Mitäs varotoimenpiteitä ajattelitte tehdä? C:stä image?
Kyllä, pyöräytin juuri imagen. Kevään päivityshelvetin ja uudelleenasennuksien jälkeen parempi pelata varmanpäälle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pääsispä jo asentelemaan Mitäs varotoimenpiteitä ajattelitte tehdä? C:stä image?
Windows blogissa lukee:
Beginning today at 10 a.m. P.T., the Windows 10 Fall Creators Update will start rolling out to Windows 10 PCs across the world in phases, starting with newer machines first.
Eli Suomen aikaa klo 20:00 kuten aikaisemmin mainittu.
Oma pöytäpönttö ei vielä löytänyt, mutta HP:n läppäri joka minulla huollossa löyti ja alkoi lataamaan "Ominaisuuspäivitys: Windows 10, versio 1709"
Itselläni oli kyllä telemetryt ja onedrive mennyt päälle.Tasan kello 20 klikkasin Updatessa päivitä ja aika sukkelaan asentui. Nyt jo käyttövalmis. Yksityisasetuksiin ei näköjään tällä kertaa koskettu vaan kytkimet pysyivät aiemmissa asetuksissaan ainakin päällisin puolin. OneDrivekaan ei pakkopalautunut.
Virranhallinta-asetuksissa nopea käynnistys sen sijaan palautui eli ruksi piti käydä taas kerran poistamassa.
Itselläni ei oikein mene putkeen. Windows Updaten kautta pistin päivityksen tulille tv2:n jalkapallomatsin alettua. Download-vaiheessa jämähti ensin 76 prosenttiin puoleksi tunniksi. Sitten 88 prosenttiin toiseksi puoleksi tunniksi.Updatessa päivitä ja aika sukkelaan asentui.
Täällä asentu pikaisessa kolmessa ja puolessa tunnissa.[emoji2]vähä samavika hetketässä katellu mitä tapahtu 86% pysähty
Nämä ne ovat sitten jänniä työkaluja (kliks). Tuostakin vaan kaikki sokkona päälle ja ei muuta kuin foorumeille valittamaan miten käyttis on paska ja mikään ei toimi.Version 1.6.1391 – released on October 17, 2017
Provision for Windows 10 Fall Creators Update (1709 – Redstone 3).
O&O ShutUp10: download free antispy tool for Windows 10
Sitä minäkin olen vähän ihmetellyt. Jotain 20min asentui päivitys täällä ja kaikki oli sen jälkeen ok. En tosin päivittäny Windows Updatesta, vaan suoraan iso-imagen sisältä. Veikkaan, että noissa pitkissä asennusajoissa on latauskin mukana ja/tai verkkoyhteydessä jotain häikkää tms.Millaista rautaa teillä on koneissa? Ihmetettyttää tuo asennuksen kesto, omilla koneilla aiemmissa versiopäivityksissä mennyt ehkä 30min. Siis itse asennukseen, ei lataukseen.
Service pack -tason julkaisuhan tämä lähinnä on muutamilla uusilla sovelluksilla ja Fluent-muotokielellä, eli ei sieltä mitään kovin ihmeellistä pitäisikään löytyä.Tätä uutta ehdin vähän vilkaista virtuaalikoneessa, asetussovelluksessa oli pari uutta kategoriaa ainakin. Puhtaan asennuksen setup tuntuu pysyneen samana kuin edellisessä versiossa.
Itselläni oli kyllä telemetryt ja onedrive mennyt päälle.
Kyllä käytän MS-tiliä, en muista enää syytä miksi siirryin käyttämään. Voi vaikuttaa asiaan toki.Oletko kirjautunut Microsoft-tilillä. Itse vedän meneen pelkällä paikallisella admin/user-tilillä.
Puhtaalla asennuksella mentiin (kun päivitys feilasi kerta toisensä jälkeen) ja Onedriven "mainostettu" on-demand-ominaisuuskin tietenkin puuttui heti kärkeen. Onneksi tuo lähti toimimaan lataamalla päivitetty Onedrive-paketti MS:n sivuilta. Loppu hyvin kaikki hyvin (toistaiseksi)...
Onko kukaan muu huomannut ainakin Edgessä että osoiteriville kirjoittaminen on hidasta? siis voin naputtaa siihen jonkun osoitteen tai vaikka random tekstiä ja kirjaimet tulevat pikkuhiljaa perässä.
Muualla en ole vastaavaa huomannut ja esim tähän tekstikenttään kirjaimet soljuvat normaalisti
Pitäiskö tuolla tehtävienhallinnassa näkyä gpu:n käyttöasteet yms? Eipä ainakaan mulla näy. No tää on vanha kone.
Täytyy huomenna asennelle uudemmalle koneelle.
Kyl mä siitä oon painanut. Suorituskykyvälilehdellä näkyy esim. vain:Mulla ainakin päivitys heitti tehtävienhallinnan pieneen näkymään...ei sulla ole sen ikkunan vasemassa alakulmassa "Lisätietoja" täppää, jos on niin paina sitä.
Ja se toinen ongelma: saako tuon "Ask Cortana about [blablablapitkäteksti]" pois jotenkin? Tekee hävyttömän leveän tuosta kontekstimenusta esim kun linkkiin klikkaa oikealla nappulalla? Se vanha pelkkä "Ask Cortana" kelpaisi myös jos ei kokonaan saa pois
Pitäiskö tuolla tehtävienhallinnassa näkyä gpu:n käyttöasteet yms? Eipä ainakaan mulla näy. No tää on vanha kone.
Tähän tapaan pitäisi tosiaan näkyä:Pitäiskö tuolla tehtävienhallinnassa näkyä gpu:n käyttöasteet yms? Eipä ainakaan mulla näy. No tää on vanha kone.
Maa-asetus on Finland mutta ei se Cortanaa kadotaEi kai Cortana vieläkään ole Suomessa tuettu? Jos valitset maa-asetuksista alueeksi Suomi, niin pääset kai koko palikasta eroon?
Katoaa ainakin jos gpolla disabloi.Maa-asetus on Finland mutta ei se Cortanaa kadota
Koko Cortanan saa toki tuolla mäkeen, mutta saako vain Edgestä tuon "ask cortanan"?Katoaa ainakin jos gpolla disabloi.
Taitaa vaan integroidut gput näkyä. Itellä ei ainakaan yksikään kolmesta näyttiksestä näy tuolla.