World of Tanks

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 341
Itse tuskailen itseni ja näiden tiimien kanssa. Winratiolla ei näytä olevan mitään merkitystä enää. Ihan samanlaisia ammattipelaajia näkyy olevan tuolla 46% wr:llä. :bored:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 489
Itse tuskailen itseni ja näiden tiimien kanssa. Winratiolla ei näytä olevan mitään merkitystä enää. Ihan samanlaisia ammattipelaajia näkyy olevan tuolla 46% wr:llä. :bored:
Win-ratio nyt oikeastaan kertoo sen, että pelailee platassa sellaisten kanssa, jotka tietää mitä tekee. Taannoin pelasin sinisen ja violetin kanssa, niin kas kummaa win-rate 85 %- luokkaa vajaa 30 peliä(Sivuhuomautuksena platan ulicumi uhrautu ja johti pelaamista usein kuollen ensimmäisenä -> mutta toiminnallaan pelasi voiton meille).
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 341
Mutta jos joku jostain päin internettiä löytää tosiaan syyn miks ei wg lyö tähän kyseiseen peliin 50/50 mm niin saa linkata. Mä en vieläkään ymmärrä että tässä on niiku asetelma Tony Hawk VS Ekaa kertaa skeittilaudan päällä tasapainoileva jannu. On mun mielestä lähinnä kuvottavaa että näinkin pitkään ollut paljon pelaajia sekä jo 5v vanha peli ja vieläkään ei ole tuota 50/50. Missä kilpailullisessa pelissä jossa pelataan toisia pelaajia vastaan ei ole omaa rankkia etsivää mm? Esim. Overwatch siinäkin voisi olla rankit jne. mutta taso olisi sitä Quick Playta että aivan satunnaiset pelaajat. Olen liikaa törsännyt rahaa tähän peliin ja nyt alan oikeasti ymmärtää että pelin suunnittelijalla on joku ongelma itsensä kanssa. Joko ne haluaa rahaa että mun kaltaiset lyö rahaa tiskiin ja yrittää sitä kautta saada parempia matseja tms. tai ne ei vaan ymmärrä.

On tämä perkele kumma homma. WG lyö vaan uusia tankkeja tiskiin mutta mitään MM liittyvää ei korjaa koska olisi liika työlästä.

PS:Jos voitan joskus Eurojackpotin, lupaan kautta kiven ja kannon että mä ostan tämän pelin itelleni jos vain sekään raha riittää ja lyön semmoset suunnitelmat tähän peliin että takoo nii perkeleen lujaa rahaa että voin setelinipuista laatoittaa itelleni pihan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 489
Mutta jos joku jostain päin internettiä löytää tosiaan syyn miks ei wg lyö tähän kyseiseen peliin 50/50 mm niin saa linkata. Mä en vieläkään ymmärrä että tässä on niiku asetelma Tony Hawk VS Ekaa kertaa skeittilaudan päällä tasapainoileva jannu. On mun mielestä lähinnä kuvottavaa että näinkin pitkään ollut paljon pelaajia sekä jo 5v vanha peli ja vieläkään ei ole tuota 50/50. Missä kilpailullisessa pelissä jossa pelataan toisia pelaajia vastaan ei ole omaa rankkia etsivää mm? Esim. Overwatch siinäkin voisi olla rankit jne. mutta taso olisi sitä Quick Playta että aivan satunnaiset pelaajat. Olen liikaa törsännyt rahaa tähän peliin ja nyt alan oikeasti ymmärtää että pelin suunnittelijalla on joku ongelma itsensä kanssa. Joko ne haluaa rahaa että mun kaltaiset lyö rahaa tiskiin ja yrittää sitä kautta saada parempia matseja tms. tai ne ei vaan ymmärrä.

On tämä perkele kumma homma. WG lyö vaan uusia tankkeja tiskiin mutta mitään MM liittyvää ei korjaa koska olisi liika työlästä.

PS:Jos voitan joskus Eurojackpotin, lupaan kautta kiven ja kannon että mä ostan tämän pelin itelleni jos vain sekään raha riittää ja lyön semmoset suunnitelmat tähän peliin että takoo nii perkeleen lujaa rahaa että voin setelinipuista laatoittaa itelleni pihan.
Olisihan se palkitsevampaa itselle vetassa kunnon cärryt ja todeta sen olevan täysin itsestä kiinni, eikä jättää mahdollisuutta "sponsored by wg"-osuudelle, mutta näillä mennään. Kait tällä nykyisellä systeemillä koitetään pitää Puolan Petterit tyytyväisenä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
38


Näillä mennään, kultaa piippuun varmaan useimmin kun tuota hopeaa tuppaa kertymään....
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 341
Olisihan se palkitsevampaa itselle vetassa kunnon cärryt ja todeta sen olevan täysin itsestä kiinni, eikä jättää mahdollisuutta "sponsored by wg"-osuudelle, mutta näillä mennään. Kait tällä nykyisellä systeemillä koitetään pitää Puolan Petterit tyytyväisenä.
Nimenomaan tämä. Olisi niin, niin nautinnollista kun kauan aikaa junnaat jonku vihun kanssa että kumpi tekee virheen ja kun vihu tekee virheen niin itse korjaa potin ja adrenaliini virtaa aivan hulluna kun pystyt vaikuttaa lopputulokseen.

No eikö nuo kehittäjätkin ole puoliksi venäläisiä (Valko-Venäläisiä) :rolleyes:

Ja syy miksi ylipäätänsä yritän pelata tätä on tämä idea tässä pelissä..
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
457
Mutta jos joku jostain päin internettiä löytää tosiaan syyn miks ei wg lyö tähän kyseiseen peliin 50/50 mm niin saa linkata. Mä en vieläkään ymmärrä että tässä on niiku asetelma Tony Hawk VS Ekaa kertaa skeittilaudan päällä tasapainoileva jannu. On mun mielestä lähinnä kuvottavaa että näinkin pitkään ollut paljon pelaajia sekä jo 5v vanha peli ja vieläkään ei ole tuota 50/50. Missä kilpailullisessa pelissä jossa pelataan toisia pelaajia vastaan ei ole omaa rankkia etsivää mm? Esim. Overwatch siinäkin voisi olla rankit jne. mutta taso olisi sitä Quick Playta että aivan satunnaiset pelaajat. Olen liikaa törsännyt rahaa tähän peliin ja nyt alan oikeasti ymmärtää että pelin suunnittelijalla on joku ongelma itsensä kanssa. Joko ne haluaa rahaa että mun kaltaiset lyö rahaa tiskiin ja yrittää sitä kautta saada parempia matseja tms. tai ne ei vaan ymmärrä.

On tämä perkele kumma homma. WG lyö vaan uusia tankkeja tiskiin mutta mitään MM liittyvää ei korjaa koska olisi liika työlästä.

PS:Jos voitan joskus Eurojackpotin, lupaan kautta kiven ja kannon että mä ostan tämän pelin itelleni jos vain sekään raha riittää ja lyön semmoset suunnitelmat tähän peliin että takoo nii perkeleen lujaa rahaa että voin setelinipuista laatoittaa itelleni pihan.
Randomit on randomeita, ne tartte mitään skill matchmaking tms, jos haluaa pelata oikeesti ni sitä varten on turnaukset yms. Ei sotketa niitä randomeita tommosella paskalla.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 341
Randomit on randomeita, ne tartte mitään skill matchmaking tms, jos haluaa pelata oikeesti ni sitä varten on turnaukset yms. Ei sotketa niitä randomeita tommosella paskalla.
Etkö sä muuta saa sanottua? Onhan kaikissa muissakin peleissä randomeita ja niissäkin on skilliin perustuva matchmaking. Se että kummallakin puolella on randomeita ei estä sitä etteikö siihen voisi vaikka vähintään vaihtoehtoiseksi tehdä skilliin perustuvan mm. Tuntuu jotenkin siltä että sulla menee hirveästi tunteisiin se että eräät tämmöistä haluaisi. Miksi et tykkää hyvistä matseista? Mikä niissä on vikana?

PS: Ensi kerralla kun olet vastaamassa meikäläisen kommenttiin niin yritä edes perustella, lähinnä teikäläisestä tulee mieleen spoilerissa oleva henkilö joka ei perustele mitään. Säälittävää.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
24
Turha sitä pelaajapoolia ois kahtia jakaa, hyvin noi randomit täyttää tehtävänsä. Jääpähän tomaateillekin jotain mitä syyttää omista epäonnistumisistaan. ;)
Eikös Stige kaznassa pelaile? Ja esl yms. turnauksissa? "Ei tykkää hyvistä peleistä" on kyllä aika kaukaa haettu tässä tapauksessa.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 341
Turha sitä pelaajapoolia ois kahtia jakaa, hyvin noi randomit täyttää tehtävänsä. Jääpähän tomaateillekin jotain mitä syyttää omista epäonnistumisistaan. ;)
Eikös Stige kaznassa pelaile? Ja esl yms. turnauksissa? "Ei tykkää hyvistä peleistä" on kyllä aika kaukaa haettu tässä tapauksessa.
Meinasin sitä että ei tarvisi säätää sen kummemmin osallistua turnauksiin yms. vaan voisi painaa "Battle" ja sieltä tulisi heti tasaväkistä porukkaa vastaan ja puolesta. Mutta ei sitten kun eräät tykkää säätää ja vääntää turnauksien kanssa niin mitä sitä turhaan jakamaan samanlaista tunnetta muille :D.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
24
No tuo on toki totta, vaivannäköä toki vaaditaan. Randomit on mulle lähinnä pakollista grindiä (jotai ei taida oikeissa kilpapeleissä juuri olla), kavereitten kanssa pelatessa voi sitten vähän vakavammin panostaa. Ja noi 7v7 yms, myös sitten mahollisesti palkitsee jos tarpeeksi pitkälle etenee.

Vaikea on kyllä kuvitella että noihin random 15v15 peleihin mikää matchmaker pahemmin auttais, aina löytyy niitä ei-niin-motivoituneita polakkeja (tai minä) jotka vaan ajaa expaa. Joku kilpailullinen 7v7 tila ehkä.

E: 7v7 on tosiaan ulkoistettu jo, muttei niitäkään aina saa iha nappia painamalla.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 341
No tuo on toki totta, vaivannäköä toki vaaditaan. Randomit on mulle lähinnä pakollista grindiä (jotai ei taida oikeissa kilpapeleissä juuri olla), kavereitten kanssa pelatessa voi sitten vähän vakavammin panostaa. Ja noi 7v7 yms, myös sitten mahollisesti palkitsee jos tarpeeksi pitkälle etenee.

Vaikea on kyllä kuvitella että noihin random 15v15 peleihin mikää matchmaker pahemmin auttais, aina löytyy niitä ei-niin-motivoituneita polakkeja (tai minä) jotka vaan ajaa expaa. Joku kilpailullinen 7v7 tila ehkä.

E: 7v7 on tosiaan ulkoistettu jo, muttei niitäkään aina saa iha nappia painamalla.
Esim. Overwatchissa on juuri se hyvä että löytyy Quick Play kuten WoT:issa random, ja sitten löytyy Ranked josta löytyy oman tasosia. Mun mielestä on virhe pakottaa kaikki pelaajat samaan nippuun. Ne jotka haluais 15v15 rankedia niin pelais sitten sitä ja siellä olisi niitä motivoituneita pelaajia jotka oikeasti yrittää. Toisaalta löytyisi se random puoli jossa sitten vaikka joku pelikaveri kylässä ja koittaa että millanen joku tankki on/muuten vain sluibailu -tyyppistä pelaamista että vähän niin kuin "aivot narikassa". Tätä "kaikki samaan" tyylisiä kilpailullisia videopelejä on hyvin vähän nykyään. Kaikki vähäänkään kilpailulliset pelit on siirtyneet tähän kahden vaihtoehdon joukkoon (Overwatch, CSGO, LoL). Joten miksi tämäkin peli ei voisi liittyä tähän joukkoon?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
24
Company battlet varmaan lähimpänä, vaikkei siinäkään sitä "play tenks, blyad"-nappia ole. Mut aika pieni vaiva kumminkin. Siinä sen motivaation takaa lähinnä companyn leviäminen tappion tullessa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
457
Etkö sä muuta saa sanottua? Onhan kaikissa muissakin peleissä randomeita ja niissäkin on skilliin perustuva matchmaking. Se että kummallakin puolella on randomeita ei estä sitä etteikö siihen voisi vaikka vähintään vaihtoehtoiseksi tehdä skilliin perustuvan mm. Tuntuu jotenkin siltä että sulla menee hirveästi tunteisiin se että eräät tämmöistä haluaisi. Miksi et tykkää hyvistä matseista? Mikä niissä on vikana?

PS: Ensi kerralla kun olet vastaamassa meikäläisen kommenttiin niin yritä edes perustella, lähinnä teikäläisestä tulee mieleen spoilerissa oleva henkilö joka ei perustele mitään. Säälittävää.
Turha sitä pelaajapoolia ois kahtia jakaa, hyvin noi randomit täyttää tehtävänsä. Jääpähän tomaateillekin jotain mitä syyttää omista epäonnistumisistaan. ;)
Eikös Stige kaznassa pelaile? Ja esl yms. turnauksissa? "Ei tykkää hyvistä peleistä" on kyllä aika kaukaa haettu tässä tapauksessa.
Jeps näinhän se on, randomit on vaan pakollista grindausta varten. Turnaukset on sitä yrittämistä varten sit, jos joku haluaa sitä competitive pelaamista ni menee sinne turnauksiin pelaa eikä itke siitä että randomeissa ei oo skill based mm.
7/68 on se missä ne taidot punnitaan sit.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 385
Silloin tällöin laittanut kuukauden premikan peliin, aina sama homma että parin päivän sisällä mielenkiinto lähtee. Nytkin juuri ja juuri muistaa pelata joskus x2 tai x3 voitot, ens kerralla kyllä ostan vain 3 päivän premikan kerralla. MM takia mielenkiinto katoaa turhan usein.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 341
Silloin tällöin laittanut kuukauden premikan peliin, aina sama homma että parin päivän sisällä mielenkiinto lähtee. Nytkin juuri ja juuri muistaa pelata joskus x2 tai x3 voitot, ens kerralla kyllä ostan vain 3 päivän premikan kerralla. MM takia mielenkiinto katoaa turhan usein.
Älä nyt valita kun Stige kohta tulee sanomaan ettei MM:ssä ole mitään vikaa :rofl::rofl:
 

Professori Kaaos

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
636
MM voisi fixata sillai, että molemmilla puolilla on yhtä paljon HT, MT LT, TD ja artyjä, vituttaa kun joskus toisella tiimillä 8TD:tä ja toisella 10MT:ia tai toisella tiimillä 7HT ja toisella 2HT
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 385
Tässä koittanut pähkäillä medium brittien ja nl (t-44) linjan väliltä kumpaa kehittäisi ensinnä. Nopeutta ketteryyttä pitäisi olla ja kohtuullista panssaria. Tällähetkellä kohta E 50 tallissa ja tykästyin p2 aivan täysin.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
77
Nykyään tulee tosi vähän pelailtua, closed beta ja launchin aikaan tuli hakattua ihan huolella. Onpahan muistona tämä tankki sieltä:
http://wiki.wargaming.net/en/Tank:A45_M6A2E1

