Harmittaa vietävästi että tuosta Questista ei ole Beat Saber koneeksi itselleni. Tracking ei vain pysy perässä ja ohjaimet katoilevat koko ajan. Ihan sama missä ympäristössä pelaa, lopputulos on kuitenkin sama.
Noin viikon on ollut tuo Quest ja noin 3 päivää aktiivisessa käytössä. Tuon kolmen päivän jälkeen laite lennähti hyllyyn ja tuskin on sieltä palaamassa muuhun kun demoamiseen. Sisältöä on liian vähän kun on pelannut peleistä kaikki mehut irti jo Riftillä. Kone puolen vr:lle on tulossa mm. No Mans sky, Stormland, Lone Echo 2, Valven uusi vr peli, Asgards Wrath, Respawnin uusi peli ja luultavasti lukuisien pelinkehittäjien porttauksia. Mitä Questillä on tarjottavana? Lisää minipelejä?
Olen selkeästi väärää yleisöä Questille. Se on hyvä laite ensimmäiseksi vr koneeksi ja hyvää ajanvietettä kavereiden kanssa missä vaan. Aloin kuitenkin nyt havahtua siihen että enhän minä tuota tule käyttämään juuri yhtään itseäni varten. John Carmack on nyt varmaan jokaisessa vr puheessan sanonut että sisältö on se ratkaisevin tekijä. Pelaanko kuukauden päästä vielä Super Hot:ia ja Robo Recallia? Tuskin. Tämän vuoksi palautin Questin.
Eihän se pelivalikoima tähän julkaisussa tulleeseen lopu, mutta PCVR:n omistajalle kieltämättä ei avaudu ihan samanlaisia mahdollisuuksia Questin myötä kuin ensimmäiset lasinsa ostavalle. Oma Quest pysyy kyllä käytössä PC:n rinnalla kun sillä pääsee pelailemaan muutamassa sekunnissa, sen saa mukaansa mihin vain ja on langaton. Mulla ei ole noita beat saber ongelmiakaan ollut. Toiset tuntuu olevan täysin tyytyväisiä ja joillain puolestaan ilmenee puutteita, tiedä sitten onko kyse eroista käyttäjissä vai olisiko Questeissä ongelmayksilöitä.