No en minä ala itse tuota mihinkään puukottamaan epämääräisillä ohjeilla, vaan odottelen että Microsoft sen korjaa kun on rikkonutkin. Muutenkaan noita tee-se-itse-miesten virityksiä ei kannattaisi täällä jaella, osa vielä sotkee koko koneensa.
Pitkälti näin. Tässä yritetään korjata jotain mitä ei kotikäyttäjän tarvitse korjata. Mulla ei tuolla Windowsin suojauksessa ollut tota virheilmoitusta, mutta kyllä esimerkiksi tapahtumienvalvonnasta löytyy liuta LSA- aiheisia varoituksia. Käytännössä niillä ei ole mitään merkitystä. Tarkistin sen lisäksi tuon edellä mainitun linkin rekisterimerkinnät. Sieltähän ne löytyy mullakin, mutta arvo oli 0 kummassakin. Arvon muuttaminen 2 ei vaikuttanut mihinkään. LSA varoituksetkin näkyy silti tapahtumienvalvonnassa. Sekin jo kertoo, että mikään yleispätevä korjaus kaikille ei ole kyseessä. Vaikka se nyt ei ehkä tässä tapauksessa mitään harmia aiheuttaisikaan.
Jos epäilee, että jokin on vialla. Niin sen Windowsin suojauksen voi koittaa korjata. Asennetut sovellukset listalta etsii Windowsin suojauksen, klikkaa kolmea pistettä, valitsee lisäasetukset ja korjaa vaihtoehdon. Se ei ehkä vaikuta tuohon ilmoitukseen, mutta ei sille ilmoitukselle tässä vaiheessa tarvitse mitään tehdä.