- Liittynyt
- 25.11.2017
- Viestejä
- 1 126
Kuten sanoit, tuo on Cloudginen demo pilvitehojen hyödyntämisestä. Sumo Digital taas käyttää tai on käyttämättä siinä esiteltyä teknologiaa ja se on ilmeisesti kehittäjien mukaan aiheuttanut päänvaivaa Wrecking Zone -tilassa (moninpeli) monien muiden asioiden ohella, kuten tuosta artikkelista käy ilmi, jos satuit lukemaan sen. Cloudginen ja ReAgent Gamesin Dave Jones sanoi, että hänen oli tarkoitus vain esitellä teknologian mahdollisuuksia noilla demoilla ja se on Microsoftista kiinni, mitä käyttävät. Jos sinä väität, että pilviteknologian hyödyntämisessä ei ole ollut ongelmia, kun taas pelin kehittäjät sanovat, että on ollut, niin kumpaakohan uskoa.
Tiedän varsin hyvin, että Sumo Digital ei kuulu Microsoft Studioihin. Microsoft omistaa Crackdownin IP:n ja julkaisee ja rahoittaa sarjan pelit, joten Crackdown 3 on määritelmän mukaisesti 1st party -peli, vaikka onkin 3rd partyn kehittämä. Kun puhuin first partysta, puhuin first party -peleistä. Pahoittelut jos oli epäselvästi ilmaistu.
Kunhan saavat tämän pelin vain julkaistua ja unohdettua, niin sillä hyvä. Muut pelit odottavat. Itse odotan mielenkiinnolla Playground Gamesin open world -projektia, joka on ilmeisesti uusi Fable. Paljon on taitavaa porukkaa siellä tekemässä duunia.
Väitän edelleen ettei siinä ole ongelmia. Pilvilaskentaa on todistettavasti sekä onnistuneesti käytetty/käytetään: Titanfall 1, Gears 4 sekä Halo 5.
Lähinnä kuvastaa surullista tilannetta siitä, että 3rd party tekijät eivät saa aikaiseksi asioita tai osaa viedä niitä loppuun tai prioriteetit muualle (muissa peleissä). Liian monta kokkia saman sopan ympärillä. Tuskin ainakaan rahasta on ollut kiinni.
Ja sitten asiaan:
Viimeksi muokattu: