Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vielääkö onnistuu päivitys w8.1 -> w10?
Minnes ajattelit että siitä pitäisi maksaa?Miksi ei onnistuisi? Mutta ilmaiseksi ei taida onnistua jos sitä tarkoitat.
Minnes ajattelit että siitä pitäisi maksaa?
Olen ymmärtänyt että vaikka tuki loppuu niin aktivointi edelleen onnistuisi.Windows 7 tuki loppui tai loppuu. Jos aiot jatkaa turvallisella selaimella niin siitähän pitää maksaa että saa ton kympin tai kasin käyttöönsä.![]()
Seiskan avain kelpaa kympin asennuksessa, tai ainakin näin oli pari viikkoa sitten vielä, eli eiköhän toi vieläkin toimi.Windows 7 tuki loppui tai loppuu. Jos aiot jatkaa turvallisella selaimella niin siitähän pitää maksaa että saa ton kympin tai kasin käyttöönsä.![]()
Windows 7 tuki loppui tai loppuu. Jos aiot jatkaa turvallisella selaimella niin siitähän pitää maksaa että saa ton kympin tai kasin käyttöönsä.![]()
Seiskan avain kelpaa kympin asennuksessa, tai ainakin näin oli pari viikkoa sitten vielä, eli eiköhän toi vieläkin toimi.
Huomasin, että minun kahdessa koneessa on Win 10 tuki loppunut (versio 1803). Täytyykö lisenssi ostaa tietyn ajan päästä aina uudestaan vai miten tuo menee?
Eihän ole ajettu jotain kolmannen osapuolen softia, joilla ns. estetty telemetriat sun muut ja jotka samalla estäneet nuo feature päivitykset...Huomasin, että minun kahdessa koneessa on Win 10 tuki loppunut (versio 1803). Täytyykö lisenssi ostaa tietyn ajan päästä aina uudestaan vai miten tuo menee?
Ei enää pitkä aika niin WIndows sekä Office muuttuvat pilvipalveluksi ja tarvii vain Chromecastin tyyppisen mokkulan näytön taakse. Miten realistinen skenaario teidän mielestä? Windows Virtual Desktop | Microsoft Azure
Ei enää pitkä aika niin WIndows sekä Office muuttuvat pilvipalveluksi ja tarvii vain Chromecastin tyyppisen mokkulan näytön taakse. Miten realistinen skenaario teidän mielestä? Windows Virtual Desktop | Microsoft Azure
On se teorissa mahdollista jos on tarpeeksi nopeat yhteydet ja palvelinkeskus tarpeeksi lähellä. Jos nyt vaikka asuisi Haminan lähellä ja netti tulisi kuidun kautta niin varmaan aika pienet viiveet olisi Googlen palveluihin. Mutta aika kauan menee varmasti aikaa ennenkuin tuollaiset palvelut tulevat syrjäyttämään perinteisen tietokoneen.Tuskinpa tuollaisella pelaaminen kovin hyvin onnistuisi. Voi puhua fps sijaan verkon nopeudesta
Tarkoittaisi myös sitä että et voi tehdä koneella mitään jos netti on poikki...
Kun tietoliikenteessä puhutaan mikrosekunneista ja laskentatehossa nanosekunneista niin ollaan aika kaukana vielä siitä että moinen olisi realismiaOn se teorissa mahdollista jos on tarpeeksi nopeat yhteydet ja palvelinkeskus tarpeeksi lähellä. Jos nyt vaikka asuisi Haminan lähellä ja netti tulisi kuidun kautta niin varmaan aika pienet viiveet olisi Googlen palveluihin. Mutta aika kauan menee varmasti aikaa ennenkuin tuollaiset palvelut tulevat syrjäyttämään perinteisen tietokoneen.
Kun tietoliikenteessä puhutaan mikrosekunneista ja laskentatehossa nanosekunneista niin ollaan aika kaukana vielä siitä että moinen olisi realismiamutta mielenkiintoinen tulevaisuuden skenaario kieltämättä. Sori off-topic.
Kiitokset kaikille auttajille, olen tehnyt antamienne ohjeiden mukaan mutta en ole aina ymmärtänyt mitä olen tehnyt....
VIeläköhän on mahdollista päivittää windows 7 kone ilmasin windows 10 vai onko se jo nykypäivänä estetty?
Tuo olisi tavallaan paluu vanhaan aikaan, jolloin suuri osa käyttäjistä oli yhteydessä isoon Unix-serveriin X-päätteeltä, joka ei ollut juuri enempää kuin näppäimistö, hiiri ja ruutu. Tuo tahmasi selvästi verrattuna työasemaan, mutta tämä selittyi osin verkon hitaudella - 10 megan ethernetillä ei juhlittu.Ei enää pitkä aika niin WIndows sekä Office muuttuvat pilvipalveluksi ja tarvii vain Chromecastin tyyppisen mokkulan näytön taakse. Miten realistinen skenaario teidän mielestä? Windows Virtual Desktop | Microsoft Azure
Tuo olisi tavallaan paluu vanhaan aikaan, jolloin suuri osa käyttäjistä oli yhteydessä isoon Unix-serveriin X-päätteeltä, joka ei ollut juuri enempää kuin näppäimistö, hiiri ja ruutu. Tuo tahmasi selvästi verrattuna työasemaan, mutta tämä selittyi osin verkon hitaudella - 10 megan ethernetillä ei juhlittu.
Pitäisi kasata uusi kone. Miten Windowsin asennuksen kanssa kannattaisi nyt toimia? Tilanne on seuraavanlainen:
Minulla on alkuperäinen Win 7, jonka sain päivitettyä Win 10:ksi. Kuitenkin koneeni lahosi aikoinaan tämän jälkeen ja korjaajasetä asensi siihen Win 10:n jostain en tiedä mistä. Miten saan uuteen koneeseeni helpoiten ja halvimmalla aidon Win 10:n? Kun asennus kysyy tuoteavainta voinko syöttää siihen vanhan Win 7:n tuoteavaimen?
Pitäisi kasata uusi kone. Miten Windowsin asennuksen kanssa kannattaisi nyt toimia? Tilanne on seuraavanlainen:
Minulla on alkuperäinen Win 7, jonka sain päivitettyä Win 10:ksi. Kuitenkin koneeni lahosi aikoinaan tämän jälkeen ja korjaajasetä asensi siihen Win 10:n jostain en tiedä mistä. Miten saan uuteen koneeseeni helpoiten ja halvimmalla aidon Win 10:n? Kun asennus kysyy tuoteavainta voinko syöttää siihen vanhan Win 7:n tuoteavaimen?
Mitä eroa noilla on?
Retailin voi siirtää toiseen koneeseen. Eipä juuri muuta ja laittomia tai ei.Mitä eroa noilla on?
Kyl se toimii, mutta vesileima paukahtaa aina oikeaan alakulmaan tietyn ajan kuluessa ja näkyy kaiken päällä häiritsevästi, eli eipä siinä videota ainakaan itse pystynyt katsomaan, sama kaiketi peleissäkin. Ja et myöskään voi muokata ulkonäköä, eli defaultina joudut käyttämään pitkälti...Eikös Win 10 toimi ilman aktivointiakin nykyään?
Tällä foorumilla on nykyään kiellettyä myydä näitä kympin Windows / Office -lisenssejä, eli jos semmoisen haluaa hankkia, joutuu ostamaan jotain muuta kautta....Täältä kyllä saa jollain kympillä niitä koodeja aitoja että että.
Helppo kysymys: Miten pakottaa w10 asentamaan lataamansa päivitykset heti?
Vika on jossain muualla kuin siinä windows kympissä, jos sulla hieroo puoli tuntia päivityksiä... Tai olet itse sen aiheuttanut muokkaamalla jotain Update ominaisuuksia.Siinä missä windows 8 asentaa päivitykset 5 minuutissa niin 10 kestää varmaan puolisen tuntia ja nyt puhutaan siis vain jostain tietoturvatiistaista.
Vika on jossain muualla kuin siinä windows kympissä, jos sulla hieroo puoli tuntia päivityksiä... Tai olet itse sen aiheuttanut muokkaamalla jotain Update ominaisuuksia.
Muutaman sekunnin näyttäs asentavan " tietoturvatiistaita"päivityksiä/asennuksia
Ja kahden euron koodin eBaysta. So what...kaveri tiesi kertoa että jos jaksaa nähdä vaivaa niin kympin koodin löytää Youtubesta ja kommenteista![]()
Mistähän saisi laillisen win10 pro lisenssin järkihintaan? Kakkoskoneeseen olisi tulossa.
www.proshop.fi/Kaeyttoejaerjestelmaet/Microsoft-Windows-10-Pro-ESD-3264bit-Multilingual-Saehkoeinen/2576575?utm_source=hinta&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite tuo on halvin mihin olen törmännyt.
Onkohan tämä varmuudella aito?aitous/laillisuus on sen jälkeen kysymysmerkki.
Sivustosta päätelleen ihan samoja kaukomaiden avaimia kuin muutkin.Tuossa aito, retail?
[URL='https://softwareno...]https://softwareno...[/URL]
Ei helevetti, tutkikaa ny vähän ennekuin pistätte linkkejä....
Katteet kohdallaan, kun muutaman euron lisenssit myydään eteenpäin tuolla hintaa...Ei helevetti, tutkikaa ny vähän ennekuin pistätte linkkejä....
Käyttöehdot – SoftwareNow.fi
Aikaisemmin käytetty lisenssi
Aikaisempien käytettyjen lisenssien myyntiä voi tapahtua SoftwareNow-sivustolla. Kaikki lisenssit aktivoidaan verkossa ennen kuin niitä käytetään ja myydään meille uudelleen. Kun ostat tuoteavaimen meiltä, tiedostat, että sitä on saatettu käyttää aikaisemmin.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.