Tuolla kun käy pyörähtämässä matsissa niin aina saa kommentteja ja kyselyitä osakseen tuo ankan näköinen tankki :)
Itekki pelannu CB:stä asti. Oliko tuo joku Pre order tankki tjsp? koska itellä tuota ei kullä oo.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 341
Huh, kylläpäs taas syö miestä kun T34 tuli 3,4k dmg mutta kun meidän IS-5 ei lähtenyt tarpeeksi ajoissa decappaa nii hävittiin :facepalm:. Tää T34 on kyl semmonen tankki että ei kannata lähteä mihinkään kilpa-ajoon kun on niin hidas. Plussana kyl tuo kulma tuos tykis :cigar:. Näkyy paljon että porukka ei osu / osaa ampua kupoliin.:happy:
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 341
Haha, päivän naurut :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
24
Ensimmäinen peli eilen ties miten pitkään aikaan ja tietenkin artyllä himmelsdorfiin... Eli tuttu ja turvallinen peli edelleen, mikään ei ole muuttunut. Peli meni ihan odotetusti päin helvettiä ja keskityin lähinnä ajamaan vihollisen lighteja karkuun jotka ajelivat laidalta läpi ja onnistuin kahteen jopa osumaankin, mutta turpaanhan siinä tuli lopulta. Tier 9 batcaht arty on nopea, mutta ei sillä lighteja karkuun pääse. Pitänee katsoa josko tätä jaksaisi taas pitkän tauon jälkeen ruveta mättämään. Alku oli ainakin lupaava...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 385
Ensimmäinen peli eilen ties miten pitkään aikaan ja tietenkin artyllä himmelsdorfiin... Eli tuttu ja turvallinen peli edelleen, mikään ei ole muuttunut. Peli meni ihan odotetusti päin helvettiä ja keskityin lähinnä ajamaan vihollisen lighteja karkuun jotka ajelivat laidalta läpi ja onnistuin kahteen jopa osumaankin, mutta turpaanhan siinä tuli lopulta. Tier 9 batcaht arty on nopea, mutta ei sillä lighteja karkuun pääse. Pitänee katsoa josko tätä jaksaisi taas pitkän tauon jälkeen ruveta mättämään. Alku oli ainakin lupaava...
Itellä myös luultavasti kun premikka loppuu n. 10 päivän päästä niin peli poistoon eikä hetkeen takaisin ellei täsä innostu uudelleen. Nytkin tulee pelailtua vain pari kolme kertaa viikossa kun mielenkiinto ei kannata enempää. Tiimit on vain jotenkain nii syöpää ja itse ei pysty carryttamaan.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 341
Itellä myös luultavasti kun premikka loppuu n. 10 päivän päästä niin peli poistoon eikä hetkeen takaisin ellei täsä innostu uudelleen. Nytkin tulee pelailtua vain pari kolme kertaa viikossa kun mielenkiinto ei kannata enempää. Tiimit on vain jotenkain nii syöpää ja itse ei pysty carryttamaan.
Tästä olen itsekin toitottanut n.6kk mutta kun intohimo sanoo joo, hermot sanoo ei.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 385
Tästä olen itsekin toitottanut n.6kk mutta kun intohimo sanoo joo, hermot sanoo ei.
Välistä kyllä tullut oikein hyviä pelejä mutta suurin osa tuntuu olevan paskaa, oikeestaan tämä on lolin lisäksi ainut peli mikä pistää tiimien takia vituttamaan. Olen kyllä vaihtanut pelitaktiikkaa ja ruvennut pelaamaan parilla tankilla kerralla niin pelityylit onnistuu nappiin. esim. ranskan raskailla lipastankeilla pelatessa voi pelin lopputulokseen vaikuttaa erittäin paljon mutta samaan tulokseen ei pääse pantterilla. Yleinen ongelma tosin on että yhden lippaan kun on saanut tyhjättyä nopeasti niin latauksen aikana puolet tiimistä kuollut jo... Jos tiimi taas pysyy elossa niin aika varma voitto siltä puolen on jos toisenkin lippaan saan purettua vihollisiin.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
624
Kyllähän tää tuli taas asennettua. Eniten vituttaa se tietty realismin puute että tässä vedetään enemmän CS tyyliin ryntäämällä joko päin tai törmäilemällä vs. oikea tankkisota joka ei ole tuollaista perseilyä. Toki eihän sitä voi odottaakaan. WoT on kyllä hienosti tehty mutta niin kuin niin monessa pelissä, pelaajat sen pilaavat. Chattia en juurikaan edes katso enää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 385
Sinällänsä jos kaikki istuisivat pusikoissa eikä kukaan liiku mihinkään niin sehän olisi vasta jännää. Nykyisellään ihan ok vaikka välillä vituttaa kun koko tiimi kuolee kamikaze hyökkäykseen.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
624
Sinällänsä jos kaikki istuisivat pusikoissa eikä kukaan liiku mihinkään niin sehän olisi vasta jännää. Nykyisellään ihan ok vaikka välillä vituttaa kun koko tiimi kuolee kamikaze hyökkäykseen.
Noh, en ehkä niin ajatellut mutta aidon strategisen etenemisen toteuttaminen on todella mahdotonta tietokonepelissä kun ei ole selkeää hierarkiaa ja kalusto about yhdenmukaista. Kuten sanoin, peliksi WoT on paras mitä tankkipelejä tehty mutta toi rushaaminen on typerää.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
32
WG liputtaa nyt "Fair Playta" ja osa modeista käytännössä kiellettiin bannien uhalla. Aslainikin karsi näköjään modipaketistaan pahimpia pois. Zoom-out vain pudotettu omista pois, joten ei suurta muutosta tullut.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
34
Mitä, onko EU servereillekin tullut kieltolista jostain modeista? Viimeksi kun aktiivinen olin pelissä niin tuo oli vielä Amerikan touhuja. Sinänsä ei itseen vaikuta, vaikka pelaisin vielä niin en modeja viitsinyt käyttää enää viimeiseen vuoteen kun on peliin lisätty muutamia hyödyllisimmistä XVM ominaisuuksista aikojen saatossa.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 737
ri vissiin oo oikein kellekkään täysin selvää mikä on banhammerin alla ja mikä ei.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 489
Object 260 talliin :cool: Med/light/Arty ja viimeisenä TD honoreilla läpi. Grillellä onnistu ja 2 kertaa aikaisemmin jäänyt vajaaksi 7980 damagella(viime yönä viimeeksi)... On nuissa tehtävissä työmaata :vihellys:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
283
Itse pelannut tätä pelkästään casuaalina reilu 10k peliä, kännissä ja läpällä lähinnä. Noobmeterin mukaan aloitin maaliskuussa -13. Painoin tähän ehkä 500e eikä kaduta, oli helvetin hyvä peli. Nyt ei kyllä pitkään aikaan ole jaksanut muuta kun artyillä kännissä, tai premiumeillä yrittää hankkia artypaukkuihin rahaa. Joskus kun alotteli sessioita tosissaan että nyt vedetään 3500+ wn8-rating tänään niin alkaa tyyliin joka kerta et häviit 6-12 peliä putkeen. Ai että on motivoivaa. Eikä mitään "melkeen voitettiin" -menoa vaan ihan täyttä paskaa. Yks peli, tapoin heti alussa neljä, kolme niistä hukku, hävittiin peli ofc. Miten vittu?

Shotteja on miljoona mutta tämä ehkä kuvaa asiaa parhaiten:
alku.jpg

Tämmöstä repeatilla niin kyllä siinä kovempikin kaveri luovuttaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3
Itse pelannut tätä pelkästään casuaalina reilu 10k peliä, kännissä ja läpällä lähinnä. Noobmeterin mukaan aloitin maaliskuussa -13. Painoin tähän ehkä 500e eikä kaduta, oli helvetin hyvä peli. Nyt ei kyllä pitkään aikaan ole jaksanut muuta kun artyillä kännissä, tai premiumeillä yrittää hankkia artypaukkuihin rahaa. Joskus kun alotteli sessioita tosissaan että nyt vedetään 3500+ wn8-rating tänään niin alkaa tyyliin joka kerta et häviit 6-12 peliä putkeen. Ai että on motivoivaa. Eikä mitään "melkeen voitettiin" -menoa vaan ihan täyttä paskaa. Yks peli, tapoin heti alussa neljä, kolme niistä hukku, hävittiin peli ofc. Miten vittu?

Shotteja on miljoona mutta tämä ehkä kuvaa asiaa parhaiten:

Tämmöstä repeatilla niin kyllä siinä kovempikin kaveri luovuttaa.
Näyttäis joltain tier 1 peliltä kun noin paljon kokemattomia, nouse vaan isompiin vaunuihin niin ei ole lähes kaikki tomaatteja.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
624
No ei mennyt ihan putkeen, yritin peruuttaa veke niin oma blokkasi.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
339
Miten on tänä viikonloppuna, onko samanlainen jäätävä meno kuin viikko sitten? Kannattaako aloittaa pelit ja pilata viikonloppu?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 385
Miten on tänä viikonloppuna, onko samanlainen jäätävä meno kuin viikko sitten? Kannattaako aloittaa pelit ja pilata viikonloppu?
Itellä ei tuu viikonloppuisin pelattua paria matsia enempää kun tiimit on mitä on.. Kyllähän se kannattaa lyyä pelit päälle jos mieli vain tekee pelata. Loppu premikka juuri ja mietinnässä pikku tauko pelistä vaikka viime aikoina ei oo vituttanut yhtään. Klaanikin heräs henkiin taas.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
283
Näyttäis joltain tier 1 peliltä kun noin paljon kokemattomia, nouse vaan isompiin vaunuihin niin ei ole lähes kaikki tomaatteja.
Heh. Ai että isompiin vaunuihin? Ajattelit et oon hinkannu 10k peliä ja vaaleensiniseks itteni jauhamalla tier1? On sulla kans mielikuvitus..
Erehdyinpä taas koittamaan, eka matsi, tapoin kolme, hävittiin 15-4. Huoh
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 385
Ollut vaihteeks taas niin paskaa että parempi jättää tauolle kuin väkisin pelata. Premikkakin loppui niin ei mitään syytä edes tupla voittoja ottaa talteen... Pitäis d3, csgo tai loli alkaa taas pelailemaan...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3
Heh. Ai että isompiin vaunuihin? Ajattelit et oon hinkannu 10k peliä ja vaaleensiniseks itteni jauhamalla tier1? On sulla kans mielikuvitus..
Erehdyinpä taas koittamaan, eka matsi, tapoin kolme, hävittiin 15-4. Huoh
En sanonut, ettet pelailisi muitakuin 1 tier pelejä, mutta sen sun esimerkkisi oli kyllä alle 4 tierin pelistä, siellä noita punaisia paskatiimejä näkee kokoajan. Osoitin vain, että esimerkkisi oli hyvin kärjistetty.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
42
Mutta jos joku jostain päin internettiä löytää tosiaan syyn miks ei wg lyö tähän kyseiseen peliin 50/50 mm niin saa linkata. Mä en vieläkään ymmärrä että tässä on niiku asetelma Tony Hawk VS Ekaa kertaa skeittilaudan päällä tasapainoileva jannu. On mun mielestä lähinnä kuvottavaa että näinkin pitkään ollut paljon pelaajia sekä jo 5v vanha peli ja vieläkään ei ole tuota 50/50. Missä kilpailullisessa pelissä jossa pelataan toisia pelaajia vastaan ei ole omaa rankkia etsivää mm? Esim. Overwatch siinäkin voisi olla rankit jne. mutta taso olisi sitä Quick Playta että aivan satunnaiset pelaajat. Olen liikaa törsännyt rahaa tähän peliin ja nyt alan oikeasti ymmärtää että pelin suunnittelijalla on joku ongelma itsensä kanssa. Joko ne haluaa rahaa että mun kaltaiset lyö rahaa tiskiin ja yrittää sitä kautta saada parempia matseja tms. tai ne ei vaan ymmärrä.

On tämä perkele kumma homma. WG lyö vaan uusia tankkeja tiskiin mutta mitään MM liittyvää ei korjaa koska olisi liika työlästä.

PS:Jos voitan joskus Eurojackpotin, lupaan kautta kiven ja kannon että mä ostan tämän pelin itelleni jos vain sekään raha riittää ja lyön semmoset suunnitelmat tähän peliin että takoo nii perkeleen lujaa rahaa että voin setelinipuista laatoittaa itelleni pihan.
En keksi mitään syytä sille miksi pitäisi olla ratio 50/50. Loppuu ne fuckfestit siihen paikkaan ja muutenkin pelityyli fakkiutuu liikaa. Itse en jaksa enää edes XVM imutella, mutta se on mukavaa välillä perseraiskata tomaatteja, ja kun tietää ettei itseään perseraiskata kuin satunnaisesti, niin ei ne tappiotkaan niin kirvele.
 

AngryOrangE

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
2 967
juu wotti ei kiinnosta enää , oltii aikonaa unicum jne osaava mut peli o modien jne juttujen täyttämä ja sen myötä ei kiitos pelille , ja kummat dingit sun muu skeida siihe ,,, onneks o War thunder

ja osaava täs :) ei tartte muuta !
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
60
Itekki joskus pelailin war thunderia mutta jotenki se ei vaan ollu niin kiva ko wotti, varmaan jotenki se fysiikka siinä (ja myös se että vanhalla koneella se pyöri ~5 fps) Onhan tuossa wotissaki omat ongelmansa mutta sitä jaksaa sentään pelata yli 10h/vuosi
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
42
Okei. Toi tänhetkinen meta ärsyttää kyllä. Kaikki vaan pyörii ympyrää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
426
Itse pelannut tätä pelkästään casuaalina reilu 10k peliä, kännissä ja läpällä lähinnä. Noobmeterin mukaan aloitin maaliskuussa -13. Painoin tähän ehkä 500e eikä kaduta, oli helvetin hyvä peli. Nyt ei kyllä pitkään aikaan ole jaksanut muuta kun artyillä kännissä, tai premiumeillä yrittää hankkia artypaukkuihin rahaa. Joskus kun alotteli sessioita tosissaan että nyt vedetään 3500+ wn8-rating tänään niin alkaa tyyliin joka kerta et häviit 6-12 peliä putkeen. Ai että on motivoivaa. Eikä mitään "melkeen voitettiin" -menoa vaan ihan täyttä paskaa. Yks peli, tapoin heti alussa neljä, kolme niistä hukku, hävittiin peli ofc. Miten vittu?

Shotteja on miljoona mutta tämä ehkä kuvaa asiaa parhaiten:

Tämmöstä repeatilla niin kyllä siinä kovempikin kaveri luovuttaa.
Tuo kuvahan on jostain todella low-tier pelistä. Vastustajan tiimi varmaan ihan samanlainen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 353
Viestejä
4 158 155
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom