Yleinen Mass Effect ketju

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 252
Harmi vain kuin kaikki panokset meni Anthemiin ja tätä mass effectiä teki Biowaren "B Porukka" mutta eipä kummoisesti onnistunut Antheminkaan vaikka sen kimpussa häärässä saman talon porukka mitä ME sarjaa ennen tätä.

Enään taitaa olla Dragon Age sarja mutta sekin taisi olla yhden hitin ihme vaikka inquisition ihan mukiinmenevä peli olikin.
Huhujen mukaan uusi Mass Effect on tekeillään
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 417
Huhujen mukaan uusi Mass Effect on tekeillään
Taitaa tulla Dragon Agen jälkeen jonka oletettu tulevan 20-21 aikana jos huhuihin voi uskoa että tuskin EA kuoppaa mass effectiä yhden "hudin*" jälkeen.

*:Itse kyllä välillä jopa viihtyi tämän parissa, suurinansio annettakoot pelattavuudella joka oli tälläiselle pelille lähellä 10.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
357
Alkuperäinen trilogia pelattu ainakin 5x läpi Xboxilla ja PC:llä. Tätä uutta pelasin 2h ja se vain jäi. Suurin pettymys koskaan.
 
Liittynyt
17.12.2017
Viestejä
165
Pelattavuus sinällään oli kunnossa, ja upealtahan peli kasvoanimaatioita lukuunottamatta näytti, mutta valitettavasti Biowaren pelille tärkeimmät eli juoni, tunnelma ja kirjoituksen taso oli pahasti hakusessa. Joltain reddittimeemuilulta vaikutti ajoittain dialogi. :( Menin pelin kerran läpi, osittain väkisin silloin vielä Bioware-fanin velvollisuudentunnosta. Sittemmin kyllä karisi mokoma velvollisuudentunto kun seurasi Anthemia ja lueskeli Andromedan kehityksestä tekijätiimin jäsenten paljastuksia.

Eipä ole pahemmin kutkutellut uudemmin pelata. DA:Inquisitioninkin pelasin pari kertaa läpi eri hahmoluokilla, ja ei sekään kyllä täydellinen peli ollut. Jotenkin myös pelialueiden avoimuus ei toiminut yhtä hyvin kuin Inquisitionissa. Ehkä sitä oli palanut puhki DA:n kanssa ja kun Mass Effectissä mentiin samalla idealla niin alkoi elimistö hylkiä samantien. :lol: Vanhaa trilogiaa taas tuli pelattua läpi uudelleen ja uudelleen. Ykköstä tainnut pelata läpi jonku tusina kertaa, kakkosta samaa tasoa ja kolmostakin ainakin viidesti. Kolmosen moninpeliäkin tuli aikanaan pelattua satoja tunteja, mutta Andromessa ei sekään sytyttänyt enää samalla tavalla.

Jos on sarjalle jatkoa tulossa niin saapa nähdä. Enpä usko että suunta Biowarella tulee paranemaan ennen kuin Biowaren itseään täynnä oleva johtoporras saadaan vaihtoon ja kunnon visiota kehiin, sekä EA:n painostusta lievennettyä. Respawnin pelit kyllä osoittavat että EA:n alla ollessakin voidaan hyviä pelejä saada aikaiseksi.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 287
Biowareltahan on alkuperäiset osaajat lähteneet jo aikoja sitten.. Kannattaa melkeimpä odotella laaturopeja pienemmiltä pelistudioilta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 378
Uudet konsolit mahdollistaisi kyllä eeppisen laajat universumit ja muun loistokkuuden.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
787
Se oliskin hohdokasta ajella makolla taas yhdellä tyhjällä ja turhalla planeetalla ja tapella taas samoja vihuja vastaan saadakseen jotain turhaa loottia.
Minkäs takia siihen pitäisi tehdä tyhjä ja turha planeetta ja samat vihut saadakseen turhaa loottia?
En ummarra.
 
Liittynyt
01.10.2017
Viestejä
257
toivottavasti uudistavat roppakaupalla pelimekaniikkaa, suojasta räiskintä ja yhteen nappiin typistetyt kontrollit eivät ole enää nykyaikaa. varsinkin ensimmäinen osa ei tiennyt mitä on, räiskintä- vai roolipeli pintapuolisilla promilletason tilastonäpräilyillään
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 068
Bioware on ollut niin sieluton pulju jo tovin etten odota tältä mitään.
Ei kai remasterointiin sielua tarvita? Päinvastoin ydintuotteenhan tulisi pysyä samana. Itse olen näihin herännyt niin myöhään, että sarjan kaikki osat on pelaamatta, josko tämä vaikka auttaisi projektin kanssa.
 

Apinamakina

Tukijäsen
Liittynyt
14.07.2017
Viestejä
1 079
Tänne kyllä tarvitaan oma ketju Mass Effect-trilogiaa varten tai nimetä tämä ketju uudelleen.

Mass Effect 1-3 olen pelannut vain kerran läpi ja siitäkin on jo aikaa, niin voisi olla hyvä sauma pelata ne nyt uudelleen JOS tämä remasteri on ostamisen arvoinen ja ovat oikeasti panostaneet siihen. Modeillahan saa jo noita alkuperäisiä ihan nätin näköisiksi kait.

Samperi niissä oli kyllä hyvä juoni ja hahmot. Olisivat heittämällä Star Warsin tasolla, ellei jopa ylempänä jos olisivat elokuvia. Mitä nyt 3:n lopetus vähän lässähti, mutta kokonaisuutena olivat hyviä.

Ja pentele näissä oli hyvät musat. Vieläkin nousee karvat pystyyn tästäkin pätkästä:
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 287
Mass Effectin musiikeille iso peukku tosiaan! Itse pelasin trilogian usempaan otteeseen joten tuskin enää jaksaa lämmitellä, jos eivät sitten kirjoita 3. osaa kokonaan uusiksi. 1. osassa Vigilin sanoin "The Reapers are alien, unknowable. Perhaps they need slaves or resources. More likely, they are driven by motives and goals organic beings cannot hope to comprehend." Tuolle tasolle motivaatioissa kun olisi jääty niin paremmin olisi mennyt.
 
Viimeksi muokattu:

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 548
Tuolle tasolle motivaatioissa kun olisi jääty niin paremmin olisi mennyt.
Juurikin näin. Toivoin aina, että Reaperit OLISIVAT Freespace 2 Shivanien tapaan omalla levelillä ja loppupuolella ei olisi ikinä selvinyt heidän motiivinsa ja ainoastaan WTF fiilis olisi jäänyt jäljelle. FS2 lopetus oli vieläkin eeppinen kun muistelee miten tähti oli vetämässä itseään supernovaksi ja ainoastaan tuli käsky paeta pois...
 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
Enpä ole pelannut osia 1 ja 3. Joskus ykköstä testailin, mutta PC-versio oli niin kankeasti toteutettu että jäi lyhyeen. Kakkonen oli tosi hyvä, joten kolmosesta olin innoissani, mutta PC-version tökeryydet, erityisesti todella suttuiset tekstuurit, olivat liikaa. Kolmonenhan tuli konsolisukupolven loppupäässä, joten X360:n muisti ei enää riittänyt mihinkään järkevään, joten PC-versio sai luonnollisesti saman surkuhupaisan käsittelyn mikä tuossa sukupolvessa oli tapana.
Nuo kaksi pelaamatonta ja miksei kakkonen vielä uudestaan kiinnostavat, joten olen oikein iloinen että tämä trilogia uusitaan. Bioware varmasti osaa tämän homman kun ei tarvitse kuin grafiikan parissa puuhastella. Bioware on edelleenkin taitava firma, mutta heidän johtonsa on aivan onneton. Tästä johtuen aikataulut ja budjetit venyvät, joten tehdään hieno pohja, mutta huono kokonaisuus ja viimeistely, millaisia Andromeda ja Anthem ovat. Toivottavasti sähellys loppuu ja silmäkarkkia riittää trilogiassa kerrakseen. Voitaisiinko jopa Frostbitelle nuo kääntää vai onko UE4 luonnollinen valinta?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 853
Itse pelasin ykkösen ja kakkosen läpi, mutta kakkosen delsut ja kolmonen jäi kokonaan pelaamatta. Moneen otteeseen on ollut kiinnostusta pelata trilogia kokonaisuudessaan läpi, mutta EA:n surkuhupaisa hinnoittelu pelien ja delsujen suhteen on saanut aina luopumaan ajatuksesta.

