Mulle tarjotaan nyt 24h2 päivitystä. Uskaltaako tuon jo asentaa? Olen kuullut että suuria ongelmia ollut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos päivitystä tarjotaan koneeseesi, tarkoittanee se, ettei samankaltaisilla tietokonekokoonpanoilla ole juurikaan raportoitu päivitykseen liittyvistä ongelmista. Jos kuitenkin sinulla ongelmia ilmenee, voit jo niistä raportoimalla ehkä edistää Windowsin vikojen rajaamisessa ja korjauksessa.Mulle tarjotaan nyt 24h2 päivitystä. Uskaltaako tuon jo asentaa? Olen kuullut että suuria ongelmia ollut
Haluaisin ladata Windows 11 23H2 ison jostain ilman 3rd sovelluksia. Onko kellään tallessa viimeisimpiä Microsoftilta ladattavissa olleita levykuvia? Onko hash tarkastus täysin luotettava kun levykuvia ei enää Microsoftilta saa suoraan?
Minulle tulee "This PC doesn’t currently meet Windows 11 system requirements" vaikka koneessa siis on ollut jo vuosia Windows 11 mutta kun ei tämä ole mikää ntietoturvapäivitys niin jaksa edes selvitellä. kokeilen joskus myöhemmin jos suostuisi sitten asentumaan. Tuota päivitystä kuitenkin kone ehdotti ladattavaksi niin sikäli outoa.
Tuo näyttää toki että kaikki ok kun on takroitettu Windows 11 vaatimusten tarkistukseen joka minulla siis koneessa ollut jo vuosia mutta tämän päivityksen kohdalla valittaa tosiaan tätä ""This PC doesn’t currently meet Windows 11 system requirements" "Tsekkaa sillä mäsäsoftin työkalulla että minkä takia ei onnistu.
How to check if your device meets Windows 11 system requirements after changing device hardware - Microsoft Support
If you changed your hardware in order to upgrade to Windows 11 and the system is not recognizing the change in a timely manner, this article explains how to initiate the assessment manually.support.microsoft.com
Tuo näyttää toki että kaikki ok kun on takroitettu Windows 11 vaatimusten tarkistukseen joka minulla siis koneessa ollut jo vuosia mutta tämän päivityksen kohdalla valittaa tosiaan tätä ""This PC doesn’t currently meet Windows 11 system requirements" "
Toki kyseessä voisi myös olla jokin ajuri/ohjelma joka aiheuttaa ongelmia kuten Intel Smart Sound Technology:n sopivan vanha ajuri. Tosin tämä kait on jotenkin jo ratkaistu muullakin kuin tuolla ajuri versiolla(Ei kaikkea muista).Tuo näyttää toki että kaikki ok kun on takroitettu Windows 11 vaatimusten tarkistukseen joka minulla siis koneessa ollut jo vuosia mutta tämän päivityksen kohdalla valittaa tosiaan tätä ""This PC doesn’t currently meet Windows 11 system requirements" "
Mikä siis on "aktiiviseuranta-väkänen", englanniksi? Tarkoitatko lokaatiota vai jotain muuta?Tänään täälläkin tuli tuo 24h2. Asennus tehty, aktiiviseuranta-väkänen kilikattu off:iin ja cmd:stä recall disableksi.
Olikos vielä jotain muuta hyödyllistä toimenpidettä tähän uuteen versioon liittyen?
Saako tän 24H2
Mikä siis on "aktiiviseuranta-väkänen", englanniksi? Tarkoitatko lokaatiota vai jotain muuta?
Itse vähän mietin pitäisikö vetää rollback edelliseen, tämän 24H2 myötä on alkanut jotkin pelit crashailemaan, mikä on omituista koska kone on ollut täysin vakaa jo pitkään, eikä komponentitkaan ole vaihtuneet (mitään muutakaan en ole säätänyt).
Löysin tästä paljon juttua muualtakin, mutta miksi en ole sitä vielä tehnyt, johtuu siitä että myös NVidian uusimmat ajurit tuli laitettua aikalailla samoihin aikoihin, ja myös noiden "osuudesta asiaan" löytyy spekulaatiota, joten ehkä nyt odottelen seuraavat ajurit vielä ennen kun alan tämän kanssa säätämään.