Mukavaa nähdä täällä aktiivista keskusteluia oheistarvikkeista!
Itsekin olen näiden aseohjaimien kanssa pähkäillyt jo muutaman vuoden, ja totesin jo kauan sitten että markkinoilta ei löydy sellaista jonka haluaisin itselleni. Joten päätin viime vuoden lopulla tehdä itse paremman.
Suunnittelin tämän vuoden aikana uuden tuotteistettavan gunstockin, joka on nyt tarkoitus seuraavan puolen vuoden sisään viedä markkinoille ja haastaa isot kansainväliset tekijät tosissaan.
Valitettavasti en toistaiseksi voi IP-suojauksien puutteen takia kertoa tai näyttää vielä tuotteestani yksityiskohtia, mutta käytettävyys ja säädettävyys on huippuluokkaa protubeen, virtual rifle systemsiin ja mamutVR:ään verrattuna.
Olen tällä hetkellä perustamassa yritystä tuotteeni ympärille, ja minua kiinnostaisi saada ulkopuolista testipalautetta alan harrastajilta.
Olisitko
@Retrogamer kiinnostunut testailemaan tuotettani NDA-salassapitosopimuksen alaisena? Haluaisin avointa palautetta sekä vastauksia joihinkin kysymyksiin. Palkkioksi saat pitää aseohjaimen prototyypin testijakson päätteeksi.
Pystyn rakentamaan toisenkin testiprototyypin, jos sille löytyisi täältä kiinnostunut käyttäjä.
Tämän testin toteuttamiseen kulunee vielä muutamia viikkoja, jotta saan vastaanotettua joidenkin komponenttien testierät, suunniteltua ojainkiinnikkeet Index-ohjaimille, valmistettua prototyyppiosia, sekä koottua testikappaleet.
Kiitos myös kun mainitsitte ohjaimien magneettikiinnityksen iskujen aiheuttamat seurantaongelmat.
Tätä seurannan sekoilua kiinnityksen yhteydessä olen havainnut myös itse satunnaisesti Oculus-ohjaimilla, koitan innovoida ongelmaan ratkaisun!