Nyt ainakin pavlov testattu (kyllä, on aika makeeta kun joku ampuu selkään tai rintakehään, ja sen myös tuntee, kuten omat laukaukset)
Kiinnostaisi tietää onko ForceTube parempi sijoitus, kuin nämä käsivarren väristimet. Hintaero on melko suuri.
ja se kauhupeli kokeiltu, zombit puri naamaan: Tämä jumitti maskin värinän looppiin :-(
Mielestäni nuo värinät on kyllä aika miedot... Ehkä pitää kiristää sträppejä ja lisätä poweria.
Tosin samasta aiheesta ovat muutkin on netissä urputtaneet...
Assistentti tulee kyllä tarpeen, kun koko setin asentaa päälle (juuri kuten ready player one) ja troubleshoottaa kaikki IT karikot: Pimax ja kaikki vermeet päällä on aika hiki ja medieval knight fiilis.
Ostajien kannattaa myös huomioda, että kämmenselkään pultatut ovat Index ohjaimien tiellä :-(
Mulla nuo liivit jäivät pysyvään tärinään ihan vaan kun laitoin äsken päälle.
En jaksa uskoa että tuo olisi totta ainakaan enää, ei tullut vastaan mitään pätkimistä. Ja tuskin ne edes taitaa tukea USB-yhteyttä?Muistelen jonkun tubettajan kertoneen, että noi liivit toimii varmemmalla yhteydellä suoraan Indexin USB-portista kuin tietokoneen. Silloin lakkasi pahin ostointo, kun tulkitsin pätkiväksi tietokoneen kautta.
Joka tapauksessa, paskan möivät ja palautan nuo liivit ja hihat. Tänään en voinut käyttää liivejä enään kun ne alkavat vain tärisemään heti kun laittaa virrat päälle eikä auta mitkään perusjutut (virtanappi pohjassa tovin tai unpair jne.) ja pelasin sitten Sairentoa pelkkien hihojen kanssa ja eipä kyllä ole sen 300€ tms. arvoista. Eikä myöskään liivitkään (X16) olleet sen 360€ tms. arvoisia aiempien kokemuksien perusteella.
Ymmärrän kyllä jos @Retrogamer tuntuu joltain pavlovissa (en sitä testannut) mut jos pitäisi jotain arpoa niin tuo tunne ehkä olisi kun sulla on paksut luotiliivit ja joku ampuu sua kaukaa ilmapistoolilla? Ja varsinkin kun itse ampuu niin nuo hihat on kyllä niin suuri pettymys mulle.
Ja toki noiden Youtube dudejen pitää olla hyviä näyttelemään ja rakastamaan kaikkea että saavat tavaroita mutta oli kyllä tosi paha pettymys mulle. Ehkä yritän uudestaan sitten joskus 5v päästä tms.