Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt kun päästiin asiaan, niin Nier: Automata tulee Xboxille juhannuksen jälkeen.
"In the first of many exciting E3 announcements, we’re excited to announce that the critically acclaimed NieR:Automata is finally coming to the Xbox Store as the NieR:Automata BECOME AS GODS Edition on June 26, 2018."
https://square-enix-games.com/en_US/news/nier-automata-for-the-xbox-has-arrived
Itsekin joutunut välillä ihan tarkistamaan että mitäs ketjua klikkasinkaan kun niin kovaa vääntöä täällä. Minunkin mielestäni sopisi paremmin sinne väittelyketjuun, jota en seuraa, koska ei kiinnosta.Moderointi voisi taas pitää silmät ja korvat auki tämän ketjun osalta. Näyttäisi tämän päivän viestit muutamien tuttujuen nimien osalta tässä Xbox-ketjussa olevan taas tätä samaa jankkaamista ja/tai trollaamista mitä harrastavat mm. muropaketissa.
Sopivat varmasti paremmin tämän foorumin konsoliväittelyketjuun tai sitten sinne muropaketin sontaketjuun nämä kinastelut. Ei jaksaisi täälläkin lukea tuota samaa paskaa.
@Sampsa @Juha Kokkonen @Kaotik
Naapurifoorumilta bongattua: One X Gigantista 379 e. Pitäisköhän toinen ostaa...
voimassa 10.6. saakka
Pahoittelen, että annoin kritiikkiä Microsoftin first party -toiminnasta. Ilmeisesti sitä kutsutaan trollaamiseksi täällä.
Todettakoon kuitenkin E3-uutisten valossa (viisi uutta studiota), että olen iloinen Microsoftin first partyn laajentamisesta, mitä olen koko ajan peräänkuuluttanut.
Jos ihmiset todella pitävät tällaista keskustelua epäsopivana, niin antaa sitten Twitter-myrskyn jatkua ja poistun täältä.
Jaa, itse puhuit kyllä noista projekteista minua aiemmin... Jos keskustelu on herätetty asian tiimoilta, niin siihen ei saa muita näkökantoja tuoda mukaan?Itse ne henkilökohtaisesti ymmärrä, miksi pitää tähän threadiin tulla jotain kuollutta hevosta hakkamaan. Välillä tuntuu että jotkut elää vuodessa 2012-2013 vaikka tänään E3 näytti vahvasti mitä on tulossa 2018-2019.
Sen verran kovaa settiä tuo E3 2018 oli MS/Xboxilta ettei ole ennen nähty. Silti Halo ja Fable jäivät näköjään hautumaan vielä, mutta ompahan E3 2019:sta jotain tavoiteltavaa ennenkuin aletaan "tämä geni" lyömään kiinni tai sitten niitä säästellään seuraavan konsolin julkaisupeleiksi.
Tulee olemaan todella mielenkiintoista nähtävää Xbox One X:än versiot peleistä lähitulevaisuudessa muiden konsoleiden ympärillä, nyt jos milloinkaan tuo X:ään päivittäminen on hyvä ratkaisu.
E3 2018 kertoi myös jo että Xbox One X:än seuraaja on tulossa sekä MS ei ole Xboxista luopumassa, joten nämä tai vastaavanlaiset trollaamiset näiltä tietyltä murobbs:än puolelta olevilta henkilöiltä olisi jo pikkuhiljaa soveliasta loppua ja jättää tämäkin threadi rauhaan.
Sitä twitter-myrskyä tulee olemaan jatkossa ihan yhtä paljon.
Mitä siellä sit oli? Halo ja Horizon 4 lisäksi.Oli kyllä erittäin peli rikas show ja muutenkin MS:n lähtenyt kovat piipussa tuomaan lisää yksinoikeuspelejä.
Tuskin kukaan ehtii aktiivisesti seuraamaan yksittäistä ketjua, joten raportoi-napin käyttö on suositeltavaa.Moderointi voisi taas pitää silmät ja korvat auki tämän ketjun osalta. Näyttäisi tämän päivän viestit muutamien tuttujuen nimien osalta tässä Xbox-ketjussa olevan taas tätä samaa jankkaamista ja/tai trollaamista mitä harrastavat mm. muropaketissa.
Sopivat varmasti paremmin tämän foorumin konsoliväittelyketjuun tai sitten sinne muropaketin sontaketjuun nämä kinastelut. Ei jaksaisi täälläkin lukea tuota samaa paskaa.
@Sampsa @Juha Kokkonen @Kaotik
Mitä siellä olisi pitänyt olla?Mitä siellä sit oli? Halo ja Horizon 4 lisäksi.
Etkö lukenut mihin vastasin?Mitä siellä olisi pitänyt olla?
Oli kyllä erittäin peli rikas show ja muutenkin MS:n lähtenyt kovat piipussa tuomaan lisää yksinoikeuspelejä.
Yksi juttu nykyään, enemmän Xbox-miehenä X:n myötä(tai no pitempäänkin), harmittanut asia on se että MS saisi ottaa oppia Sonyn tarjouksista. Vaikka kuinka haluaisi toisin, tosiasia on se että toisella puolella tarjouksia useammin ja melkein aina parempia. En kyllä sitten plesellekään osta, paitsi jos joku vain siellä oleva exlupeli, muuten tosiaan haluaisi ne paremmat tarjoukset One X:lle. Viimeksi nyt vitutti kun pCars 2:n lisut tottakai tajouksessa siellä toisella puolella, mutta ei tietenkään marketplacessa...
Totta että joku Game pass esim nyt balanssia muuttaa kun uutuksia tulee pienellä kk-maksulla suoraan sinne.
Halo, gears ja horizon 4 on todella kovia excluja. Nuo on just niitä GoW:in tapaisia system sellereitä, joiden perään on huudeltu.Etkö lukenut mihin vastasin?
Paitsi että kun ne tulee myös pc:lle niin ei voi kyllä GoW tapaiseksi system selleriksi sanoa. Oikeata exclua pitäis vihdoin saada. Toivottavasti näiden uusien studioiden hankinta johtais siihen suuntaan.Halo, gears ja horizon 4 on todella kovia excluja. Nuo on just niitä GoW:in tapaisia system sellereitä, joiden perään on huudeltu.
Paitsi että kun ne tulee myös pc:lle niin ei voi kyllä GoW tapaiseksi system selleriksi sanoa. Oikeata exclua pitäis vihdoin saada. Toivottavasti näiden uusien studioiden hankinta johtais siihen suuntaan.
Paitsi että kun ne tulee myös pc:lle niin ei voi kyllä GoW tapaiseksi system selleriksi sanoa. Oikeata exclua pitäis vihdoin saada. Toivottavasti näiden uusien studioiden hankinta johtais siihen suuntaan.
Sea of thieves ja steate of decayta pelaan xboxilla kavereiden kanssa jotka on vannoutuneita pc miehiä.
Mä haluan vaan käyttöä mun xboxille, kun pc:llä tulee pelattua kaikki ja ps:llä sen exclut ei oikeasti haittaa mua että tulee myös pc:lle mutta myös xboxin suosiolle tekis hyvää jos exclun saisi.Miksi? Eikös se ole vaan kaikille hyvä että pelit tulee x1 sekä pc:lle? Mun mielestä yksinoikeudet on paskaa, siinä missä season passit ja sun muun mirkomaksut.
Ne ketä haluaa pelata konsolilla pelaa sillä, ne ketä pc:llä niin ei tartte ostaa sitä konsolia ja mikä parasta että pelaaminen pitkälti toimii ristiin näiden kahden laitteen välillä.
Sea of thieves ja steate of decayta pelaan xboxilla kavereiden kanssa jotka on vannoutuneita pc miehiä.
Käytännössä juurikin noin.Mites tuo cross play toimii käytännössä? Kun peli on pc-pelureille avoin niin siellä pelataan hiirellä ja näppiksellä pädiä vastaan? Ja samalla pc-huijaukset valuu konsolipuolelle?
Ei kiitos.
Tähän mennessä jokaisessa crossplay-pelissä on ollut moninpeliasetuksissa valinta, että haluatko pelata muitten alustojen pelaajien kanssa vai pelkästään yhden alustan pelaajien kanssa. Mutta hyvä yritys silti.Mites tuo cross play toimii käytännössä? Kun peli on pc-pelureille avoin niin siellä pelataan hiirellä ja näppiksellä pädiä vastaan? Ja samalla pc-huijaukset valuu konsolipuolelle?
Ei kiitos.
Paras tilannehan se olisi kun kaikki pelit toimisivat yhdellä laitteella. Ei tarvitsi huolehtia kuin tietokoneen päivittelystä. Mutta kun näin ei ole niin nämä todelliset yhden laitteen laadukkaat exclut ovat juuri niitä system sellereitä.Meikäläinen toivoo lisää nimenomaan Xbox/PC eli PlayAnywhere pelejä. En varsinaisesti tunne saavani lisäarvoa siitä, että peli julkaistaan pelkästään yhdellä alustalla.
