VR-keskustelua (Oculus Rift, HTC Vive, GearVR ja PSVR)

Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 168
Riftillä ajopelejä pelanneena eniten häiritsee se verkko eli erottuvat pikselit. Ei mielestäni vaikuta mihinkään vaikka nostaa ss 1.5z paitsi fps toki tippuu.
Pois ei ole VRstä lähtemistä on nuo ajopelit vaan niin hienoa, lentosimuja on muttei pakki kestä.
Odyssey plus kiinnostaisi saisiko pikselit piiloon, koneessa gtx 1080.
”Verkko” on pikselien välit. Eli fyysinen rako. Sitä ei piilota mikään määrä supersamplausta.

Odysseyn isompi pikseli määrä = pienemmät pikselit ja pienemmät välit. Ei häiritse eikä näy läheskään niin helposti tuo ”verkko” kuin riftillä.

Odyssey + sit hävittää verkon siten että ei oikein etsimälläkään näy.

Plussa käyttää siis siihen ”kalvoa” vähän psvr tyyliin.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
468
Kiitos vinkistä. Nyt näin eilisillan luettuani arvioita Odyssey+ vs vive käsitin että Vive tarjoaa ihan jo karvalakkimallilla paremman tracking -kokemuksen? Meillä on aika iso tila olkkarissa missä mähistä vr-hommien kanssa, about 3x3m alue helposti. Odyssey lienee enemmän paikallaan olemiseen parempi?
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
468
Eli GTX1070TI:llä kannattaa ilmeisesti pysytellä näissä "vanhoissa" vehkeissä vielä. Sen verran mitä olen speksejä katsonut niin kyllähän tuo pitäisi riittää mutta taitaa totuus olla toinen. Mites on sitten Vive Pro tai Odysseys? Onko ne kuinka "vaativia"? Olin vähän jotain Mustaperjantai tarjousta odotellut näiten osalta. Ei ole vielä näkynyt.
no, tähän saakka ehtinyt testata vasta beat saberia ja tilt brushia ja niissä ei _mitään_ ongelmaa 970:lla ollut. Varmaankin ovat keveimmästä päästä mitä vr-pelejä löytyy silti.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
577
Jos joku meinaa pelata Seeking Dawnia viveportin kautta niin kannattaa huomioida, että Steamiin tuli tänään iso patchi mutta viveportiin ei...

Kiitos vinkistä. Nyt näin eilisillan luettuani arvioita Odyssey+ vs vive käsitin että Vive tarjoaa ihan jo karvalakkimallilla paremman tracking -kokemuksen? Meillä on aika iso tila olkkarissa missä mähistä vr-hommien kanssa, about 3x3m alue helposti. Odyssey lienee enemmän paikallaan olemiseen parempi?
No siis, sehän ei sun läpi kun ei ole mitään ulkopuolisia majakoita, niin tottakai Viven trackaus on parempi.
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 877
Tässä vähän parempaa videota Sairento VR:stä. Siinä sai siirrettyä kameran hahmon taakse kuvassa, joka näkyy tietokoneen ruudulla - itse pelasin siis normaalista 1st person -näkymästä. On tuo vaan parasta VR:ää koskaan - kuin kaunista veristä balettia :drool:

 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 340
Nyt sitten VR maailman realistisin peli haltuun -50% hinnalla (9,99€):
Save 50% on Eleven: Table Tennis VR on Steam

Tänäänkin tuli paukuteltua paria randomia vastaan, harmi kun itse on herkkä hikoilemaan niin pitää sen takia pitää taukoa kun menee linssit huuruun (~50min tiukkaa vääntöä). Vaikkei se kunnon päälle missään nimessä ota.
Vielä kun peliin saisi jotain turnaus pelimuotoja, niin olisi komiaa.
 
Liittynyt
26.09.2017
Viestejä
553
Beat Saber

Medium oli itselle juuri sopiva kompromissi alussa. Easy oli aivan liian helppo, vaikka edellinen pelattu rytmipeli olikin alkuperäinen Guitar Hero.
Yllättävän nopeasti se vaikea tasokin alkaa luonnistumaan :tup: Mulla on nyt 12 tuntia takana ja yhden kappaleen pääsen expertillä läpi. Refleksit eivät enää ole varmasti ihan parhaassa terässä :D
E: Minulla siis Rift, Move kapulat sopinevat jopa Toucheja paremmin Beat Saberiin.
Kyllä, tässä on lievää kehitystä jo ehtinyt muutamien päivien aikana tapahtua. Ollaan siirrytty Normal-tasolle ja laitettu vielä nopeutus päälle. Tuossa pääsee ajoittain sellaiseen flow-tilaan missä asiat vain onnistuvat kuin itsestään, kun se aiemmin tuntui lähes mahdottomalta. Haastavaa tuo multitaskaaminen.

Move-ohjaimen antama vastine on erinomainen. Se tärähtää kun sivallat laatikon halki. Olo on kuin lasermiekkoja heiluttelisi, varsinkin kun lyöt molemmat yhteen - alkaa jatkuva tärinä. Tiedän nyt miltä Jedeistä tuntui. :D

Tässä pelaan normal-vaikeustasolla ja tosiaan lievä nopeutus päällä antamaan lisää pisteitä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
672
Toi beat saber on kyllä kiva peli ja tulee itekkin pelailtua (nyt tosin super hot vrää euron tarjouksesta, kiitos vinkkaajalle!). Tuon pistelaskusysteemi on vähän outo - täydet pisteet viipaloinnista saa kun miekka on ennen iskua muistaakseni vähintään 90asteen kulmassa laatikkoon nähden ja jatkaa vielä laatikon jälkeen vähintään 60 astetta. Eli aikamoisia viipalointeja saa täysiin suorituksiin tehdä. Itse osumakulmalla tai ajankohdalla ei ilmeisesti ollut mitään merkitystä pisteisiin...
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 096
Toi beat saber on kyllä kiva peli ja tulee itekkin pelailtua (nyt tosin super hot vrää euron tarjouksesta, kiitos vinkkaajalle!). Tuon pistelaskusysteemi on vähän outo - täydet pisteet viipaloinnista saa kun miekka on ennen iskua muistaakseni vähintään 90asteen kulmassa laatikkoon nähden ja jatkaa vielä laatikon jälkeen vähintään 60 astetta. Eli aikamoisia viipalointeja saa täysiin suorituksiin tehdä. Itse osumakulmalla tai ajankohdalla ei ilmeisesti ollut mitään merkitystä pisteisiin...
70 pistettä ennen iskua oikeasta 90 asteen kulmasta, 30 pistettä iskun jälkeisestä 60 asteen kulmasta ja 10 pistettä jos osuu laatikon keskelle. Minusta tuo toimii hyvin, jos pisteitä haluaa niin ei riitä pelkkä sätkiminen :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
672
70 pistettä ennen iskua oikeasta 90 asteen kulmasta, 30 pistettä iskun jälkeisestä 60 asteen kulmasta ja 10 pistettä jos osuu laatikon keskelle. Minusta tuo toimii hyvin, jos pisteitä haluaa niin ei riitä pelkkä sätkiminen :D
Joo, tosin ajoituksestaa olisi kiva saada lisää. Joissain biiseissä tuntuu että osumat tulee ihan luonnostaan kuin tanssimalla (mikä lienee tarkoituskin). Osassa taas on käytetty jotain ihan minulle tuntematonta logiikkaa.

Mites custom biisit, mitkä on suosikkejanne? Customeista (pcllä) aika hyvä on ainakin Pirates of the caribbean. Noista vakioista itselleni eniten kolahtaa Beat saber ja Country rounds (. Molemmat menee hardilla kyllä läpi, normalilla saan ainakin nämä samalla rytmillä menevät läpi aivan muutamalla virheellä tai puhtaasti.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
385
Beat Saber



Kyllä, tässä on lievää kehitystä jo ehtinyt muutamien päivien aikana tapahtua. Ollaan siirrytty Normal-tasolle ja laitettu vielä nopeutus päälle. Tuossa pääsee ajoittain sellaiseen flow-tilaan missä asiat vain onnistuvat kuin itsestään, kun se aiemmin tuntui lähes mahdottomalta. Haastavaa tuo multitaskaaminen.

Move-ohjaimen antama vastine on erinomainen. Se tärähtää kun sivallat laatikon halki. Olo on kuin lasermiekkoja heiluttelisi, varsinkin kun lyöt molemmat yhteen - alkaa jatkuva tärinä. Tiedän nyt miltä Jedeistä tuntui. :D

Tässä pelaan normal-vaikeustasolla ja tosiaan lievä nopeutus päällä antamaan lisää pisteitä.
Näyttää ihan hauskalta. Pitänee laittaa latautumaan, niin saa vähän vaihtelua ainaisen BOXVR:N rinnalle :)
Tuossakin kaiketi saa lisättyä omia biisejä listoille? boxvr:ssä saa kätevästi suoraan koneelta laiteltua mp3:t peliin.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 000
Näyttää ihan hauskalta. Pitänee laittaa latautumaan, niin saa vähän vaihtelua ainaisen BOXVR:N rinnalle :)
Tuossakin kaiketi saa lisättyä omia biisejä listoille? boxvr:ssä saa kätevästi suoraan koneelta laiteltua mp3:t peliin.
omiin kappaleisiin pitää tehdä laatikoiden sijoittelu (samanlain kuten guitarheroon otteet) .json tiedostoon.
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 096
Joo, tosin ajoituksestaa olisi kiva saada lisää. Joissain biiseissä tuntuu että osumat tulee ihan luonnostaan kuin tanssimalla (mikä lienee tarkoituskin). Osassa taas on käytetty jotain ihan minulle tuntematonta logiikkaa.

Mites custom biisit, mitkä on suosikkejanne? Customeista (pcllä) aika hyvä on ainakin Pirates of the caribbean. Noista vakioista itselleni eniten kolahtaa Beat saber ja Country rounds (. Molemmat menee hardilla kyllä läpi, normalilla saan ainakin nämä samalla rytmillä menevät läpi aivan muutamalla virheellä tai puhtaasti.
Get Swifty on todella hauska. Vaikea kuin mikä mutta "nuotitus" oli todella hyvä!

Esimerkiksi What Does The Fox Say ja Ganman Style ovat IMO hyviä. Kovin montaa ei ole tullut kokeiltua kun suurin osa ovat aivan älyttömän vaikeita.
What Does The Fox Say olen normal tasolla nelosena :cool:
Scores for - The Fox (What Does The Fox Say?)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.03.2017
Viestejä
315
Beat Saberin suosikkibiisit ainakin tällä hetkellä:
Skyrim Theme
Caravan Palace - Lone Digger
Shia Labeouf

Oon aina mäisikiny ennen puntille menoa, niin on kyllä ihan loistava lämmittelymuoto! Mukavaa ja olkapäät lämpii mukavasti. Varsinkin tuo Lone Digger extreme-tasolla saa kädet heiluu :D

edit: niin ja tuskin menee extremellä läpi, mutta harjoittelumoodissa oon aina soitellu kappaleita.
 
Liittynyt
30.07.2017
Viestejä
1 022
Hommasin black fridaysta PSVR lasit, uudempi malli hintaan 199€. Olen nyt testaillut tuota mukana tullutta VR Worldsia ja ensi reaktio on se, että noista vr peleistä tulee huono-olo. Onkohan tämä ohimenevä ilmiö ja mites muilla, tuleeko huono-olo vr peleistä? Saattaa olla, että lähtee tämän takia koko paketti myyntiin. En tiedä viitsiikö ostaa edes mitään VR peliä erikseen, kun jos niitä ei voi pelata tämän ilmiön takia.
 
Liittynyt
26.09.2017
Viestejä
553
Hommasin black fridaysta PSVR lasit, uudempi malli hintaan 199€. Olen nyt testaillut tuota mukana tullutta VR Worldsia ja ensi reaktio on se, että noista vr peleistä tulee huono-olo. Onkohan tämä ohimenevä ilmiö ja mites muilla, tuleeko huono-olo vr peleistä? Saattaa olla, että lähtee tämän takia koko paketti myyntiin. En tiedä viitsiikö ostaa edes mitään VR peliä erikseen, kun jos niitä ei voi pelata tämän ilmiön takia.
Osalle tulee, pelistä riippuen huono olo. Itsellä ei ole tullut vielä mistään ja pelitunteja on kertynyt paljon (>500 tuntia).

Siedätys auttaa joillakin, myös se jos pelaa seisten. Kannattaa kokeilla erityyppisiä pelejä. Osassa peleistä löytyy valintoja, joilla noita oloja saa parannettua: kavennetaan kuva-alaa liikkuessa, liikkuminen voi olla teleporttaamista tai tasaisen liukuvaa jne.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
24
Eipä taida tulla kotimaan kauppoihin mitään VR laseja BF aleen.. Tai oli vissiin Vive Prosta joku satasen alennus mut silti taitaa olla liian suolainen hinta. Vai onko kukaan pongannut?
 

Mustalaa

Lepakkona Ozzfesteillä
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
512
Tuli tänään vihdoin kokeiltua Riftillä kesällä ostettua Fruit Ninjaa. Oli oikein hauskaa mäiskiä hedelmiä palasiksi. Sitten muistui mieleeni noin kymmenen vuoden takainen tilanne ja Wii. Wiille oli joku ilmeisesti mukana tullut/bundlattu uhreilupeli, jossa oli yhtenä lajina golf. Golffaaminen oli Wiillä hauskaa, niin mahtaakos Riftille olla jotain vastaavaa hyväksi havaittua golf-peliä tiedossa?
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
577
Ilmainen peli viveportissa tarjolla Arcade Saga.

Edit: Vaikka oon muutaman postin tuosta Viveportista laittanutkin, niin nyt kun koitin etsiä pelejä subscriptioniin (5/kk), niin ei se kyllä oikein onnistu. Valikoima on suhteellisen kehno, monet pelit eivät ole uusimmassa versiossa ja listoilta on vaikea löytää ne genret joista itse pitää tai pelejä joista muut ovat pitäneet. Käytännössä pitää käydä steamissa katsomassa arviot.

Fallout4 + black friday sale olivat hirveen hyviä dealeja, mutta ei tässä subissa kyllä muuten järkeä ole.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 877
Hommasin black fridaysta PSVR lasit, uudempi malli hintaan 199€. Olen nyt testaillut tuota mukana tullutta VR Worldsia ja ensi reaktio on se, että noista vr peleistä tulee huono-olo. Onkohan tämä ohimenevä ilmiö ja mites muilla, tuleeko huono-olo vr peleistä? Saattaa olla, että lähtee tämän takia koko paketti myyntiin. En tiedä viitsiikö ostaa edes mitään VR peliä erikseen, kun jos niitä ei voi pelata tämän ilmiön takia.
Huono olo tulee usein siitä, kun silmät näkevät liikettä, jota keho ei tunne. Pahin itselleni on jos pelissä käännän katsetta portaattomasti ohjaimen tatilla ja seison/istun paikallani. Snap turning poistaa tuon ongelman, tai jos käännyn itse fyysisesti.

Huomasin myös, että inkiväärijauhe helpottaa tuohon VR-pahoinvointiin! Otin puolikkaan kukkurallisen teelusikallisen ja sekoitin lasilliseen vettä - hetken päästä oli huono olo pois :)
 

Subv1sa

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 111
Huono olo tulee usein siitä, kun silmät näkevät liikettä, jota keho ei tunne. Pahin itselleni on jos pelissä käännän katsetta portaattomasti ohjaimen tatilla ja seison/istun paikallani. Snap turning poistaa tuon ongelman, tai jos käännyn itse fyysisesti.

Huomasin myös, että inkiväärijauhe helpottaa tuohon VR-pahoinvointiin! Otin puolikkaan kukkurallisen teelusikallisen ja sekoitin lasilliseen vettä - hetken päästä oli huono olo pois :)
Mä oon käyttäny inkiväärilimsaa :D
 
Liittynyt
30.07.2017
Viestejä
1 022
Huono olo tulee usein siitä, kun silmät näkevät liikettä, jota keho ei tunne. Pahin itselleni on jos pelissä käännän katsetta portaattomasti ohjaimen tatilla ja seison/istun paikallani. Snap turning poistaa tuon ongelman, tai jos käännyn itse fyysisesti.

Huomasin myös, että inkiväärijauhe helpottaa tuohon VR-pahoinvointiin! Otin puolikkaan kukkurallisen teelusikallisen ja sekoitin lasilliseen vettä - hetken päästä oli huono olo pois :)
Luin myös jostain, että huono-olo voi syntyä VR-laseilla siitäkin syystä, että aivot kelaa, että olet saanut myrkytystilan kun maailma ja aistit sekoilee VR "maailmassa". Tästä syntyy tarve tyhjentää vatsan sisältö, eli poistaa myrkky elimistöstä ja paha-olo.

Estääkö pahoinvointi virtuaalitodellisuuden yleistymisen?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 168
Kaikkeen tottuu, alkuun tuli helposti paha olo tunnin pelaamisesta.

Nyt pystyy vetää mitä vaan miten vaan. Ei tarvii snap turnig tai muuta apua.

Jopa minecraft taippuu hiirellä ja näppiksellä potta päässä ilman mitää oloja. (tuohon kesti ihan helvetin kauan tottua, oli ihan hirveä pahan olon tekijä)


Eli -> Siedätys auttaa.

