Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko muilla ollut ongelmia serverien kanssa, mulle tulee viestiä kummastakin eu-servusta, et palvelimeen ei saada yhteyttä. tämä alko maintenancen jälkeen.Jos oisin jostain kumman syystä saanut bannit niin kai viestiä tulis
Onko muilla ollut ongelmia serverien kanssa, mulle tulee viestiä kummastakin eu-servusta, et palvelimeen ei saada yhteyttä. tämä alko maintenancen jälkeen.Jos oisin jostain kumman syystä saanut bannit niin kai viestiä tulis
Tarkotakko siis niitä t25 pilotin tokeneita? Ymmärtääkseni ne vaan on siellä jossain kunnes se 13 kappaletta tulee täyteen ja tilille tupsahtaa t25 pilot. Muistaakseni jos se 13 ei täyty niin sitten saa niistä ostetuista lätkistä hyvitystä 600 kultaa/token.
Ei ole aivan ei Itellä varsinkin kun satun omistamaan tuon M41 90 GF:n joka pitää kaikki edelliset statsinsa ja tierinsä mutta koska kaikkien tankkien matchmaking muuttui niin se ikään kuin laski tieriä alemmas. Tästähän seuraa se, että sillä pääsee nyt möykyttämään tier 6 tankkeja suht usein, jossa se HE-ammuksen 108 mm läpäisyä auttaa kummasti
En jotenkin jaksa uskoa siihen että WG tavallaan ampuisi omaa tulonlähdettään jalkaan ja tekisi premiumvaunuista osin turhia, mutta olen kyllä aivan samaa mieltä siinä että premiumvaunut saisi olla maksimissaan vaikka juuri ja juuri niin hyviä kuin standardivaunutkin. Juurikin nämä viimeaikaiset defenderit ja patriootit on kyllä näytelly surullista näytelmää premiumvaunujen suunnasta.Tää on niin naurettava suuntaus nykyään. Surullisena odotan seuraavaa 8tierin kamppista.... Nyt kuulemma 8tierin CW on defender showta. Kunnon hiton P2W show... Toivottavasti kieltävät seuraavassa kamppiksessa premivaunujen käytön.
Melkoiset ongelmat servereillä tänään ja eilen. Ei oikeen toimi...
No niin. Tulihan taas ladattua ja hävittyä. Vähän päässyt ruostumaan nuo keskinkertaiset taidotAlkanu juutuubista kattelee jo videoita... milloin pärähtää taas peli lataukseen... taukoa on jo ollu aika kauan
Minulla on ollut tovin semmoin haaste pelin kanssa, että en saa ajettua peliä täysin full screeninä, vaan ainoastaan windowed(borderless) modessa. Olen yrittänyt asentaa pelin kokonaan uusiksi, poistaa modit, yms. mutta ei auta. Olisiko vinkkejä?
Kiitos vinkeistä. Kummatkin ajurit kokeilin, vaan eipä auttanut. Tarvii varmaan ajaa driwer sweeper ja kokeilla uusiksi josko se auttaisi.teki samaa jollain nvidian ajurilla. tällä viimesimmällä heittää välillä kesken kaiken ikkunaan. nyt vklopun pelisessioihin ajattelin pistää takas vanhemmat ajurit. siinä mun vinkit jos kyseessä nvidian kortti.
edit. korjaus. eihän mulla edes ole viimeisin ajuri sisällä, anyway 381.65 versiolla ei ollut ongelmia läppärin GTX1060m ohjaimen kanssa. pitää nyt laittaa noi viimesimmät ja kokeilla.
edit 2. viimesimmillä ajureilla rokkaa ihan ok ilman ikkunaan ongelmaa.
Kiitos vinkeistä. Kummatkin ajurit kokeilin, vaan eipä auttanut. Tarvii varmaan ajaa driwer sweeper ja kokeilla uusiksi josko se auttaisi.
Eipä auttanut driwer sweeperkään. No vähemmän pelaamista vaan sitten...ajuri osastolla kyseinen vika kuitenkin on. toivotaan että saat pelittämään
ajuri osastolla kyseinen vika kuitenkin on. toivotaan että saat pelittämään
... Olen tosin tainnut kaikki randomien viestit blokata kun ei jaksa sitä huutelua matsien jälkeen
Minulla on ollut tovin semmoin haaste pelin kanssa, että en saa ajettua peliä täysin full screeninä, vaan ainoastaan windowed(borderless) modessa. Olen yrittänyt asentaa pelin kokonaan uusiksi, poistaa modit, yms. mutta ei auta. Olisiko vinkkejä?
@a85 Kyllä mulla toimii kahden näytön kanssa hyvin. Sitä pitää pelata "borderless window" tilassa, jos haluaa käyttää toista näyttöä samalla.
Ootko koittanut käynnistää Wottia sillai, että klikkaat siitä launcherista "reset graphic settings"?