Windows 11 keskustelu

Mulle tarjotaan nyt 24h2 päivitystä. Uskaltaako tuon jo asentaa? Olen kuullut että suuria ongelmia ollut
Jos päivitystä tarjotaan koneeseesi, tarkoittanee se, ettei samankaltaisilla tietokonekokoonpanoilla ole juurikaan raportoitu päivitykseen liittyvistä ongelmista. Jos kuitenkin sinulla ongelmia ilmenee, voit jo niistä raportoimalla ehkä edistää Windowsin vikojen rajaamisessa ja korjauksessa.

Itse uskaltaisin asentaa päivityksen, mutta en varmaankaan silloin, jos tietäisin lähiaikoina välttämättä tarvitsevani toimivaa konetta.

Tänään täälläkin tuli tuo 24h2. Asennus tehty, aktiiviseuranta-väkänen kilikattu off:iin ja cmd:stä recall disableksi.
Olikos vielä jotain muuta hyödyllistä toimenpidettä tähän uuteen versioon liittyen?

2024-11 .NET Framework 3.5:n ja 4.8.1:n kumulatiivinen päivitys Windows 11, version 23H2 -käyttöjärjestelmään x64:lle (KB5045935)

Tämä olikin asentunut esiversiosta jo tänään koneelle. Liekö tullut joku tietoturvaan liittyvä muutos aikatauluun.

Haluaisin ladata Windows 11 23H2 ison jostain ilman 3rd sovelluksia. Onko kellään tallessa viimeisimpiä Microsoftilta ladattavissa olleita levykuvia? Onko hash tarkastus täysin luotettava kun levykuvia ei enää Microsoftilta saa suoraan?

Tuommonen löytys

1733323283323.png

Statistiikka

Viestiketjuista
260 526
Jäsenet
74 641
Uusin jäsen
Repolaine

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom