Yleinen Mass Effect ketju

Oli jopa vähän outoa aluksi kun ME3 jätti pois kaikki nuo mekaniikat, koska etenkään ne hakkeroinnit ei minua häirinneet tippaakaan vaan olivat aivan jees. Mutta olihan se pinnallista ja todellisuudessa "turhaa".

Ja se skannailukin on ainakin minusta rentouttavaa vaihtelua kunhan sitä tekee aina vähän muun tekemisen lomassa. Huonompi homma jos sitä lykkää kunnes niitä resursseja oikeasti tarvitsee.
 
Minäkin pelasin juuri trilogian läpi. Täytyi kokeilla minkälaista vaikutusta dialogien kautta peliin voi saada, ja LE2 ja LE3 tuli maksimoitua renegadea. Välillä vaatiin ihan oikeaa henkistä sietokykyä, jotta voi tehdä kaikki mahdolliset selkäänpuukotukset yms. tovereilleen. Olin aivan yllättynyt kuinka paljon noilla valinnoilla saakin vaikutettua tapahtumien kulkuun. Aplodien paikka Biowarelle tuosta. Edellisestä trilogian läpipeluukerrasta on jo useita vuosia, ja vaikka tämä oli kolmas kerta kokonaisuudessaan, niin silti jäi vielä polte pelata kertaalleen hieman eri valintakombinaation kanssa. Ykkös osan ikä vain näkyy todella harmillisesti kaikilta osin, niin se oli kyllä ylivoimaisesti puuduttavin osa pelata läpi. Mutta silti lähes välttämätön, jossa on myös omat hetkensä. Etenkin loppupuolella.
 
Minäkin pelasin juuri trilogian läpi. Täytyi kokeilla minkälaista vaikutusta dialogien kautta peliin voi saada, ja LE2 ja LE3 tuli maksimoitua renegadea. Välillä vaatiin ihan oikeaa henkistä sietokykyä, jotta voi tehdä kaikki mahdolliset selkäänpuukotukset yms. tovereilleen. Olin aivan yllättynyt kuinka paljon noilla valinnoilla saakin vaikutettua tapahtumien kulkuun. Aplodien paikka Biowarelle tuosta. Edellisestä trilogian läpipeluukerrasta on jo useita vuosia, ja vaikka tämä oli kolmas kerta kokonaisuudessaan, niin silti jäi vielä polte pelata kertaalleen hieman eri valintakombinaation kanssa. Ykkös osan ikä vain näkyy todella harmillisesti kaikilta osin, niin se oli kyllä ylivoimaisesti puuduttavin osa pelata läpi. Mutta silti lähes välttämätön, jossa on myös omat hetkensä. Etenkin loppupuolella.
"Hyvä hyville, kova pahoille" on hauska tyyli pelata. :comp:
 
Minäkin pelasin juuri trilogian läpi. Täytyi kokeilla minkälaista vaikutusta dialogien kautta peliin voi saada, ja LE2 ja LE3 tuli maksimoitua renegadea. Välillä vaatiin ihan oikeaa henkistä sietokykyä, jotta voi tehdä kaikki mahdolliset selkäänpuukotukset yms. tovereilleen. Olin aivan yllättynyt kuinka paljon noilla valinnoilla saakin vaikutettua tapahtumien kulkuun. Aplodien paikka Biowarelle tuosta. Edellisestä trilogian läpipeluukerrasta on jo useita vuosia, ja vaikka tämä oli kolmas kerta kokonaisuudessaan, niin silti jäi vielä polte pelata kertaalleen hieman eri valintakombinaation kanssa. Ykkös osan ikä vain näkyy todella harmillisesti kaikilta osin, niin se oli kyllä ylivoimaisesti puuduttavin osa pelata läpi. Mutta silti lähes välttämätön, jossa on myös omat hetkensä. Etenkin loppupuolella.
Tekisi kanssa mieli pelata renegade läpipeluu, mutta ei vaan kantti kestä. Tulee paha mieli, kun tekee ilkeitä asioita:lol:

Kolmosta pelatessani lähinnä nauratti, millainen haloo pelin julkaisuaikana saatiin siitä, että pelissä oli mahdollista luoda romanssi samaa sukupuolta olevan hahmon kanssa. Pelasin mies-Shepardilla ja Kaidan taisi olla yksi romanssivaihtoehto. Vain pari keskustelua oli missä implikoitiin että tästä voisi oikeilla sanavalinnoilla kehkeytyä jotain enemmän, mutta nämäkin keskustelut olivat nykymittapuulla vain keskusteluja joissa miehet uskalsivat puhua tunteistaan. Näinkin pienestä aikoinaan pahoitettiin mieli.
 
Täysin paragonina nämä on kyllä kyllä mahdollista pelata (mutta käy usein aika puisevaksi ja persoonattomaksi), mutta täysin renegadena en oikein itsekään ilkeäisi. Sen sijaan paragon-painotteinen joka kuitenkin usein valitsee myös renegade-vaihtoehdon tai päinvastoin on itselleni mukavin.

Tosin kokemukseni useista vaihtoehtoisista läpipeluista on lähinnä ME2:sta; muita ei ole jaksanut samalla tavalla hakata.
 
Sen sijaan paragon-painotteinen joka kuitenkin usein valitsee myös renegade-vaihtoehdon tai päinvastoin on itselleni mukavin.

Sama. Renegadea käytetään tilanteissa, joissa se toimii paljon luontevammin kuin paragon-vaihtoehto. Kuitenkin kokonaisuus on silti paragon-painotteinen.

Kasetti ei kestä puhdasta renegadea ja puhdas paragon käy turhankin juustoiseksi.
 
Suosittelen kokeilemaan täyttä renegade polkua, vaikka siinä kyllä menettää yöunensa. Kumminkin sitä kautta tulee monia mielenkiintoisia tapahtumia ja nyansseja peliin. Toimii samalla yhtenä hyvänä aikuistumistestinä itselleen, kun voi vähän tutustua omiin negatiivisiin tunteisiin. :)
 
Ykkönen tuli vedettyä täysin puhtaasti paragonina, kun siinä nuo valinnat aina painottuivat keskusteluihin. Kakkosen ja kolmosen systeemi oli siinä mielessä parempi, että oli mahdollisuus tehdä konkreettisia tekoja kesken keskustelun, etkä vilkkuvaa logoa tarkemmin tiennyt mitä Shepard oikein vetää hihastaan. Noita reaktio-regadeja tuli kyllä käytettyä kun tuntui luonnolliselta, eivätkä ne edes tuntuneet järin "pahoilta."
 
Itsellä ehkä eniten ahdistusta aiheutti ME3:ssa Wrex:n selkään puukottaminen. Se temppu eskaloitui yllättävän epämiellyttäväntuntuiseksi pelin aikana, ja aina välillä jotenkin hahmot siitä muistuttivat. Oli melkoinen kokemus sekin. Erikoista huomata miten digitaalisia mielikuvitushahmoja kohtaan voi muodostua noin inhimillisiä tuntemuksia. Jos jonkin pelin tapahtuma voi olla "ikimuistoinen" niin tuo ainakin...
 
ME:n maailmasta löytyy monta hahmoa joihin nuo on täysin oikeutettuja full Paragoninakin

mm. reportterit :shifty:
Ja ME2 lisäosa, jossa seikkaillaan asteroidilla ja
voi ampua sen naisen, jolla on räjähdelaukaisin kädessä.

Itsellä ehkä eniten ahdistusta aiheutti ME3:ssa Wrex:n selkään puukottaminen. Se temppu eskaloitui yllättävän epämiellyttäväntuntuiseksi pelin aikana, ja aina välillä jotenkin hahmot siitä muistuttivat. Oli melkoinen kokemus sekin. Erikoista huomata miten digitaalisia mielikuvitushahmoja kohtaan voi muodostua noin inhimillisiä tuntemuksia. Jos jonkin pelin tapahtuma voi olla "ikimuistoinen" niin tuo ainakin...
Ansaitsetkin menettää yöunesi moisesta teosta:D Yksi harvoista asioista mikä muuten ärsytti suunnattomasti, oli se miten ME3:n lopussa Wrex oli ainut kenen kanssa ei saanut pidettyä sydämellistä 'good old times' keskustelua.
 
Tollasiahan ne oli "valinnat vaikuttaa" pelien alkuaikoina. KOTOR-hengessä hyvä = normaali ihminen, paha = psykopaatti, joka potkii vastaantulijoita huvikseen. Itsekkäistä syistä "hyvän" teon tekeminen, esim. tietäen saavansa palkkion, oli jostain syystä aina hyvyyttä ja "pahan" piti kusta omatkin hommat ettei vahingossa ollut kenellekään avuksi...
 
Vähän liioittelua. Psykopaatit tuskin peleistä juuri edes innostuvat. Eihän tuossa tarvita kuin vähän aikuisten taitoja, eli kykyä käsitellä tunteita ja ymmärtää, että kyseessä on vain peli, niin niillä pääsee jo kyllä hyvin pitkälle. Niillä eväillä pystyy jo hyvin tutkimaan sekä pelin, että oman mielen eri polkuja läpi :)
 
Vähän liioittelua. Psykopaatit tuskin peleistä juuri edes innostuvat.
Tarkoitan, että piti pelata psykopaattia ;)

Jos KOTORissa halusi kunnon sithlordin, oli ihan tarpeetonkin väkivalta kauppiaita sun muita kohtaan syytä muistaa ja piti jättää järkeviä hommia väliin koska ne laskettiin hyvyydeksi. Peli ei siis osannut (tietenkään) tulkita pelaajan motiiveja.
 
off-topic, mutta eikös KOTOR:stakin pitänyt tulla jokin remasteri? Siinä on vielä aukko sivistyksessä, joka täytyisi saada haltuun. Joskus orkkis versiota yritin pelailla, mutta siinä jos missä ajan hammas on nakertanut liikaa.
 
Onhan siitä tulossa, noin 6kk sitten oli julkaisu. Kyseessä on täysi remake, ei LE:n kaltainen remaster. Peliä kehittää Aspyr Media Biowaren sijasta.

Tässä vaiheessa pelistä on aika vähän infoa, mutta esim tuolla on jotain

Itse aiheeseen: itse olen aika monta kertaa vetänyt pelit läpi (varsinkin 2 ja 3, jälkimmäinen ”point of no return”-hetkeen asti). Ei ole kyllä kantti kestänyt pelata 100% renegadena, tykkään liikaa tiimiläisistä että voisi olla täysi pahis… Ja renegadesta saa vielä napsun enemmän irti, kun pelaa nais-Shepardilla. Jennifer Halelta aivan huikea suoritus!
 
Kaikkee sitä näkee kun saa mass effect ketjusta lukea olevansa joku psykopaatti :D Renegadenahan on aivan loistava pelata ja ihan legendaariset läpät. Ekat bitchit lähtee lentoon jo muutaman minuutin kohdalla. Se menee jo huumoriosastolle välillä, ite ainakin naureskelen sille pahis Shephardille. Joku selittää ummet ja lammet jotain syvällisiä ja sitten vastaus on tyyliin "turpa kiinni ämmä". Aloitin nyt kakkosesta, alkusarjakuvassa tapoin Wrexin ja tein kaikki huono valinnat ja nyt sitten tiuskin vaan kaikille.

Fallout 3 oli kans loistava pelata sellasta mulkkua ja räjäyttää megaton
 
Kaikkee sitä näkee kun saa mass effect ketjusta lukea olevansa joku psykopaatti :D Renegadenahan on aivan loistava pelata ja ihan legendaariset läpät. Ekat bitchit lähtee lentoon jo muutaman minuutin kohdalla. Se menee jo huumoriosastolle välillä, ite ainakin naureskelen sille pahis Shephardille. Joku selittää ummet ja lammet jotain syvällisiä ja sitten vastaus on tyyliin "turpa kiinni ämmä".
Ei siis et sinä pelaajana ole psykopaatti, vaan täys-renegade Shepard on. Johan tuokin sen todistaa:lol:
Fallout 3 oli kans loistava pelata sellasta mulkkua ja räjäyttää megaton
Kaikkien näiden vuosien jälkeenkin tämä on yhä omalla bucket listillä, hävettää olla näin nössö..
 
Niin kuin aina, yksi akseli riittää kuvaamaan heikosti ihmistä. Hyvä-paha on usein kummallinen altruisti/rationaalinen - itsekäs/mielipuoli yhdistelmien välinen valinta. Ne realistisemmat lawful evil tyyppiset hahmot on usein mahdottomia pelata kun peli ei huomioi, että itsekkäät teot palkkion toivossa tai muuten oman asiansa edistäminen voi päälle päin näyttäytyä toisten auttamisena. Kaupanteossakin molemmat puolet saa jotain mutta ei se tarkoita sitä, että pahat ihmiset varastaa aina.
 
Mass Effectin Renegade tyylistä jäi mieleen suurelta osin mulkku tyyppi. Menin modatun Kotor 1/2 joitakin vuosia sitten ja pelasin täysin Sith tyyppiä, ukko oli ihan arvaamaton hullu, Mm jossain kohtauksessa nainen kerjää rahaa että saisi lapselle ruokaa niin tilanne päättyi niin että tämä joutui maksamaan ettei päässyt hengestään kun kehtasi kerjätä sankarilta rahaa.

Kyllä syletti kun Kotor 3 sijasta tekivät sen MMO räpellyksen.
 

Bioware-pisteet tapetaan lopullisesti, joten alkuperäisten pelien delsut saa jatkossa ilmaiseksi.

Sain tuosta mailin EA:lta muutama päivä sitten ja olin jo innoissani menossa lataamaan DLC:t talteen, mutta sitten tajusin että (omalla kohdallani) ei mitään hyötyä, koska
- Prime Gamingista sai juuri silloin Legendary Editionin ilmaiseksi Originiin, ja lisäksi
- Legendary sisältyy pysyvästi Xbox Game Pass Ultimateen.

Jos DLC:iden vapauttaminen olisi tehty vähän aiemmin, niin olisi kiinnostanutkin. :kahvi:
 
Viimeksi muokattu:
Itelle noi delsut olis ollut se syy pelata legendary edition. Ei mitää latauspalvelua käytössä nii olis saattanut mennä joskus jonku ilmaisen kokeilun kautta. Kävimpä kuittaileen itelle loputki delsut.
 
N7 päivä meni minulta näköjään kokonaan ohi, mutta näköjään mitään merkittävää ei julkaistu, mikä on lievä pettymys.

 
1680979912180.png


En tiedä mitä tein väärin mutta Mordin ressukka otti ja kuoli ME2 lopussa, pelasin siis Legandry Edition versiota modeilla:

1680980120600.png

Missään kohtauksessa ei näytety Mordinin kuolemaa mutta Sheppi sanoi hyvästit yhdelle ruumisarkulle.
Käytin netti vinkkejä että miten saisin mahd monta pelastettua jatkoa ajatellen mitta näin kävi.

Jonkun pakko kuolla vaiko teinkö jotain väärin?
En muuten välittäisi jos kyse olisi ollut DLC hahmoista mutta Mordin näyttelee aika isoa roolia ME3 tai ainakin oman kokemuksen mukaan koska X360 aikoina sain kaikki pidettyä elossa(paitsi DLC hahmot koska en omistanut DLC matskua)
 
Ei tainnut olla Mordinin loyalty missionia tehtynä? Mordin on yksi heikoimmista, jotka kuolee aika varmasti jos ei ole loyal.
 
1680979912180.png


En tiedä mitä tein väärin mutta Mordin ressukka otti ja kuoli ME2 lopussa, pelasin siis Legandry Edition versiota modeilla:

1680980120600.png

Missään kohtauksessa ei näytety Mordinin kuolemaa mutta Sheppi sanoi hyvästit yhdelle ruumisarkulle.
Käytin netti vinkkejä että miten saisin mahd monta pelastettua jatkoa ajatellen mitta näin kävi.

Jonkun pakko kuolla vaiko teinkö jotain väärin?
En muuten välittäisi jos kyse olisi ollut DLC hahmoista mutta Mordin näyttelee aika isoa roolia ME3 tai ainakin oman kokemuksen mukaan koska X360 aikoina sain kaikki pidettyä elossa(paitsi DLC hahmot koska en omistanut DLC matskua)

Jos kaikkien hahmojen luottamus tehtävät suoritettu ja oikeat hahmot valittu eri tehtäviin viimeisessä vaiheessa, niin kaikkien pitäisi säilyä hengissä. Aika tarkka missä järjestyksessä pitää tietyt asiat tehdä pelin edetessä, että saa täydellisen lopun. Useampi vuosi kun pelaillut tuon viimeksi, niin ei nyt ihan ulkoa muista. Mutta orkkiksen je LE:n välillä tuskin eroa tuon suhteen.
 
Jos kaikkien hahmojen luottamus tehtävät suoritettu ja oikeat hahmot valittu eri tehtäviin viimeisessä vaiheessa, niin kaikkien pitäisi säilyä hengissä. Aika tarkka missä järjestyksessä pitää tietyt asiat tehdä pelin edetessä, että saa täydellisen lopun. Useampi vuosi kun pelaillut tuon viimeksi, niin ei nyt ihan ulkoa muista. Mutta orkkiksen je LE:n välillä tuskin eroa tuon suhteen.
Tämäpä siinä olikin että tein kaikki lojaalisuus tehtävät ja katsoin netistä oikeat hahmot oikeaan rooliin ja kukaan ei kuollut missään välivideossa, siksi tuo Mordinin kuolema tulikin puun takaa.

Mietinkin sitä että aiheuttiko joku modi tuon kuoleman vai mikä.
Voisin toki yrittää pelata loppu tehtävän uudestaan että ottaa Mordinin mukaan mutta sekin taas vie aikaa kun halu olisi jo aloittaa ME3 tai sitten vain niellä miestappio ja kärsiä seuraukset jos se johtuu omista toimista eikä bugista.

Edit: Olen siis pelanut jo pariin kertaan tuon viimeisen tehtävän(tällä roundilla) niillä kerroilla Garrus tai Samantha heittivät veivinsä vaikka olivat lojaajeita niin aloitin alusta mutta en mennyt kuitenkaan Creditsin jälkeiseen kohtaan että olisin nähnyt että kuoli Mordin niissäkin.
Edit2: Niillä kerroilla kyllä näytettiin hahmojen kuolemat että siksi otin askeleita taaksepäin mutta tällä kertaa Mordinin kuolemaa ei näytetty ollenkaan.

Edit3: Ellen tehnyt sitten noita lojaalisuus tehtäviä väärässä järjestyksessä tai jotain.
 
Viimeksi muokattu:
Tämäpä siinä olikin että tein kaikki lojaalisuus tehtävät ja katsoin netistä oikeat hahmot oikeaan rooliin ja kukaan ei kuollut missään välivideossa, siksi tuo Mordinin kuolema tulikin puun takaa.

Mietinkin sitä että aiheuttiko joku modi tuon kuoleman vai mikä.
Voisin toki yrittää pelata loppu tehtävän uudestaan että ottaa Mordinin mukaan mutta sekin taas vie aikaa kun halu olisi jo aloittaa ME3 tai sitten vain niellä miestappio ja kärsiä seuraukset jos se johtuu omista toimista eikä bugista.

Ei pitäisi ainakaan modeista olla kiinni. Mordin taitaa olla herkin kuolemaan noista, joten turvallisinta jos pitää sen tiimissä. Pitää jossakin välissä tutkailla itsekin asiaa, kun todo listalla pelata kaikki 3 uudestaan läpi LE versiona modeilla.
 
Ja jos en nyt ihan väärin muista niin nuo heikoimmat kun ottaa mukaan siihen loppu bosseen niin ne selviää varmasti hengissä, vaikka ei ois ees loyalty tehtynä.
 
Ei pitäisi ainakaan modeista olla kiinni. Mordin taitaa olla herkin kuolemaan noista, joten turvallisinta jos pitää sen tiimissä. Pitää jossakin välissä tutkailla itsekin asiaa, kun todo listalla pelata kaikki 3 uudestaan läpi LE versiona modeilla.
No ehkä otan tämän nytten omana tappiona ja kärsin seuraukset ME3:ssa
Nytten vielä Arrival tehtävä ME2:ssa ja sitten se on paketissa.

Ja jos en nyt ihan väärin muista niin nuo heikoimmat kun ottaa mukaan siihen loppu bosseen niin ne selviää varmasti hengissä, vaikka ei ois ees loyalty tehtynä.
Tämäpä se onkin kun edellisilläkin kerralla X360 aikoina otin omaa tiimiin Garruksen ja Gruntin, kaikki kuitenkin selvisi elossa ilman isompia ongelmia, taisin silloinkin luntata netistä optimaaliset ohjeet.

Ehkä minun pitää kasvattaa pallit ja kärsiä seuraukset, kritisoin aina videopelejä kuinka omilla toimilla ei ole seurauksia mutta heti olen ulisemassa jos en saa hyvää/täydellistä loppua.
 
Mordin kannattaa laittaa saattajaksi miehistön eloonjäänneille, muuten todennäköisyys kuolla lähtee lentoon. "Hold the line" -vaiheeseen jätettyjen ryhmäläisten puolustuskyvyistä otetaan keskiarvo ja mikäli se ei ole riittävän korkea, uhreja tulee ja Mordin on aina ensimmäinen.