Varoitus: Tottumisen myötä aivot on hoksanneet jotenkin mistä kyse -> ei tunnu enää niin immersiiviseltä, 3 uloittesuus ja muut siellä olon fiilis latistunu :/
 
Liittynyt
23.04.2017
Viestejä
257


Kyllähän tuota Beat saberia on tullut jo vedettyä. 120 tuntia... Mapit alkavat olla liian helppoja ja vaikeimmat biisit ovat liian sotkuisia hyvään pelattavuuteen. Scoresta en ole koskaan jaksanut välittää. Tulee mitä tulee. Tämän vuoksi suosin tanssimappeja.
Tässä lempibiisini nyt viimeiseltä kuukaudelta (video otettu nopeasti):

 
Liittynyt
22.07.2018
Viestejä
522
Hommasin black fridaysta PSVR lasit, uudempi malli hintaan 199€. Olen nyt testaillut tuota mukana tullutta VR Worldsia ja ensi reaktio on se, että noista vr peleistä tulee huono-olo. Onkohan tämä ohimenevä ilmiö ja mites muilla, tuleeko huono-olo vr peleistä? Saattaa olla, että lähtee tämän takia koko paketti myyntiin. En tiedä viitsiikö ostaa edes mitään VR peliä erikseen, kun jos niitä ei voi pelata tämän ilmiön takia.
Älä missään nimessä myyntiin laita! Alussa suurimmalle osalle tulee pahoinvointioireita jos ei malta aloittaa maltillisesti. Se on ihan sama kuin matkapahoinvointi tai merisairaus oireet eli fyysinen liike ja ja silmien kautta aistittava liike ei pysy synkassa. Suurin osa käyttäjistä tottuu jo muutamissa päivissä kun totuttelee pienissä erissä ja tauoilla jaloittelee jonkun aikaa ennen kun jatkaa.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
385
Tuli tänään vihdoin kokeiltua Riftillä kesällä ostettua Fruit Ninjaa. Oli oikein hauskaa mäiskiä hedelmiä palasiksi. Sitten muistui mieleeni noin kymmenen vuoden takainen tilanne ja Wii. Wiille oli joku ilmeisesti mukana tullut/bundlattu uhreilupeli, jossa oli yhtenä lajina golf. Golffaaminen oli Wiillä hauskaa, niin mahtaakos Riftille olla jotain vastaavaa hyväksi havaittua golf-peliä tiedossa?
The Golf Club VR on Steam
 
Liittynyt
30.07.2017
Viestejä
1 022
Älä missään nimessä myyntiin laita! Alussa suurimmalle osalle tulee pahoinvointioireita jos ei malta aloittaa maltillisesti. Se on ihan sama kuin matkapahoinvointi tai merisairaus oireet eli fyysinen liike ja ja silmien kautta aistittava liike ei pysy synkassa. Suurin osa käyttäjistä tottuu jo muutamissa päivissä kun totuttelee pienissä erissä ja tauoilla jaloittelee jonkun aikaa ennen kun jatkaa.

Huomasinkin, että pahoinvointia tulee oikeastaan vain tuosta VR Worldsista löytyvästä Scavengers Odysseysta. Nyt kun luin arvosteluja ja juttuja tuosta, niin kaikki sanoo aika pitkälle samaa. Pitää ostaa joku hyvä PSVR peli vielä ja kokeilla sitä. Eli laittakaapas suosituksia? Itse ajatellut,että tuo Skyrim VR voisi olla kokeilemisen arvoinen. Harmittaa vaan jos ostaa pelin ja se osoittautuu pahoinvointi simulaattoriksi :)
 
Liittynyt
25.09.2017
Viestejä
242
Kannattaa eka pelata pelejä jotka ei ole niin pahoja päälle että totut. Eli ei mitään avaruuslentoa, vuoristorataa tai juoksemista vapaasti jossain rpg:ssä. Kummasti sitä tottuu kun menee ekat pari viikkoa.
 
Liittynyt
26.09.2017
Viestejä
553
Pitää ostaa joku hyvä PSVR peli vielä ja kokeilla sitä. Eli laittakaapas suosituksia?
Beat Saber (2xMove-ohjain)
Apollo 11 VR (ensimmäinen kuumatka)
Firewall Zero Hour + Aim Controller -aseohjain
Rez Infinite
Job Simulator (2xMove-ohjain)
Tetris Effect

Tuossa muutamia VR-pelejä, joiden en ole kuullut juuri oloja tuottaneen.

Tässä eiliseltä illalta:

Firewall Zero Hour, 4 vs. 4 verkkosotaa
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 655
Lenovo Explorer (ohjaimilla) tulossa 200€ hintalapulla BF tarjouksesta.
Mikä on foorumi raadin tuomio, tuliko astuttua paskaa?

Beat Saber ylivoimaisesti kiinnostavin VR peli itselle tällä hetkellä.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
689
Lenovo Explorer (ohjaimilla) tulossa 200€ hintalapulla BF tarjouksesta.
Mikä on foorumi raadin tuomio, tuliko astuttua paskaa?

Beat Saber ylivoimaisesti kiinnostavin VR peli itselle tällä hetkellä.
Eikös se Lenovo Explorer ollut sitä paremmistoa WMR-seteistä, jos ei Odysseyta huomioida.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
240
Eikös se Lenovo Explorer ollut sitä paremmistoa WMR-seteistä, jos ei Odysseyta huomioida.
Hyvä laite varsinkin tuohon hintaan. Jos siirtyy Vivestä tai on tottunut Odysseyn värimaailmaan on lasit pettymys. Värit on haaleat ja musta harmaata. Mukavuus oli myös huonompi muttei deal breaker.

200e hintaan erinomainen laite päästä halvalla mukaan. Resosta ja pikseliverkosta plussaa vs Vive. Täyttä hintaa en maksaisi
 
Liittynyt
31.12.2017
Viestejä
173
Itsellä sama tilanne: 200€ saisi lenovon ja oculus maksaisi 400€. ''Halpa'' hinta houkuttaisi, ei ole aikasempaa kokemusta vr:stä.
Onko pelejä lenovolle runsaasti vähemmän?
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 655
Itsellä sama tilanne: 200€ saisi lenovon ja oculus maksaisi 400€. ''Halpa'' hinta houkuttaisi, ei ole aikasempaa kokemusta vr:stä.
Onko pelejä lenovolle runsaasti vähemmän?
Veli kävi testaamassa Vive Pro ja Vive settejä Kuopion Warpissa pari tuntia. Palautteen perusteella itselle ei ainakaan Vive kelpaisi missään nimessä koska SDE raiskaisi silmät oikein urakalla kun olen tottunut 4k näyttöihin. Lenovossa paremmat resot joten luulisi ettei SDE ole niin paha.

Ja eikös Lenovoon mene ihan kaikki VR Pelit?
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
240
Veli kävi testaamassa Vive Pro ja Vive settejä Kuopion Warpissa pari tuntia. Palautteen perusteella itselle ei ainakaan Vive kelpaisi missään nimessä koska SDE raiskaisi silmät oikein urakalla kun olen tottunut 4k näyttöihin. Lenovossa paremmat resot joten luulisi ettei SDE ole niin paha.

Ja eikös Lenovoon mene ihan kaikki VR Pelit?
Sde Lenovossa parempi. Pitäisi mennä kaikki pelit. Steam toimii hyvin ja Oculuksen pelit Reviven avulla. Samalla hinnalla valitsisin melkein silti Viven parmman väritoiston takia. Sde:n tottuu myös
 
Liittynyt
31.12.2017
Viestejä
173
Sde Lenovossa parempi. Pitäisi mennä kaikki pelit. Steam toimii hyvin ja Oculuksen pelit Reviven avulla. Samalla hinnalla valitsisin melkein silti Viven parmman väritoiston takia. Sde:n tottuu myös
Mitä tarkoitat samalla hinnalla? Mistä saat viven 200€
 
Liittynyt
31.12.2017
Viestejä
173
En saakaan, mut jos saisin niin valitsisin Viven kuvanlaadun takia vaikka reso ja sde huonompi.
Lenovo Explorer (ohjaimilla) tulossa 200€ hintalapulla BF tarjouksesta.
Mikä on foorumi raadin tuomio, tuliko astuttua paskaa?

Beat Saber ylivoimaisesti kiinnostavin VR peli itselle tällä hetkellä.
Tuli tilattua nyt itsekin, valinnan ratkaisi lähinnä hintalappu. Ensimmäinen VR, joten eiköhän tästä saa jotain irti. Meitä on sitten kaksi Tiihokatti, jos tämä on täysi susi
 

Javaq

ſ ɐ ʌ ɐ b
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 180
Tuli tilattua Oculus Rift BF tarjouksesta, samalla kolmas sensori parempaa huonetukea varten.

Vinkkejä tai jotain erityistä huomioitavaa esimerkiksi asennuksen suhteen? Tila on suhteellisen kompakti, pelialue n. 2m x 2m.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 536
Viestejä
4 194 111
Jäsenet
70 746
Uusin jäsen
vateezz

Hinta.fi

Ylös Bottom