World of Tanks

Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
424
Joo tuota värijuttua meinasin :) Jossain kohtaa muistelisin että piti olla modi tuohon. Ei ole niin HC asenne pelailuun, että tarvitsisi mitään kiellettyjä juttuja asennella ^^
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
188
Mukava tankki pelata tuo Ruotsin tier 6 Stridsvagn 74. Tarkka pyssy. Panssarointi on aika heikko, joten syytä pysyä vähän taaempana.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 385
Tullut vaikka mitä tankkeja viimeaikoina. Viimeksi kesällä pelannut aktiivisena, keskiviikko vapaapäivänä tuli kännissä ostettua kuukauden premikka ja tästä se pelaaminen taas jatkuu. Hyvää viihykettä kun ei ota ressiä pelaa parhaansa ja kun saisi plattakavereita vielä enemmän.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 336
Säännöllisen epäsäännöllisesti tullut pelattua. Tässä oli varmaan vuoden tauko välissä, nyt on taas maistunut pelailu. Tankkeja on kyllä aivan liikaa pelissä...en ole pahemmin jaksanut grindailla. Yleensä pitää jauhaa useampi ärsyttävä laite läpi ennenkuin mieleinen tulee eteen. Pelailenkin lähinnä muutamalla suosikkitankilla, T29, 30.02 M, AMX 13 90, M103.

T29:n miehistöllä 5. taitorivi menossa 50%, joten sillä on tullut eniten jauhettua :) Sama miehistö tosin T34:ssä (mistä en juuri pidä).
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
147
Onko muilla ollut ongelmia serverien kanssa, mulle tulee viestiä kummastakin eu-servusta, et palvelimeen ei saada yhteyttä. tämä alko maintenancen jälkeen.Jos oisin jostain kumman syystä saanut bannit niin kai viestiä tulis:shifty:
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
747
Alkanu juutuubista kattelee jo videoita... milloin pärähtää taas peli lataukseen... taukoa on jo ollu aika kauan
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 682
Onko muilla ollut ongelmia serverien kanssa, mulle tulee viestiä kummastakin eu-servusta, et palvelimeen ei saada yhteyttä. tämä alko maintenancen jälkeen.Jos oisin jostain kumman syystä saanut bannit niin kai viestiä tulis:shifty:
Bannista tulee aina tieto siihen kirjautusmisruutuun, kaverilta kuultu juttu.

Ainakin ihan just nyt mulla peli avautui. Muutama päivä sitten oli toisella serverilla vikaa ja porukka ei sitten päässyt toiseenkaan sisään koska liikaa yhdelle.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 385
Onko muilla ollut ongelmia serverien kanssa, mulle tulee viestiä kummastakin eu-servusta, et palvelimeen ei saada yhteyttä. tämä alko maintenancen jälkeen.Jos oisin jostain kumman syystä saanut bannit niin kai viestiä tulis:shifty:
On ollut tänään ja eilen, aivan ihmeellisesti toiminut. Ei kerta kaikkiaan saa nuita missioneita tehtyä kun menee pelit miten menee. Mites kun ostin tokeneita niin miten ne saa käyttöön?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
60
Tarkotakko siis niitä t25 pilotin tokeneita? Ymmärtääkseni ne vaan on siellä jossain kunnes se 13 kappaletta tulee täyteen ja tilille tupsahtaa t25 pilot. Muistaakseni jos se 13 ei täyty niin sitten saa niistä ostetuista lätkistä hyvitystä 600 kultaa/token.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 385
Tarkotakko siis niitä t25 pilotin tokeneita? Ymmärtääkseni ne vaan on siellä jossain kunnes se 13 kappaletta tulee täyteen ja tilille tupsahtaa t25 pilot. Muistaakseni jos se 13 ei täyty niin sitten saa niistä ostetuista lätkistä hyvitystä 600 kultaa/token.
Justiin niitä meinaankin, tämän päivän daily oli pitkästä aikaa mukava ettei tarvinut väkipakolla suorittaa. Enään 5 suorituskertaa jäljellä että kylläpä se tästä.
 

Professori Kaaos

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
636
Vau, sä oot hyvä tässä pelissä. Mutta, miten paljon sulla on noita premikuulia, kun jäit tappiolle tollasella tuloksella? @459
Voin laittaa illemmalla omia reploja jakoon, jos kiinnoistaa nähdä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 385
Update 9.18 Is Here

Uusi patchi tullut, voisi kai lyödä kuukauden premikan käyntiin ja kahtoa miten lähtee. Vaihtu työpaikka niin vapaa aikaa kyllä piisaa, 5 päivää jopa putkeen välillä.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
771
Vähän jännittää tuo uusi patchi. Rapakon takana kun ovat viikon sitä testailleet niin melkosta ulinaa tullut ainakin tosta että artyn splash-alue muutettiin liian suureksi ja Wotissahan nuo splashit menee seinien, kivien yms läpi. No, ainakin tuo paranneltu matchmaking on tervetullut muutos. :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
60
Joo, tuo uuempi MM on oikiasti aika hyvä mutta tykkien määrää per matsi vois kyllä vieläki vähentää. Tuossa aikasemmin pelasin niin vastustajilla kolme fv304:ää ja käytännössä ne piti puoli kenttää paikoillaan ja aina jos yritti hyökätä niin sai niin pahasti turpaansa ettei mitään toivoa edetä.

Hauska juttu muuten, m41 Bulldogin lipastykkiä pienennettiin mutta latausaika pysyi samana joka tarkoittaa sitä että tieriä alemmalla T71:llä on käytännössä sama tykki mutta puolet lippaan latausajasta.
Lieneeköhän tässä jonkinlainen pyrkimys päästä eroon autoloadereista?
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
771
En usko että tossa Bulldogin muutoksen takana mitää suurempaa autoloadereita vastaan on. Itselle jäänyt vähän sellainen kuva että Wargaming hutaisee vasemmalla kädellä jotain muutoksia ja jälkikäteen korjaa jos jaksaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
349
Sen olen huomannut että lightien uudelleenbalansointi esim. mid tiereillä on tehnyt medium tankeista täysin ylivoimaisia, esim. Comet. Tuntuu että sen järjetön DPM kone voi 1v1 ylemmän tason lightia ja koska se on yhtä nopea kuin lightit, niin yksittäisten pelaajien karsiminen on sillä vaunulla erittäin helppoa.

Ei ihan ole nyt kaikki vaunut taas tasapainossa. :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
60
Ei ole aivan ei :D Itellä varsinkin kun satun omistamaan tuon M41 90 GF:n joka pitää kaikki edelliset statsinsa ja tierinsä mutta koska kaikkien tankkien matchmaking muuttui niin se ikään kuin laski tieriä alemmas. Tästähän seuraa se, että sillä pääsee nyt möykyttämään tier 6 tankkeja suht usein, jossa se HE-ammuksen 108 mm läpäisyä auttaa kummasti :lol:
 

Professori Kaaos

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
636
joo ei saakeli, toi AMX 13 57 GF on ihan paras. Mukava sillä on raiskata noita 5-6 tierejä ja tulla raiskatuksi 8-9 tierin taisteluissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
467
Ei ole aivan ei :D Itellä varsinkin kun satun omistamaan tuon M41 90 GF:n joka pitää kaikki edelliset statsinsa ja tierinsä mutta koska kaikkien tankkien matchmaking muuttui niin se ikään kuin laski tieriä alemmas. Tästähän seuraa se, että sillä pääsee nyt möykyttämään tier 6 tankkeja suht usein, jossa se HE-ammuksen 108 mm läpäisyä auttaa kummasti :lol:
Tää on niin naurettava suuntaus nykyään. Surullisena odotan seuraavaa 8tierin kamppista.... Nyt kuulemma 8tierin CW on defender showta. Kunnon hiton P2W show... Toivottavasti kieltävät seuraavassa kamppiksessa premivaunujen käytön.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
60
Tää on niin naurettava suuntaus nykyään. Surullisena odotan seuraavaa 8tierin kamppista.... Nyt kuulemma 8tierin CW on defender showta. Kunnon hiton P2W show... Toivottavasti kieltävät seuraavassa kamppiksessa premivaunujen käytön.
En jotenkin jaksa uskoa siihen että WG tavallaan ampuisi omaa tulonlähdettään jalkaan ja tekisi premiumvaunuista osin turhia, mutta olen kyllä aivan samaa mieltä siinä että premiumvaunut saisi olla maksimissaan vaikka juuri ja juuri niin hyviä kuin standardivaunutkin. Juurikin nämä viimeaikaiset defenderit ja patriootit on kyllä näytelly surullista näytelmää premiumvaunujen suunnasta.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 682
Tilejäkin on ilmeisesti mennyt sekaisin, tehtyjä ostoksia on hävinnyt mutta kulta on silti käytetty.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
467
Juu, silloin servu ongelmien aikaan menin ostamaan kultaa. Peli väitti et tuli kullat, mutta sitä ei näkyny missään... Onneksi 1,5 tunnin päästä sitten tuli.

Kiva tuo tilapäinen premikoiden "vaihto". Muutama turha vaunu tuli muutettua toisiksi premeiksi. Tuo 7tierin saku hevi, VK 4503, vaikuttaa ihan kivalle ostokselle.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
780
Tulipa pidettyä semmonen 2 vuotta taukoa tästä. Hyvältä maistuu taas, hetken. Oma havainto on että sitten kun osaat mapit plus muut nippeli tiedot, alat odottamaan itseltäsi enemmän ja kyyläät niitä voittoprosentteja, häviöt ja paskat randomipolakit alkaa vituttaa todenteolla. Mutta nyt voi hetken vetää taas ilman paineita ja nautiskella
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
106
Minulla on ollut tovin semmoin haaste pelin kanssa, että en saa ajettua peliä täysin full screeninä, vaan ainoastaan windowed(borderless) modessa. Olen yrittänyt asentaa pelin kokonaan uusiksi, poistaa modit, yms. mutta ei auta. Olisiko vinkkejä?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
420
Minulla on ollut tovin semmoin haaste pelin kanssa, että en saa ajettua peliä täysin full screeninä, vaan ainoastaan windowed(borderless) modessa. Olen yrittänyt asentaa pelin kokonaan uusiksi, poistaa modit, yms. mutta ei auta. Olisiko vinkkejä?
teki samaa jollain nvidian ajurilla. tällä viimesimmällä heittää välillä kesken kaiken ikkunaan. nyt vklopun pelisessioihin ajattelin pistää takas vanhemmat ajurit. siinä mun vinkit jos kyseessä nvidian kortti.

edit. korjaus. eihän mulla edes ole viimeisin ajuri sisällä, anyway 381.65 versiolla ei ollut ongelmia läppärin GTX1060m ohjaimen kanssa. pitää nyt laittaa noi viimesimmät ja kokeilla.

edit 2. viimesimmillä ajureilla rokkaa ihan ok ilman ikkunaan ongelmaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
106
teki samaa jollain nvidian ajurilla. tällä viimesimmällä heittää välillä kesken kaiken ikkunaan. nyt vklopun pelisessioihin ajattelin pistää takas vanhemmat ajurit. siinä mun vinkit jos kyseessä nvidian kortti.

edit. korjaus. eihän mulla edes ole viimeisin ajuri sisällä, anyway 381.65 versiolla ei ollut ongelmia läppärin GTX1060m ohjaimen kanssa. pitää nyt laittaa noi viimesimmät ja kokeilla.

edit 2. viimesimmillä ajureilla rokkaa ihan ok ilman ikkunaan ongelmaa.
Kiitos vinkeistä. Kummatkin ajurit kokeilin, vaan eipä auttanut. Tarvii varmaan ajaa driwer sweeper ja kokeilla uusiksi josko se auttaisi.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 737
Mullakaan ei full screen toimi ja amd käytössä. Olen arvellut että joku modi tuon tekis.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 385
Wotti lykäs mukavasti 24t prenium tilin, vähän ennen 12h yövuoroa tarkoitus pari matsia pelata vain. Nyt sitten premikka meni aivan hukkaan kun 12h duunia ja vastaava määrä unta ja taas mennään duuniin... Vittu kyllä vituttaa peli taas vaihteeks.
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
156
Lopetin wotin pelaamisen vajaat 6kk sitten, hermokäyrä on paljon tasaisempi nykyään :p
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
86
Täytyypä hypätä tämän ketjun myötä Tech BBS -käyttäjäksi.

Viimeisin patch maistuu yllättävän hyvin. Oma pelaaminen on ollut jo vuoden verran sellaista "pelataan raivolla kuukausi" ja sitten pari kuukautta taukoa kun ei hermot kestä.

Tier 9 light tankit on kyllä aika rikki. Ainakin T49 90mm tykillä ja AMX 13 90 nostattaa hymyn huulille. Kiva takoa 13 90 kanssa 3000-4000 dmg pelejä kun en koskaan ole yhtä tasaiseen damageen päässyt millään vaunulla. Eiköhän noi kohta nerffata pilalle, mutta täytyy nauttia niin kauan kuin huvia kestää.

Eilen tuli grindattua japsilinjaa eteenpäin, sellainen 7 tuntia O-Ho kanssa. On se vaan hirveä laitos, mutta enää 70k xp jäljellä. Pelistä löytää samalla nickillä kuin täällä foorumeillakin. Olen tosin tainnut kaikki randomien viestit blokata kun ei jaksa sitä huutelua matsien jälkeen :D
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
339
ajuri osastolla kyseinen vika kuitenkin on. toivotaan että saat pelittämään :)
Mulla (ja lähes kaikilla muillakin) tuli tuo ongelma edellisen päivityksen yhteydessä. Nyt ongelma häipyi tämän viimeisimmän myötä. Go figure...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
769
Minulla on ollut tovin semmoin haaste pelin kanssa, että en saa ajettua peliä täysin full screeninä, vaan ainoastaan windowed(borderless) modessa. Olen yrittänyt asentaa pelin kokonaan uusiksi, poistaa modit, yms. mutta ei auta. Olisiko vinkkejä?
Olethan kokeillut alt-enter yhdistelmää?
 

Professori Kaaos

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
636
Olenko ainut jolla peli laginut koko päivän?
Kauheeta kuminauha lagia koko päivän ykkös- ja kakkos servuilla. Serveri tähtäinkin tuli parin sekunnin viiveellä ja osumat rekisteröity vaikka vihollinen oli jo seinän takana piilossa.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
771
@Professori Kaaos EU:n servut on toimineet nyt ainakin kuukauden päivät enemmän tai vähemmän huonosti. WG ei ole yllätys yllätys tota kommentoinut oikeen mitenkään.
 

a85

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 009
Reilun puolen vuoden tauon jälkeen päätin peliä kokeilla mutta naama suli jo heti startti vaiheessa. Kahden näytön ongelmaa ei vieläkään ole korjattu? Siis päänäyttö johon peli käynnistyy, menee joku ihme 200% zoomi päälle, niin pelissä kuin windowsissa. Ainoa miten tuosta pääsee eroon on, kun käyttää yhden näytön tilaa ja palaa takaisin kahteen. Luulis että tällänen pikku bugi olis jo korjattu mutta ei näemmä ole...
 

Professori Kaaos

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
636
@a85 Kyllä mulla toimii kahden näytön kanssa hyvin. Sitä pitää pelata "borderless window" tilassa, jos haluaa käyttää toista näyttöä samalla.
Ootko koittanut käynnistää Wottia sillai, että klikkaat siitä launcherista "reset graphic settings"?
 

a85

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 009
@a85 Kyllä mulla toimii kahden näytön kanssa hyvin. Sitä pitää pelata "borderless window" tilassa, jos haluaa käyttää toista näyttöä samalla.
Ootko koittanut käynnistää Wottia sillai, että klikkaat siitä launcherista "reset graphic settings"?
Joo kaikenlaisii kikkailuita kokeillu jo aiemmin. Tuota borderless windowta en ole kyllä vielä kokeillu.
 

Eas

Liittynyt
29.12.2016
Viestejä
613
Voi widdu kun on hopiat kokoajan loppu, vois muuten edetä monella rintamalla :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
60


Jinglesillä ihan hyvä näkemys tuohon WGn pelipolitiikkaan ja Cryshler K:hon. Eihän tästä pelistä enää ole mitään iloa jos WG aivan oikeasti alkaa laittelemaan tuommosia törkeän ylivoimasia tankkeja peliin :dead:
 

Eas

Liittynyt
29.12.2016
Viestejä
613
Niin varsinkin jos ne on premi tankkeja jotka pitää ostaa euroilla eikä grindaamalla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 292
Viestejä
4 156 570
Jäsenet
70 405
Uusin jäsen
ObD

Hinta.fi

Ylös Bottom