Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kasvoanimaatio vaikutti kyllä varsin keskeneräiseltä. Varsinkin siinä missä päähahmo nappasi pistoolin pois vastustajalta. Muuten kyllä vaikutti hyvältä.Onko se vain minä vai onko tuo ääninäyttely paskaa ja kasvoanimaatiot kökköjä?
Bioware on sanonut lukuisia kertoja, että Mass Effect: Andromeda on alku kokonaan uudelle avaruussaagalle. Tämä siitä huolimatta, ettei lisäjulkistuksia ole tehty.
Nyt pelin luova johtaja Mac Walters on sanonut Game Informerille, ettei tallennustiedostojaan kannata tuhota Mass Effect: Andromedan läpäisyn jälkeen.
- Emme suunnittele tarinasta kolmiosaista, mutta Andromedassa nähtyjä keskeisiä asioita tullaan käsittelemään myös seuraavassa pelissä, Walters kommentoi.
Säästä siis tallennustiedostosi.
Kewl!
Nyt ne sormet ristiin ettei tule mitään lykkäyksiä ensi syksyyn..
Alamäki alkoi kun EA liittyi mukaan ja siitä lähtien on tasaisesti pelit huonuntunu koko ajanNäyttipä kyllä jotenni tylsältä, geneeriseltä 3rd person moninpeliltä. Ammu tuota, ammu vähän tuota, juokse tonne, juokse taakse päin juokse sivuttain ja hyppää sivuttain ja jatka ampumista kolmatta kohden. Ei tiimikavereitakaa vissii sit tässä ole? Varmasti tulee napattua jossakin vaiheessa, jos ei oo täys arvostelufloppi.
Saa enemmän rahaa kun kaikki dlc tullaan myymään yksitellen sittenhttp://nichegamer.com/2017/01/09/no-season-pass-mass-effect-andromeda/
Vaikuttaa siltä, että Andromeda ei saa season passia.
Hatusta vedettynä niin eikös nuo mass effect 3 dlc maksa vieläkin siinä 30-50€Vai keskittyvätkö rahastamaan vain helpolla dlc:llä eli aseilla, armoreilla, monipeli boostereilla sekä kosmeettisilla lisillä ja jättävät tarina dlc:et kokonaan tekemättä? Tosin jos oikein muistan, niin ei aiemmissakaan Mass Effecteissä ollut season passia.
Saisi pian tulla pelivideota moninpelistä. Tuli yllättävän paljon pistettyä aikaa tuohon ME3:ssa.
En ymmärrä. Accessin avulla pääsee edullisesti kokeilemaan peliä, jos ei ole varma kiinnostaako se. Samalla saa varmaan sen -10 % -alennuksen joka kattaa tuon yhden kuukauden hinnan. Minun puolesta EA Accesin Netflix-tyylinen kuukausimaksullinen pelikirjasto saisi yleistyä, sillä valitettavasti useimmat peleistä ovat kertakäyttöhupia.Ea ja kikkare access. Tekisi mieli olla ostamatta peli aina kun Ea ottaa roolia ja alkaa säätämään jotain. Täytyypi harkita, jos ea vielä pelleilee jollain "mainonta/etuoikeus" paskallansa niin jätän ostamatta.
En ymmärrä. Accessin avulla pääsee edullisesti kokeilemaan peliä, jos ei ole varma kiinnostaako se. Samalla saa varmaan sen -10 % -alennuksen joka kattaa tuon yhden kuukauden hinnan. Minun puolesta EA Accesin Netflix-tyylinen kuukausimaksullinen pelikirjasto saisi yleistyä, sillä valitettavasti useimmat peleistä ovat kertakäyttöhupia.
Totta, tuo on kieltämättä melkoista kieroilua kuluttajaa kohtaan. Riistokapitalistin näkökulmasta ymmärrän toki tämän, sillä kikkailu tuo varmaan jonkun lisärovon yrityksen kirstuun olemattomilla kustannuksilla.Juu onhan tuo mielestäni myös hyvä palvelu. Tässä varmaan kritiikki enemmän siihen että Accessilla saa pelata ennen pelin julkaisua eli lisämaksu siitä että saa pelata ennen muita. Itselle ei väliä mutta ymmärrän kyllä tuonkin pointin.
En itse näe tossa Accessissa mitään vikaa. Maksakoot muut siitä että pääsevät beta-testaamaan EA:n (roskaa)pelejä ennen minua. Omasta mielestä jos änäriä ei lasketa niin kaikki mihin EA koskee on viime vuosina muuttunut paskaksi. Lueskelen varsin mieluusti ihmisten kokemuksia uudesta mässystä ennen julkkaria kun siitä saa osviittaa viitsiikö siitä itse sitten maksaa mitään.
Mass Effect Andromeda: Nomad ND1 Remote Rc Car
Siitä collector's edition ostoon. (huom: Peli ei tule mukana)
Jep varsinkin kun noin suolainen hinta. Ok tuo kauko-ohjattavan auton valmistuskin varmaan maksaa jonkin verran, mutta kun joku vaivautuu yli 200€/$ laittaan collector's editioniin niin sama siihen olisi kopio pelistä laittaa mukaan. Ostaja voisi vaikka tilatessa valita mille alustalle pelin haluaa.Aika omituinen ratkaisu laittaa collector's edition myyntiin, mikä ei sisällä edes peliä. Olisi mielenkiintoista nähdä myyntilukemat moiselle.
Frostbite 3:han tossa moottorina toimii, että voisi olettaa melko samanlaisia vaatimuksia kun esim. Battlefield 1Koskahan laitteistovaatimukset julkaistaan? Mulla 6600K ja 1060 GTX 1440p näytöllä, mahtaakohan tulla diashow?
Frostbite 3:han tossa moottorina toimii, että voisi olettaa melko samanlaisia vaatimuksia kun esim. Battlefield 1
Sitten näemmä pitäisi olla ihan pelattava Uudet trailerit nosti odotuksia, mutta kyllä ihme tapahtuu jos alkuperäisten tasolle päästään.
Juu. Mitä nyt 5 pitkää vuotta tätä vartuttu. Siinä ajassa on odotukset kerennyt nousemaan aika korkealle. Mikään pelin trailereista tai kuva/video ei ole aiheuttanut semmoisia viboja kuin olisi toivonut. Mutta kuitenkin ostin tämän jo silloin joulukuussa vai milloin se tuonne Originiin nyt ilmestyikään. AIOIN nauttia pelistä vaikka se olisikin ihan skeidaa