Mitä? Tuomitsetko sinä nuo instituutionaalisen rasismin vastaiset mielenosoittajat? Black lives matter!![]()
Kyllä, minusta aseiden kanssa mielen osoittaminen on vastenmielistä. Mutta 2A hei..En myöskään fanita jenkkien aselakeja.
Se on provosoivaa, lisää jännitteitä ja asettaa ihmisiä turhaan vaaraan (niin poliisit kuin siviilitkin)
Nimenomaan tämän vuoksi kiinnitän tässä huomiota median ja poliitikkojen suhtautumisessa asiaan. 100 michiganilaista mielenosoittajaa oli domestic terrorism ja toiset kauhistelivat kuinka ne vaarantavat kaikkien hengen levittämällä virusta.
Kyllä, menivät hallintorakennuksiin aseiden kanssa ja vielä tyyliin köhivät ihmisiä päin. Itse lähinnä naureskelin noille pelleille, kun hiustenleikkuuseen pääsemisen rajoittaminen epidemian saamiseksi kuriin oli liikaa.
Nyt kaduilla on toista viikkoa tuhansia ellei kymmeniä tuhansia ihmisiä suurina laumoina ja ihmisiä on kuollut tähän mennessä parisenkymmentä. Näistä mm. kaksi poliisia ammuttiin pakettiauton sivuovesta mestaustyyliin. Samat kritisoijat ja jeesustelijat ja viruksesta kauhistelevat maailmanparantajat ovat hiljaa kusi sukassa.
Öö, itse olen kyllä havainnut uutisointia, jossa muistutetaan koronaviruksesta. Ja sitten ne poliisit laittavat ihmisiä pieneen koppiin ja ottavat hengityssuojaimet pois. Ehkä poliisi voisi johtaa esimerkillä.
Ja edelleenkin, mielenosoitukset johtuvat systemaattisesta vuosikymmeniä(ja satoja) jatkuneesta epäoikeudenmukaisuudesta.
Trump on nimenomaan tuomittu tämän mellakoinnin tuomitsemisesta. Samoin häntä kritisoidaan siitä kun hän ei kutsu poliisi-insituutiota rasistiseksi.
Trump on tuomittu, koska hän perustuslain vastaisesti hääti mielenosoittajat, jotta voi poseerata raamatun kanssa. Trumpia kritisoidaan, koska hän ei yritä saada yhdistettyä amerikkalaisia ja saada tilannetta rauhoittumaan, vaan lisää bensaa liekkeihin.