Joo näinhän se on. Harmi vaan kun näitä ei oikein mihinkään paikalliseen liikkeeseen pääse tuijottelemaan niin tarvii ostaa sokkona.
1. Tarkoitus on katsoa Netflixiä/Areenaa ja jonkinlaista bluray kokoelmaa, jota on tullut hillottua pitkään omista suosikkileffoistani. Muija katsoo love islandia tai muuta vastaavaa paskaa silloin kun en itse katso jotain "järkevää".
2. Paha sanoa, mittailin ja totesin että tuo 77" on kyllä valtava. Mutta toisaalta leffateatterityyppinen kokemus kiinnostaa kun haluan syventyä leffaan ja laittaa verhoa kiinni jne.
3. Kyllä kuvanlaatu on tärkeää ja varsinkin sujuva liike, nykimistä vihaan eniten kaikista kuvaan vaikuttavista tekijöistä.
4. Laatu
5. Nykyinen on joku 37" tv jostain vuodelta 2005 (muijan tv, johon se on ihan tyytyväinen..). Omasta mielestä siinä on niin paska kuva, että ei siitä kannata katsoa mitään. Hellasäröä tulee varmasti joko koosta tai hinnasta
Mutta sille ei anneta nyt arvoa kun itse haluan hyvää kuvaa.
Tuota C1 olen myös katsellut, se voisi kyllä olla myös todella asiallinen. Tarkoitus olisi ostella kylkeen vielä kunnon Dolby Atmos setti kun olen äänenlaadustakin vähän nirppanokka. Tietokonepuolelta löytyy Genelec G1 + Genelec subbari, joihin olen ollut kyllä tyytyväinen. TV-puolelle ei kyllä ole tarkoitus ostaa ihan Genejä kun muuten budjetti räjähtää ihan täysin.
Huh, tulipas romaani.