On tuo tavallaan ihan kätevä systeemi mutta itse en ymmärrä miksi joku haluaisi ensin pelata pc:llä FH3 peliä 60fps ja sitten jatkaa konsolilla 30fps.Tuo PlayAnywhere on kyllä ollut yksi tämän boksin parhaita puolia. Gears 4:n hommasin halvalla jonkun Nvidian näytönohjainkylkiäisenä, mutta en koskaan ole edes asentanut peliä PC:lle. Pelasin sen kokonaisuudessaan boksilla läpi. Toisaalta taas sekä Forza Horizon 3 että Motorsport 7 on ollut tasaisesti pelissä sekä boksilla että PC:llä, riippuen mikä on kulloinkin fiilis.
Vielä kun tuon ominaisuuden saisi toimimaan myös fyysisillä levyillä niin olisi hyvä. Nyt pitää ostaa digitaalisia, jossa ei mediana sinänsä ole mitään pahaa, mutta kun on minulla niitä fyysisiäkin levyjä.
Paras tilannehan se olisi kun kaikki pelit toimisivat yhdellä laitteella. Ei tarvitsi huolehtia kuin tietokoneen päivittelystä. Mutta kun näin ei ole niin nämä todelliset yhden laitteen laadukkaat exclut ovat juuri niitä system sellereitä.
On tuo tavallaan ihan kätevä systeemi mutta itse en ymmärrä miksi joku haluaisi ensin pelata pc:llä FH3 peliä 60fps ja sitten jatkaa konsolilla 30fps.
Paras tilannehan se olisi kun kaikki pelit toimisivat yhdellä laitteella. Ei tarvitsi huolehtia kuin tietokoneen päivittelystä. Mutta kun näin ei ole niin nämä todelliset yhden laitteen laadukkaat exclut ovat juuri niitä system sellereitä.
On tuo tavallaan ihan kätevä systeemi mutta itse en ymmärrä miksi joku haluaisi ensin pelata pc:llä FH3 peliä 60fps ja sitten jatkaa konsolilla 30fps.
Olisi ihan mielenkiintoista tietää, paljonko MS excluja on myyty tietokoneelle.Paitsi että kun ne tulee myös pc:lle niin ei voi kyllä GoW tapaiseksi system selleriksi sanoa. Oikeata exclua pitäis vihdoin saada. Toivottavasti näiden uusien studioiden hankinta johtais siihen suuntaan.
Mites tuo cross play toimii käytännössä? Kun peli on pc-pelureille avoin niin siellä pelataan hiirellä ja näppiksellä pädiä vastaan? Ja samalla pc-huijaukset valuu konsolipuolelle?
Ei kiitos.
4K+OLED+60fps+padi+sohva onnistuu pc:llä varmuudella ja aina ennemmin kuin 30fps. HDR onnistuu myös jos pc versio sitä tukee.4K + HDR + OLED TV sekä olohuone + sohvaympäristö on huomattavasti mukavampi.
4K+OLED+60fps+padi+sohva onnistuu pc:llä varmuudella ja aina ennemmin kuin 30fps. HDR onnistuu myös jos pc versio sitä tukee.
Tuollaiset vääntöasiat voit viedä väittelyketjuun.Paa linkki mistä saan alle 400e 4k@60fps pc:n. Mielellään semmonen mistä uhd asema kun katselen myös paljon elokuvia. Bruh
Tuollaiset vääntöasiat voit viedä väittelyketjuun.
Meni kokokaan ohi että State of decay olis crossplay co op. Oliko kellään kokemusta pelistä, tai lähinnä toimiiko crossplay yhtä hyvin PC ja Xboxin välillä kuin esimerkiksi uusin Gears ?
Tais olla halpakin. Sadepäiville joku co op kelpais, itte mieluiten PC puikoissa ja kavereilla on Xboxit.
Kyllä toimii nyt isojen päivitysten jälkeen hyvin ja on erittäin hyvä peli. Peli myös sisältyy Xbox Game Pass tilaukseen.
Naapurifoorumilta bongattua: One X Gigantista 379 e. Pitäisköhän toinen ostaa...
voimassa 10.6. saakka
Meikäläinen toivoo lisää nimenomaan Xbox/PC eli PlayAnywhere pelejä. En varsinaisesti tunne saavani lisäarvoa siitä, että peli julkaistaan pelkästään yhdellä alustalla.
Itse ne henkilökohtaisesti ymmärrä, miksi pitää tähän threadiin tulla jotain kuollutta hevosta hakkamaan. Välillä tuntuu että jotkut elää vuodessa 2012-2013 vaikka tänään E3 näytti vahvasti mitä on tulossa 2018-2019.
Mitäs yllättävää tuossa Halossa oli? Tiedossa ollut että uusi Halo tulee ja että kaikki uudet first partyt tulee Play Anywhere.Pelien osalta taas ei tullut varsinaisesti mitään yllättävää (pl. Halo Infinite PC:lle!), perinteiset Microsoftin IP:t seuraavine päivityksineen esittelyvuorossa.