Yleinen Mass Effect ketju

Juu, kakkosessa kannattaa ehdottomasti puukottaa tallennusta ja antaa noita mineraaleja. Siihen skannailuun kypsyy aika nopeasti.

Itse suosittelisin puukottamaan pelejä sen verran myöskin, että polttoaineenkulutuksen saa pois kakkosesta ja kolmosesta. Vaatii hieman enemmän vaivaa, mutta pääsepähän eroon turhakkeesta.
 
Aikovatkohan muuten tällä kertaa pistää pc:lle virallisen gamepad tuen, kun eivät sitä suostuneet alkuperäiseen trilogiaan lisäämään vaikka kysyntää oli?

Useimmiten itsellä tulee käytettyä pädiä näissä 3rd person yksinpeleissä ellei peli vaadi jotain hurjaa tähtäystarkkuutta ja varmaan ne ajeluosiotkin ovat sillä miellyttävämpiä kuin näppiksellä.
 
Aikovatkohan muuten tällä kertaa pistää pc:lle virallisen gamepad tuen, kun eivät sitä suostuneet alkuperäiseen trilogiaan lisäämään vaikka kysyntää oli?

Useimmiten itsellä tulee käytettyä pädiä näissä 3rd person yksinpeleissä ellei peli vaadi jotain hurjaa tähtäystarkkuutta ja varmaan ne ajeluosiotkin ovat sillä miellyttävämpiä kuin näppiksellä.
Dragon Age Inquisitionissa oli joten eiköhän tässäkin ja btw... ME1-3 saa kyllä modit joissa toimii lähes moittetta* X360 ohjain ja peräti peli näyttää nappulat(A, X, Y ja B)
ME1Controller at Mass Effect Nexus - Mods and community
ME2Controller at Mass Effect 2 Nexus - Mods and community
SinglePlayer Native Controller Support Mod at Mass Effect 3 Nexus - Mods and community

*:Sen takia että joutuu itse inistä säätämään tattien herkkyydet, jos en väärin muista niin jompi kumpi tatti oli liian hidas tai liian äkäinen.
Joten se vaatii sellaista pientä kikkailua jossa joutuu aina sulkemaan pelin ja avaa ini tiedoston ja kokeilemaan taas.
 
"While we will have live multiplayer at PAX East, there will no longer be a multiplayer tech test for players at home. Thank you to everyone who signed up."
BioWare at PAX East 2017

Jaa ei tulekkaan betaa laisinkaan, sääli.
 
Dragon Age Inquisitionissa oli joten eiköhän tässäkin ja btw... ME1-3 saa kyllä modit joissa toimii lähes moittetta* X360 ohjain ja peräti peli näyttää nappulat(A, X, Y ja B)
ME1Controller at Mass Effect Nexus - Mods and community
ME2Controller at Mass Effect 2 Nexus - Mods and community
SinglePlayer Native Controller Support Mod at Mass Effect 3 Nexus - Mods and community

*:Sen takia että joutuu itse inistä säätämään tattien herkkyydet, jos en väärin muista niin jompi kumpi tatti oli liian hidas tai liian äkäinen.
Joten se vaatii sellaista pientä kikkailua jossa joutuu aina sulkemaan pelin ja avaa ini tiedoston ja kokeilemaan taas.
Itse en taas joutunut säätämään tattien herkkyyttä. Voi olla että sinä olet herkkä.
 
Varmaan täällä jo ilmoitettu, mutten jaksa lukea ketjua: ME2 ilmaisena Originissa tällä hetkellä. ME1 maksaa ~3€ ja ME3 5€.
 
Itse en taas joutunut säätämään tattien herkkyyttä. Voi olla että sinä olet herkkä.
:btooth::D

Kyllä se ainakin ykkösessä mulla oli että tähtäämisestä ei meinanut tulla mitää kun pieni liike vetäs 45 astetta vähintää mutta kai nämä ovat niitä maku tottumuksia.
 
Varmaan täällä jo ilmoitettu, mutten jaksa lukea ketjua: ME2 ilmaisena Originissa tällä hetkellä. ME1 maksaa ~3€ ja ME3 5€.

Eikä vieläkään Bioware-pisteitä alennuksessa, niin voisi saada ME3-lisärit kohtuullisen hintaan :facepalm:
 
Eikä vieläkään Bioware-pisteitä alennuksessa, niin voisi saada ME3-lisärit kohtuullisen hintaan :facepalm:
Itsekin lopulta nöyrryin ja ostin kakkosen ja kolmosen "pakkoliset" dlc:t noilla typerillä pisteillä. Yhteensä meni 60€ ja 80 pojoa (noin euro) jäi käyttämättä. Eipä tuossa taida muutta laillista vaihtoehtoa olla.
 
Bioware pojot on olleet ehkä kolme kerta alennuksessa niiden elinaikana - ja kaksi kertaa näistäkin olivat vahinkoja. Eipä juuri ole muuta mahdollisuutta kuin ostaa täydellä hinnalla.



"over a hundred planets to discover :D ... and a handful of worlds that can be landed on :itku:"
 
Bioware pojot on olleet ehkä kolme kerta alennuksessa niiden elinaikana - ja kaksi kertaa näistäkin olivat vahinkoja. Eipä juuri ole muuta mahdollisuutta kuin ostaa täydellä hinnalla.



"over a hundred planets to discover :D ... and a handful of worlds that can be landed on :itku:"

No siis kaikenkaikkiaan tämä vaikutti oikein kivalta. Contenttia varmaan aika paljon ja hyvältähän tuo näyttää. Eipäs nyt vaivuta vielä epätoivoon veljet!
 
Todella jäykkämäistä hahmojen kasvot kuin kaikille olisi laitettua botoxia kasvot täyteen

 
Viimeksi muokattu:
Vähän olen tuskaillut, kehtaisko tämän ostaa? Vaikka alkuperäisessä trilogiassa oli ongelmana, niin tykkäsin kuitenkin. Olen vältellyt videoita kuin viimeistä päivää, jottei tulisi vahingossakaan spoilattua mitään.
 
Todella jäykkämäistä hahmonen kasvot kuin kaikille olisi laitettua botoxia kasvot täyteen
Eikä pelkästään kasvot. Hahmot liikkuvat kuin robotit ja lipsync on pielessä. En muista oliko ME3:ssä samanlaista, mutta ei se ainakaan pistänyt silmään noin räikeästi. Ääninäyttely on myös melko huonoa tuon videon perusteella.
 
Onkohan ea:lla palanu kaikki raha bf1 niin pitäny biowarelle sanoa että käyttäkää halvinta mahollisinta? Ei DA:I:ssäkään noin kankeata ollu... Muistaakseni, edellisen kerran pelannu reippaasti yli vuosi sitten.
 
Jo ME3 oli sen verran indoktrinoivaa SJW-roskaa, että taitaa jäädä tämä ostamatta. Valitettavasti tuokin tulee myymään hyvin, koska Mass Effect.
 
Itse ajattelin jossain vaiheessa pelin hommata. 3 aikaisempaa tullut pelattua useamman kerran. En nyt täysin vakuuttunut ole tähän uusimpaan, mutta saas nähdä.
 
Toisaalta nuo Glassdoorin revikat kertoo juurikin siitä, miksi tuo Andromeda näyttää niin keskinkertaiselta tuotokselta joka yrittää ratsastaa vanhan pelin maineella. Inquisitionissa sen näki, miten koko paletti oli vähän kuin sekaisin ja peli ei tiennyt mitä se haluaa olla. Mikäli edes puoletkaan Glassdoorista on totta, en yhtään ihmettele. Ja yleensä tuo on ollut erittäin hyvä kanava hankkia tietoa firmoista ja niiden toimintatavoista.
 
Olen ihmetellyt, että miksi tästä oli pakko tehdä Mass Effect peli. Olisivat antaneet vanha trilogian olla rauhassa ja kehittäneet ihan uuden ip:n. Jos Mass Effect nimellä olisi halunnut rahastaa, niin remasteroitu trilogia kaikkine lisureineen olisi varmasti riittänyt.

Tuntuu myös, että tässä on tehty hyvin erilainen peli verrattuna muihin Biowaren avaruussaagoihin. Mass Effect 3 on käytännössä huippuunsa hiottu versio Kotorista (unohdetaan se galactic readiness pelleily ;)). ME: Andromedassa vaikuttaa olevan ihan järjettömästi kaikkea muuta. On auton tuunausta, tukikohdan rakentamista, teknologian tutkimista ym. ym.

Ennakkoon en meinaa ostaa, mutta en myöskään pety, jos sieltä tuleekin loistava peli, joka kunnioittaa aikaisempien pelien perintöä.

Viime viikonloppuna pelasin The Citadelin ekaa kertaa läpi ja upposi ihan täysillä. Ihan käsittämätöntä tykitystä alusta loppuun. Oli melkein yksinään sen vajaan 40€ arvoinen, joka upposi noihin Biowarepojoihin :D
 
Tavallaan kokonaan uusi IP olisi ollut vaihtoehto, mutta sitten kaikki muutkin asiat (rodut, teknologia, jne.) olisi pitänyt luoda tyhjästä uusiksi. Helpompaa tehdä osaksi olemassaolevaa lorea.

Itseäni tökkii eniten lähinnä se, kuinka laiskasti alkuperäisen trilogian vaikutukset nollataan kokonaan. Ilmeisesti vaikutusten toteuttaminen olisi vaatinut liikaa vaivaa, jos arkkien lähtö olisi tapahtunut vasta ME3:n jälkeen eikä ennen sitä.

Viime viikonloppuna pelasin The Citadelin ekaa kertaa läpi ja upposi ihan täysillä. Ihan käsittämätöntä tykitystä alusta loppuun. Oli melkein yksinään sen vajaan 40€ arvoinen, joka upposi noihin Biowarepojoihin :D

Citadel-delsu on periaatteessa se oikea "lopetus" ME3:lle. Pelkästään ne bileet on niin överiä menoa, että nauraa saa jatkuvasti.

Muutenkin hienoa saada kaikki kaverit kerralla kasaan muistelemaan menneitä.

Kuten Wrex baarissa totesi: Korbal!
 
Tavallaan kokonaan uusi IP olisi ollut vaihtoehto, mutta sitten kaikki muutkin asiat (rodut, teknologia, jne.) olisi pitänyt luoda tyhjästä uusiksi. Helpompaa tehdä osaksi olemassaolevaa lorea.

Itseäni tökkii eniten lähinnä se, kuinka laiskasti alkuperäisen trilogian vaikutukset nollataan kokonaan. Ilmeisesti vaikutusten toteuttaminen olisi vaatinut liikaa vaivaa, jos arkkien lähtö olisi tapahtunut vasta ME3:n jälkeen eikä ennen sitä.
Mielestäni noi "pelaajan vaihtoehto mahdolisuudet" pitäisi vain kylmästi ottaa pois ja antaa käsikirjoittajien päästä vauhtiin ja tehdä oma tarinansa jota sitten pelaaja pelaa. Eikä sitä että resursseja tuhlataan eri linjoille ja eikä mistään tarinasta tule kunnollista.

Koskaan mikään peli toistaiseksi tuossa ei ole kovin hyvin onnistunut tai se illusio sitten romahtaa täysin sitten toisella pelikerralla.

Toki saa olla, en sitä sano mutta näin olen näkeväni että kun eri tapahtuma sarjoille(eri vaihtoehtojen vaikutuksille) yritettään kirjoittaa tarinoita niin se vain heikentää kokonaisuutta ja silti tehdää joku yber killer move lopussa jossa millään ei ollutkaan mitää väliä vaan kunnolla kirjoitettu tarina jota sitten pelaaja voi mahdollisesti vaikuttaa että jos joku kaveri npc kuolee ja sitä sitten pillitettään seuraavassa osassa kuinka oli loistava kaveri jne.