Remasteroitua all-in-one pakettia olen odottanut jo pitkään.. aijai :drool:
 
Viimeksi muokattu:

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 417
Voitaisiinko jopa Frostbitelle nuo kääntää vai onko UE4 luonnollinen valinta?
Itseasiassa pelikuvaa ei ole näkynyt(?) niin vaikea sanoa että onko tämä vain tekstuuri/reso boostaus vaiko onko tehty pintaa syvemällä myös töitä(pelimoottorin vaihto jne)

Ei siinä etteikö tämäkin kelpaisi mutta omissa haaveissa olisi ollut Frostbitelle käännetty trilogia mutta ehkä se olisi kustantanut liikaa.

Edit:
No miten tämän ottaa:

"BioWaren tiimimme on nyt monen kuukauden ajan tehnyt ahkerasti töitä päivittäessään kolmen valtavan pelin pintakuvioita, varjostusominaisuuksia, malleja, tehosteita ja teknisiä ominaisuuksia. Tavoitteemme ei ollut tehdä uudelleen tai uudistaa alkuperäisiä pelejä, vaan nykyaikaistaa kokemus niin, että fanit ja uudet pelaajat voivat kokea alkuperäisen pelin sen parhaassa mahdollisessa muodossa. "
 
Viimeksi muokattu:

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
Itseasiassa pelikuvaa ei ole näkynyt(?) niin vaikea sanoa että onko tämä vain tekstuuri/reso boostaus vaiko onko tehty pintaa syvemällä myös töitä(pelimoottorin vaihto jne)

Ei siinä etteikö tämäkin kelpaisi mutta omissa haaveissa olisi ollut Frostbitelle käännetty trilogia mutta ehkä se olisi kustantanut liikaa.
Katsoin trailerin nyt tarkemmin ja onhan nuo hahmot tosiaan edeltävää sukupolvea laadultaan. Olettakaamme että tulee mitä sanoit, kerran kun mainonta on maltillista. Tekstuurien lisäksi tehosteita on helppo nakkailla paremmaksi ja lisäillä kun on tehoa millä mällätä.
Olisi markkinamielessä paljon järkeä julkaista uusiksi kunnon kasvojenkohotuksella, etenkin jos saisi uusille konsoleille oman version ensi vuoden ensimmäisellä puoliskolla ottaen huomioon muiden pelien julkaisut. Todella pidetty sarja, joten paukkuja kannattaisi ladata. UE4 olisi looginen valinta moottoriksi vaivannäön kannalta.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 369
Itse pelasin ykkösen ja kakkosen läpi, mutta kakkosen delsut ja kolmonen jäi kokonaan pelaamatta. Moneen otteeseen on ollut kiinnostusta pelata trilogia kokonaisuudessaan läpi, mutta EA:n surkuhupaisa hinnoittelu pelien ja delsujen suhteen on saanut aina luopumaan ajatuksesta.

Remasteroitua all-in-one pakettia olen odottanut jo pitkään.. aijai :drool:
Kakkonen oli noista huonoin, mutta mielestäni kolmososa paikkasi sitä hyvin ja vei tarinan kunnialla kotiin. Suosittelen kyllä trilogian pelaamista, jos vähänkin nappaa.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
676
Ai että kyllähän nuo remasterit tulee pelattua läpi jos ohjaintuki on valmiina.
 

Taizuuni

Jai Bhole Ki!
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 442
Itse pidän eniten ykkösestä vaikka onhan se nykypäivänä vähän kankea pelattavuudeltaan.
Suosittelen myös kirjat lukemaan läpi, avaa hyvin eri hahmojen taustoja.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
688
Itse olen ykkösleirissä, vaikka kankea kuin rautakanki. Mutta pidän ostohousut vielä kaapissa, kunnes näkee miten tätä remasteroitu.
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 068
Kyllähän ME2 oli parasta koko trilogiassa. Kolmosen lopetus oli historiallisen perseestä, joka sittemmin korjattiin edes vähän paremmaksi extended cutilla.
Samaa mieltä. Kakkosen suicide mission on ehkä yksi intensiivisimpiä tehtäviä mitä olen missään pelissä tehny ja kun ekaa kertaa aikoinaan pelas ja tapatti kolmasosan porukasta niin se vitutti kyllä pitkään.. :sori:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 369
Kyllähän ME2 oli parasta koko trilogiassa. Kolmosen lopetus oli historiallisen perseestä, joka sittemmin korjattiin edes vähän paremmaksi extended cutilla.
Ei ME2 missään nimessä huono ollut! Se vaan tuntui jäävän omalla kohdalla vähän paitsioon. Taisi muuten juuri olla tuo Extended Cut kolmosesta joka tuli tahkottua.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 619
Ihtelle ykkönen tieten oli hieno kokemus ekaa kertaa pelatessa, mutta on vanhentunut todella paljon ja paljon mitä muistaa siinä olleen hyvää onkin melko köpöstä.
Kakkonen taas sit oli pettymys aluksi, mutta nostanut hurjasti osakkeita varsinkin lisäreiden myötä siihen tuli reilusti semmosta avaruusoopperameininkiä.
Kolmonen ei meikästä ollu mikään pettymys. Ehkä pelimekaniikka tässä oli hauskin ja ne kyvyt yms. toimi mukavimmin. Lisärit tästä pelaamatta ton hinnottelun vuoksi sitä from ashesia lukuunottamatta. Ei se loppu minusta niin huono ollut. Reaperit minusta vähän vesitettiin jo ykkösessä. Tykkäsin siitä apokalyptisestä tunnelmasta joka muistutti hieman Dragon Agen darkspawn armeijaa.

Viime vuonna tuli trilogia pelattua, joten tuskin tästä innostuttua tulee ihan heti. Jos steamiin saa joskus alta kahen kympin ja päivitys on muutaki ku kiiltoa, nii ehkä sit.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
84
Kun pelasin ykkösen läpi uudestan jokunen vuosi sitten, oli Citedelissa harhailu ja juoruilu parasta antia. Taistelu on vain niin järkyttävän kankeata ja käy puuduttavaksi. Toivottavasti legendary editionin myötä pelistä tulee edes hieman sulavampi.
 

Everdreamfin

Arthur Morgan
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
430
Vaikka vähäsen offtopic niin Mafia 2 uusintaversio oli välillä aika karun oloinen kun animaatiot ja hahmojen ilmeet yms. olivat vuodelta 2010 kun vertaa uusiin peleihin. Toivottavasti EA saa siellä puolen asiat kuntoon kun omasta mielestä pelkkä tekstuurien uusiminen ei riitä.

En siis tiedä tekniikkapuolesta mitään joten ei hajua mitä ja millä tavalla toteuttavat ME-legendaryt :geek:
 

Apinamakina

Tukijäsen
Liittynyt
14.07.2017
Viestejä
1 079
Ekaa Mass Effectiä haukutaan vanhentuneeksi ja sen taistelumekaniikkaa kömpelöksi, mutta itse ainakin pidin silloin siitä. Kun aloin pelaamaan kakkososaa, olin vähän pettynyt että ekan pelin Knights of the Old Republic-tyyliset roolipeli elementit oli vaihdettu enemmän Gears of Wars-tyyliseen räiskintään.

