VR-keskustelua (Oculus Rift, HTC Vive, GearVR ja PSVR)

Tuli tilattua Oculus Rift BF tarjouksesta, samalla kolmas sensori parempaa huonetukea varten.

Vinkkejä tai jotain erityistä huomioitavaa esimerkiksi asennuksen suhteen? Tila on suhteellisen kompakti, pelialue n. 2m x 2m.
Tila riittänee kohtuudella. Jalustat kannattaa ostaa sensoreille jos meinaa seinälle laittaa, näissä on kamerajalustakierre. Jatkojohdot kannattaa kanssa hommata valmiiksi jos tarvitset, eli USB jatkot sensoreille, USB jatko ja HDMI jatko headsetille.
 
Tila riittänee kohtuudella. Jalustat kannattaa ostaa sensoreille jos meinaa seinälle laittaa, näissä on kamerajalustakierre. Jatkojohdot kannattaa kanssa hommata valmiiksi jos tarvitset, eli USB jatkot sensoreille, USB jatko ja HDMI jatko headsetille.
Itselle tuli usb jatkojohto oculus kaupasta tilaamani lisäsensorin mukana.
Headsetille taas tilasin ebaysta tämän -> VR Breakout Cable - Virtual Reality 10ft Extension HDMI + USB Oculus Rift - Vive | eBay
 
Tuli tilattua Oculus Rift BF tarjouksesta, samalla kolmas sensori parempaa huonetukea varten.

Vinkkejä tai jotain erityistä huomioitavaa esimerkiksi asennuksen suhteen? Tila on suhteellisen kompakti, pelialue n. 2m x 2m.

Jos pelialueen lähellä on tauluja seinällä, niin ota pois :D
 
Näky olevan kaiken näköstä VR alessa ja kattelin arvosteluja eri VR vehkeistä. Monet oli semmoisia mistä ei kyllä itellä jäänyt että onko hyvä vai ei. Vastaan tuli vähemmän katsottu mutta minusta todella laadukkaan oloinen vertailu joten pistetään tänne. Näkyy olevan muitakin vehkeitä mutta tätä Lenovo vs Odyssey kiinnosti itseä.

 
Onko täällä ketään Flyinside FSX.n lentäjää joka osaisi neuvoa kun missioneissa muuttui jotain niin että lennon aikana tulevat ohjeet aukeavat taustalle eri ruutuun ja ohjaamonäkymä häviää mutta koneen lento kumminkin kokoajana jatkuu! Ja jos on pitkä ohje ja kone matalalla niin tonttiinhan kone menee kun ei näe mihin mennään tai rullaus vaiheessa kolaroimista.
Muutos tuli kun uninstallasin ja asensin uudelleen FSX.n ja Flyinsiden emolevyn vaihdon jälkeen. Tai nyt ku oon miettiny niin voi olla että toi paskaoire on ollu koko Flyinsiden ajan, en oo varma.
Mission kompassi hävis samassa yhteydessä mutta sen palauttamiseen löyty ohje netistä mutta tähän isompaan visvasyylään en ole löytäny ratkaisua ja kiusa tekee missionien lentämisen mahdottomaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Onko täällä ketään Flyinside FSX.n lentäjää joka osaisi neuvoa kun missioneissa muuttui jotain niin että lennon aikana tulevat ohjeet aukeavat taustalle eri ruutuun ja ohjaamonäkymä häviää mutta koneen lento kumminkin kokoajana jatkuu! Ja jos on pitkä ohje ja kone matalalla niin tonttiinhan kone menee kun ei näe mihin mennään tai rullaus vaiheessa kolaroimista.
Muutos tuli kun uninstallasin ja asensin uudelleen FSX.n ja Flyinsiden emolevyn vaihdon jälkeen. Tai nyt ku oon miettiny niin voi olla että toi paskaoire on ollu koko Flyinsiden ajan, en oo varma.
Mission kompassi hävis samassa yhteydessä mutta sen palauttamiseen löyty ohje netistä mutta tähän isompaan visvasyylään en ole löytäny ratkaisua ja kiusa tekee missionien lentämisen mahdottomaksi.
Nostin tota ylemmäksi kun muokkasin vähän niin että nyt siitä saattaa ymmärtää mistä on kyse.
 
