Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljos keijot on laittanu juuroja palaan kyseiseen pum pumiin
Win-ratio nyt oikeastaan kertoo sen, että pelailee platassa sellaisten kanssa, jotka tietää mitä tekee. Taannoin pelasin sinisen ja violetin kanssa, niin kas kummaa win-rate 85 %- luokkaa vajaa 30 peliä(Sivuhuomautuksena platan ulicumi uhrautu ja johti pelaamista usein kuollen ensimmäisenä -> mutta toiminnallaan pelasi voiton meille).Itse tuskailen itseni ja näiden tiimien kanssa. Winratiolla ei näytä olevan mitään merkitystä enää. Ihan samanlaisia ammattipelaajia näkyy olevan tuolla 46% wr:llä.
Olisihan se palkitsevampaa itselle vetassa kunnon cärryt ja todeta sen olevan täysin itsestä kiinni, eikä jättää mahdollisuutta "sponsored by wg"-osuudelle, mutta näillä mennään. Kait tällä nykyisellä systeemillä koitetään pitää Puolan Petterit tyytyväisenä.Mutta jos joku jostain päin internettiä löytää tosiaan syyn miks ei wg lyö tähän kyseiseen peliin 50/50 mm niin saa linkata. Mä en vieläkään ymmärrä että tässä on niiku asetelma Tony Hawk VS Ekaa kertaa skeittilaudan päällä tasapainoileva jannu. On mun mielestä lähinnä kuvottavaa että näinkin pitkään ollut paljon pelaajia sekä jo 5v vanha peli ja vieläkään ei ole tuota 50/50. Missä kilpailullisessa pelissä jossa pelataan toisia pelaajia vastaan ei ole omaa rankkia etsivää mm? Esim. Overwatch siinäkin voisi olla rankit jne. mutta taso olisi sitä Quick Playta että aivan satunnaiset pelaajat. Olen liikaa törsännyt rahaa tähän peliin ja nyt alan oikeasti ymmärtää että pelin suunnittelijalla on joku ongelma itsensä kanssa. Joko ne haluaa rahaa että mun kaltaiset lyö rahaa tiskiin ja yrittää sitä kautta saada parempia matseja tms. tai ne ei vaan ymmärrä.
On tämä perkele kumma homma. WG lyö vaan uusia tankkeja tiskiin mutta mitään MM liittyvää ei korjaa koska olisi liika työlästä.
PS:Jos voitan joskus Eurojackpotin, lupaan kautta kiven ja kannon että mä ostan tämän pelin itelleni jos vain sekään raha riittää ja lyön semmoset suunnitelmat tähän peliin että takoo nii perkeleen lujaa rahaa että voin setelinipuista laatoittaa itelleni pihan.
Olisihan se palkitsevampaa itselle vetassa kunnon cärryt ja todeta sen olevan täysin itsestä kiinni, eikä jättää mahdollisuutta "sponsored by wg"-osuudelle, mutta näillä mennään. Kait tällä nykyisellä systeemillä koitetään pitää Puolan Petterit tyytyväisenä.
Mutta jos joku jostain päin internettiä löytää tosiaan syyn miks ei wg lyö tähän kyseiseen peliin 50/50 mm niin saa linkata. Mä en vieläkään ymmärrä että tässä on niiku asetelma Tony Hawk VS Ekaa kertaa skeittilaudan päällä tasapainoileva jannu. On mun mielestä lähinnä kuvottavaa että näinkin pitkään ollut paljon pelaajia sekä jo 5v vanha peli ja vieläkään ei ole tuota 50/50. Missä kilpailullisessa pelissä jossa pelataan toisia pelaajia vastaan ei ole omaa rankkia etsivää mm? Esim. Overwatch siinäkin voisi olla rankit jne. mutta taso olisi sitä Quick Playta että aivan satunnaiset pelaajat. Olen liikaa törsännyt rahaa tähän peliin ja nyt alan oikeasti ymmärtää että pelin suunnittelijalla on joku ongelma itsensä kanssa. Joko ne haluaa rahaa että mun kaltaiset lyö rahaa tiskiin ja yrittää sitä kautta saada parempia matseja tms. tai ne ei vaan ymmärrä.
On tämä perkele kumma homma. WG lyö vaan uusia tankkeja tiskiin mutta mitään MM liittyvää ei korjaa koska olisi liika työlästä.
PS:Jos voitan joskus Eurojackpotin, lupaan kautta kiven ja kannon että mä ostan tämän pelin itelleni jos vain sekään raha riittää ja lyön semmoset suunnitelmat tähän peliin että takoo nii perkeleen lujaa rahaa että voin setelinipuista laatoittaa itelleni pihan.