Ekaa Witcheriäkin haukutaan sen combatin takia, mutta itse ainakin opin pitämään siitä kunhan siihen ehti tottua.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 417



Ketkä kannatti kakkosta niin eivät ole yksin mielipiteensä kanssa, itse ehkä olisin eniten ykkösen kannalla vaikka se pelattavuus ei ole hyvin kestänyt aikaa mutta se tunnelma musiikki ja uutuden viehätys olivat se the juttu kun aikoinaan aloitin sarjan pelaamisen.

Olin siinä onnellisessa asemassa tämän sarjan kanssa että aloitin vasta 2014 pelaamisen niin sai rauhassa juosta koko trilogian läpi ja vielä VPD:ssä oli tarjouksena ota kolme maksa kaksi peleissä.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 619
Ekaa Mass Effectiä haukutaan vanhentuneeksi ja sen taistelumekaniikkaa kömpelöksi, mutta itse ainakin pidin silloin siitä. Kun aloin pelaamaan kakkososaa, olin vähän pettynyt että ekan pelin Knights of the Old Republic-tyyliset roolipeli elementit oli vaihdettu enemmän Gears of Wars-tyyliseen räiskintään.

Ekaa Witcheriäkin haukutaan sen combatin takia, mutta itse ainakin opin pitämään siitä kunhan siihen ehti tottua.
Niin, siis nimenomaan itselläkin kävi näin, että aikanaan julkaisussa ykkönen vaikutti kakkosta paremmalta, mutta jälkikäteen trilogian kahteen kertaan putkeen pelanneena ykkösen hohto on kyl häipynyt ihan kokonaan ja sitä joutuu vähän kuin ettimällä ettimään sitä fiilistä mikä ekalla kerralla tuli. Kakkonen oli taas aluksi hyvin konsolimainen ja paikoin jopa typerältä tuntuva chest-high-walls ammuskelu, mutta sittemmin se nosti osakkeita, koska on edelleen ihan mielekäs pelattava ja osa DLC:stä on jopa todella hyviä.

Ykköstä kun alkaa enemmän tutkimaan nii päätehtävien ulkopuolelta lähes kaikki sivutehtävät tapahtuvat identtisissä paikoissa ja tarinankuljetus niissä on välillä vähän vanhojen tekstiropejen tasolla; vie hahmo koneelle, paina interaktionäppäintä = seuraa selitys mitä tapahtuu ja miten hahmo reagoi, mutta oikeastaan mitään ei näytetä.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
431
Ai että, vasta mietiskelin että pitäisikö pistää ME trilogia tulille, kun tuota andromedaa koittanut pelata, mutta jos ja kun tämä tulee, ehkäpä uusimmille konsoleille niin säästän läpipeluut sinne.
 
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
72
Ekaa Mass Effectiä haukutaan vanhentuneeksi ja sen taistelumekaniikkaa kömpelöksi, mutta itse ainakin pidin silloin siitä. Kun aloin pelaamaan kakkososaa, olin vähän pettynyt että ekan pelin Knights of the Old Republic-tyyliset roolipeli elementit oli vaihdettu enemmän Gears of Wars-tyyliseen räiskintään.

Ekaa Witcheriäkin haukutaan sen combatin takia, mutta itse ainakin opin pitämään siitä kunhan siihen ehti tottua.
Itsellä se meni juurikin näin. Ensin pelasin aikanaan ME2:n läpi. Alku tuntui oudolta ja turhan konsolimaiselta toteutukselta, mutta alun jälkeen imi mukaansa todella vahvasti. Edelleen yksi parhaista peleistä, mitä olen koskaan pelannut. Sen jälkeen yritin ykkösosaa pelata kovilla odotuksilla, mutta ei se vaan oikein lähtenyt. Pelaaminen ja toteutus jo silloin tuntui todella kankealta ja varsinkin se helvetin haahuilu sen koppakuoriaisen kanssa tyhjillä planeetoilla söi kyllä peli-ilon loppuun. Pari kertaa olen sitä yrittänyt, mutta ei vaan pysty. Witcher ensimmäisen kanssa vähän sama juttu. Se taistelu on vaan jotain ihan järkyttävää, eikä sitä pysty pelaamaan. Se on syönyt itse asiassa vähän hohdon koko sarjalta, kun jopa siinä kolmososassa ne vanhat muistot siitä saatanan haamumiekkailusta tulivat mieleen.

Mitä tulee sitten kolmososaan, niin sehän oli todella hyvä muutamia asioita lukuunottamatta. Loppu oli tosiaankin karmea floppi, mutta ei se sentään koko peliä pilannut. Lisäksi mainostus edellisten pelien valintojen nitoutumisesta ei kyllä oikein vaan toiminut. Tottakai haaste oli jo itsessään valtava/mahdoton, mutta silti olisi voinut toteutus olla parempi ja valintojen suonut vaikuttavan oikeasti enemmän. Sitten vielä se lopun taistelu maassa.....tunnelma oltiin saatu luotua mielestäni hyvin siihen asti, mutta sitten eeppistä taistelua odottaessa siinä käytännössä yhden/kahden tyypin kanssa soolotellaan menemään 10000 alienia vastaan. Mihis ne muut joukot unohtui ? Ja miten se muiden tyyppien roolitus ylipäätään ?? Noita asioita hiomalla olisi ollut vuosikymmenen peli heittämällä, nytkin puutteineenkin hyvä ja sai janoamaan lisää.

Andromedalle sitten odotukset olivat liikaa, ja upeista grafiikoista huolimatta ainakin ekat 10h jättävät todella onton kuvan. Juoni ei oikein lähde, hahmoihin ei samaistu, ja jotenkin se haahuilu planeetallakaan ei oikein maistu. Samalla myös jotenkin se taistelu tuntuu vanhanaikaiselta ja kankealta. Jotenkin kokonaisuutena ikään kuin kuti jäi piippuun ja peli on jäänyt siihen kohtaan odottamaan jatkoa. Kyllä se pitää jonain päivänä yrittää puristaa läpi, mutta pettymys on jo nyt valitettavan suuri. Toivottavasti mahdollinen jatko sitten osataan päivittää nykypäivään säilyttäen silti se Mass Effectin alkuperäinen fiilis. Siinä sitä haastetta kehittäjille riittää.

Tuo remasterointi herättää kyllä ihan positiivisia fiboja. Valitettavasti viimeaikaiset pelien restauroinnit ovat kyllä itselle monesti jättäneet todella vaisun kuvan (hello Blizzard???), joten todella toivon että eivät tuota ryssi. Mielellään ottaisi tuon käsittelyyn jos on hyvin tehty. Mitä tulee parhaaseen ME-osaan, niin eihän siinä ole kahta sanaa; kyllä kakkososa on kirkkaasti paras, enkä itse käsitä miten joku voi olla eri mieltä ? Vähän sama kuin Terminator-sarjassa; kaikki järkevät ihmiset tietävät kakkososan olevan kirkkaasti paras, mutta jotkut hipit/besserwisserit väittävät ykköstä paremmaksi ihan vaan vänkäämisen ja "olen erilainen"-stigman takia. No ei sillä, helvetin tylsäähän tämä elämä olisi, jos kaikesta oltaisiin samaa mieltä.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
688
Mitenkhään ne jatkais. Sinänsä harmittaa, jos Andromeda ei saisi jatkoa. Ongelmista huolimatta koin, että siinä oli jotain juonilankoja, joiden haluaisin jatkuvan.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 417
Ymmärsin myös että mukana tekemässä on paljon alkuperäisen trilogian väkeä.
En tiedä ketä siellä on jäljellä enään kun ovi Biowarella käynyt aika tiuhaan ja alkuperäinen tiimi oli tekemässä Anthemia mutta toivottaan että sieltä hyvä peli olisi tulossa.

Andromeda rungolle jokatapauksessa hyvä alkaa vääntää peliä jos se peli jossain onnistui niin omalle maulle tehtyä todella passeli pelattavuus oli yksi niistä.
 

Everdreamfin

Arthur Morgan
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
430
Hieno teaseri kyllä :drool: Andromeda oli kyllä aika kaamea pettymys. Aloitin sitäkin pariin kertaan mutta jotenkin en päässyt kiinni siihen hahmoon Sheridanin jälkeen :cry: Kunhan saan Mafian viimeisin osan pois jaloista niin kai sille pitäisi antaa ME4:lle mahdollisuus ennenkuin CP2077 on patchattu siihen kuntoon että voi i8400 + 1070GTX kombolla pelata.
 

Apinamakina

Tukijäsen
Liittynyt
14.07.2017
Viestejä
1 079
Tuosta Reaperi-torvesta tulee joka kerta kylmät väreet...Teaserista heräsi kyllä mielenkiinto, mutta EA kussut liian usein muroihin, niin en odota yhtään mitään.
 
Liittynyt
13.09.2017
Viestejä
489
Andromedaa ei tullut edes kokeiltua. Originaalitrilogiahan oli aivan mahtava, mutta ei ole tosiaan odotuksia, että miten tämän onnistuvat pilaamaan.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 548
Katotaan mitä tulee. Ennakko-odotuksia ei ole, koska BioWaressa tuo taso on mennyt aika lähelle nollaa. Anthem, DA:I, Andromeda. Joo... Ei kyllä kauhean vakuuttava track record.
 
Liittynyt
22.09.2017
Viestejä
337
Vanhoista Mass Effecteistä kakkonen ylivoimaisesti paras ja pelattu moneen kertaan läpi. Löytyy edelleenkin paremmilla tekstuureilla modattuna koneeltani. Andromeda ainoa jota en ole edes pelannut, haistoin sen jo ennalta flopiksi. Toivottavasti tuovat Shepardin takaisin tuohon uuteen massuun tavalla tai toisella, ei voi olla liikaa pyydetty. Varsinkin kun kusivat Mass Effect kolmosen lopun.
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Hieno teaseri kyllä :drool: Andromeda oli kyllä aika kaamea pettymys. Aloitin sitäkin pariin kertaan mutta jotenkin en päässyt kiinni siihen hahmoon Sheridanin jälkeen :cry: Kunhan saan Mafian viimeisin osan pois jaloista niin kai sille pitäisi antaa ME4:lle mahdollisuus ennenkuin CP2077 on patchattu siihen kuntoon että voi i8400 + 1070GTX kombolla pelata.
Sheridanin? Nyt on Babylon viitoset ja Mass Effectit sekaisin. :hmm:
 

V84

Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
135
Kunhan nyt palaisivat takaisin siihen, mikä aikanaan Biowaren peleistä teki hyviä, mutta enpä pidättelisi hengitystäni asian suhteen... Jotakin ihmeellistä tapahtui Andromedan ja Inquisitionin kanssa (joku voisi sanoa, että jo Dragon Age 2:n kanssa mentiin metsään) ja tuntui, että kaikki aiempi osaaminen on alasajettu ja pelit ovat toinen toistaan "virtaviivaistetumpia".
 
Liittynyt
28.09.2019
Viestejä
898
Toivotaan ME4 jatkuu siitä ME3 destroy-vaihtoehdosta jolloin on mahdollinen shepard klooni......
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 993
Viestejä
4 188 708
Jäsenet
70 854
Uusin jäsen
rata-mestari

Hinta.fi

Ylös Bottom