Pavlov ostettu tuon videon perusteella :D. Kokonaiset 6 euroa Steamissa.
Itsekin piti tuo hankkia :) Jostain syystä piti oculuksen asetuksista määrittää lattian korkeus uudelleen tuota pavlovia varten, ei aluksi pystyny nostamaan asetta lattialta :|
 
Lenovo Explorer vielä puoli tuntia 199,50€ hintaan suoraan lenovon sivuilta...

Lenovo explorer with motion controllers (WW) | MR Device | Lenovo Suomi

Hieman kiinnostelisi vaikka project carsin peluuseen ja voisi kai fruit ninjaillakkin... Muttamutta pääkoneessa gtx 780 tarvitsisi displayport -> HDMI 2.0 aktiiviadapterin(30€) ja kun koneessa on 3 näyttöä jo kiinni niin niitä liittimiä saisi olla kokoajan irrottelemassa ja vaihtamassa(ilmeisesti saa olla vain 1kpl näyttiksen HDMI:ssä kiinni samaan aikaan kun kytkee tuohon displayporttiin lasit jotta toimii). Alakerran läppäri muuten tukisi windows mixed realitya mutta näytönohjain ei ehkä riittäisi edes siihen fruit ninjaan? Geforce 840M.

Vai mites tämä nyt menee, tarvitseeko olla täysi windows mr tuki jotta steam vr toimii vai onko nämä ihan erillisiä juttuja?

Ja tosiaan pääkoneessa vanha gtx 780 pyörittää 70-90FPS assetto corsaa 5760*1200 resolla niin paremmin kai tuon pitäisi lasien resolla pyöriä vai?
 
Ja tosiaan pääkoneessa vanha gtx 780 pyörittää 70-90FPS assetto corsaa 5760*1200 resolla niin paremmin kai tuon pitäisi lasien resolla pyöriä vai?

Tuo resoluutioiden vertailuhan ei käy minään mittarina, koska VR-näkymä renderöidään kahdesta eri perspektiivistä. Tuolla kortilla ei kyllä melkein mitään autopelejä pysty pelaamaan hyvin tai osaa lainkaan.
 
Tila riittänee kohtuudella. Jalustat kannattaa ostaa sensoreille jos meinaa seinälle laittaa, näissä on kamerajalustakierre. Jatkojohdot kannattaa kanssa hommata valmiiksi jos tarvitset, eli USB jatkot sensoreille, USB jatko ja HDMI jatko headsetille.

Saako noita kaapeleita, lisäantureita tai seinätellinkejä jostain suomesta persettä nostamatta? En tajunnut näitä hommata kun riftin tilasin.

p.s. Beat saberista tuli uusittu versio eilen - jonkinverran uusia ominaisuuksia ja toimintoja.
 
Saako noita kaapeleita, lisäantureita tai seinätellinkejä jostain suomesta persettä nostamatta? En tajunnut näitä hommata kun riftin tilasin.

p.s. Beat saberista tuli uusittu versio eilen - jonkinverran uusia ominaisuuksia ja toimintoja.
Mulla on Riftissä nämä:
Fuj:tech 2.0 m USB 3.0 A - A jatkokaapeli 8,90 €
Fuj:tech HDMI-jatkokaapeli, 19-pin uros-naaras, 2m 9,90 €
Sensorille tilasin muistaakseni jonkin 5 metrin USB 2 jatkon, hyvin on toiminut.
Seinätelineitä saa (kalliilla) Suomestakin, esimerkiksi
Riistakameran seinäkiinnike | Motonet Oy
Seinäkiinnike riista- ja valvontakameroille, Uovision - Eränetti.fi
Itse tilasin pari noita eBaystä, ei maksa montaa euroa.
Lisäantureita ei taida saada suomesta? Itse tilaisin sen suoraan Oculukselta, eiköhän se tule noin viikossa ja ilman sitäkin pärjää alussa ihan hyvin. Itselläni ei ole kuin kaksi anturia ja olen pelannut yhtä sun toista Riftillä.
 
B&H Photo-Video on nyt saanut Odyssey+ -headsettejä varastoon, tarjoushinnalla $299 tehty tilaukseni on siirtynyt käsittelyvaiheeseen. 10 päivää kesti. Mites muilla? Onko esim. Samsungin Storesta tehdyt tilaukset jo toimitettu?
 
Herkele, tuntuu että toi Beat saberin päivitys sotki mun kyvyt pärjätä tuossa. Tuntuu että menee ohi enemmän kuin aiemmin (Rift ja 1080ti), beat saver toimii kyllä mutt browser ui ei. Kuvittelenko vain?
 
B&H Photo-Video on nyt saanut Odyssey+ -headsettejä varastoon, tarjoushinnalla $299 tehty tilaukseni on siirtynyt käsittelyvaiheeseen. 10 päivää kesti. Mites muilla? Onko esim. Samsungin Storesta tehdyt tilaukset jo toimitettu?

Tilasin kans B&H PhotoVideosta eikä ole vielä edennyt tilaus. Itse tilasin 19.11. Toivottavasti jouluksi ehtisi... :geek:
 
18.11 klo 10:44 Suomen aikaa tehty tilaus ja vielä on backordered. Eikös toimitus ole kuitenkin DHL Express niin luulisi tulevan muutamassa päivässä sitten kun lähtee :think:
 
Herkele, tuntuu että toi Beat saberin päivitys sotki mun kyvyt pärjätä tuossa. Tuntuu että menee ohi enemmän kuin aiemmin (Rift ja 1080ti), beat saver toimii kyllä mutt browser ui ei. Kuvittelenko vain?
Ei varmasti ole pelkkää kuvitelmaa.
Beat Saber :: A Few Words About Beat Saber v0.12.0 Update
Different Scoring Algorithm

There was a small scoring algorithm bug in previous versions. When you cut the note we compute the trajectory of your saber and use that to give you some points. Unfortunately by mistake the algorithm doesn’t use the last position before the cut into account. The result of this is that faster you are cutting, bigger the angles needs to be to get the same score. We have fixed this, but it looks like now the game is too easy for most of the pros. We will probably roll back this “fix” or will try to find a way how to implement the “bug” in more predictable way.

Different Colliders

Beat Saber detects collision by overlapping box created from saber positions and two box colliders which are connected to cube note. The first collider is much bigger than the actual note and detects only the good cuts. Second one is a little bit smaller than note and can detect both bad and good cuts. This combination allows us to compensate any tracking problems and make the game feel more awesome. :) When the note approaches the the player it rotates a little bit towards the players head. In the previous version both of the colliders rotated with the note, but we realized this is not a very good approach and we removed the rotation from the bigger collider. The result is that the game became a little bit harder (especially in expert+ levels) and it’s easier to get a better cut score (by approximately 2%). In the end we will roll back this change and will use the old system which everyone loved and new system with different collider sizes will be used for pro mode which should come out very soon.

E: Myös valomiekan kiinnipitokohta muuttui hiukan
fcef20eeef39ffbcf7586687e992519ac8a45eda.gif
 
18.11. tehty tilaus. Vielä ei ole edennyt mihinkään.

18.11 klo 10:44 Suomen aikaa tehty tilaus ja vielä on backordered. Eikös toimitus ole kuitenkin DHL Express niin luulisi tulevan muutamassa päivässä sitten kun lähtee :think:

Minulla tilausajankohtana oli 18.11. klo 8:59. Aika läheltä näköjään liipannut, että olisi vielä omakin tilaus backordered.
 
Tein odyssey tilaukseni aika jämptisti kymmeneltä ja tilaus on vielä backordered tilassa. Joku aspasta väitti että sieltä olisi tulossa satsi laseja perjantaina. Mutta tämä oli alkuviikosta, eli voi olla että se satsi tuli pari päivää etuajassa ja me matti myöhäiset joudumme odottamaan joulukuun puolelle.
 
Tuli tilattua Oculus Rift BF tarjouksesta, samalla kolmas sensori parempaa huonetukea varten.

Vinkkejä tai jotain erityistä huomioitavaa esimerkiksi asennuksen suhteen? Tila on suhteellisen kompakti, pelialue n. 2m x 2m.
Ite asensin kattoon kolmannen, ja toinen on myös ylhäällä verhokiskon alla. Yksi onkin sitten koneella kajarin päällä.
Omat katossa olevat sensorin on ns. etusensoreita, koska pelisuunta on niin, että selkä on konetta kohti. Mukavampi kun johto menee selästä kuin käsien tiellä vähän väliä.
Katossa olevat ovat kiinni näillä usbi-jatkojohdoilla:
https://smile.amazon.com/gp/product/B00ZL4HMAQ
3_sensori.png
 
Viimeksi muokattu:
Itsellä on kanssa olohuoneessa noin 2x2.5m pelialue ja tuntuu toimivan ongelmitta 2:lla sensorilla, laitoin ronskisti vaan etu ja takakajarin päälle, n. 125cm korkeudelle vastakkaisiin nurkkiin. Toiseen jouduin laittamaan jatkon ja ihan halppis usb 2.0 toimii.

Viven omistaneena voin sanoa, että rift on ainakin omasta mielestä parempi kokemus overall, vaikkakin sensorien johdot on iso miinus vrt vive. Itse rift paljon mukavempi päässä ja mielestäni yllättävänkin hyvät kuulokkeet, mikin laadusta en tiedä.
 
Ite asensin kattoon kolmannen, ja toinen on myös ylhäällä verhokiskon alla. Yksi onkin sitten koneella kajarin päällä.
Omat katossa olevat sensorin on ns. etusensoreita, koska pelisuunta on niin, että selkä on konetta kohti. Mukavampi kun johto menee selästä kuin käsien tiellä vähän väliä.
Katossa olevat ovat kiinni näillä usbi-jatkojohdoilla:

Onko tuolla käytännössä väliä, mitkä ovat tilassa "etusensoreita"? Tilani on sellainen, että helppo olisi koneen äärelle sijoittaa kaksi sensoria ja yksi vastakkaiselle seinälle. Kuitenkin varsinainen pelaaminen tapahtuisi tuota seinää vasten, eli kasvot vain yhtä sensoria kohden.
 
Onko tuolla käytännössä väliä, mitkä ovat tilassa "etusensoreita"? Tilani on sellainen, että helppo olisi koneen äärelle sijoittaa kaksi sensoria ja yksi vastakkaiselle seinälle. Kuitenkin varsinainen pelaaminen tapahtuisi tuota seinää vasten, eli kasvot vain yhtä sensoria kohden.
Ei sillä juuri olekaan, mutta parempi se on ne calibroida valmiiksi sinne päin mihin aikoo pelailla ja siitä se nimitys :)
 
Kolmannen sensorin mukana saapui aktiivinen USB-jatkokaapeli. Kaapeli on kuitenkin USB2.0 versiota? Onko muillekin saapunut 2.0 version kaapeli, sensorihan ymmärtääkseni vaatii 3.0 version.
 
Kolmannen sensorin mukana saapui aktiivinen USB-jatkokaapeli. Kaapeli on kuitenkin USB2.0 versiota? Onko muillekin saapunut 2.0 version kaapeli, sensorihan ymmärtääkseni vaatii 3.0 version.
Kolmannen sensorin mukana toimitetaan juurikin 2.0, ja Oculus suosittelee käyttämään kolmannessa 2.0:aa.
Melko varmasti vaatii PCIE/USB-liskortin, että saa kaikki 3.0 tilaan.
 
Toimiiko nuo PSVR lasit kuinka hyvin pc:llä?
Toimii (kliks), mutta ei hyvin ja tosiaan ne ohjaimet ovat viimeinen ongelma.

Suosittelen hommaamaan PSVR:n PS4:lle ja jotkin muut lasit PC:lle. Henkilökohtainen mielipide on edelleen, että PSVR on kaikista puutteistaan huolimatta parhaiten toteutettu kokonaisuus näistä kaikista, mutta osaltaan se riippuu siitä millaista kokemusta kaipaa ja miten paljon on valmis perehtymään kunkin laitteen sisäiseen ajatusmaailmaan. PSVR on näistä kaikista nykyisistä vaihtoehdoista lähimpänä sitä kuuluisaa "toimii kuin junan vessa"-kategoriaa. Muiden kanssa joutuu säätämään enemmän tai vähemmän, vaikka graafinen sisältö olisikin vastapainoksi monin verroin parempaa. PSVR kärsii Move-ohjainten epätarkkuudesta ja headsetin seurannan puutteista, eli ei sekään pelkkää juhlaa ole, mutta silti mielestäni lähimpänä todellista kuluttajatuotetta.
 
Toimiiko nuo PSVR lasit kuinka hyvin pc:llä?

Kuten tuossa Nisupulla ja Kautium mainitsi niin PSVR:n saa toimimaan jotenkuten PC:lläkin. Mutta asiassa on muutama mutta.
Testasin itse viime talvena tuota Trinus PSVR:ää oman Playstation VR:n kanssa. (ensin ilmaista ja sitten maksullista versiota, eli ostin softan)
PC:n kanssahan ei sitten ole käytössä mitään muuta liiketunnistusta kuin PSVR:n headsetin omat sisäiset liikesensorit, tästä johtuen liikkeentunnistus on hieman vajavainen. Tämä ei tarkoita käyttökelvottomuutta vaan lähinnä sitä että näkökenttä "vaeltaa" aika huomaamattomasti pikkuhiljaa jompaan kumpaan suuntaan, ja näkymää joutuu resetoimaan ajoittain että saa katsomisen suunnan keskitettyä takaisin.
Lentelin useita tunteja pitkin avaruutta Elite Dangerousissa ja siinä ainoa haitta oli tuo suunnan vaeltaminen, kun aloittaessa istuin normaalisti naama koneen näyttöä kohti, niin puolen tunnin pelaamisen jälkeen olin kääntynyt tuolilla noin 90 astetta jompaan kumpaan suuntaan.
Dirt Rallyssä tuota vaeltamisen ongelmaa ei ennättänyt huomaamaan niin paljon kun erikoiskokeet kesti sen verran lyhkäisen aikaa.
Sanoisin että istumalla tapahtuvassa simuilussa lyhyinä annoksina toimii, mutta pidemmissä sessioissa tuo vaeltaminen voi tympiä. Näkymän resetoinnin/uudelleenkeskittämisen saa kyllä bindattua johonkin ohjaimen/näppiksen nappiin että se on vain yhden napinpainalluksen päässä.

Seisaallaan tapahtuvan VR-pelaamisen saa PSVR+PC yhdistelmällä sitten unohtaa suoraan, ei toimi, ainakaan niin hyvin että viitsisi käyttää.
Movet vaatii PC:llä jonkun toisen ohjelman kuin Trinus (siis Trinuksen lisäksi), ja sinulla pitäisi olla myös PS3:n ikivanha USB-liitäntäinen kamera joka liitettäisi PC:hen.

Yksi asia missä tykkäsin PSVR+PC yhdistelmästä tosi paljon verrattuna muihin, oli Teatterimoodi.
Eli se mikä PS4:lläkin on käytössä jos pelaa perinteisiä pelejä. Destiny 2:sta oli aika mahtavaa pelata teatterimoodissa, fiilis on kuin pelaisit IMAX-teatterin valkokankaalla kuvan täyttäessä aivan koko näkökentän. Korkealta alas hyppäämiset (mitä D2:ssa tehdään usein) kouraisi mukavasti vatsanpohjasta.
Myös PSVR:n kuvanlaatu on OLED-paneelin ansiosta hyvä.

Jos riittää intoa ja PSVR löytyy jo kotoa niin tuolla Trinuksen ilmaisella versiolla voi kokeilla ilmaiseksi.
Mutta en suosittele PSVR:ää hankittavan vain PC käyttöön, siihen kannattaa hankkia suosiolla Rift, Vive, tai muu PC:lle tehty VR-headsetti.
 
Ostin tänään Robert Rodriguez's THE LIMIT -VR-minileffan, mutta siinä ei kuulu ääniä. Itse elokuvateatterissa missä valitaan leffa, niin äänet kuuluvat - onko kellään muulla ollut samaa? Kaikissa peleissä äänet toimivat.
 
Vuoden myydyin VR laite on PlayStation VR.


DtRw1UDXoAEtOWt.jpg


Lähde
Ei kyllä hirveän uskottavaa tilastoa jos HTC Vive on Riftien edellä. Päinvastaista kehitystä mitä Steamin surveyt sanoo, eri sub-reddittien kasvu tai yleiset trendit. Ja rajoitetusti myyty $600 Focus myynyt miltein puolet Rifteistä? Joo-o...

Ei olisi ensimmäinen VR-aiheinen survey joka on täysin metsässä. Mutta Go:n ja PSVR:n myynti ovat varmasti olleet ihan hyviä. Go:lla etenkin nyt kun Walmart kahmii niitä hyllyittäin.
 
Olisko tuo kuitenkin vain tämän vuoden myynnit? Riftejä on aika paljon jo aiemmilta vuosilta markkinoilla.
 
Ei kyllä hirveän uskottavaa tilastoa jos HTC Vive on Riftien edellä. Päinvastaista kehitystä mitä Steamin surveyt sanoo, eri sub-reddittien kasvu tai yleiset trendit. Ja rajoitetusti myyty $600 Focus myynyt miltein puolet Rifteistä? Joo-o...

Ei olisi ensimmäinen VR-aiheinen survey joka on täysin metsässä. Mutta Go:n ja PSVR:n myynti ovat varmasti olleet ihan hyviä. Go:lla etenkin nyt kun Walmart kahmii niitä hyllyittäin.

Tämän vuoden myynnit kyseessä.

Itselle on yllätys tuo, miten huonosti PC-versiot ovat myyneet. Kuitenkin se mitä testannut, ovat ne valovuoden edellä PlayStation VR:ää mitä tulee kuvanlaatuun ja ohjaimien paikallistamiseen. Onko korkea hinta, kovat laitevaatimukset ja monimuitkaisiksi katsotut järjestelyt yhdessä syynä? Miten on sisällöntuotannon kanssa? Siellä ainakin PSVR on petrannut nyt hurjasti.

Tilastokäppyrän takana:

Superdata
The world's leading provider of digital games and playable media market intelligence. PC, console, mobile, eSports, VR, gaming video content.
 
Viimeksi muokattu:
Tämän vuoden myynnit kyseessä.

Itselle on yllätys tuo, miten huonosti PC-versiot ovat myyneet. Kuitenkin se mitä testannut, ovat ne valovuoden edellä PlayStation VR:ää mitä tulee kuvanlaatuun ja ohjaimien paikallistamiseen. Onko korkea hinta, kovat laitevaatimukset ja monimuitkaisiksi katsotut järjestelyt yhdessä syynä? Miten on sisällöntuotannon kanssa? Siellä ainakin PSVR on petrannut nyt hurjasti.

Tilastokäppyrän takana:

Superdata
The world's leading provider of digital games and playable media market intelligence. PC, console, mobile, eSports, VR, gaming video content.
Nimenomaan tätä vuotta tarkoitin. Viven suosio on tänä vuonna ottanut paljon osumaa onnettoman hinnoittelun, asiakaspalvelun ja lähes täydellisen softakehityksen puutteen puolesta.

Se miksi PSVR/PC välinen ero hämmästyttää voi myös johtua puutteellisesta datasta. On esimerkiksi tiedossa ettei Oculus jaa myyntitilastojaan ja (ilmeisesti) suurin osa myynneistä lähtee heidän sivuiltaan. Superdatan lukemat perustuvat pitkälti arvioihin, eikä puhtaaseen kattavaan dataan.

Vaan ei sillä, yhtä vähällä datalla minäkin liikun joten voihan nuo tietty pitääkin paikkaansa. Lähinnä vaan huomautin että kannattaa skeptisesti lukea tilastoja joita ei tue maailma ympärillä.

Steam Hardware & Software Survey

Tuossa vielä Steam-hardware survey joka on mielestäni tällä hetkellä ainoa etäisesti uskottava statistiikka, kunhan vain pitää mielessä että Steam ei ole Oculuksen pääalusta, tarkoittaen että Oculuksen numeroista puuttuu tuntemattoman kokoinen osa.
 
Mitkäs on must have pelejä htc vivelle?

Superhot vr ja skyrim vr tuli jo hankittua.
 
Viimeksi muokattu:
Haluaako joku koittaa Arizona Sunshinea co-oppina joku ilta klo 8 jälkeen? Vai miten peliseuraa löytää? Pelailin yksin kampanjaa eilen autohälyyn asti, jossa kuolo korjasi toistuvasti. Hyvin toteutettu liikkuminen tuossa.
 
Tulipa tartuttua kikantin Oculus tarjoukseen 399e kakkulat + 2 sensoria + ohjaimet. Oliko niin että SkyrimVR pitää ostaa erikseen eli nykyinen Skyrim asennus modeineen ei aja samaa asiaa?
 
Tänään modasin Skyrim VR:ää varmaan kolme tuntia, saa nähdä lähteekö edes käyntiin :D
 
Mitkäs on must have pelejä htc vivelle?

Superhot vr ja skyrim vr tuli jo hankittua.


Depends on the kind of games you like.

Some Good Choices:

Pavlov VR - a Multiplayer (or Bots) Shooter similar to Counter Strike, it's so good...

Gorn - Arena Fighting

Beat Saber - A music Rythm Game (install mods)

Elite Dangerous

Arizona Sunshine

The lab -great introduction to VR. Still some of the best graphics and performance.

Project CARS 2/Assetto Corsa/Dirt Rally - Racing games pick your poison


Have a look at viveport too.
 
Steam Lab oli erittäin postiivinen kokemus, vieläpä ilmaiseksi. Graafiikkojen ja pelattavuuden taso yllätti täysin, harmittavan suppea kokonaisuus vain ja lisäpelaaminen onkin nyt etsinnässä.

Törmäsin tähän peliin: Contagion VR: Outbreak on Steam

Onko kellään kokemuksia? Ainakin graafinen anti pitäisi olla hyvää.
 
Tein odyssey tilaukseni aika jämptisti kymmeneltä ja tilaus on vielä backordered tilassa. Joku aspasta väitti että sieltä olisi tulossa satsi laseja perjantaina. Mutta tämä oli alkuviikosta, eli voi olla että se satsi tuli pari päivää etuajassa ja me matti myöhäiset joudumme odottamaan joulukuun puolelle.

Luulin jo, että tänään olisi tilaus edennyt, mutta viesti olikin: The following is still out of stock. Onko muillakin yhä sama? Onneksi ei Odysseyn omistajana kiirettä ole, jos edes joskus tulevat. Hieman epäilyttää kyllä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 438
Viestejä
4 496 044
Jäsenet
74 206
Uusin jäsen
Taru.nen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom