Windows 11 keskustelu

Mulle tarjotaan nyt 24h2 päivitystä. Uskaltaako tuon jo asentaa? Olen kuullut että suuria ongelmia ollut
Jos päivitystä tarjotaan koneeseesi, tarkoittanee se, ettei samankaltaisilla tietokonekokoonpanoilla ole juurikaan raportoitu päivitykseen liittyvistä ongelmista. Jos kuitenkin sinulla ongelmia ilmenee, voit jo niistä raportoimalla ehkä edistää Windowsin vikojen rajaamisessa ja korjauksessa.

Itse uskaltaisin asentaa päivityksen, mutta en varmaankaan silloin, jos tietäisin lähiaikoina välttämättä tarvitsevani toimivaa konetta.

Tänään täälläkin tuli tuo 24h2. Asennus tehty, aktiiviseuranta-väkänen kilikattu off:iin ja cmd:stä recall disableksi.
Olikos vielä jotain muuta hyödyllistä toimenpidettä tähän uuteen versioon liittyen?

2024-11 .NET Framework 3.5:n ja 4.8.1:n kumulatiivinen päivitys Windows 11, version 23H2 -käyttöjärjestelmään x64:lle (KB5045935)

Tämä olikin asentunut esiversiosta jo tänään koneelle. Liekö tullut joku tietoturvaan liittyvä muutos aikatauluun.

Haluaisin ladata Windows 11 23H2 ison jostain ilman 3rd sovelluksia. Onko kellään tallessa viimeisimpiä Microsoftilta ladattavissa olleita levykuvia? Onko hash tarkastus täysin luotettava kun levykuvia ei enää Microsoftilta saa suoraan?

Tuommonen löytys

1733323283323.png

Minulle tulee "This PC doesn’t currently meet Windows 11 system requirements" vaikka koneessa siis on ollut jo vuosia Windows 11 mutta kun ei tämä ole mikää ntietoturvapäivitys niin jaksa edes selvitellä. kokeilen joskus myöhemmin jos suostuisi sitten asentumaan. Tuota päivitystä kuitenkin kone ehdotti ladattavaksi niin sikäli outoa.

Minulle tulee "This PC doesn’t currently meet Windows 11 system requirements" vaikka koneessa siis on ollut jo vuosia Windows 11 mutta kun ei tämä ole mikää ntietoturvapäivitys niin jaksa edes selvitellä. kokeilen joskus myöhemmin jos suostuisi sitten asentumaan. Tuota päivitystä kuitenkin kone ehdotti ladattavaksi niin sikäli outoa.

Tsekkaa sillä mäsäsoftin työkalulla että minkä takia ei onnistu.

Tsekkaa sillä mäsäsoftin työkalulla että minkä takia ei onnistu.

Tuo näyttää toki että kaikki ok kun on takroitettu Windows 11 vaatimusten tarkistukseen joka minulla siis koneessa ollut jo vuosia mutta tämän päivityksen kohdalla valittaa tosiaan tätä ""This PC doesn’t currently meet Windows 11 system requirements" "

Tuo näyttää toki että kaikki ok kun on takroitettu Windows 11 vaatimusten tarkistukseen joka minulla siis koneessa ollut jo vuosia mutta tämän päivityksen kohdalla valittaa tosiaan tätä ""This PC doesn’t currently meet Windows 11 system requirements" "

Olisko sitten jotakin rautaa koneessa jonka tiedetään aiheuttavan ongelmia. Tommoset käsittääkseni läppärien ja pakettikoneiden ongelma kun niitä valmistetaan samanlaisia koneita massoittain. Itte kasatun koneen kohdalla harvemmin taitaa moista olla.

Toki kyseessä voisi myös olla jokin ajuri/ohjelma joka aiheuttaa ongelmia kuten Intel Smart Sound Technology:n sopivan vanha ajuri. Tosin tämä kait on jotenkin jo ratkaistu muullakin kuin tuolla ajuri versiolla(Ei kaikkea muista).

Unohtui mainita tuon Intel SST:n voi kiertää: Poistamalla laitteen ajurit laitehallinnan kautta. Sen jälkeen ajamalla tuon päivitystyökalun. Näin päivitin useamman kannettavan töissä.

Tuossa on osa noista mitkä estää päivittämisen Windows 11 24H2: The hardware and software blocking the new update
Ohjelma puolelta taas Ubisoftin pelit estävät päivittämisen.

Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
260 519
Jäsenet
74 645
Uusin jäsen
Savoju

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom