Wreckfest (PC, PS4, Xbox One, PS5)

Tuli kokeiltua tätäkin nyt kun ykköstä ajelin vuosia sitten aika paljon. Hauska ja raskas ajomalli. Huomasin kuitenkin, että auto ei tahtonut mennä edes loivista kurveista ilman että kylki kolisee radan reunoihin yms. Kontrollien herkkyyden säätäminen auttoi merkittävästi, sillä oletuksena mitään tiukkoja mutkia ei kyllä nopeasti mennä millään. Tämä asetusten kanssa rukkaaminen kyllä tekisi moninpelistä täysin asymmetrisen, kun toiset kaartelee kuin laivoilla ja toiset menevät kurveihin tiukemmin kuin varmaan Bugbear koskaan tarkoittikaan. Olisikin ehkä ollut parempi, että mitään näin balanssin rikkovaa säätövaraa ei olisi lainkaan. Itse asiassa juuri sellainen ajamisen todenmukainen raskaus oli jotain mitä ykkösessä nopeasti menetettiin ja sitä on nyt tuotu vähän takaisin.

Mites Wreckfest 2 kuskit mitä Assisteja käytätte? Ite laitoin kaikki puoli väliin mutta tekoäly suosittelee toisin, ja riippuu tietty autosta ja ohjaimesta tai näppäimistöstä

Hieman hankala asia antaa pelaajien päättää vapaasti näistäkin, kun kaikki tämä vaikuttaa ohjattavuuteen ja sitä myötä kierrosaikoihin. Itse olen pelannut ykkösestä asti manuaalivaihteilla (ilman kytkimen käyttöä), ABS off, traction control none ja stability control half.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
280 434
Jäsenet
78 063
Uusin jäsen
Joni_09

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom