näin on, niin ompaa kemmanen ominaisuus uudessa tv:ssä.Veikkauksena sanoisin, että YLE Areena ja Elisa Viihde suoltaa pihalle 50fps kuvaa, jota televisio ei osaa tahdistaa oikein.
Sama ongelma tainnut vaivata Chromecastia ja "ratkaisuna" hankkia AppleTV tai Nvidia Shield, jotka osaavat tehdä tämän.
On kyllä melkoinen ominaisuus. Kiitos tiedosta, huomenna ajattelin painaa tilausnappia. Joutuuko tässä nyt hyppäämään Philipsin kelkkaan. Katsotaan.On muuten oikeasti monelle käyttäjälle harmaita hiuksia tuova "ominaisuus". Eipä ole käynyt tuo mielessäkään että 845 sekoilee nuiden kanssa. Pahoittelut jos jollakin menee minun takia laitteen palauttelurumbaksi kun tuota 845:ttä on tullut mainittua todella useasti ostoslistan kärkipäähän edullisempien mallien kohdalla. Kärsiikö 745 samasta muutes onko tietoa?
Juuri näin.Apple TV ohittaa ongelman ainakin, siinä on mätsäys valittavissa frameratelle, että dynamic rangelle jos TV ei sitä osaa.