Edit:

Garrus, Grunt ja Zaeed ovat vahvimmat puolustajat, ne kannattaa aina jättää linjaa pitämään.
 
En kyllä osaisi kuvitella tätä peliä ilman wrexin napakoita onlinereita:

Wrex is the best.jpg


Siksi en ole ikinä edes ajattellut hänen tappmistaan ME1:ssä, Jos Garrus hoitaa viholliset kaukaa niin tarvitsee Shepardin tiimi tankin ja kukas sen parempi oliskaan kuin Wrex.

Mutta koska ei tämä ME3 pelaaminen ilman bugeja mennyt tai ei varsinaisesti bugi koska peliä ei ole korjattu edes LE versioon elikkä tietyissä tehtävissä sinun täytyy suorittaa side questeja ja minä hölömö jotenkin kuvitelin että ne voi tulla tekee sitten jälkeenpäin, erityisesti nämä uudet DLC tehtävien sidequestit voivat jäädä ikuiseksi ajoiksi kummittelemaan listoille ja eikä niitä saa suoritettua mitenkään ellet sitten palaa saveissa taaksepäin ja suorita tietyn tehtävän aikana niitä... kunnes taas kiitos herra rodun version, hätä ei ole tämän näköinen.

Save managerilla saa muokattua tallenuksia ja samalla voi "kuittaa" noi DLC tehtävät tehdyksi että eivät enää kummittele siinä listassa:



Näillä pääsin jo pitkälle mutta sitten googlen kautta löysin esim Assist Harrot sidequestin ID:n ja yllä olevan steam ohjeiden mukaisesti pääsin kuittamaan sen tehdyksi.

Tietenkään ongelma ei ole suuri jos joitain ei haittaa tämä ME3 quest log systeemi mutta ei minulla tälläisiä harmituksia ykkösessä ja kakkosessa ollut.

Olisi edes kiva että pelin puolelta ne merkattaisin "faiilediksi" ja siten pois listoilta, nytten kun varsinkin yritän tehdä kaikki mitä mahdollista, toisin pitää olla tarkempi jatkossa jos jonkun tehtävän sisällä tulee sidequest niin suorittaa sen ennen emotehtävän loppuun saamista.

Googlesta päätellen tämä sama "vaiva" on ollut jo alkuperäisessä ME3:ssa mutta minullahan ei ollut DLC paketteja siinä niin en huomanut(vai oliko mulla joku.. en muista) mutta x360 versiona pelasin ainakin ilman mitää DLC, pc versiosta en ole varma.
 
Mikänän perkele mun peliin tuli. Mulla siis EA:n kautta Legendary Edition ja modattu aika rankasti kaikki kolme. Tänään kakkosta pelasin ja savetus ei onnistunut kun kovalevy oli täynnä. Tein tilaa mutt peli jäätyi ja ei tuon jälkeen ole latauskuvaa pidemmälle ladannut. Koitin nollata modit, korjata, poistaa ja
asentaa uusiks, mutta ina jäätyy siihen Mass Relay latauskuvaan. Mikähän neuvoksi?

Näyttökuva (124545).png
 
Viimeksi muokattu:
Voisikohan jotain pelin cacheja koittaa etsiä jostain käyttäjän hakemiston alta ja putsailla niitä, jos sinne on päässyt jotain korruptoitunutta kamaa mukaan? Pahimmillaan toki save voi olla korruptoitunut, mutta ehkä siihen ei ole alkuun tarvetta kajota ennen kun muut sotkut on siivottu.
 
Vittu mitä paskaa. Pitääkö vain ostaa uudestaan Steamin kautta. Sen jälkeen kun Origin vaihtui EA Appiin niin ongelmat alkaneet. Joka kerta joutunut sammuttaa ea apin ja käynnistään uudestaan että peli toimii.

Tosiaan nyt 1 ja 3 toimii, mutta 2 jämähtää tohon ruutuun.

- Savefilet poistettu(kopiot olemassa)
- temp tyhjätty
- EA App päivitetty
- peli korjattu 2x
- peli asennettu uudelleen

Ei vain toimi.
 
Pitääkö vain ostaa uudestaan Steamin kautta. Sen jälkeen kun Origin vaihtui EA Appiin niin ongelmat alkaneet. Joka kerta joutunut sammuttaa ea apin ja käynnistään uudestaan että peli toimii.

Voi olla että ei ratkaise ongelmia kun se käynnistyy kuitenkin sen EA apin kautta.
Kokeile tätä:
Tai osta steamista jo kokeile sitten tuota
 
Vittu mitä paskaa. Pitääkö vain ostaa uudestaan Steamin kautta. Sen jälkeen kun Origin vaihtui EA Appiin niin ongelmat alkaneet. Joka kerta joutunut sammuttaa ea apin ja käynnistään uudestaan että peli toimii.

Tosiaan nyt 1 ja 3 toimii, mutta 2 jämähtää tohon ruutuun.

- Savefilet poistettu(kopiot olemassa)
- temp tyhjätty
- EA App päivitetty
- peli korjattu 2x
- peli asennettu uudelleen

Ei vain toimi.
Itsellä oli alkup. ME2:n kanssa pc:llä sellainen ongelma, että Thessiassa peli yleensä jäätyi kun siirtyi esim. Liaran huoneesta ”kauppa-alueelle.” Siihen toimi ratkaisuna window mode full screenin sijasta. Ootko testannut tuota?

Voi olla että ei ratkaise ongelmia kun se käynnistyy kuitenkin sen EA apin kautta.
Kokeile tätä:
Tai osta steamista jo kokeile sitten tuota
Luin ohjeosion läpi ja ei voi kun hattua nostaa EA:n suuntaan. Viddu mikä pulju. DA:O on itsellä jäänyt aina parin tunnin jälkeen kesken, kun peli vaan alkaa jossain kohtaa kaatumaan eikä siihen ole mikään poppakonsti auttanut.
 
Pelaillut tässä ME3 kun sattunut tuo Legendary Edition jäämään lapaseen jostain bundlesta tms. tuonne EA puolelle. Ensin ei meinannut oikein ottaa tuulta alleen kun edellisistä lisäreistä pitkä tovi jo, mutta about 10 tunnin kohdalla olin taas myyty.

Jossain kohtaa siirryin vahingossa pääjuonesta Citadel DLC:n puolelle huomaamattani, mutta parin tehtävän jälkeen oli pakko tarkistaa että mitä helvettiä tässä tapahtui :rofl2: Tuntuu että käsikirjoittajat ja ääninäyttelijät ym. on päästetty irroittelemaan ihan kunnolla tuossa lisärissä, homma menee slapstickin puolelle jo välillä. Mutta en valita, on tullut monta kertaa ääneen naurettua tätä pelatessa - Varsinkin Wrex toimittaa :rofl2:
 
Varsinkin Wrex toimittaa :rofl2:

"Uncle Urdnot is back in town and he brought the boom!"

Älä sitten aloita bileitä ennen kuin pelin pääjuoni on edennyt point-of-no-return vaiheeseen. Tilannekomiikan maksimoimiseksi kannattaa maksoida myös bilevieraiden määrä ja esim. Miranda pystyy osallistumaan vasta kun Horizon-tehtävä on suoritettu.
 
Pelaillut tässä ME3 kun sattunut tuo Legendary Edition jäämään lapaseen jostain bundlesta tms. tuonne EA puolelle. Ensin ei meinannut oikein ottaa tuulta alleen kun edellisistä lisäreistä pitkä tovi jo, mutta about 10 tunnin kohdalla olin taas myyty.

Jossain kohtaa siirryin vahingossa pääjuonesta Citadel DLC:n puolelle huomaamattani, mutta parin tehtävän jälkeen oli pakko tarkistaa että mitä helvettiä tässä tapahtui :rofl2: Tuntuu että käsikirjoittajat ja ääninäyttelijät ym. on päästetty irroittelemaan ihan kunnolla tuossa lisärissä, homma menee slapstickin puolelle jo välillä. Mutta en valita, on tullut monta kertaa ääneen naurettua tätä pelatessa - Varsinkin Wrex toimittaa :rofl2:

Se Citadel oli sellainen viimeinen fanservice-lisäri joka pelasi nostalgialla ja huumorilla. Aika lailla sellainen "kerran vielä" -epilogi koko trilogialle. Varmasti melkoinen sävyero jos sitä pelaa muun tarinan seassa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 622
Viestejä
4 493 870
Jäsenet
74 264
Uusin jäsen
NiuNau

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom