Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo olen kokeillut noita ajureita useat kerrat mutta ei auta. Latasin myös jonkun Intelin ajuripaketin.Google haulla "xq-bt52 driver" löytyi tällainen USB ajuri, jolla ehkä lähtee toimimaan
Xperia 10 III driver | Developer World
developer.sony.com
Edit: olitkin ilmeisesti tuota jo kokeillut, joten ehkä puhelin haluaa ensiksi liitettävän medialaitteena eikä massamuistina?
Kyllä mä sen mielestäni asensin myös. Puhelinhan " pakottaa" tuon asennusta kun lyö piuhan kiinni.oletko jo kokeillut ladata ja asentaa Xperia Companion sovellusta?
tuo on nykyään kylläkin tarkoitettu puhelimen ohjelmisto-ongelmien ratkontaan, esimerkiksi kun puhelin ei boottaa tai päivitys ei asennu, niin tuolla ilmeisesti puhelimen voisi korjata.
mutta kai tuo saattaisi samalla asentaa jotain lisäajureita koneelle?
Järjestelmän palauttaminen, vaikka ei mennyt kuin muutama päivä takaisinpäin rikkoi niin paljon juttuja että eikai tässä auta kuin tehdä kokonaan taas uusi puhdas asennus. Perseensuti.
Hyvä tietää ettei tuo vieläkään toimi. Varmaan ikuisuus siitä kun tuota viimeeksi kokeilin ja ei se silloinkaan hyvin mennyt. Siitä opin, että kaikki uudet ohjelmat testataan virtuaalikoneissa, eli vähemmän on tullut enää tilanteita joissa Windows on ihan solmussa, ja niissä tapauksissa olen yleensä suosiolla asentanut sen uudestaan.
Ja asensit valinnaisen esiversion.. miksi? Tähän se keppi-pinnojen-väliin -meemi.Kaikki lähti tästä päivityksestä jonka mainitsinkin tuossa ylempänä.
![]()
Tämän kun asensin niin meni Blu-ray-soitin mykäksi. Ei vain enää soittanut mitään. Ei tullut mieleenkään että Windows ei osaisi palautusta tehdä. Vivaldista meni mykäksi uBlock Origin. Moneen kertaan tuskaillut windowsin oikea click -valikko palautui oletukseensa. Mainittakoon nyt nuo.
Ja asensit valinnaisen esiversion.. miksi? Tähän se keppi-pinnojen-väliin -meemi.
Sekin että miksi näitä päivityksiä ei voi poistaa. Mutta ei voi mitään ja tuon kyseinen päivitys sen täytyi tehdä siis alkuperäisen ongelman.
Toivotaan todellakin, että 11 hioutuu paremmaksi syksyyn mennessä. Ei kyllä inspiroi yhtään päivittää 10:stä tällaiseen käyttökokemukseen.
Hassua että noin monella on ongelmia w11 kanssa, mulla ei kone edes virallisesti tue sitä mutta asensin heti kun se vain oli taannoin mahdollista, ei ole vielä ollut mitään ongelmia
Tarpeeksi vanhaa rautaa![]()
Onko käyttis SSD:n kloonaaminen toiselle SSD levylle millainen homma ja toimiiko ylipäätään?