Digital Foundryn Dark Souls Remaster analyysi.
Xbox One pyörii 1080p resoluutiolla ja Xbox One X jostain ihmeen syystä vain 1800p resoluutiolla eikä natiivissa 4K:ssa. Kuitenkin Xbox One X on ainoa konsoleista, joilla peli pyörii lukitussa 60FPS:ssä koko ajan.
PC-version testissä todettiin että Xbox One X:llä Parallax Mapping olisi myös korkeampi.
Noin 9:50 kohdalla:
Ei riitä GPU-overhead natiiviin 4K presentaatioon tasaisella ruudunpäivityksellä, siinäpä pääasiallinen syy. Dynaamisella resolla vähemmän vaativissa kohtauksissa native 4K olisi mahdollista, mutta ei ole tekijätiimillä riittänyt aika/kompetenssi jne. moisen käyttöönottoon. Perus XOnella taas nelikon heikoin suoritus frameraten osalta.
Näiden 4K-konsolien versioista puuttuu graafisia efektejä, mitä perusversioista löytyy. Erikoinen bugi, korjattaneen päivityksellä. Samoin myös tuo ero Parallax Mappingin osalta, kyseessä on efektin eri offset -arvo One X vs. PC, minkä vuoksi tekstuurin pinta vaikuttaa kolmiulotteisemmalta One X:llä tällä hetkellä.