Millä foorumilla? Minäkin haluan nähdä listan.Yle on lähettänyt transsukupuolisuutta ja sukupuolenvaihdosta käsitteleviä TV-ohjelmia 124 kpl sitten vuoden 2015. Yhdellä foorumilla on lista, josta pikaisesti laskin tuon.
Ja joo, olen mä katsonut osan niistä.
Yhden vai kaksi, vai kuinka ison osan? Sanoit kuitenkin että
Jos olet katsonut "osan", niin vedät kyllä aika pitkät johtopäätelmät kaikista ohjelmista. Oletko nyt ihan varma, ettei siellä ole missään nostettu ongelmia esille?Yle on näyttänyt viimeisen 10 vuoden aikana kymmeniä, ehkä jopa yli sata, sukupuolen vaihtamista ja transsukupuolisuutta positiivisessa valossa käsittelevää ohjelmaa.
Suuri osa niistä, mitä olet katsonut, vai kaikista 124 ohjelmasta? Ja mitä mielestäsi on mainostaminen?Aika suuri osa dokumenteista on puhdasta mainostamista, miten elämä paranee kun lähtee transitioprosessiin.
Harvassa mediassa käsitellään erilaisia ihmisiä ja ihmisryhmiä niin monipuolisesti kuin Ylessä. Ikävää, että koet jääväsi paitsioon. Oletko laittanut palautetta Ylelle? Mutta, oletko siis sitä mieltä, että sinun tilanteesi paranisi jos transsukupuolisuutta ja sukupuolenvaihdosta käsiteltäviä ohjelmia olisi vähemmän?Mä en ymmärrä tällaista yhden vähemmistön sanansaattajaksi lähtemistä ollenkaan ja vielä veromedialta. Yle on hylännyt muut vähemmistöt, kaikkein pahiten omani. Sitten vielä nuoria teinejä yritetään saada tekemään peruuttamaton päätös itselleen.