Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulle tuli vastaavan näkönen isukki (itse asiassa näyttää melkein identtiseltä sun kuvan kanssa) enkä muokannu kun toista, bugittaakohan toi isä-generaattori päivityksen jälkeen?Tein molemmat sisarukset itse uusiksi niin pappa Ryderille peli antoi lievästi rujon olemuksen.
![]()
Mulle tuli vastaavan näkönen isukki (itse asiassa näyttää melkein identtiseltä sun kuvan kanssa) enkä muokannu kun toista, bugittaakohan toi isä-generaattori päivityksen jälkeen?
Aloitin pelaamisen vasta päivityksen jälkeen, joten kokemusta ennen päivitystä ei ole.
Mullakin tuo isukki tuli päivityksen jälkeen. Ennen päivitystä jolloin toinen sisaruksista oli vain muokattu niin pappa Ryder näytti ihan siedettävältä. Saattaa olla, että tuo pappageneraattori bugittaa. Toinen sisaruksistaoli siis muokattu ennen päivitystä ja isukki oli ihan kunnioitettavasti vanhentuneen näköinen. Nyt muokkasin toisen sisaruksen ja toinen jäi samanlaiseksi kuin olin muokannut aikaisemmin ja pappa on nyt sen näköinen kuin olisi naama edellä kaatunut katuun ja jäänyt samalla jyrän alle.Mulle tuli vastaavan näkönen isukki (itse asiassa näyttää melkein identtiseltä sun kuvan kanssa) enkä muokannu kun toista, bugittaakohan toi isä-generaattori päivityksen jälkeen?
Aloitin pelaamisen vasta päivityksen jälkeen, joten kokemusta ennen päivitystä ei ole.
Minähän jo vaahtosin tuosta mustasta isästä täällä aiemmin. Ettei vaan olisi sen rasistin kädenjälkeä moiset "bugit". Rasistit ja feministit jättäneet jälkensä peliin.
Koskahan se isompi päivitys tulee, josko ton sitten jo ostaisi?
Nyt vedetty läpi kaksi kertaa. Tuosta lopusta vähän tilitystä
Pahoin pelkään, että Archon tulee palaamaan. En itse jaksa uskoa, että se mulkku olisi kuollut lopullisesti kun ei saatu ampua seulaksi. Muutenkin mistä en oikein pidä oli se, että sitä ei oikein selitetty miten tämä arkkisaatana sai SAM:in hallintaansa. Maagisesti sen yhden ainoan näytteen avulla mukamas vai? sekä arkin valtaus Nexusesta joo ööh okei. Looginen ratkaisu olisi ollut tappaa toinen kaksosista kun on toinen saatu taas henkiin. Käsittääkseni Ketteillä ei olisi ollut mitään mahdollisuutta edes saada SAMia edes hallintaansa tai edes luoda samanlaista tegnologiaa. Hieman absurdia, että verinäyte jonka Archnon Ryderistä ottaa paljastaa tekoälyn olemassa olon? Myöskään siitä kyseitä näytteestä ei olla käytönnössä edes huolissaan mitä siitä voisi seurata.
Muistin väärin sen mitä Archon teki. Sentään kun asian tarkistin asiaa vähän edes puitiin. Tuo, että eivät tarvinneet SAMia kyseisen teknologian käyttämiseen olisi voitu selittää edes parilla sanalla. Miksi kykynee kun muut eivät. Ainoastaan jää arvailu, että omalla Saralla oli jokin käsitys ehtinyt syntyä miten se toimii ja SAM otti niin sanotusti kärsijän roolin lopusta paskasta mitä se aiheutti
Itseäni loppujen lopuksi jäi kaivelemaan kuka tämä salaperäinen Benefactor oli. Googlettamalla löytyi kieltämättä mielenkiintoisia teorioita. Myöskin se Quorianeiden arkista saatu viesti herättää mielenkiintoa milloin se oikein lähti liikkeelle ennen vai jälkeen reapereiden tuloa galaksiin
Kysyn täältä elikkä tuota nomadia ei varmaan saa koskaan pumpum vaihteseen? koska olisi niin paljon helpompi ME1 tyyliin tiputtaa noita posteja.
Mä yritin jossain aavikolla ajaakin niiden elukoiden päältä mutta pärkäle särkivät sitten suutuspäissään koko nomadinTarkoitat siis saako Nomadia aseistettua? Ei saa. Voit tosin ajaa sillä vihujen päältä (toistuvasti). ME1:ssä itse aina hyppäsin ulos Makosta ja ammuin vihut kiikarikiväärillä suuremman XP-palkkion takia.

Mä yritin jossain aavikolla ajaakin niiden elukoiden päältä mutta pärkäle särkivät sitten suutuspäissään koko nomadin
Jossain kohtaa vain kun menet takaisin samoille mestoille ja vihut tulleet taas takaisin nin toivoisi vain että voisi lähettää nomadista raketit matkaan ja problem solved.
Eikös nämä ala olee n.s parhaat aseet mitä tulee lippaan kokoon ja tehokkuuteen? --
Eipä sillä väliä, tuli juostua lävitse.Vain kiikarikivääreistä osaan sanoa, mutta jos olet laittanut Isharay:in lisäammusmäärämodin, teet jotain väärin. Isharay on aivan ylivoimaisen hyvä bio-convertterin kanssa, jolloin ammuksiakaan ei tietysti kulu. Jos ei halua käyttää bio-convertteria tai on speksannut hahmonsa ensisijaisesti muuhun käyttöön, on Black Widow omassa luokassaan 3-5 ammuksen lipaskoollaan ja vain vähän alhaisemmalla damagella.
ME3:n monipeliä tuli pelattua paljon, vaikka siinä se oli lähinnä heppoinen lisä kun kaikissa peleissä piti silloin olla moninpeli. Andromedassa moninpeli noudattaa pitkälti samaa kaavaa. Kyllä sitä pelaa, mutta ei se oikeiden moninpeliksi tarkoitettujen pelien tasolle pääse. Tuntuu että vaikeustasoa on nostettu paljon ja kultatason pelejä en ole vielä edes uskaltanut yrittää. Hahmonkehityskin tuntuu paljon hitaammalta ja hankalammalta. Sellainen maku on jäänyt, että nyt pusketaan aiempaa enemmän oikean rahan käyttäjäksi, jotta saisi kunnollisia aseita ja kulutustarvikkeita. Yksinpelikampanja on kuitenkin ollut niin vahva pettymys, että täytyy nyt hetki koittaa moninpeliä tahkota.Toimiiko moninpeli? ME3:n moninpeli oli aika hauskaa aikansa..
Väittäisin että vielä puuttuu ainakin yksi iso korjauspaketti, sen verran yhä on bugia. Onneksi saivat moninpelin toimimaan ilman lagia, niin sitä kiva takoa...sekin tuntuu tosin huonommalta kuin ME3 oli, liian...hektinen? ja liian sokkeloiset ja umpinaiset kartat, ei kerkeä hengähtää tai tutustua tiimiin.Jokos tämä alkaa olemaan valmis paketti, vai vieläkö on tulossa jotain isoja päivityksiä?
En ymmärrä miksi tämä uusin mässy ei saa 10/ 10 arvosteluja sekä rakkautta
Kotakulta tullut tässä taannoin pitkä (ja mielestäni hyvin kirjoitettu) artikkeli Andromedasta ja sen kehityksestä. Tuossa on lähteinä käytetty pelin parissa työskennelleitä ihmisiä. Kohtuullisen karulta kuulostaa osittain.
http://kotaku.com/the-story-behind-mass-effect-andromedas-troubled-five-1795886428
Lyhykäisyydessään kyllä. Visuaalisesti peli on erittäin hieno. Planeetat joilla voi vierailla ovat hieman monipuolisempia. Heti pelin alku on hieman sekavamman oloinen, ja alkuun pääsy tuntui kestävän hitusen kauemmin. Tarina ei ehkä aivan niin intensiivinen mitä aiemmissa peleissä. Kaikkea pientä "turhaa" säädettävää on enemmän, jota voi grindata värkkäämisen ilosta.Jäi näköjään niin pahat traumat kolmosesta etten ole edes ajetellut tätä hankkivani.
Mitäs tässä nyt on eroa noihin aikaisempiin? Se ettei pelata Shepardilla ja on hieman avoimempi?
Jäi näköjään niin pahat traumat kolmosesta etten ole edes ajetellut tätä hankkivani.
Mitäs tässä nyt on eroa noihin aikaisempiin? Se ettei pelata Shepardilla ja on hieman avoimempi?

Onko joku saanut HDRrää toimimaan järkevästi? Itsellä näyttää Samsungin telkussa paremmalta ilman.
Uusimmat ajurit itseltä löytyykin. Ps4 pro ja netflix toimii HDR10 tilassa mainiosti. Varmaan nvidian ajureissa jotain vikaa, ei siinä varmaan auta kuin odotella.En osaa neuvoa mitään, mitä tehdä saadakseen se toimimaan, mutta omassa LG:ssäni toimii erinomaisesti niin hdr10 kuin dolbykin.
Ainakin AMD:llä tuli kevään aikana ajuripäivitys, joka korjasi hdr:n värejä Mass Effectissä, joten ajuripäivitystä ainakin kokeilisin.
Itsellä taitaa olla lähemmäs 40h täynnä ja vielä kolme planeettaa ainakin käymättäOdotellut että konsoilla hinta laskisi alle 30€ mutta nihkeetä on. Vähän himoittaisi että pitäisikö Onella ostaa sillä 35€, plesellä nyt latasin sen demomahdollisuuden ja vähän alkua kokeilin, planeetalle ehdin yms.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.