Yritän vielä viimeisen kerran. Onko tämä se litterointi, josta puhutaan? Oletetaanko, että Trump lausui näin tai samansisältöisesti? Boldaus minunTuo "leuhkiminen" on ihan toimittajan omaa fantasiatulkintaa (hyvin on näköjään mennyt manipulaatio perille vastaanottavaiseen kohteeseen) ja "koska sitä tuntui" oli perusteltu ajatuskulku eikä vaan tunne. Sellaista tapahtuu neuvotteluissa.
Litteroinnin voi lukea sellaisenaan ja käyttää sisälukutaitoa tai sitten olla lukematta ja ymmärtämättä ja kuvitella. Trumpin puhe vastaa uutisotsikoita vain fantasiatasolla. Aikuismaista on muodostaa omia ajatuksia kopioinnin sijaan.
“Nice guy, good-looking guy, comes in – ‘Donald we have no trade deficit.’ He’s very proud because everybody else, you know, we’re getting killed … So he’s proud. I said, ‘Wrong Justin, you do.’ I didn’t even know … I had no idea.
Kyllä - minä käytin sanaa leuhkia, hesari ymmärtääkseni ei. Tämä oli ehkä liian vapaa sanavalinta, yritin vain soveltaa tämän siihen tapaan miten olen nähnyt Trumpin puhuvan videoilla.
tämän suomensin muotoon, "koska siltä tuntui", mutta korjaa ihmeessä kun olen näköjään väärässä ja loukannut tunteitasi“I just said, ‘You’re wrong.’ You know why? Because we’re so stupid … And I thought they were smart.”