Randomit on randomeita, ne tartte mitään skill matchmaking tms, jos haluaa pelata oikeesti ni sitä varten on turnaukset yms. Ei sotketa niitä randomeita tommosella paskalla.
Turha sitä pelaajapoolia ois kahtia jakaa, hyvin noi randomit täyttää tehtävänsä. Jääpähän tomaateillekin jotain mitä syyttää omista epäonnistumisistaan.
Eikös Stige kaznassa pelaile? Ja esl yms. turnauksissa? "Ei tykkää hyvistä peleistä" on kyllä aika kaukaa haettu tässä tapauksessa.
No tuo on toki totta, vaivannäköä toki vaaditaan. Randomit on mulle lähinnä pakollista grindiä (jotai ei taida oikeissa kilpapeleissä juuri olla), kavereitten kanssa pelatessa voi sitten vähän vakavammin panostaa. Ja noi 7v7 yms, myös sitten mahollisesti palkitsee jos tarpeeksi pitkälle etenee.
Vaikea on kyllä kuvitella että noihin random 15v15 peleihin mikää matchmaker pahemmin auttais, aina löytyy niitä ei-niin-motivoituneita polakkeja (tai minä) jotka vaan ajaa expaa. Joku kilpailullinen 7v7 tila ehkä.
E: 7v7 on tosiaan ulkoistettu jo, muttei niitäkään aina saa iha nappia painamalla.
Etkö sä muuta saa sanottua? Onhan kaikissa muissakin peleissä randomeita ja niissäkin on skilliin perustuva matchmaking. Se että kummallakin puolella on randomeita ei estä sitä etteikö siihen voisi vaikka vähintään vaihtoehtoiseksi tehdä skilliin perustuvan mm. Tuntuu jotenkin siltä että sulla menee hirveästi tunteisiin se että eräät tämmöistä haluaisi. Miksi et tykkää hyvistä matseista? Mikä niissä on vikana?
PS: Ensi kerralla kun olet vastaamassa meikäläisen kommenttiin niin yritä edes perustella, lähinnä teikäläisestä tulee mieleen spoilerissa oleva henkilö joka ei perustele mitään. Säälittävää.
Turha sitä pelaajapoolia ois kahtia jakaa, hyvin noi randomit täyttää tehtävänsä. Jääpähän tomaateillekin jotain mitä syyttää omista epäonnistumisistaan.
Eikös Stige kaznassa pelaile? Ja esl yms. turnauksissa? "Ei tykkää hyvistä peleistä" on kyllä aika kaukaa haettu tässä tapauksessa.
Silloin tällöin laittanut kuukauden premikan peliin, aina sama homma että parin päivän sisällä mielenkiinto lähtee. Nytkin juuri ja juuri muistaa pelata joskus x2 tai x3 voitot, ens kerralla kyllä ostan vain 3 päivän premikan kerralla. MM takia mielenkiinto katoaa turhan usein.
Nykyään tulee tosi vähän pelailtua, closed beta ja launchin aikaan tuli hakattua ihan huolella. Onpahan muistona tämä tankki sieltä:
http://wiki.wargaming.net/en/Tank:A45_M6A2E1
Tuolla kun käy pyörähtämässä matsissa niin aina saa kommentteja ja kyselyitä osakseen tuo ankan näköinen tankki
Joo se oli joku heavy pre-order pack. Monethan osti nuo kaikki kun silloin luvattiin, ettei noita tankkeja enää ikinä saa. Näinköhän ne vielä joskus kuitenkin myyntiin laitetaanItekki pelannu CB:stä asti. Oliko tuo joku Pre order tankki tjsp? koska itellä tuota ei kullä oo.
Ensimmäinen peli eilen ties miten pitkään aikaan ja tietenkin artyllä himmelsdorfiin... Eli tuttu ja turvallinen peli edelleen, mikään ei ole muuttunut. Peli meni ihan odotetusti päin helvettiä ja keskityin lähinnä ajamaan vihollisen lighteja karkuun jotka ajelivat laidalta läpi ja onnistuin kahteen jopa osumaankin, mutta turpaanhan siinä tuli lopulta. Tier 9 batcaht arty on nopea, mutta ei sillä lighteja karkuun pääse. Pitänee katsoa josko tätä jaksaisi taas pitkän tauon jälkeen ruveta mättämään. Alku oli ainakin lupaava...
Itellä myös luultavasti kun premikka loppuu n. 10 päivän päästä niin peli poistoon eikä hetkeen takaisin ellei täsä innostu uudelleen. Nytkin tulee pelailtua vain pari kolme kertaa viikossa kun mielenkiinto ei kannata enempää. Tiimit on vain jotenkain nii syöpää ja itse ei pysty carryttamaan.
Tästä olen itsekin toitottanut n.6kk mutta kun intohimo sanoo joo, hermot sanoo ei.
Sinällänsä jos kaikki istuisivat pusikoissa eikä kukaan liiku mihinkään niin sehän olisi vasta jännää. Nykyisellään ihan ok vaikka välillä vituttaa kun koko tiimi kuolee kamikaze hyökkäykseen.
Itse pelannut tätä pelkästään casuaalina reilu 10k peliä, kännissä ja läpällä lähinnä. Noobmeterin mukaan aloitin maaliskuussa -13. Painoin tähän ehkä 500e eikä kaduta, oli helvetin hyvä peli. Nyt ei kyllä pitkään aikaan ole jaksanut muuta kun artyillä kännissä, tai premiumeillä yrittää hankkia artypaukkuihin rahaa. Joskus kun alotteli sessioita tosissaan että nyt vedetään 3500+ wn8-rating tänään niin alkaa tyyliin joka kerta et häviit 6-12 peliä putkeen. Ai että on motivoivaa. Eikä mitään "melkeen voitettiin" -menoa vaan ihan täyttä paskaa. Yks peli, tapoin heti alussa neljä, kolme niistä hukku, hävittiin peli ofc. Miten vittu?
Shotteja on miljoona mutta tämä ehkä kuvaa asiaa parhaiten:
Tämmöstä repeatilla niin kyllä siinä kovempikin kaveri luovuttaa.
Miten on tänä viikonloppuna, onko samanlainen jäätävä meno kuin viikko sitten? Kannattaako aloittaa pelit ja pilata viikonloppu?
Näyttäis joltain tier 1 peliltä kun noin paljon kokemattomia, nouse vaan isompiin vaunuihin niin ei ole lähes kaikki tomaatteja.
Heh. Ai että isompiin vaunuihin? Ajattelit et oon hinkannu 10k peliä ja vaaleensiniseks itteni jauhamalla tier1? On sulla kans mielikuvitus..
Erehdyinpä taas koittamaan, eka matsi, tapoin kolme, hävittiin 15-4. Huoh
Mutta jos joku jostain päin internettiä löytää tosiaan syyn miks ei wg lyö tähän kyseiseen peliin 50/50 mm niin saa linkata. Mä en vieläkään ymmärrä että tässä on niiku asetelma Tony Hawk VS Ekaa kertaa skeittilaudan päällä tasapainoileva jannu. On mun mielestä lähinnä kuvottavaa että näinkin pitkään ollut paljon pelaajia sekä jo 5v vanha peli ja vieläkään ei ole tuota 50/50. Missä kilpailullisessa pelissä jossa pelataan toisia pelaajia vastaan ei ole omaa rankkia etsivää mm? Esim. Overwatch siinäkin voisi olla rankit jne. mutta taso olisi sitä Quick Playta että aivan satunnaiset pelaajat. Olen liikaa törsännyt rahaa tähän peliin ja nyt alan oikeasti ymmärtää että pelin suunnittelijalla on joku ongelma itsensä kanssa. Joko ne haluaa rahaa että mun kaltaiset lyö rahaa tiskiin ja yrittää sitä kautta saada parempia matseja tms. tai ne ei vaan ymmärrä.
Tuo kuvahan on jostain todella low-tier pelistä. Vastustajan tiimi varmaan ihan samanlainen.Itse pelannut tätä pelkästään casuaalina reilu 10k peliä, kännissä ja läpällä lähinnä. Noobmeterin mukaan aloitin maaliskuussa -13. Painoin tähän ehkä 500e eikä kaduta, oli helvetin hyvä peli. Nyt ei kyllä pitkään aikaan ole jaksanut muuta kun artyillä kännissä, tai premiumeillä yrittää hankkia artypaukkuihin rahaa. Joskus kun alotteli sessioita tosissaan että nyt vedetään 3500+ wn8-rating tänään niin alkaa tyyliin joka kerta et häviit 6-12 peliä putkeen. Ai että on motivoivaa. Eikä mitään "melkeen voitettiin" -menoa vaan ihan täyttä paskaa. Yks peli, tapoin heti alussa neljä, kolme niistä hukku, hävittiin peli ofc. Miten vittu?
Shotteja on miljoona mutta tämä ehkä kuvaa asiaa parhaiten:
Tämmöstä repeatilla niin kyllä siinä kovempikin kaveri luovuttaa.