Okei nytten nytten muistukin mieleeni että Heavy Rainissa kyllä sai aika monta eri loppua mutta se olikin suht ainutlaatuinen tapaus ja eli ainoastaan noista.
 
Itselläni 294h ME3:en moninpeliä mittarissa. Monta kertaan enemmän tunteja kuin ME3 yksinpelissä, koska kyseisen pelin tarina oli niin ripulia aikaisempiin osiin verrattuna.
 
Ja kuinkahan paljon parempi ME3:n yksinpeli olisi ollut, jos täysin turhaan moninpeliin haaskatut resurssit olisi käytetty yksinpelin parantamiseksi?

Fakta on, että tarinavetoisessa RPG:ssä moninpeli on täyttä turhuutta.
 
Enemmän näen ongelmana Drew Karpyshyn, joka oli käsikirjoittamassa ensimmäistä ja toista osaa, oli lähtenyt Biowarelta ja ei ollut enää mukana kolmannessa osassa. Mac Walters taisi todeta, että hänestä ei voi koskaan tulla kuuluisaa, jos hän vain viimeistelee toisen työn ja päätti reilusti muutta alkuperäistä visiota tarinasta.

Ehkä jos moninpeliin käytetty rahasumma olisi tarjottu suoraan Drew Karpyshynille ja aneltu hänet takaisin Biowarelle, kolmosen tarina olisi voitu pelastaa.
 
Älähän mitää, vielä EA haistaa rahan tuoksun ja tekee avaruus version titanfalleista ja kumppaneista, laittaen vain ME logon kanteen ja sitten vain pumpum netissä ja tarinat pelataan yhdessä illassa lävitse(alle 6h) ja sitten pumpum taas.

Itseäni nytten toistaiseksi ei ole mikään kauhistuttanut tässä vielä mutta prkl että käy sen yhden asarin naamavärkki hermoon, kai se sitten kun aikasemmissa peleissä ketään ei "vihanut" niin sellainen piti tasa-arvon nimessä tähän sitten luoda.
 
Viimeksi muokattu:
Mass Effect: Andromeda PC Graphics Settings Revealed, Exclusive 4K Ansel Screenshots Released

mass-effect-andromeda-nvidia-ansel-exclusive-screenshot-001-3840x2160.jpg


mass-effect-andromeda-nvidia-ansel-exclusive-screenshot-002-640px.jpg


mass-effect-andromeda-nvidia-ansel-exclusive-screenshot-003-640px.jpg


mass-effect-andromeda-nvidia-ansel-exclusive-screenshot-004-640px.jpg

Edit:
Kansainvälinen naistenpäivä 2017 – Virallinen EA-sivusto
En nytten keksinyt parempaa aihetta :dead:
 
Viimeksi muokattu:
Aikovatkohan muuten tällä kertaa pistää pc:lle virallisen gamepad tuen, kun eivät sitä suostuneet alkuperäiseen trilogiaan lisäämään vaikka kysyntää oli?

Useimmiten itsellä tulee käytettyä pädiä näissä 3rd person yksinpeleissä ellei peli vaadi jotain hurjaa tähtäystarkkuutta ja varmaan ne ajeluosiotkin ovat sillä miellyttävämpiä kuin näppiksellä.
Pelaajalehden boardilta copy pastettu

Miika Huttunen+

Itse testasin pc-versiota mutta Xbox Onen ohjaimella. 60fps ja todella hyvän näköinen, konsoliversioista ei tietoa. Koska rullasi niin nopeasti ja pehmeästi niin sanoisin että ei pitäisi olla mitään ongelmia hiirellä ja näppiksellä, mutta koska en sitä itse testannut niillä niin on pelkkä arvio.
 
Viimeksi muokattu:
Itseäni nytten toistaiseksi ei ole mikään kauhistuttanut tässä vielä mutta prkl että käy sen yhden asarin naamavärkki hermoon, kai se sitten kun aikasemmissa peleissä ketään ei "vihanut" niin sellainen piti tasa-arvon nimessä tähän sitten luoda.

Hassua, omasta mielestäni (ja mitä olen lukenut niin monen muunkin mielestä) epämiellyttäviä hahmoja ja "toteemeja" oli aivan liikaa. Ilmalukosta ulos olisivat joutaneet ainakin Ashley, Kaidan, Jacob, Jack, Traynor, Vega ja Cortez.


Jostain syystä osasta kuvia tuli Transformers mieleen...
 
Hassua, omasta mielestäni (ja mitä olen lukenut niin monen muunkin mielestä) epämiellyttäviä hahmoja ja "toteemeja" oli aivan liikaa. Ilmalukosta ulos olisivat joutaneet ainakin Ashley, Kaidan, Jacob, Jack, Traynor, Vega ja Cortez.
Mulla taisi aina kun mahdollista niin olla Garrys ja Vrexi kokoonpanossa niin muista ei ollut niin väliä.

Pitäs aloittaa jossain välissä uusinta kierrokset trilogian kohdalla kun kohta 3v sitten viimeksi pelanut ne ja tällä kertaa ihan PC:llä padituen saattelemana.
 
Mulla taisi aina kun mahdollista niin olla Garrys ja Vrexi kokoonpanossa niin muista ei ollut niin väliä.

Itse en lämmennyt noille vielä sarjan ensimmäisessä osassa mutta toisessa aloin pitää molemmista.

Onneksi Citadel-DLC:ssä sai vielä valittua Garrus+Wrex -tiimin. Jo pelkästään se sai kyseisen lisäsisällön ostamisen tuntumaan hyvältä päätökseltä.

Annetuista esimerkeistä vain Kaidan ja Jacob turhia, muut ei missään nimessä.

En kirjoittanut turhuudesta mitään. En vain pitänyt heistä.
 
No sehän olikin iso uutinen! Kaikkihan Mass Effectiä moninpeliä varten ostaa. :rofl: :greedy:
Noh, aika monet on siitä moninpelistä myös tykännyt ja itse odotan miten se on Andromedassa toteutettu.
Ja kuinkahan paljon parempi ME3:n yksinpeli olisi ollut, jos täysin turhaan moninpeliin haaskatut resurssit olisi käytetty yksinpelin parantamiseksi?

Fakta on, että tarinavetoisessa RPG:ssä moninpeli on täyttä turhuutta.
Fakta on, että se on mielipidekysymys. Itse ainakin tykkäsin pirusti me3:sen multista. Hyvin yksinkertainen, koukuttava ja toimiva. Enkä usko, että jos tuon resurssit yksinpeliin olisi sijoitettu niin mitään sen erikoisempaa sieltä olis tullu pihalle. Mitään originaaliahan ei tuossa multiplayerissä ollut julkasussakaan. Kartat, hahmot, hahmoluokat, äänet ja aseet oli kaikki singleplayer kontenttia.

Enemmän näen ongelmana Drew Karpyshyn, joka oli käsikirjoittamassa ensimmäistä ja toista osaa, oli lähtenyt Biowarelta ja ei ollut enää mukana kolmannessa osassa. Mac Walters taisi todeta, että hänestä ei voi koskaan tulla kuuluisaa, jos hän vain viimeistelee toisen työn ja päätti reilusti muutta alkuperäistä visiota tarinasta.

Ehkä jos moninpeliin käytetty rahasumma olisi tarjottu suoraan Drew Karpyshynille ja aneltu hänet takaisin Biowarelle, kolmosen tarina olisi voitu pelastaa.
Meinaatko, että Mac pasko sen tarinan noin rankasti? Mää käsitin, että EA anto Drewille kenkää (virallisesti tais jäädä "eläkkeelle" tai jotain) kesken kolmosen kehityksen ja samalla leikattiin budjetti. Näkeehän sen aika selkeästi, että loppuosa pelistä on aika kuraa.
Mutta jos Mac Walters pasko sen tarinan ihan omin kätösin ja päätöksin niin voi olla kyllä Andromeda aika tuuheaa kuraa.

Drewillähän oli "hyvä" tarina kolmoseen. Pelin keskellä oli tarkoitus valita toimiiko reapereiden puolella vai niitä vastaan. Reapereiden ultimaattinen tavoite oli pysäyttää pimeän energian uhka linnunradalle tai jotain tämän suuntaista. Reapperit sitten putsasi kehittyneet sivilisaatiot pois, uusien reappereiden valmistustarkoituksessa tms. Kyllä tuo luulisi vielä googlesta löytyvän jos sitä kiinnostaa tutkia.
 
Ennakkotilasin kun suht edullinen GMG:ltä, mutta on se jo aika selvää, että tästä jonkin tason pettymys tulee.

On se vaan outoa miten karseita silmiä saavat tehtyä. Sama ongelma oli ME3:ssa. ME2 oli tuolta osin paljon parempi.
cjv68i2E2Sjfy.gif
 
Viimeksi muokattu:
https://help.ea.com/en/help/mass-ef...dy-for-mass-effect-andromeda/?sf53085265=1#pc

Muron puolelta joku ponganut:

Minimum Requirements

Recommended

Predicted performance

30 FPS at 1280x720 on Low Settings

30 FPS at 1920x1080 on High Settings

Operating System

64-bit Windows 7, Windows 8.1 or Windows 10

64-bit Windows 10

Processor

Intel Core i5 3570 or AMD FX-6350

Intel Core i7-4790 or AMD FX-8350

Memory (RAM)

8 GB

16 GB

Graphics Card

GTX 660 2 GB / Radeon 7750 2GB

GTX 1060 3 GB / RX 480 4 GB

Ei sitten vissiin 1060/970/980 korteilla paljoa pelata fhd:llä 60fps ellet laita asetuksia laita ihan alas.

Tuon mukaan näin mielkuvitusta käytettynä fhd:lle 60fps kera pitäisi olla vähintään 1070 korttia. Tämä siis perustuu toistaiskeis vain omaan päätelmään tuon mukaan että 1060/30 high 1060 kortti ja siihen tuplat fps tarvineen sitä asetta raskampaa korttia.
Ultralla sitten 1080/1080ti josta tulikin mieleeni että minkälaista perkelettä tämä vaatikaan 1440 resolla.

Kai tässä pitää lähteä raskaaman sarjan pascali kaupoille pikkuhiljaa.
 
Fakta on, että se on mielipidekysymys.

Tuo on ihan totta, jotkut tykkää, toiset ei.

Mutta minkä takia moninpeli on pitänyt peliin tunkea alunperinkään? Tarinavetoiset yksinpeli-RPG:t on tarkoitettu vain ja ainoastaan yksinpeleiksi. Moninpelin pakotus niihin on periaatteessa resurssien haaskausta, oli lopputulos sitten kuinka pelattava tahansa. Pelimarkkinat pursuaa jo muutenkin moninpelejä, ei sitä tarvitse joka peliin tunkea.
 
Tuo on ihan totta, jotkut tykkää, toiset ei.

Mutta minkä takia moninpeli on pitänyt peliin tunkea alunperinkään? Tarinavetoiset yksinpeli-RPG:t on tarkoitettu vain ja ainoastaan yksinpeleiksi. Moninpelin pakotus niihin on periaatteessa resurssien haaskausta, oli lopputulos sitten kuinka pelattava tahansa. Pelimarkkinat pursuaa jo muutenkin moninpelejä, ei sitä tarvitse joka peliin tunkea.

Selvästi yrittävät kasvattaa myyntiä houkuttelemalla nopeatempoisten FPS-pelien pelaajat mukaan samalla toivoen, että sarjan vanhat fanit pysyisivät mukana. Vähän kuulostaa tuhoontuomitulta yritykseltä mutta en ole koskaan kuulunutkaan BWDF:een (BioWare Defence Force), joten tiedä sitten.

Kaikille jotakin, eli kenellekään ei yhtään mitään.
 
Ei aikarajoja Mass Effect: Andromedassa

VG247 puhui taannoin tuottaja Fabrice Condominasin kanssa tulevasta Mass Effect: Andromedasta. Jutustelussa ilmeni muun muassa se, että aikarajoja ei ole.

Condominasin mukaan ratkaisu tehtiin ennen kaikkea siksi, että pelaajaa halutaan rohkaista tutkimaan maisemia omalla tahdillaan. Myös päätehtävien suorittamisen jälkeen tutkimista voi edelleen jatkaa toisin kuin aiemmissa peleissä.
 
Tutkia omassa tahdissa tiukassa putkessa jossa peli avustaa heti ettei tarvi mitään itse miettiä.
 
Tuo on ihan totta, jotkut tykkää, toiset ei.

Mutta minkä takia moninpeli on pitänyt peliin tunkea alunperinkään? Tarinavetoiset yksinpeli-RPG:t on tarkoitettu vain ja ainoastaan yksinpeleiksi. Moninpelin pakotus niihin on periaatteessa resurssien haaskausta, oli lopputulos sitten kuinka pelattava tahansa. Pelimarkkinat pursuaa jo muutenkin moninpelejä, ei sitä tarvitse joka peliin tunkea.
Ömm. No varmaan siksi, että se on toimiva idea ja antanut ainakin osalle me3:sen pelaajista lisäsisältöä peliin?
Muista, että tämmösissä firmoissa ei ole mitenkään mahdollista, että kaikki tekee 100% ajasta tuottavaa työtä. Joudut varmasti odottamaan että tiimi X tekee sulle asian Y. Mitä jos siinä välissä on hyödynnetty ne odottelut multiplayerin kasaamiseksi.

Yksi asia mikä on originelliä MP:lle on nettikoodi. Siihen kyllä on jonkin verran mennyt aikaa. Mutta ne kaverit jotka siitä koodista vastaa ei tee oikeaa kontenttia peliin.
 
Viimeksi muokattu:
Ömm. No varmaan siksi, että se on toimiva idea ja antanut ainakin osalle me3:sen pelaajista lisäsisältöä peliin?
Muista, että tämmösissä firmoissa ei ole mitenkään mahdollista, että kaikki tekee 100% ajasta tuottavaa työtä. Joudut varmasti odottamaan että tiimi X tekee sulle asian Y. Mitä jos siinä välissä on hyödynnetty ne odottelut multiplayerin kasaamiseksi.

Yksi asia mikä on originelliä MP:lle on nettikoodi. Siihen kyllä on jonkin verran mennyt aikaa. Mutta ne kaverit jotka siitä koodista vastaa ei tee oikeaa kontenttia peliin.

Kyllä se rahoitus tulee silti pelin budjetista, vai tekivätkö ne kaverit töitä ilmaiseksi?
 
Selvästi yrittävät kasvattaa myyntiä houkuttelemalla nopeatempoisten FPS-pelien pelaajat mukaan samalla toivoen, että sarjan vanhat fanit pysyisivät mukana. Vähän kuulostaa tuhoontuomitulta yritykseltä mutta en ole koskaan kuulunutkaan BWDF:een (BioWare Defence Force), joten tiedä sitten.

Kaikille jotakin, eli kenellekään ei yhtään mitään.


No kyllä tämä peli itseä kiinnostaa ihan eri tavalla, kun aiemmat BioWaren tekeleet. Kotoria ja ekaa ME:tä koitin, mutta oli se pelattavuus niin karmeaa, että ei jaksanu kyllä tuntia enempää. Ite en ole ikinä ymmärtny, miten joku jaksaa noita kirjaimellisesti tahkota, sillä sille se pelaaminen tuntui. On varmaan hyvä tarina, hahmonkehitys ym. rpg elementit, mutta en minä jaksa paskaa gameplaytä oli muuten sitten kuinka hyviä vaan. Vähän sama asia, kun pitäisi polkea kuntopyörää, että katsomasi leffa pyörii.
 
Onhan ne vanhemmat kyllä kankeita. kotor ykköstä innoisaan kokeilin kun mass effectit pelasin ja sen tutoriaali levelin jaksoin vain pelata läpi.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 622
Viestejä
4 493 881
Jäsenet
74 265
Uusin jäsen
NiuNau

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom