Makuasioista ei kannata kiistellä mutta omaan ajatusmaailmassa telkkari on vain näyttölaite ja kuvanlähteet on sitten erikseen.No ei oikeastaan. Tai se olisi se viimeinen vaihtoehto, jonka korvatakseen täytyy "puutteellinen" telkkari saada ihan poskettoman hyvällä diilillä.
Toistaalta myös, jos ajatellaan hintapolitiikkaa niin taitaa silti tuo "puutteellinen" C3 + erilliset kuvanlähteet on aika paljon halvempi kuin joku muu samankokoinen OLED-televisio jossa on sisällä ne 2-viritintä.
Myös se, jos niitä TV:stä tallennettuja ohjelmia haluaa katsoa pitkänkin ajan kuluttua, on tuo erillinen laite sitä varten siitä hyvä, että ne tallenteet on sitten katsottavissa sittenkin, kun televisio on vaihtunut uuteen ja myös silloin, jos vaikka rikkoontuneen tilalle tulee takuuseen uusi tai vaihdetaan esim. emolevy, nuo TV:n tekemät tallenteet ovat ymmärtääkseni aina laitekohtaisesti sidottuja.
Kyllä minulla toimii hienosti Apple TV 4K tuolla LG:n kaukosäätimellä (saa laitteet päälle ja kaikki toiminnot käytettävissä) ja vaikka kaikki kuvanlähteet menee vahvarin kautta TV:lle, ei minun tarvitse erikseen käynnistää vahvistinta, jos en halua välttämättä ääniä sen kautta esim. myöhään illalla jotain sarjaa katsoessa. Ainakin tuo Jammun Aventage hanskaa homman, että se päästää HDMI:n läpi vaikkei vahvaria käynnistä.Mä tykkään käytettävyyden puolesta siitä, että telkkari osaa hanskata kaiken tarpeellisen, kun hypin DLNA-mediapalvelimen, PVR-tallennuksien ja televisiokanavien välillä sillä yhdellä näppärällä TV-kakella ilman että tarvitsee käynnistellä kotiteatterivahvistimia ja ulkopuolisia PVR-tallentimia siihen kylkeen, jollaiset mulla myös on, vaikkakin PVR:n osalta vähän vanhentuneena.