Yleinen Mass Effect ketju

Liittynyt
29.12.2016
Viestejä
178


Siinä nyt launch traileri, vai pitäisikö sanoa musiikkivideo :D
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 008
Mä en kyllä nyt pääse mitenkään yli tuosta pottunenäisestä ja hörökorvaisesta sankarista. Aina lässähtää tunnelma noissa trailereissa ja gameplay-videoissa, kun pathfinderimme (tämä on myös jotenkin nolo nimi) astuu kuvaan.

Launch-traileri yritti kyllä ihan liikaa. Tässä olisi toiminut huomattavasti paremmin vähän hillitympi tyyli. Musaksi samantyylistä sci-fi ambienttia kuin aikaisemmissa Mass effecteissä ja samalla oltaisiin maalailtu kuvaa isommastakin avaruussaagasta. Nyt oli vaan helvetinmoista säksätystä, räjähdyksiä ja ukot hyppi sinne tänne. Tuli enemmänkin mieleen joku codi tai bäfä.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
107
Launch-traileri yritti kyllä ihan liikaa. Tässä olisi toiminut huomattavasti paremmin vähän hillitympi tyyli. Musaksi samantyylistä sci-fi ambienttia kuin aikaisemmissa Mass effecteissä ja samalla oltaisiin maalailtu kuvaa isommastakin avaruussaagasta. Nyt oli vaan helvetinmoista säksätystä, räjähdyksiä ja ukot hyppi sinne tänne. Tuli enemmänkin mieleen joku codi tai bäfä.
Ei hemmetti, jopa Jack Wall (taisi lopettaa jo kakkosen jälkeen ja sen huomasi kolmosessa) ja Sam Hulick ovat jättäneet laivan. Ei taida Uncharted Worlds soida tässä pökäleessä.

Lisää pelejä jo saturoituneeseen FPS-genreen.
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 072
Ostoon menee takuuvarmasti, emmä nyt tajua tuota kaikkea nillitystä. :confused:
Itelle riittää se että se on Mass Effect vanhoine tuttuine rotuineen ja loreineen.
Ihan jees traileri, mitä siinä sitten olis pitäny tapahtua? Protagonisti polttamassa makkaraa nuotiolla?
Ja btw, ME3:n launch trailerissa musa ei ollu Sam Hulickin, vaan Two Steps From Hellin.. ;)
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 072
No tässä ykkösen traileri 10v sitten :cigar2:
Niin? Whats your point?
Samaa gameplayta räiskeen ja mäiskeen kanssa näytti olevan kuin Andromedankin launch trailerissa. Musasta toki voidaan olla montaa mieltä mutta ei se nyt tuota Andormedan traileria paskonut, sopi itseasiassa oikein hyvin siihen. Ihan hyvää vaihtelua verrattuna noihin ainaisiin "epic trailer music"-musiikkeihin joita kuulee joka helvetin pelitrailerissa nykyään.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Pelisarjassa voi olla homo ja kakkosessa taidettiin vielä turvapaikanhakijoitakin ottaa Sovereignin hyökkäyksen jäljiltä. Ei siis mikään ihme, että ulina kaikaa stratosfäärissä asti ennen koko pelin julkaisua.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 420
Niin? Whats your point?
Samaa gameplayta räiskeen ja mäiskeen kanssa näytti olevan kuin Andromedankin launch trailerissa. Musasta toki voidaan olla montaa mieltä mutta ei se nyt tuota Andormedan traileria paskonut, sopi itseasiassa oikein hyvin siihen. Ihan hyvää vaihtelua verrattuna noihin ainaisiin "epic trailer music"-musiikkeihin joita kuulee joka helvetin pelitrailerissa nykyään.
Trailereiden osalta aika kultaa muistot, toisin itse en ollut nähnyt ykkösen traileria kun nytten muistaakseni, tiesin kyllä että mokoma pelisarja on olemassa jo tuolloin mutta ei kiinnostanut mikään rpg pelit, paitsi skyrim sitten siihen genreen totuttautui vuonna 2011 ja sitten ostin boxille koko trilogian vuonna 2014.

Kun pelisarjat kuten elokuvatkin joutuvat elämään ajanmukaan eikä nuoleskelemassa vanhoja vaikka vanhat tekijät eivät pitäiskään enään.
Unelmissa silti ME1 tasoinen teos Me3 pelattavuudella ja mako vähän parempana niin kelpaa mutta itse pyrin pitää alhaiset odotukset niin eipähän ainakaan pety.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 554
Mulle tulee lähinnä mieleen et on ihan erilainen fiilis Andromedan trailerissa. Ykkösessä oli sellaista eeppistä menoa ja asetelma oli selkeä - Shepard vs. Galaksi. Tuossa lähinnä paistaa läpi se, että tuo voisi olla mikä tahansa "Space combat with rpg set in a new galaxy" -peli. Tuossa vaan ratsastetaan Mass Effectin IP:llä eikä niinkään tunnu jatkumolta itse Mass Effect universumiin. Tulee edelleen Inquisition fiilikset.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
107
Mulle tulee lähinnä mieleen et on ihan erilainen fiilis Andromedan trailerissa. Ykkösessä oli sellaista eeppistä menoa ja asetelma oli selkeä - Shepard vs. Galaksi. Tuossa lähinnä paistaa läpi se, että tuo voisi olla mikä tahansa "Space combat with rpg set in a new galaxy" -peli. Tuossa vaan ratsastetaan Mass Effectin IP:llä eikä niinkään tunnu jatkumolta itse Mass Effect universumiin. Tulee edelleen Inquisition fiilikset.
Hear hear, Julius Caesar kirjoittaa asiaa. ME2 koki melkoisen pudotuksen juonessa mutta ketään ei haitannut, koska siinä oli kiinnostavat hahmot, parantunut pelimekaniikka ja ennen kaikkea Mass Effectin tunnelma.

Miksi hemmetissä minua kiinnostaisi hankkia ME:A, kun näillä näkymin siinä ei ole mitään mikä teki Mass Effectistä mahtavan. Ei palaavia hahmoja, huono ääninäyttely, kamalat kasvoeleet, SJW-aivopesu, merkityksetön juoni, sekaisin oleva lore, mahdollisesti parhaimmillaankin keskinkertainen musiikki, kaukana ARPG:stä.
 
Liittynyt
28.01.2017
Viestejä
77
Mites tuo triali tuossa nyt toimii? 10h, mutta miten kauan? Viikonlopun vai miten? Perjantaina olisi aikaa lyödä andromeda tulille, että en kai vaan jää paitsi toiminnasta? Spoiler, Achievementit näkyy Originissa
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
781
Mites tuo triali tuossa nyt toimii? 10h, mutta miten kauan? Viikonlopun vai miten? Perjantaina olisi aikaa lyödä andromeda tulille, että en kai vaan jää paitsi toiminnasta? Spoiler, Achievementit näkyy Originissa
Eikö se toimi niin kauan kuin on peliaikaa jäljellä. Näin ainakin itse olen järkeillyt.
 
A

anonyymi

Vieras (tunnus poistettu)
Jaa nytkös se ilmestyy. Hyvä homma. Toivottavasti musat on masseffektin luokkaa
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
781
Ok, mistä sen näkee? Pitäisikö se näkyä Originissa? Mullakin on tuo Origin Access.
Sinne oikealle origin access valikon päälle viet hiiren niin aukee semmonen valikko josta voi klikata sitten Play first kokeilut.

Edit: Tämä siis Originissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
122
Aikaa moni näköjaan on jo jonkun aikaa pääsyt pelamaan, ku osavat sano, että paskaa peli se on. Itse ennakotilasin tänään, vaikka selvästi yksi kaikkine aikojen paskin pökäle sieälta on tulossa, mikäli uskoa "ennakkoarvosteluja" ja miksei uskois....ei ku...
 
Liittynyt
28.01.2017
Viestejä
77
Aikaa moni näköjaan on jo jonkun aikaa pääsyt pelamaan, ku osavat sano, että paskaa peli se on. Itse ennakotilasin tänään, vaikka selvästi yksi kaikkine aikojen paskin pökäle sieälta on tulossa, mikäli uskoa "ennakkoarvosteluja" ja miksei uskois....ei ku...
Jep. Ite olen miettiny ihan samaa. En usko että kenelläkää täällä on firsthandexperienceä koko pelistä. Alotetaa arvostelut sitten huomenna ja haukutaa sitten jos aihetta on.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 554
Kyllähän noita previkoita on ollut jo ja tässä on vahvasti läsnä Inquisition, mikä ei ole hyvä juttu. Ääninäyttelyä jos on nähnyt tota gameplayta tai sitä dialogia ylipäätänsäkin on haukuttu melko paljon. Eikä ihme, parhaat kirjoittajat lähteneet pois ja SJW:t tulleet tilalle.
 
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
856
Olen lopettanut aika pitkälti välittämästä RPS:n (ja oikeastaan kaikkien muidenkin) arvostelijoiden mielipiteistä, mutta kyllähän tuo vain vahvistaa omaa aika pessimististä asennetta tätä kohtaan. Heikko dialogi ja hahmot, vaihteeksi ankea UI hiirinäppiksellä ja kaikista pahin onkin sitten tämä:
Side quests feel like something from a 2004 Korean MMO. Just complete nothingness, running from map icon to map icon, scanning objects with your scanner when told to, and then AI companion SAM letting you know that, yup, the source of the defects has been found/animal has been captured/toddler reunited with rabid tiger, despite your actually doing nothing relevant to the tissue-thin narrative.
En kyllä käsitä mikä perversio Biowarella on nykyään hirvittäviä sivutehtäviä kohtaan. Katsellaan nyt vielä julkaisun yli, en minä tätä täysihintaisena ollutkaan hankkimassa.
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 008
Aikaa moni näköjaan on jo jonkun aikaa pääsyt pelamaan, ku osavat sano, että paskaa peli se on. Itse ennakotilasin tänään, vaikka selvästi yksi kaikkine aikojen paskin pökäle sieälta on tulossa, mikäli uskoa "ennakkoarvosteluja" ja miksei uskois....ei ku...
No aika huonosti on EA valinnut ennakkomatskut, jos peli on kuitenkin loistava. Alun ekat tunnitkin ovat tarkoituksella huonoja kunnes yhtäkkiä käsikirjoitus nousee toiseen potenssiin, ääninäyttely ottaa aimo loikan eteenpäin ja UI:kin muovautuu lopulta parhaaksi ikinä.

Kyllä minä ainakin toivon, että tästä tulisi hyvä peli (pelasin juuri alkuperäisen trilogian läpi ihan vain, että saa tästä sitten jatkaa), mutta valitettavasti kaikki tähän mennessä nähty ja kuultu ei hyvää lupaa.
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 072
Jopas nyt saa ruoskaa tämä peli. Jospa tuo 10 tunnin Play First kertoisi kannattaako ostaa vai ei..
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Jos on Inquisitionin suuntaan menty, niin väkisinhän siinä on poikettu ladulta kohti metsää. Vaikka Inquisition oli DA2:sta huomattavasti parempi peli, niin olihan se silti aivan perseestä kerää 10 karhunpersettä -sivutehtävineen. Ei tuollainen enään Witchereiden ja muiden jäljiltä oikein jaksa kiinnostaa.

RPS:llä ei ainakaan ollut hyvää sanottavaa ekoista metreistä: The first few hours of Mass Effect: Andromeda are… well they aren’t good

Omat pelot ainakin näyttää toteutuvan tuon craftauksen kanssa... prkl.
Kyseisen artikkelin kirjoittajan aiempia mielipiteitä:

 
Viimeksi muokattu:

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 072
Jos herra John Walkerin mielestä ME3 loppu oli upea, niin se kertonee kaiken oleellisen..
 
Liittynyt
28.01.2017
Viestejä
77
Kyllä tuota Rps revikkaa lukiessa tuli semmone olo, että valitettu on pelkästä valittamisen ilosta. Kokeilkaamme itse.
 

Taizuuni

Jai Bhole Ki!
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 445
Noh toivotaan että moninpeli olisi edes yhtä hauskaa kuin kolmosessa :btooth:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
365

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 585
On toi PCGamerinkin touhu nykyään aika säälittävää. Jantterit ei tunnu tajuavan tekniikasta juuri mitään... :facepalm:

Eivät tiedä edes esittelykoneen spekejäkään kunnolla ja toinen ei edes muista, mikä prossu hänellä on omassa koneessa... o_O

 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
842
Toivottavasti tuo jetpackäily ei riko haastetta...

Jos joku tietää mistä pc koodia saisi halvalla niin saa linkata!
Buy Mass Effect Andromeda Origin
Mass Effect Andromeda PC CD Key, Key - cdkeys.com

Minä sen DAI:stakin maksoin noin 40€ kun ilmestyi jos haluaa halvemalla niin odotukseen menee.
Jos pelistä tulee hitti niin tulee kestää kauan ennen kun hinta merkittävästi laskee, katsoo tapausta BF1 esim.
Itse ennakkotilasin eilen Kinguinista Day One Edition 40.99€ (jossa jotakin turhaa preorder sälää).
Versio ilman noita on pari euroa kalliimpi.

lisäksi alennuskoodeina löytyy jos ei ole aiemmin käyttänyt:

Sammlerking5 -5€ yli 45€
Kingsammler16 -3€ yli 20€
 
Liittynyt
29.12.2016
Viestejä
178
Kieltämättä laidasta laitaan mielipiteitä tästä "demosta".

Ei tämä mikään day one preorderi itselle ole (no joo, eihän tässä pihistäjänä ole tullut ennakkotilattua AAA peliä vuosikausiin!), mutta kyllä tämä varmasti tulee poimittua kun tätä avaruusscifi ropea ei nyt hurjasti ole saatavilla. Heittäisivät nyt vaan sinne bundleen 1080ti:n kanssa, niin tulisi kylkiäisenä kun päivitys kohta aiheellista :)

Toivon mukaan nuo aseiden craftaukset ja mineraalien metsästykset saisi ohitettua, eivät kyllä nappaa ollenkaan.
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
781
Joo o saas nähä minkälainen on tämä kötöstys, mutta kokeiluun nyt ainakin menee heti huomenna.

Noista caftaus hommista sen verran, että ne ovat minusta niin kauan ihan ok jos materiaalit summuut tulee siinä vaivihkaa samalla kun pelailee ja jos nyt vähän samalla kiertelee mestoja ja keräilee rojuja niin ok. Sitten mennään minusta metsään jos pitää asioikseen alkaa skannailee planeettoja ja tekee jotain turhia questejä että saa jotain crafti matskuja nii hyi helvattu.
En siis ole kyllä perehtynyt miten tämä pelin kohdalla asia on hoidettu, joten nähtäväksi jää tykkäänkö.
 

nurmijo

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
93
Vieläkö Originissa toimii VPN-kikkailut? Eli halvalla Meksikosta ja aikaisin pelaamaan.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
140
Vieläkö Originissa toimii VPN-kikkailut? Eli halvalla Meksikosta ja aikaisin pelaamaan.
Toimii, mutta ekana pitäisi löytää sellainen halpa maa. Meksikon hinnat ovat nousseet samalle tasolle aikoja sitten. Etelä-Afrikan hinnat nous muutamaa viikkoa ennen Battlefield 1 julkaisua. Ne jotka kerkes ennakkoon ostamaan saivat halvalla.

Jos löytyy hyvä VPN ja liikaa aikaa niin joku voisi käydä läpi potentiaaliset maat mistä voisi saada halvalla. Venäjältä taitaa saada, mutta siinä versiossa ei tule englannin kieltä mukana.

Koreastahan pääsee sitten ekana pelaamaan vpn avulla. Tai ainakin ennen o päässy.
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
478
Pikaista testausta, niin yllättävän positiiviset fiilikset! Toimi 1080p resolla ja 980gtx kortilla loistavasti. Hahmojen animaatio ei ole lähellekkään parasta, mutta maisemat ja kaikki muu toimii loistavasti. Odotin arvostelujen perusteella jotain aivan muuta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Toi akka kyllä näyttää mongoloidilta. Biowarelle tuo animaatio ja kasvojenmallinnus vissiin hankalaa.

Jossain huhuiltiin, että kun EA siirtyi käyttämään Frostbite moottoria ~kaikissa projekteissaan, niin Biowarelta potkittiin pihalle paljon aiempien Mass Effectien ja muiden pelisarjojen Unreal Engine osaajia. Sitten palkattiin tuoretta jengiä virittämään Frostbitellä. Palkkakustannukset varmaan tippuivat. :kahvi:
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Outoa vain että kyllä ne naamat ihan hyviltä inquisitionissa näytti vaikka sekin oli frostbitellä (tosin pitää sanoa että sen pelaamisestakin alkaa olemaan kohta 2 vuotta)
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
403
Outoa vain että kyllä ne naamat ihan hyviltä inquisitionissa näytti vaikka sekin oli frostbitellä (tosin pitää sanoa että sen pelaamisestakin alkaa olemaan kohta 2 vuotta)
Joo, ei kyse ole Frostbitestä. BF: Hardlinessa kasvot ovat todella hyvän näköiset. Tosin siinähän ei voi muokata ulkonäköä.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 420
Onkohan pelintekijät tarkoituksella tappamassa mass effectiä että EA:llä jää vain luuranko käteen kun paskottu sarja.

Edit: Tai sitten kaikki panostus on olleet oikeasti jossain muualla.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 815
Viestejä
4 204 752
Jäsenet
70 989
Uusin jäsen
BGZ

Hinta.fi

Ylös Bottom