• TechBBS-foorumin Piparkakkutalokisa 2024 -äänestys käynnissä! Käy äänestämässä 22 osallistujan joukosta kolme mielestäsi hienointa kilpailutyötä ja osallistu arvontaan! Linkki äänestykseen >>>

Windows 11 keskustelu

Mulla ainakin 24H2 aiheuttaa random disconnectia näytölle sekä esim hiirelle/näppäimistölle.

En tiedä mistä se johtui, mutta kun kytkin ulkoisen kovalevyn etupaneelin USB:iin niin samalla katosi sekä näppis että hiiri (viereisissä pistokkeissa USB-palikat). Ei ikinä ennen tuota ollut tehnyt. Yksi USB-palikka-hiiri joka oli myös samassa 4 kytkimen joukossa sentään toimi. Ja tosiaan on tuo 24H2 vasta asennettu.

En tiedä mistä se johtui, mutta kun kytkin ulkoisen kovalevyn etupaneelin USB:iin niin samalla katosi sekä näppis että hiiri (viereisissä pistokkeissa USB-palikat). Ei ikinä ennen tuota ollut tehnyt. Yksi USB-palikka-hiiri joka oli myös samassa 4 kytkimen joukossa sentään toimi. Ja tosiaan on tuo 24H2 vasta asennettu.
Voi olla, että virta loppuu kesken. Millainen kiintolevy on?

Mites käyttöjärjestelmän power-asetukset? Niistä saattaisi löytyä ratkaisu asiaan. "Usb selective suspending setting" "disabled" voisi toimia.

Näyttää olevankin tuossa juuri noin.

Samalla huomasin, että "Fast Start" ei ollut näkyvissä lainkaan. Olen kyllä mielestäni sen pois ottanutkin, kaikkine muine toimenpiteineen. Poistuuko tuo valinta niillä kokonaan. Aika kummallista kuitenkin.

Näyttää olevankin tuossa juuri noin.

Samalla huomasin, että "Fast Start" ei ollut näkyvissä lainkaan. Olen kyllä mielestäni sen pois ottanutkin, kaikkine muine toimenpiteineen. Poistuuko tuo valinta niillä kokonaan. Aika kummallista kuitenkin.

Tuo asetus disabloituna myös itsellä.
Seuraavaksi lähtisin kokeilemaan uusimpia piirisarjan ajureita ja manuaalisesti usb-ajuireiden päivitystä laitehallinnan kautta. Vanhat pitänee poistaa varmuuden vuoksi ennen uusien asennusta.

Statistiikka

Viestiketjuista
263 670
Jäsenet
75 259
Uusin jäsen
Zael

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom