Tuli nyt vihdoin saatua G2 toimintakuntoon, uudessa kaapelissa kesti se kaksi kuukautta lopulta mistä avauduinkin aiemmin.
Itse ostin jo aiemmin Danolin (
Danol's designs shop by DanolsDesigns ) kaikki palikat pl. "VRDongles case" ja tässä pikaiset kommentit G2 käyttäjille
- HP Reverb G2 Gasket <- osta tuo niiden HTC:n pehmukkeiden kanssa ainakin jos et käytä silmälaseja, maksaa jotain 30€ ja noin 700€ purkin kanssa kuitenkin selvä parannus kun vertailin tänään. Kuten Jimi_ni kirjoitti niin oon täysin samoilla linjoilla "FOV paranee ihan kivasti, sweet spotista en oikein osaa sanoa". Huomaa kyllä oikeasti että näkee laajemmin sivuille. Itse en tehnyt mitään modeja tuohon Danolin versioon.
- Mamut DX adapters for HP Reverb G2 + Mamut Dx Grips Stealth (ostin itse gripit Dustinin kautta, ei välttämättä paras/halvin jne) <- Danol toki myy vaan sitä muutamien eurojen adaptereja tuossa eli pitää ostaa itse gripit erikseen. Tämä on vaikeampi sanoa, tuossa tulee kuitenkin kuluja jotain 40€ luokkaa yhteensä niin ainakin jos budjetti on yhtään tiukilla niin sitten kannattaa valita vaan tuo facemaskin päivitys. Piti myös katella tovi Youtube videoita jotta tajusin kuinka nuo yhdistetään siihen ohjaimeen, ja en saanut niitä kengännauhoja sieltä ohjaimen alapuolelta läpi ilman liukuvoidetta. Kyllä tuo kuitenkin tekee ohjaimista jotenkin selvästi enemmän "ammattimaisemman", erittän kiva että pysyvät rystysien päällä jne. Toki myös tuo aiheuttaa sen että syö miestä kun noissa G2:n ohjaimissa ei ole mitän finger tracking menoa, lisäisi taas immersiota jos moinen löytyisi kun ovat noiden kanssa suoraan käsien alla.
- HP Reverb G2 Cable clip set näihin ei ole sinällään mitään kommentoitavaa kun alkuperäisetkin ovat toimineet, mutta tyhmänä ostin ensiksi vain tuon Danolin kehikon, sanoisin että on parempi ostaa kaikki nuo kolme kerralla niin säästää postikuluissa jne. Ostin nämä sitten samalla kun ostin nuo Mamut Adapterit
Ja tuli aloitettua tuossa pelaamaan The Walking Dead: Saints & Sinnersia, oli kyllä taas niin hieno kokemus VR-lasit päässä (kunnes kun se kaatui noin tunnin jälkeen, en jaksanut jatkaa enää) että taitaa kyllä jäädä RDR2 ja vastaavien uudelleen pelaukset tekemättä. On tämä VR puuhastelu kyllä vaan niin paljon hienompaa kun pancake-pelien kanssa.