Näemmä onnistuu:
Okei no tämäpä hieno homma. En itse voinut tuota testata, kun olen ostanut diginä kaikki Game Passin Play Anywhere -pelit jo ennesätään. Ei tarvitse sitten Sea of Thievesiä välttämättä ostaa, mikäli ei kolahda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näemmä onnistuu:
Eipä ole ääniongelmia ollut kuin PC:n kanssa. Sieltä ei meinaa saada HDMI:n yli millään surroundia. Xbox toimii kuin unelma.
Vastattu yv:llä.@Hesemonni Paljon tuli Elite-ohjaimelle ja konsolille hintaa?
amazon uk tilannut itse koteloita, jotain euron kappale. kannattaa katsoa mitä tilaa, hinnat vaihtelevat tosi paljon ja joissain voi olla niin ettei väri vastaa täysin alkuperäistä.Vähän erikoisempi kysymys: Löytyykö jostain helposti hyvälaatuisia skanneja pelien kansista tulostettavaksi + mistä kannattaa tilata vihreitä Xbox One -levykoteloita?
Sain muutamia pelejä tuossa, joista parista oli jostain syystä kannet riekaleina.
Lisäksi melkoisia huhuja pyörii tällähetkellä, että MS olisi ostamassa niin EA:ta, PUBG:tä kuin jopa Valveakin.
Some of the names being thrown around as possible acquisitions by Microsoft are, frankly, astounding, even unthinkable. But the fact that they are doing the rounds is instructive. The most recent one we heard (from a reliable source close to Microsoft) was, in fact, Electronic Arts. We also heard a whisper about Valve and about Korean outfit PUBG Corp., which Microsoft last year signed to a timed exclusive for its hit survival shooter, PlayerUnknown’s Battlegrounds.
The Xbox One has a serious exclusive games problem
Kuitenkin virallisesti MS ostanut ainakin nyt Playfabin työkaluksi pelien tekemiseen:
PlayFab’s backend services reduce the barriers to launch for game developers, offering both large and small studios cost-effective development solutions that scale with their games and help them engage, retain and monetize players. PlayFab enables developers to use the intelligent cloud to build and operate games, analyze gaming data and improve overall gaming experiences.
Microsoft acquires PlayFab, accelerating game development innovation in the cloud - The Official Microsoft Blog
Ottaisiko joku mode nyt kantaa, että onko kyseinen ketju ainoastaan Xbox One X:lle vai myös yleiselle MS-höpinälle? Tiedän kyllä että tämä MS:n tietotoimisto haluaa tietonsa jonnekin sepostaa, joten olisiko tuo foorumin väittelyketju paras paikka näille huhupuheille, jotka eivät suoriltaan itse konsoliin liity?
Ottaisiko joku mode nyt kantaa, että onko kyseinen ketju ainoastaan Xbox One X:lle vai myös yleiselle MS-höpinälle? Tiedän kyllä että tämä MS:n tietotoimisto haluaa tietonsa jonnekin sepostaa, joten olisiko tuo foorumin väittelyketju paras paikka näille huhupuheille, jotka eivät suoriltaan itse konsoliin liity?
Kyllähän tällaisilla uutisilla on suora (mahdollinen) vaikutus boxin pelitarjontaan. Ja eikös tämä ketju ole jo pitempään ollut yleinen MS ketju? Itsehän en boxia omista mutta kyllä tätä W10 pelikoneen käyttäjänä tulee seurattua.Ottaisiko joku mode nyt kantaa, että onko kyseinen ketju ainoastaan Xbox One X:lle vai myös yleiselle MS-höpinälle? Tiedän kyllä että tämä MS:n tietotoimisto haluaa tietonsa jonnekin sepostaa, joten olisiko tuo foorumin väittelyketju paras paikka näille huhupuheille, jotka eivät suoriltaan itse konsoliin liity?
Voi herran jestas, ellen ole väärin ymmärtänyt niin sinä et viellä edes omista ko konsolia? sitten tulet tänne ottamaan kantaa mistä aiheesta saisi puhua ja mistä ei.
Eiköhän jokainen edes vähänkin positiivinen huhu ole plussaa xbox one x:lle.![]()

Tää kaveri on tuolla muron konsolisota ketjussa käyny kovaa taistelua tätä no way vastaan. Ainut syy miks se on nyt tässä ketjussa,että se saa trollata tätä nimimerkkiä no way.Ottaisiko joku mode nyt kantaa, että onko kyseinen ketju ainoastaan Xbox One X:lle vai myös yleiselle MS-höpinälle? Tiedän kyllä että tämä MS:n tietotoimisto haluaa tietonsa jonnekin sepostaa, joten olisiko tuo foorumin väittelyketju paras paikka näille huhupuheille, jotka eivät suoriltaan itse konsoliin liity?
Voi herran jestas, ellen ole väärin ymmärtänyt niin sinä et viellä edes omista ko konsolia? sitten tulet tänne ottamaan kantaa mistä aiheesta saisi puhua ja mistä ei.
Eiköhän jokainen edes vähänkin positiivinen huhu ole plussaa xbox one x:lle.![]()
Juu ei ainakaan meikäläistä haittaa MS-uutisten jako tässä ketjussa, kuitenkin nuo tahtovat aina jotenkin liipata Xbox käyttäjiä(kin).
edit: Mutta juu, vänkäämisen voitte siirtää suosista sinne väittelyketjuun
Kyllähän tällaisilla uutisilla on suora (mahdollinen) vaikutus boxin pelitarjontaan. Ja eikös tämä ketju ole jo pitempään ollut yleinen MS ketju? Itsehän en boxia omista mutta kyllä tätä W10 pelikoneen käyttäjänä tulee seurattua.
Minä luen mielelläni tästä ketjusta näitä MS-höpinöitä, kun kuitenkin kovin oleellisesti tähän pelikonsoliin liittyy. Säästää aikaakin, kun joku muu on tehnyt sen tonkimisen puolestani.
Äänestys - Xbox One ja Xbox One X ketjujen yhdistäminen?Omasta mielestä xbox onen ja one X:n voisi liittää samaan ketjuu ja toisen poistaa. En tiedä kuinka kauan tätäkin ketjua olin jo lukenu ku tajusin että tämä on vaan X konsolin ketju eikä yleinen xbox one ketju. One ja X:llä juuri muuta eroa ole kun tehokkaampi rauta, käyttis, pelit, tarvikkeet jne. molemmissa sama. Mitäs muut mieltä?
Omasta mielestä xbox onen ja one X:n voisi liittää samaan ketjuu ja toisen poistaa. En tiedä kuinka kauan tätäkin ketjua olin jo lukenu ku tajusin että tämä on vaan X konsolin ketju eikä yleinen xbox one ketju. One ja X:llä juuri muuta eroa ole kun tehokkaampi rauta, käyttis, pelit, tarvikkeet jne. molemmissa sama. Mitäs muut mieltä?
Tää kaveri on tuolla muron konsolisota ketjussa käyny kovaa taistelua tätä no way vastaan. Ainut syy miks se on nyt tässä ketjussa,että se saa trollata tätä nimimerkkiä no way.
Ikävä juttu kannaltasi että asioista on olemassa useampi näkemys.Cloud tekniikkaa on Xbox Onen peleissä käytetty jo vuodesta 2014 ja siihen liittevät muuta kehitykset.
@no_way4000 postaili jo aiemmin. Aika massiivinen veto olisi, jos tapahtuisi.Jokos tämä oli täällä: The Xbox One has a serious exclusive games problem
Huhujen mukaan MS suunnittelisi EA:n ostamista. Olisi kyllä mielenkiintoinen veto.
'Crash Bandicoot N Sane Trilogy' Has Sold Over 2.5 Million Copies On PS4Itse sanoisin että PS4:llä (tai pelien julkaisijoilla oikeastaan) on ongelma noiden kanssa. Jää pelejä myymättä kun ne on tarjolla vain PS4:llä. Mm. Crash Bandicoot N-Sane Trilogyn ostaisin välittömästi jos olisi Xboxille/PC:lle mutta kun ei niin ei.
Activision omistaa Crashin oikeudet. Mutta tässä nyt lienee sen verran markkinatutkimusta tehty, ettei viisari ole muiden alustoiden omistajissa värissyt niin paljon, että olisi käytetty resursseja multiplattaan. Tuo kuitenkin ratsastaa käytännössä vain PSX-nostalgian voimia.'Crash Bandicoot N Sane Trilogy' Has Sold Over 2.5 Million Copies On PS4
Hyvinhän tuo on myynyt ilman multiplatform julkaisua. Tuossakin voi olla taustalla ihan se että jos ei raaskita laittaa resursseja useamman alustan kehitykseen niin valitaan se suosituin. Ja tietysti jos Sony omistaa tietyn pelisarjan oikeudet niin ei varmasti nähdä niitä muilla alustoilla.
Vaikka menee vähän offin puolelle mutta eipä toi crashin oletettu budjetti olekkaan mitään kymmeniä miljoonia kuin codeilla tai vastaavilla isomman luokan AAA peleillä jolloin pelille pitää saada mahdollisimman iso ostaja joukko.'Crash Bandicoot N Sane Trilogy' Has Sold Over 2.5 Million Copies On PS4
Hyvinhän tuo on myynyt ilman multiplatform julkaisua. Tuossakin voi olla taustalla ihan se että jos ei raaskita laittaa resursseja useamman alustan kehitykseen niin valitaan se suosituin. Ja tietysti jos Sony omistaa tietyn pelisarjan oikeudet niin ei varmasti nähdä niitä muilla alustoilla.
Onhan se ihan tosi, että enemmän pelit möisivät jos olisivat multiplattareita. Monesti itsekin toivonut jos peli on ollut teknisesti heikompi tapaus. Mutta näillä yksinoikeuksilla niitä laitteita myydään ja sony osaa sen pelin. Hyvin menee ja tuskin päästävät käsistään kovin helpolla esim. tuota mainitsemaasi Crash Bandicootia.Itse sanoisin että PS4:llä (tai pelien julkaisijoilla oikeastaan) on ongelma noiden kanssa. Jää pelejä myymättä kun ne on tarjolla vain PS4:llä. Mm. Crash Bandicoot N-Sane Trilogyn ostaisin välittömästi jos olisi Xboxille/PC:lle mutta kun ei niin ei.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.