Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Launch-traileri yritti kyllä ihan liikaa. Tässä olisi toiminut huomattavasti paremmin vähän hillitympi tyyli. Musaksi samantyylistä sci-fi ambienttia kuin aikaisemmissa Mass effecteissä ja samalla oltaisiin maalailtu kuvaa isommastakin avaruussaagasta. Nyt oli vaan helvetinmoista säksätystä, räjähdyksiä ja ukot hyppi sinne tänne. Tuli enemmänkin mieleen joku codi tai bäfä.
No tässä ykkösen traileri 10v sitten
Trailereiden osalta aika kultaa muistot, toisin itse en ollut nähnyt ykkösen traileria kun nytten muistaakseni, tiesin kyllä että mokoma pelisarja on olemassa jo tuolloin mutta ei kiinnostanut mikään rpg pelit, paitsi skyrim sitten siihen genreen totuttautui vuonna 2011 ja sitten ostin boxille koko trilogian vuonna 2014.Niin? Whats your point?
Samaa gameplayta räiskeen ja mäiskeen kanssa näytti olevan kuin Andromedankin launch trailerissa. Musasta toki voidaan olla montaa mieltä mutta ei se nyt tuota Andormedan traileria paskonut, sopi itseasiassa oikein hyvin siihen. Ihan hyvää vaihtelua verrattuna noihin ainaisiin "epic trailer music"-musiikkeihin joita kuulee joka helvetin pelitrailerissa nykyään.
Mulle tulee lähinnä mieleen et on ihan erilainen fiilis Andromedan trailerissa. Ykkösessä oli sellaista eeppistä menoa ja asetelma oli selkeä - Shepard vs. Galaksi. Tuossa lähinnä paistaa läpi se, että tuo voisi olla mikä tahansa "Space combat with rpg set in a new galaxy" -peli. Tuossa vaan ratsastetaan Mass Effectin IP:llä eikä niinkään tunnu jatkumolta itse Mass Effect universumiin. Tulee edelleen Inquisition fiilikset.
Hmm, mitäs ihmettä, mulla lukee, että on esiladattavissa perjantaina 19.00.Oijoi, muutama yö enää, torstaina pääsee testaamaan Andromedaa.
Mites tuo triali tuossa nyt toimii? 10h, mutta miten kauan? Viikonlopun vai miten? Perjantaina olisi aikaa lyödä andromeda tulille, että en kai vaan jää paitsi toiminnasta? Spoiler, Achievementit näkyy Originissa
Hmm, mitäs ihmettä, mulla lukee, että on esiladattavissa perjantaina 19.00.
Ok, mistä sen näkee? Pitäisikö se näkyä Originissa? Mullakin on tuo Origin Access.Origin Accessin Play First-kokeilu aukeaa 16. päivä.
Ok, mistä sen näkee? Pitäisikö se näkyä Originissa? Mullakin on tuo Origin Access.
Jep. Ite olen miettiny ihan samaa. En usko että kenelläkää täällä on firsthandexperienceä koko pelistä. Alotetaa arvostelut sitten huomenna ja haukutaa sitten jos aihetta on.Aikaa moni näköjaan on jo jonkun aikaa pääsyt pelamaan, ku osavat sano, että paskaa peli se on. Itse ennakotilasin tänään, vaikka selvästi yksi kaikkine aikojen paskin pökäle sieälta on tulossa, mikäli uskoa "ennakkoarvosteluja" ja miksei uskois....ei ku...
RPS:llä ei ainakaan ollut hyvää sanottavaa ekoista metreistä: The first few hours of Mass Effect: Andromeda are… well they aren’t good
Omat pelot ainakin näyttää toteutuvan tuon craftauksen kanssa... prkl.
Side quests feel like something from a 2004 Korean MMO. Just complete nothingness, running from map icon to map icon, scanning objects with your scanner when told to, and then AI companion SAM letting you know that, yup, the source of the defects has been found/animal has been captured/toddler reunited with rabid tiger, despite your actually doing nothing relevant to the tissue-thin narrative.
No aika huonosti on EA valinnut ennakkomatskut, jos peli on kuitenkin loistava. Alun ekat tunnitkin ovat tarkoituksella huonoja kunnes yhtäkkiä käsikirjoitus nousee toiseen potenssiin, ääninäyttely ottaa aimo loikan eteenpäin ja UI:kin muovautuu lopulta parhaaksi ikinä.Aikaa moni näköjaan on jo jonkun aikaa pääsyt pelamaan, ku osavat sano, että paskaa peli se on. Itse ennakotilasin tänään, vaikka selvästi yksi kaikkine aikojen paskin pökäle sieälta on tulossa, mikäli uskoa "ennakkoarvosteluja" ja miksei uskois....ei ku...
RPS:llä ei ainakaan ollut hyvää sanottavaa ekoista metreistä: The first few hours of Mass Effect: Andromeda are… well they aren’t good
Omat pelot ainakin näyttää toteutuvan tuon craftauksen kanssa... prkl.
Ahaa, tässä lähinnä kehutaan kun taas RPS tuntuu haukkuvan kaiken. Varmastikkin jakaa vahvasti mielipiteitähttp://kotaku.com/five-hours-in-mass-effect-andromeda-is-overwhelming-1793268493 eiköhän se selviä sitten kun sen kokeile, onko se paskaa vai hyvä
Ainakin tämän perusteella se on suora kopio siitä:Noh toivotaan että moninpeli olisi edes yhtä hauskaa kuin kolmosessa
Ainakin tämän perusteella se on suora kopio siitä:
Buy Mass Effect Andromeda OriginJos joku tietää mistä pc koodia saisi halvalla niin saa linkata!
Toivottavasti tuo jetpackäily ei riko haastetta...
Jos joku tietää mistä pc koodia saisi halvalla niin saa linkata!
Buy Mass Effect Andromeda Origin
Mass Effect Andromeda PC CD Key, Key - cdkeys.com
Minä sen DAI:stakin maksoin noin 40€ kun ilmestyi jos haluaa halvemalla niin odotukseen menee.
Jos pelistä tulee hitti niin tulee kestää kauan ennen kun hinta merkittävästi laskee, katsoo tapausta BF1 esim.
Toimii, mutta ekana pitäisi löytää sellainen halpa maa. Meksikon hinnat ovat nousseet samalle tasolle aikoja sitten. Etelä-Afrikan hinnat nous muutamaa viikkoa ennen Battlefield 1 julkaisua. Ne jotka kerkes ennakkoon ostamaan saivat halvalla.Vieläkö Originissa toimii VPN-kikkailut? Eli halvalla Meksikosta ja aikaisin pelaamaan.
Joo, ei kyse ole Frostbitestä. BF: Hardlinessa kasvot ovat todella hyvän näköiset. Tosin siinähän ei voi muokata ulkonäköä.Outoa vain että kyllä ne naamat ihan hyviltä inquisitionissa näytti vaikka sekin oli frostbitellä (tosin pitää sanoa että sen pelaamisestakin alkaa olemaan kohta 2 vuotta)