Wreckfest (PC, PS4, Xbox One, PS5)

Miksi sitä tarvitsee suitsia ultra-asetuksilla? High end asetukset high end näyttiksillehän on vain ja ainoastaan hyvä asia
Niin, eihän se mitään haittaa, että se käyttää kunnolla resursseja, kunhan vain skaalautuu hyvin. Testata tuossa myöhemmin vielä 6600XT:llä. Siinä olisi 4k optio.
 
Toinen juttu sitten että miksi ihmeessä tämän pelin pitäisi käyttää sitä muistia niin paljoa. Tälläisessä/ajopeleissä yleensäkin pyöriminen on paljon tärkeämpää kuin viimeisin karkki, toisin kuin jossain staattisesti seisottavassa pelissä.
 
Itse olen sitä mieltä, että muistin riittävyyttä pitäisi miettiä aina ostovaiheessa tulevaisuuden kannalta ja lähettää asiasta ennemmin viestiä näytönohjainvalmistajien suuntaan, kuin pelinkehittäjien. Kehitys kehittyy, niin pitäisi muistimääränkin. Nuo sukupolven, parin takaiset korkeamman keskiluokan näytönohjaimet jollakin 8-10Gt muistilla ovat vitsi, joka ei varmasti naurata enää tässä vaiheessa. Siinä missä vähäisempi muisti saattoi riittää hyvin julkaisussa, joku neljä vuotta eteenpäin tilanne on aivan toinen. Tuossa kun tuota päivitystä tuli mietittyä, 5070 rajautui välittömästi pois pelkän muistimäärän takia. Ei olisi oikein mitään järkeä ostaa saman tien rajamailla olevaa tapausta.

/Takaisin Zen-tilaan

Parannusta varmasti tulee, mutta suunta on oletettavasti sama kuin monilla muillakin peleillä.
 
Ajettavuus - heikompi kuin wreckfest/flatout
Vauriomallinnus - upea mutta yliampuva
Grafiikka - lähes AAA tasoa
Äänet - ihan kiva lisä moottori sivuäänet vaurioituneena

Peli ei ole valmis, mutta vielä on paljon parannettavaa, että yltää ykkösen tasolle.
 
481695500_1393877455286581_3628151226483038805_n.jpg
 
Viikonlopulle vielä uutta päivitystä:
Game no longer crashes to "could not open file for writing" upon first launch.
More robust max clients check, possibly fixing the issue where shown server client counts doesn't match actual in the server browser.
Fixes to input bindings - please note that some pedals you currently need to bind twice for the axes to be correct, and bindings might be lost after a restart.
Fixed gear dropping back to neutral when using a h-shifter controller.
Fixed a bug resulting in the game crashing to "Bag index '0'" fatal error.
In most cases it's now possible to choose the discrete GPU as a rendering device.
Improved performance of Savolax Sandpit Reverse layout.
Various minor fixes to car art.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
272 085
Viestejä
4 699 096
Jäsenet
76 857
Uusin jäsen
tekijä96

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom