VR-pelit

Liittynyt
06.10.2019
Viestejä
650
Pico4:sen lasit pääsevät kyllä oikeuksiinsa kun asetuksena on godlike virtual desktopilla.
Esim. Lies beneath ei isommin Quest versiona säväyttänyt, mutta Rift versio näyttää Pico4:lla todella upealta ja terävältä. Vaikea sanoa miten kaukana natiivista ollaan, muttta kuva on kyllä hyvin terävä ja kirkas.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
89
Juuri koitin pelata. Ennen Alyx toimi täysin Radeon 5700XT:llä. Tänään vaihdoin RTX3080 ja peli kaatuu ilman ilmoituksia 30s-2 min välein. Sekä VD että Airlink testattu. Täytyy ajaa DDU jos auttaisi. Muut pelit kyllä toimii.
Vaihdoin itse viime viikolla myös 3080 koneeseen ja tapahtui crasheja hyvin nopeasti raskaiden pelien alotuksen jälkeen. Crash oli tyyliin näyttö pimeeks ja GPU puhaltimet huutaa 100% ja tulee usb kiinnitetty ääni perässä, kone ei reagoi mihinkään vaan vaatii hard resetin virtanapista. Ratkaisu tähän oli näyttikseen tehtaalla laitetut epävakaat ylikellotukset kun oli OC malli. Tiputtelin voltit referenssitasolle ja sen jälkeen ei ole crasheja tullut.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
144
Vaihdoin itse viime viikolla myös 3080 koneeseen ja tapahtui crasheja hyvin nopeasti raskaiden pelien alotuksen jälkeen. Crash oli tyyliin näyttö pimeeks ja GPU puhaltimet huutaa 100% ja tulee usb kiinnitetty ääni perässä, kone ei reagoi mihinkään vaan vaatii hard resetin virtanapista. Ratkaisu tähän oli näyttikseen tehtaalla laitetut epävakaat ylikellotukset kun oli OC malli. Tiputtelin voltit referenssitasolle ja sen jälkeen ei ole crasheja tullut.
Olisko mitään ohjetta, mulla on ollut Radeon niin kauan että vähän pihalla Nvidia säädöistä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
89
Olisko mitään ohjetta, mulla on ollut Radeon niin kauan että vähän pihalla Nvidia säädöistä.
Ihan googleen ku laittaa undervolt GPU niin tulee noita ohjeita reippaasti. En muista tarkkaan mitä ohjetta käytin mutta GPU-Z softalla katoin missä voltit menee ja sitten nvidian omilta sivuilta katsoin mitä referenssikortissa on voltit (tekniset tiedot -> näytä kaikki tekniset tiedot). Sitten MSI afterburnerilla tiputin voltit sinne referenssitasolle.

Eka linkki mikä tuli googlesta GPU undervoltilla.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
144
Olipa iso ero taajuuksissa, 1.71 oletus ja GPU-z mukaan 2.1 mutta en tuolta sivulta voltteja nähnyt
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 736

Kyselin jo Cyberpunk ketjusta neuvoja, mutta tämä taitaa olla parempi paikka. CP2077:lle on kaksi VR-modia Luke Rossin maksullinen ja tuo ylläolevan linkin vorpx-modi joka on ilmainen ja sitä olen vain kokeillut. Sain sen pyörimään hyvin 50fps medium asetuksilla, eli pystyn kävelemään ja katselemaan ympärille siinä samalla, mutta sitten kun käännyn ohjaimella niin tuntuu niinkuin fps tippuisi kahteen vaikka laskuri näyttää 50! Tuo tekee pelistä oikeastaan pelikelvottoman.

Harmittaa pirusti ja haluan löytää tähän ratkaisun, koska liikeohjaimilla on mahdollista tähdätä(vähän köykänen mutta riittävä) eli pääsee oikeasti ampumaan ja Night City on uskomattoman hieno ja yksityiskohtainen. Naisetki näyttää erehdyttävän aidolta, melkein ujostuttaa. :D

Onko kokemusta jommasta kummasta modista? Saako sitä kääntymistä korjattua jotenki?
 
Liittynyt
28.12.2017
Viestejä
192
Pelailin viime talvena Cyberpunkia tuolla Luke Rossin modilla ja onhan tuo Night City aivan huikea kokemus VR:nä! Muistaakseni 12600K/RX 6800/Quest 2 -kombolla se pyöri AER-metodilla 90fps hyvällä resoluutiolla ja muuten suurimmaksi osaksi low-asetuksilla, mutta joka tapauksessa peli näytti todella hyvältä. Tuossa modissa ei ole tukea liikeohjaimille, vaan pitää pelata padilla, jossa tähtäys toimii katseella ja muuten ohjaus tatilla. Pienen totuttelun jälkeen tuo ohjaustapa tuntui luonnolliselta ja aivan hyvältä vaihtoehdolta liikeohjaimille. Tuossakin modissa tatilla kääntyminen ei ollut yhtä tasaista kuin päätä kääntämällä, mutta tuolla 90fps:llä se oli jo aivan ok. 72fps:llä taas se oli jo häiritsevän epätasaista. Muutaman tunnin pelailun jälkeen laitoin kuitenkin pelin tauolle odottamaan tehokkaampaa näyttistä, jotta pelikokemus olisi vielä täydellisempi. Sen sijaan pelasin samalla modilla Mafia I ja II läpi ja nuo olivat oikein mukavia kokemuksia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 359
Taas uutta VR Bundlea:


After The Fall, Vox Machinae, Doom VFR ja Arizona Sunshine ainakin ihan nimekkäitä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 881
Taas uutta VR Bundlea:


After The Fall, Vox Machinae, Doom VFR ja Arizona Sunshine ainakin ihan nimekkäitä.
Ostin tuosta kympin version. Tilanne on se, että minulla ei ole vielä VR-laitteita, mutta kaveri on myymässä vanhojaan minulle. Nyt kaupoista on sovittu suullisesti ja kaveri arpoo vielä, niin en pistänyt koko summaa peliin. Varsinkin kun After the Fall olisi kai moninpeli ja ne kaksi muuta korkeimman tierin peliä ei näyttäneet kiinnostavilta.
 
Liittynyt
24.11.2019
Viestejä
399
Moss VR-peleistä tulee PSVR2-versiot:

Ei tosin mitään mainintaa, että saako aiemman PSVR-version omistava upgraden ilmaiseksi vai pitääkö pelit hankkia uudestaan...

Ainakin nyt odotettavissa, että tulee enemmänkin PSVR-pelejä uudelle alustalle.
 
Liittynyt
25.09.2020
Viestejä
25
Ei ole tippaakaan kokemusta minkään sortin VRstä. Olisiko PSVR2 hyvä valinta joka toimisi myös PCllä?

/edit: mb, siirrynpä oikeaan lankaan, kiitos soup
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 359
Hubris julkaistiin tänään PCVR:lle. Quest ja PSVR2 versiot tulevat myöhemmin.




Arvostelun perusteella ennakkohypetetty graafinen laatu ei petä ja pääsee lähelle Alyxia. Muutenkin ihan mukiinmenevä peli 6h kampanjalla mutta kaipaisi vielä viimeistelyä ainakin bugifiksien muodossa mm. liikkumisen suhteen. Hintaakin mukavat 39,99€ Steamissa, joten ei nyt ainakaan ihan vielä taida lähteä ostoon. Steamin ekat 13 revikkaa "Mostly Negative" pääasiassa out of boundary ja liikkumisbugien seurauksena.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
448
Ei ole tippaakaan kokemusta minkään sortin VRstä. Olisiko PSVR2 hyvä valinta joka toimisi myös PCllä?
Minulla oli ensimmäinen VR kikkare PSVR. Sille löytyy 15 euroa maksava TrinusPSVR -softa jolla sai kikkailemalla toimimaan PC:ssä. Ohjaimien kanssa vaan en saanut tuota mitenkään toimimaan vaikka minulla oli 2 PS:n kameraa PC:ssä. PSVR:n resoluutiokin oli kohtuullisen kökkö jos vertaa sitä Quest 2:een joka nyt käytössä. Tosin en tiedä millainen resoluutio tuossa PSVR2:ssa on.

Myin tuon pois kun huomasin miten vähän sille oli pelitarjontaa ja kun tajusin että PC:lle omistamani ratti-poljin ja hotas-setti eivät toimineet PS:llä. Siirryin PC-maailmaan enkä ole hirveästi takaisin haikaillut.

Jos pääasiassa pelaa PC:llä niin kyllä ostaisin jonkun joka on suunniteltukin PC käyttöön, niin säästyy säätämiseltä. Toki jos TrinusPSVR tai joku muu tulee toimimaan heittämällä niin mikäjottei. Tosin näkisin että 600+ euron sijoittaminen langalliseen ja Pleikkaan sidottuun PSVR:ään ei ainakaan itselleni olisi se suunta, kun saa kenties monipuolisemman ja langattoman kikkareen halvemmalla PC:lle. PS peleistä kun saa maksaa itsensä kipeäksi, kun taas PC puolella noita saa alesta kohtuu hintaan ja ilmaisenakin jo ihan kivoja tekeleitä.
 
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
648
Questin Resident Evil 4 oli yllättävän hyvä räiskintä, suosittelen.
En ole ikinä pelannut peliä, vaikka olen fanittanut sarjaa vuosikymmeniä. Odotan remakea ja siihen vr-modia enemmän kuin kuuta nousevaa.

Vielä olis RE8 Shadow of rose pelaamatta, mutta odottelen tarjousta siitä.

VR-pelien kanssa on tuntunut itsellä käyvän niin, että silloin tällöin innostun ja sitten pelaan pari viikkoa joka päivä ja sitten taas jää laite hyllylle useammaksi kuukaudeksi. Outer Wilds oli suurin pettymys abouttiarallaa ikinä, vaikka vr konversio oli ihan hyvä (lähinnä siis kaiken hehkutuksen jälkeen mitä on saanut). Ei ollut vaan yhtään oma peli. Nuorempana olisin kyllä pitänyt. Neon White sen sijaan näyttää tosi lupaavalta.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
239
Pelaan parhaillaan Hellblade : Senua´s Sacrificea Quest 2:lla ja vaikka peli nyt ei ihan kaikilta osin mikään mestariteos olekaan, niin on se ainakin taideteos.

Homman sujuvuutta laskee aika paljon pelkällä näppäimistöllä pelaaminen. Vaikea tottua hahmon liikuttelemiseen. Taistelukaan ei ole mitenkään parasta, mutta silti peliä pelaa ihan mielellään. Ja nimenomaan mielellään, koska pelihän siis kertoo skitsofreniasta kärsivästä muinaispohjoimaisesta nuoresta neidosta. Jumalten maailmassa seikkaillaan.

Äänipuolella mielen järkkymninen on saatu hienosti mallinnettua, kun eripuolilta headsettiä tulee harhaisia kommentteja jatkuvasti. Maisemat on hienoja ja maailmaan uppoaa niinkun VR:ssä aina. On tää upeeta tekniikkaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 110
Pelaan parhaillaan Hellblade : Senua´s Sacrificea Quest 2:lla ja vaikka peli nyt ei ihan kaikilta osin mikään mestariteos olekaan, niin on se ainakin taideteos.

Homman sujuvuutta laskee aika paljon pelkällä näppäimistöllä pelaaminen. Vaikea tottua hahmon liikuttelemiseen. Taistelukaan ei ole mitenkään parasta, mutta silti peliä pelaa ihan mielellään. Ja nimenomaan mielellään, koska pelihän siis kertoo skitsofreniasta kärsivästä muinaispohjoimaisesta nuoresta neidosta. Jumalten maailmassa seikkaillaan.

Äänipuolella mielen järkkymninen on saatu hienosti mallinnettua, kun eripuolilta headsettiä tulee harhaisia kommentteja jatkuvasti. Maisemat on hienoja ja maailmaan uppoaa niinkun VR:ssä aina. On tää upeeta tekniikkaa.
Oculuksen aikoinaan rahoittama Edge of Nowhere ammentaa aika samoja teemoja, sijoittuen tosin cthulhu teemaan. 3rd personina siinäkin pelataan ja gamepadilla sujui ainakin kivasti. Muistaakseni tykkäsin aikanaan.
Varmaan joskus alesta ton saa jo pikkurahalla, Edge of Nowhere on Oculus Rift | Oculus
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 560
Pelaan parhaillaan Hellblade : Senua´s Sacrificea Quest 2:lla ja vaikka peli nyt ei ihan kaikilta osin mikään mestariteos olekaan, niin on se ainakin taideteos.

Homman sujuvuutta laskee aika paljon pelkällä näppäimistöllä pelaaminen. Vaikea tottua hahmon liikuttelemiseen. Taistelukaan ei ole mitenkään parasta, mutta silti peliä pelaa ihan mielellään. Ja nimenomaan mielellään, koska pelihän siis kertoo skitsofreniasta kärsivästä muinaispohjoimaisesta nuoresta neidosta. Jumalten maailmassa seikkaillaan.

Äänipuolella mielen järkkymninen on saatu hienosti mallinnettua, kun eripuolilta headsettiä tulee harhaisia kommentteja jatkuvasti. Maisemat on hienoja ja maailmaan uppoaa niinkun VR:ssä aina. On tää upeeta tekniikkaa.
Tää tuli aikanaan pelattua läpi flattina, niin VR versio jäi vain nopean testauksen tasolle. VR versio kyllä on tähän peliin kun tehty. Taistelukin on paljon helpompaa VR versiossa (vaikka ei se nyt vaikeaa ollu flattinakaan), kun vihut isompia ja sen myötä näkee paljon helpommin niiden pienet liikkeet.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 302
Tuli tuossa pitkästä aikaa pelailtua tuota hl2 vr modia, jumalauta kun tuo juokseminen menee vähän herkästi vahingossa päälle NaLon kanssa. Kirpun/teknikalin kanssa tuo on aika vittumainen kun iskee ylläriturbon päällä ja sitten ollaankin lähes pelkästään matkustaja.
 
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
648
Tuli tuossa pitkästä aikaa pelailtua tuota hl2 vr modia, jumalauta kun tuo juokseminen menee vähän herkästi vahingossa päälle NaLon kanssa. Kirpun/teknikalin kanssa tuo on aika vittumainen kun iskee ylläriturbon päällä ja sitten ollaankin lähes pelkästään matkustaja.
Mulla juoksu ei mene päälle varmuudella. Jotkut hyppykohdat on tosi vittumaisia kun ukko ei juoksekaan ja hyppy ei onnistu. En osaa sanoa johtuisko siitä, että mulla Ashok0:n modilista päällä. Lisäksi Valve Indexin grappi menee päälle jatkuvasti vahingossa (pitää säätää sensitivityä vielä).

Pidin paljon enemmän kyllä samana vuonna tehdystä Doom3:sta. Jotenkin sopi paremmin VR-versioksi.

Lisäksi tuo half-life 2 alku on aikalailla puuduttava. Tarinankerronnallisesti pelit on mennyt valovuoden eteenpäin, ja oikeastaan se pahin juttu on kuinka paljon joutuu vaeltamaan kaupungissa ennen actionia (ymmärrän kyllä helposti jos joku pitää). Kaikki puoliscriptatut jutut tai jonkun konekiväärin otto on vähän niin ja näin VR versioon. Doom 3 oli paljon simppelimpi mekaanikaltaan.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
448
Onkos kellään Oculus Quest 2 pelaajalla kokemusta "Gunship Sequel: WW2 VR":stä? Satuin törmäämään tuohon peliin ja latasin sen 30 min peliaikaa sisältävän demon Applabista: Gunship Sequel: WW2 VR on Oculus Quest | Oculus. Demo sytytti vasta kiinnostuksen kun on kokolailla War Thunderin tyylinen, ja WT:hen olen polttanut aikaa ja mammonaa kohtuullisesti. Tämä on ihan natiivisti OQ2:ssa pyörivä peli joten tietokonetta ei tarvitse.

Piti sitten mennä katsomaan Youtubesta videoita niin kyllä tuo alkoi himottamaan. Onko kukaan foorumilainen tuota pelaillut ja osaisi kertoa kokemuksia?
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
144
Oon koittanut War Thunderia ja ostin Warplanes WW1 Fighters:in. Mun kropalle ei meinaa sopia, alkaa tehdä häjyä. Toinen ongelma on ohjaimet, pitäisi olla jossain kiinni.
Valitettavasti tuosta pelistä ei ole kokemuksia, juuri edellisen ongelmia takia ei varmaan tule hankittua.
Esim:
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
448
Oon koittanut War Thunderia ja ostin Warplanes WW1 Fighters:in. Mun kropalle ei meinaa sopia, alkaa tehdä häjyä. Toinen ongelma on ohjaimet, pitäisi olla jossain kiinni.
Valitettavasti tuosta pelistä ei ole kokemuksia, juuri edellisen ongelmia takia ei varmaan tule hankittua.
Ainakin tässä pelissä (Gunship Sequel: WW2 VR) onnistuu tuo sauva niin että ranteella kallistelee ohjaussauvaa. Mä lepuutan molempia ohjaimia jalkojen päällä, oikealla ohjaten kuten ohjaussauvalla ja vasemman tatilla kaasua ja peräsintä kontrolloiden. Isommissa pommikoneissa pidän molemmin käsin ratista, siten että molemmat kädet edelleen polvilla. Saama liilke toimii myös ampujien asemissa. Pommittajan tähtäintä en vielä oppinut.

Omaksi onnekseni olen tottunut tuohon lentelyyn VR:ssä. Ensimmäisen kerran kun War Thunderissa VR:llä tein käännöksen niin aivot tuntui muljahtavan paikoiltaan. Vaakakierre ja silmulkat ja split-ässät ei tuntunu missään, vaan normaali koneen kallistaminen sai pään sekaisin.

Mä olen jotensakin aina tykännyt lentopeleistä. Tää kyseinen peli olisi mulle se killerappi jonka takia ostaisin OQ2:n ellen jo sellaista omistaisi. On paras 20 egee mitä olen laittanut OQ2 peleihin ;-)
 
Liittynyt
24.11.2019
Viestejä
399
Tämä menee hankintaan jossain vaiheessa, mutta alkaa olemaan vähän jo liikaa PSVR2-backlokia. :vihellys:




Mielenkiintoista kuulla pelikehitykseenkin liittyvää juttua.
 
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
648
Oli hesarissakin kyllä lupaava artikkeli psvr2. Itse en ole ostamassa ainakaan alkuun, mutta ilo toki pcvr käyttäjällekin jos pystyvät viemään tekniikkaa ja genrea eteenpäin. Pleikkari kakkosta sanoivat tehokkaaksi, joka on kyllä huomiota herättävän lupaavaa, koska tarkoittaa pelioptimoinnin olevan mallikkaalla tasolla.

 
Liittynyt
07.01.2020
Viestejä
1 291
Population 1 muuttuu ilmaiseksi 9.3, mutta vain Meta Q2:lle ja Pro:lle.


Kaveripyyntöketjusta:
Löytyykö täältä Population One pelaajia?
Lisää suomalaisia kaivataan kaverilistalle ja harvakseltaan järjestettäviin "Suomi-iltoihin".
PCVR (Oculus / Steam) ja standalone pelaajat, eli kaikki mahdolliset laitekombinaatiot kelpaavat.
YV:llä kaverikoodi ja yhteispeleistä enemmän facebookissa.
 
Liittynyt
06.10.2019
Viestejä
650
Laitetaan tänne vastapainoksi Assetto Corsaa. Valitettavasti äänet jäivät matkalle, ja todellisuushan on parempaa, koska kuva on 1080p 60hz, kun PC:llä pyörii 4K ja 90hz. Mutta saanee makua näkymistä Quest2 airlinkillä:


Koetan seraavaksi tallentaa äänillä ja kisanäkymää.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 736
Epäilemättä Sonyltä peliliike mainostaa VR:ää autosimulla kun se toimii niissä niin hyvin, ja pelikin varmaan samalla tasolla ku Assetto Corsa. Minä en ole koskaan ollut mikään simuilija, mutta jätin jopa Half Life: Alyxin kesken kun menin kokeilemaan Dirt Rallya VR:nä. Rata-autoilusta en oikein välitä, mutta Assetto Corsassa tulee ajeltua L.A. Canyons maanteitä.
 
Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
585
Laitetaan tänne vastapainoksi Assetto Corsaa. Valitettavasti äänet jäivät matkalle, ja todellisuushan on parempaa, koska kuva on 1080p 60hz, kun PC:llä pyörii 4K ja 90hz. Mutta saanee makua näkymistä Quest2 airlinkillä:


Koetan seraavaksi tallentaa äänillä ja kisanäkymää.
"Vastapainoksi"? :D
 
Liittynyt
06.10.2019
Viestejä
650
"Vastapainoksi"? :D
Noh, satuin sopivasti tekemään tämän kun netti on täynnä GT7 videoita ja huomasin että tähänkin ketjuun oli laitettu, olisi tuon sanan voinut pois jättää. :D

Varsinkin kun netti on täynnä oikeasti hyviäkin videoita, tällainen amatööri nyt ei ihan Digital Foundry tasoista saa irtikkään vaikka yrittäisi. Mutta jätän parhaimmilla modeilla herkuttelut suosiolla muille. :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
585
Noh, satuin sopivasti tekemään tämän kun netti on täynnä GT7 videoita ja huomasin että tähänkin ketjuun oli laitettu, olisi tuon sanan voinut pois jättää. :D

Varsinkin kun netti on täynnä oikeasti hyviäkin videoita, tällainen amatööri nyt ei ihan Digital Foundry tasoista saa irtikkään vaikka yrittäisi. Mutta jätän parhaimmilla modeilla herkuttelut suosiolla muille. :D
Juuh, ok. Mietin vaan, että ei tässä ehkä mihinkään vastakkainasetteluun ole syytä ryhtyä. Hienoa vaan että VR laajenee ja kehittyy ja tällä kertaa pleikkarilla ihan oikeasti.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
89
En nyt suoraan löytänyt täältä linkkiä tähän VR "bundleen":

Build your own Infinity VR Collection | Fanatical

Periaatteessa itseä ei kiinnostaisi noista muu kuin Skyrim VR, mutta pakko olisi 2 peliä ottaa jotta saisi molemmat kympillä kipale. Olisiko joku kiinnostunut ottamaan yhden pelin (muu kuin skyrim) tuolta kympillä niin voisi kimpassa ostaa? :D
 
Liittynyt
09.02.2019
Viestejä
659
En nyt suoraan löytänyt täältä linkkiä tähän VR "bundleen":

Build your own Infinity VR Collection | Fanatical

Periaatteessa itseä ei kiinnostaisi noista muu kuin Skyrim VR, mutta pakko olisi 2 peliä ottaa jotta saisi molemmat kympillä kipale. Olisiko joku kiinnostunut ottamaan yhden pelin (muu kuin skyrim) tuolta kympillä niin voisi kimpassa ostaa? :D
Hitsi kun ei voi ottaa samaa peliä kahdesti, kiinnostelisi juurikin myös tuo Skyrim VR. Fallout 4 olisi toinen, mutta ilmeisesti vaatii modaamista, että on pelikelpoinen ja sellaista säätöä en jaksa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 881
Äh... katselin, että Arizone Sunshine kiinnostaa. Sitten katselin, saako muualta halvemmalla - ja sai. Sitten pistin ostaen ja Steam ilmoitti Product Already Owned. :facepalm:

Minulta voi YV:llä kysellä tuota steam-avainta 6.66€ mobilepay-hintaan. Ei ole Humble Bundle, vaan Gamersgate, jossa oli tuo tarjous. Siellä maksoi enemmän:

On kuitenkin tuolla halvempi kuin Fanaticalilla - ja vielä halvemmalla minulta!
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
89
Todennäköisesti tässä parin päivän sisään laitan tuolta Skyrimin tilaukseen ja jos en muuta keksi niin vaikka sitten otan superhotin jollekkin kaverille giftiksi. Jos joku haluaa mukaan kimppaostoon niin voi laittaa YV, mä voin hoitaa maksun tuonne niin saa koodin YV:llä itelleen ja maksaa vaikka mobilepaylla mullepäin.
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 250
Hitsi kun ei voi ottaa samaa peliä kahdesti, kiinnostelisi juurikin myös tuo Skyrim VR. Fallout 4 olisi toinen, mutta ilmeisesti vaatii modaamista, että on pelikelpoinen ja sellaista säätöä en jaksa.
Ihan yhtä paljon se Skyrim VR vaatii modaamista. Tosin hyvä puoli on, että on olemassa helppokäyttöisiä valmiita modipaketteja, jotka kohottavat pelin VR-kokemuksen aivan uudelle tasolle. Itselle (modattu) Skyrim VR kuuluu ehdottomasti hienoimpiin ja immersiivisimpiin VR-kokemuksiin.
 
Liittynyt
09.02.2019
Viestejä
659
Ihan yhtä paljon se Skyrim VR vaatii modaamista. Tosin hyvä puoli on, että on olemassa helppokäyttöisiä valmiita modipaketteja, jotka kohottavat pelin VR-kokemuksen aivan uudelle tasolle. Itselle (modattu) Skyrim VR kuuluu ehdottomasti hienoimpiin ja immersiivisimpiin VR-kokemuksiin.
Aah, no hyvä tietää. Käy tietysti järkeen, kun molemmat Bethesdan pelejä niin molemmat ilmeisesti portattu samalla olemattomalla pieteetillä VR:lle.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 302
Yleinen konsensus on että Skyrin on huomattaasti parempi VR käännös ja paremmin tuettu kuin fo4 vr. Itse en vaan jaksanut Skyrimiä pelata paria kokeilua lukuunottamatta. FO4 VR nyt jotenkin pelaili mutta tuli pelattua pannukakkuna loppuun bugien, puuttuvien juttujen ja modien takia. Jos on jo FO4sen pelannut jo pannukakkuna niin en suosittele vr-versiota.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 359
Äh... katselin, että Arizone Sunshine kiinnostaa. Sitten katselin, saako muualta halvemmalla - ja sai. Sitten pistin ostaen ja Steam ilmoitti Product Already Owned. :facepalm:

Minulta voi YV:llä kysellä tuota steam-avainta 6.66€ mobilepay-hintaan. Ei ole Humble Bundle, vaan Gamersgate, jossa oli tuo tarjous. Siellä maksoi enemmän:

On kuitenkin tuolla halvempi kuin Fanaticalilla - ja vielä halvemmalla minulta!
Ota näistä nyt selvää mutta onkos toi kuitenkaan Deluxe versio joka sisältää Dead Man ja The Damned DLC:t joka Fanaticalilla on?

Kiitti kuitenkin Sirvelinille vinkistä joutui taas ostaan 8 peliä digivarastoon pölyttyyn :D
 
Liittynyt
06.10.2019
Viestejä
650
Wanderer on yllättävän hauska VR peli. Ehkä makuuni turhan puzzlepainotteinen, mutta ainakin toistaiseksi puzzlet ovat olleet suht. siedettäviä.

Muutamia varsin hienojakin kohtauksia, esim. eräs kuuluisa puhe hieman jalostettuna. :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
89
Ota näistä nyt selvää mutta onkos toi kuitenkaan Deluxe versio joka sisältää Dead Man ja The Damned DLC:t joka Fanaticalilla on?

Kiitti kuitenkin Sirvelinille vinkistä joutui taas ostaan 8 peliä digivarastoon pölyttyyn :D
Perhana olit nopee :D Jos joku muu suunnittelee ostavansa tuolta pelejä eikä tarvitse kaikkea kahdeksaa eikä skyrimiä niin voisin lyöttäytyä kimppaan x.x
 

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 834
Ihan yhtä paljon se Skyrim VR vaatii modaamista. Tosin hyvä puoli on, että on olemassa helppokäyttöisiä valmiita modipaketteja, jotka kohottavat pelin VR-kokemuksen aivan uudelle tasolle. Itselle (modattu) Skyrim VR kuuluu ehdottomasti hienoimpiin ja immersiivisimpiin VR-kokemuksiin.
Mistä noita modipketteja löytyy? Itsellä kaatui nimenomaan modaamiseen VR Skyrimin pelaaminen. Asensin Higgs vai mikä se virtuaalikäsi modi onkaan ja sitten karmean läjän modeja jotka parantavat Skyrimia ja siihen se into lakkasikin.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 384
Viestejä
4 159 285
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom