VR-keskustelua (Oculus Rift, HTC Vive, GearVR ja PSVR)

Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 876
Ei kait se vielä tue? Eikös tuo DLSS päivitys tule vasta joskus tulevina viikkoina No Man's Skyihin.
Ja olihan jo olemassa joku Stalkerin tapainen VR shooring missä DLSS tuki oli jo olemassa, eli ei ole edes ensimmäinen "VR" peli joka tuota tukee.
Pointti oli, että vanhoihin vr-peleihinkin voi tulla DLSS :giggle: Skyrim VR:ään ja Project Cars 3:een kun tulisi, niin alkaisi Vive Pro 2 kiinnostamaan toden teolla :drool:
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 348
Pointti oli, että vanhoihin vr-peleihinkin voi tulla DLSS :giggle: Skyrim VR:ään ja Project Cars 3:een kun tulisi, niin alkaisi Vive Pro 2 kiinnostamaan toden teolla :drool:
Totta. Skyrimiin tuskin on tulossa koska peli ei ole aktiivisessa kehityksessä kuten esim No Man Sky etc. Skyrimi toimii onneksi kuitenkin paljon paremmin joten se ei ole pelikelvoton tälläkään hetkellä, toisin kuin No Man Sky.
 
Viimeksi muokattu:

S3p

Liittynyt
25.10.2019
Viestejä
398

Windows Mixed Reality for SteamVR Beta has been updated to build 1.3.6. This build contains the following changes:
  • Adds support for titles that submit frames using alternate poses (e.g. GTA V R.E.A.L. mod).
  • Adds support for an upcoming Steam feature to override the visible field of view for individual titles.
  • Reworks how graphics buffers are shared with SteamVR, reducing overall GPU memory utilization in most cases.
  • Introduces a setting to enable correction of the hidden area to fix potential sources of light bleed. The setting is listed as
    Apply hidden area stencil correction to cure visual artifacts in the periphery.


In addition to the changes listed above, this build also contains changes or additions to the default input profiles for HP Motion Controllers for the following titles:
  • Alien Isolation
  • Astraeus
  • Carly and the Reaperman - Escape from the Underworld
  • Contagion VR - Outbreak
  • Darknet
  • Dash Dash World
  • Don't Knock Twice
  • Dungeon Escape VR
  • HoloBall
  • Immortal Legacy: The Jade Cipher
  • Kittypocalypse
  • LA Noire - The VR Case Files
  • Megaton Rainfall
  • Noda
  • Pavlov VR
  • PAYDAY 2
  • Rise of the Tomb Raider
  • Roblox
  • Sharknado VR - Eye of the Storm
  • Skylight
  • Spacescape
  • Tetris Effect
  • The Curious Study of Dr. Blackwood
  • The Orville - Interactive Fan Experience
  • The Walking Dead
  • Transference
  • Vox Machine
  • VRChat
  • WAR DUST - 32 vs 32 Battles

Oliko jo? Itsellä parani ainaski suorituskyky sw squadronissa.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 831
Onko mitään järkeä ostaa Quest 2:sta Valve Indexien rinnalle?

Indexillä pelailen autosimuja rigissä.
Edelleen on kesken Alyx, pari viimeistä tehtävää jäljellä.

Onko Questille jotain hienoja pelejä joita ei saa Indexille?
Muistelisin jostain avaruuslentelystä painottomassa tilassa, mutta taidan muistaa väärin... :hmm:
edit: Se oli Lone Echo ja onkin ilmeisesti Riftille.
edit2: Ilmeisesti Lone Echo:a pystyy Revive:n avulla pelaamaan myös Index:llä.

Jätän ostamatta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 110
Onko mitään järkeä ostaa Quest 2:sta Valve Indexien rinnalle?

Indexillä pelailen autosimuja rigissä.
Edelleen on kesken Alyx, pari viimeistä tehtävää jäljellä.

Onko Questille jotain hienoja pelejä joita ei saa Indexille?
Muistelisin jostain avaruuslentelystä painottomassa tilassa, mutta taidan muistaa väärin... :hmm:
edit: Se oli Lone Echo ja onkin ilmeisesti Riftille.
Ei mitään järkeä jos tarkoitus on pelata vain jotain Alyx tai Lone Echo tasoisia pelejä. Osta ennemmin Kyöstin rahoilla lisää VR pelejä että PCVR kehittäjät saavat murusia. Ainoastaan jos langattomuutta arvostaa todella paljon kuvanlaadun ja viiveen kustannuksella, niin on jotain itua. Mutta jos se PC kuitenkin siinä vieressä on niin Indexillä pitäisi pärjätä.
 
Liittynyt
07.04.2020
Viestejä
48
VR-laseja olisi tarkoitus käyttää useampi henkilö - onko kokemusta silmämaskeista Oculus 2 kanssa? Haluaisin varmistaa käyttäjien hygienian ja turvallisuuden nyt koronan aikana.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 110
VR-laseja olisi tarkoitus käyttää useampi henkilö - onko kokemusta silmämaskeista Oculus 2 kanssa? Haluaisin varmistaa käyttäjien hygienian ja turvallisuuden nyt koronan aikana.
Helpoin varmaan silikonisukka sen vakkaripehmusteen päälle, se on helppo pyyhkiä tai pestä, eikä hiki imeydy. Sellaiset maksaa alta kympin
 

KapteeniTunkki

Tukijäsen
Liittynyt
07.05.2018
Viestejä
623
VR-laseja olisi tarkoitus käyttää useampi henkilö - onko kokemusta silmämaskeista Oculus 2 kanssa? Haluaisin varmistaa käyttäjien hygienian ja turvallisuuden nyt koronan aikana.
Ongelmahan on se, että linsseille ja sinne ympäristöön kertyy väistämättä kosteutta ja muuta tauhkaa iholta.

Henkilökohtaisesti ostaisin jokaiselle oman VRcoverin maskisuojan (siis se kova insertti + nahkapehmuste) sekä kasan mikrokuituliinoja joilla pyyhkiä sitä silmikkoa - tai sitten omat kyöstit.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 348
Ainoastaan jos langattomuutta arvostaa todella paljon kuvanlaadun ja viiveen kustannuksella, niin on jotain itua.
Tästä olen eri mieltä. Kuvanlaatu on Questissa parempi (isompi reso + paremmat linssit) ja kokonaisviive minulla langattomasti esim Half Life alyxissa on 30ms jota pelailen 120hz/fps. 30ms on sen verran pieni että ei taida olla ollenkaan eroa langalliseen verrattuna. Lähinnä Indexin etu omasta mielestäni on tracking joka ulottuu myös selän taakse + isompi FOV.

Edit: tuosta kuvan tarkuudesta löytyy myös youtubesta videota Quest 2 vs index jos kiinnostaa nähdä itse.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
689
Tästä olen eri mieltä. Kuvanlaatu on Questissa parempi (isompi reso + paremmat linssit) ja kokonaisviive minulla langattomasti esim Half Life alyxissa on 30ms jota pelailen 120hz/fps. 30ms on sen verran pieni että ei taida olla ollenkaan eroa langalliseen verrattuna. Lähinnä Indexin etu omasta mielestäni on tracking joka ulottuu myös selän taakse + isompi FOV.

Edit: tuosta kuvan tarkuudesta löytyy myös youtubesta videota Quest 2 vs index jos kiinnostaa nähdä itse.
Äänet, ergonomia, mutta muutoin varmaan juuri noin.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 348
Äänet, ergonomia, mutta muutoin varmaan juuri noin.
Totta, Indexin headsträp kuulokkeineen on erinomainen. Mutta onneksi Questiin saa myös edullisesti päivitettyä mukavuuden ja äänenlaadun oikealle tasolle. Eli tuohon 350€ hinnan lisäksi kannattaa ehdottomasti panostaa vielä ~50€ että saa myöls mukavuuden oikein. Hinta jää vielä hyvin alle Indexin hinnan. :)
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
7 809
Onko mitään järkeä ostaa Quest 2:sta Valve Indexien rinnalle?

Indexillä pelailen autosimuja rigissä.
Edelleen on kesken Alyx, pari viimeistä tehtävää jäljellä.

Onko Questille jotain hienoja pelejä joita ei saa Indexille?
Muistelisin jostain avaruuslentelystä painottomassa tilassa, mutta taidan muistaa väärin... :hmm:
edit: Se oli Lone Echo ja onkin ilmeisesti Riftille.
edit2: Ilmeisesti Lone Echo:a pystyy Revive:n avulla pelaamaan myös Index:llä.

Jätän ostamatta.
En ostaisi tässä kohtaa. Index on hyvä laite ja quest2 on kohta wanha. Eiköhän viimeistään ensi vuonna tule quest2 pro. Toki monta muutakin uutta oletettavasti hyvää headsettiä tulee myyntiin. Sinun tilanteessa miettisin vive pro 2:ta, kun sen kanssa toimii wanhat majakat ja ohjaimet. Hyvä päivitys, jos haluaa paremman kuvanlaadun. Toki se on edelleen kaapelilla ellei osta lisäpalikkaa. Tosin kaapelittomana kai saa vain 90Hz, kun letkuruokinassa toimii 120Hz.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 110
Tästä olen eri mieltä. Kuvanlaatu on Questissa parempi (isompi reso + paremmat linssit) ja kokonaisviive minulla langattomasti esim Half Life alyxissa on 30ms jota pelailen 120hz/fps. 30ms on sen verran pieni että ei taida olla ollenkaan eroa langalliseen verrattuna. Lähinnä Indexin etu omasta mielestäni on tracking joka ulottuu myös selän taakse + isompi FOV.

Edit: tuosta kuvan tarkuudesta löytyy myös youtubesta videota Quest 2 vs index jos kiinnostaa nähdä itse.
No ainakaan omalla 1080gtx kuvanlaatu ei kovin hääppöinen ole. Elikkäs näyttis ja reititin pitää olla sitten vimpan päälle jos 120hz meinaa huippuresoilla ja bitrateilla pelata. Piti ostaa jo viime vuonna 3080 mutta eipä niitä ole näkyny.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 348
No ainakaan omalla 1080gtx kuvanlaatu ei kovin hääppöinen ole. Elikkäs näyttis ja reititin pitää olla sitten vimpan päälle jos 120hz meinaa huippuresoilla ja bitrateilla pelata. Piti ostaa jo viime vuonna 3080 mutta eipä niitä ole näkyny.
Reitittimeksi kelpaa itseasiassa mikä tahansa, kunhan on 5Ghz taajuus ja käyttää sitä vain Questille tarkoitettuna. Ja tarvittaessa vaihtaa channelin jotta ei mene naapureitten kanssa päällekkäin. Itse hain halvimman wifi6 reitittimen joka oli sillä hetkellä TP-linkin AX10 37€ hintaan ja network latency näyttää VD:n performance layoutin kautta olevan 5-8ms mikä vastaa myös noita kalliimpia reitittimiä mitä olen muilta käyttäjiltä tutkinut.

Mutta näyttis pitää tosiaan olla tehokas. Pelailen 2060 ja lasken resoluutiota sen verran että peli pyörisi 100-120FPS. Riippuu paljon pelistä, mutta esim Alyx toimii erinomaisesti. Odottelen myös että näyttisten hinnat normalisoituu ja tuollaisen 3080ti vois sitten lyödä kylkeen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 110
Reitittimeksi kelpaa itseasiassa mikä tahansa, kunhan on 5Ghz taajuus ja käyttää sitä vain Questille tarkoitettuna. Ja tarvittaessa vaihtaa channelin jotta ei mene naapureitten kanssa päällekkäin. Itse hain halvimman wifi6 reitittimen joka oli sillä hetkellä TP-linkin AX10 37€ hintaan ja network latency näyttää VD:n performance layoutin kautta olevan 5-8ms mikä vastaa myös noita kalliimpia reitittimiä mitä olen muilta käyttäjiltä tutkinut.

Mutta näyttis pitää tosiaan olla tehokas. Pelailen 2060 ja lasken resoluutiota sen verran että peli pyörisi 100-120FPS. Riippuu paljon pelistä, mutta esim Alyx toimii erinomaisesti. Odottelen myös että näyttisten hinnat normalisoituu ja tuollaisen 3080ti vois sitten lyödä kylkeen.
Ite ainakin jouduin kokeilemaan 3 eri reititintä läpi ennenkuin löytyi sellainen joka oli hyvä. Kokeilin myös halvempaa TP-linkkiä ja kunnon bitrateilla network latency ei todellakaan ollut 5-8ms. Ja jos kunnon bitratet ei ole käytössä niin kuva on sameaa.

Milläs bitrateilla siellä sitten ajellaan Kyöstiä?
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 348
Ite ainakin jouduin kokeilemaan 3 eri reititintä läpi ennenkuin löytyi sellainen joka oli hyvä. Kokeilin myös halvempaa TP-linkkiä ja kunnon bitrateilla network latency ei todellakaan ollut 5-8ms. Ja jos kunnon bitratet ei ole käytössä niin kuva on sameaa.

Milläs bitrateilla siellä sitten ajellaan Kyöstiä?
105Mbs oli muistaakseni. Voin ottaa screenshotin siitä VD performance ikkunasta illalla kun kotia pääsen jotta en puhu mitä sattuu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 110
105Mbs oli muistaakseni. Voin ottaa screenshotin siitä VD performance ikkunasta illalla kun kotia pääsen jotta en puhu mitä sattuu.
105Mbps on jo kohtalainen bitrate mutta kyllä silläkin kuvanlaatu kärsii verrattuna pakkaamattomaan kuvaan. Suurin ongelma on peleissä missä pitäisi nähdä kauemmas. Se on jo perinteisissäkin laseissa ongelma ja pakattu kuva tekee siitä vieläkin pahemman. Esim Population one ei ole raskas mutta en siltikään saa sitä vd/Airlink sen näköiseksi kauemmas katsottaessa, että pelaisin sillä enkä Kyöstin natiivilla (johon on nostettu pelin resoa).
 
Liittynyt
06.10.2019
Viestejä
650
Reitittimeksi kelpaa itseasiassa mikä tahansa, kunhan on 5Ghz taajuus ja käyttää sitä vain Questille tarkoitettuna. Ja tarvittaessa vaihtaa channelin jotta ei mene naapureitten kanssa päällekkäin. Itse hain halvimman wifi6 reitittimen joka oli sillä hetkellä TP-linkin AX10 37€ hintaan ja network latency näyttää VD:n performance layoutin kautta olevan 5-8ms mikä vastaa myös noita kalliimpia reitittimiä mitä olen muilta käyttäjiltä tutkinut.

Mutta näyttis pitää tosiaan olla tehokas. Pelailen 2060 ja lasken resoluutiota sen verran että peli pyörisi 100-120FPS. Riippuu paljon pelistä, mutta esim Alyx toimii erinomaisesti. Odottelen myös että näyttisten hinnat normalisoituu ja tuollaisen 3080ti vois sitten lyödä kylkeen.
Kyllä noissa reitittimissä on eroja, olikohan mulla tp-linkin ax50 tai just toi ax-10 tms jonka piti olla hyvä, mutta todellisuudessa pätki. Joku firmisongelma siinä oli. Netgearit ja Asuksen yleisesti ottaen kehutuimpia.
 
Liittynyt
22.09.2017
Viestejä
337
Onko täällä VR:n käyttäjiä joilla x570 tai b550 emolevy? Onko ollut VR lasien kanssa USB ongelmia kyseisten emolevyjen kanssa? Ilmeisesti ne USB ongelmat joita ainakin jossain vaiheessa on ollut näkyvät varsinkin VR-lasien käytössä.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 348
Alla pari kuvakaappausta Alyxista 2060 näyttiksellä 120FPS. Kuvassa 2 näkyy performance overlay, otettu Oculuksen kuvakaappauksella, muuten ei saa VD overlayta näkyviin, pienempiresoluutioinen kuva. Kuva1 on oikealla resolla ja napattu SteamVR kuvakaappauksella. Usein esim ulkotiloissa tuo "Game" latency nousee hieman korkealle, mutta sisätiloissa se on noin 5ms. Myös tuo network huitelee 5-8 välillä. Useimmiten kokonaislatency on kuitenkin sen 30ms. Kuva on todella tarkka ja miellyttävä pelata 120fps langattomasti. :)

20210530000153_1.jpg

VirtualDesktop.Android-20210530-000439.jpg
 
Liittynyt
06.10.2019
Viestejä
650
Onko täällä VR:n käyttäjiä joilla x570 tai b550 emolevy? Onko ollut VR lasien kanssa USB ongelmia kyseisten emolevyjen kanssa? Ilmeisesti ne USB ongelmat joita ainakin jossain vaiheessa on ollut näkyvät varsinkin VR-lasien käytössä.
Ei ole ainakaan minulla ollut ongelmia x570 emolevyn kanssa. Kyseessä Gigabyten Aorus Elite x570.
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
791
Onko täällä VR:n käyttäjiä joilla x570 tai b550 emolevy? Onko ollut VR lasien kanssa USB ongelmia kyseisten emolevyjen kanssa? Ilmeisesti ne USB ongelmat joita ainakin jossain vaiheessa on ollut näkyvät varsinkin VR-lasien käytössä.
Ei ole ainakaan minulla ollut ongelmia x570 emolevyn kanssa. Kyseessä Gigabyten Aorus Elite x570.
MSI Meg X570 Ace on myös toiminut hyvin.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 313
Onko täällä VR:n käyttäjiä joilla x570 tai b550 emolevy? Onko ollut VR lasien kanssa USB ongelmia kyseisten emolevyjen kanssa? Ilmeisesti ne USB ongelmat joita ainakin jossain vaiheessa on ollut näkyvät varsinkin VR-lasien käytössä.
Ei ole ainakaan minulla ollut ongelmia x570 emolevyn kanssa. Kyseessä Gigabyten Aorus Elite x570.
MSI Meg X570 Ace on myös toiminut hyvin.
Ei myöskään ongelmia MSI MPG B550 GAMING EDGE WIFI kanssa. HP:n kanssa toki hieman enemmän mutta toivottavasti uudet kaapelit kestävät.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
107
Onko täällä VR:n käyttäjiä joilla x570 tai b550 emolevy? Onko ollut VR lasien kanssa USB ongelmia kyseisten emolevyjen kanssa? Ilmeisesti ne USB ongelmat joita ainakin jossain vaiheessa on ollut näkyvät varsinkin VR-lasien käytössä.
Ei ongelmia TUF X570 Plus Wifi emolla Indexin kanssa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 158
Sen verran on ollut ongelmia, että Reverb G2 suostuu toimimaan ainoastaan etupaneelin usb3-liitännästä. Emona MSI B550 Gaming Carbon Wifi.
 
Liittynyt
12.11.2018
Viestejä
55
Onko täällä VR:n käyttäjiä joilla x570 tai b550 emolevy? Onko ollut VR lasien kanssa USB ongelmia kyseisten emolevyjen kanssa? Ilmeisesti ne USB ongelmat joita ainakin jossain vaiheessa on ollut näkyvät varsinkin VR-lasien käytössä.
Itsellä elokuussa ennakkotilattu Reverb G2 ja MSI Tomahawk x570 toimivat aluksi jotakuinkin ok kun asensin erillisen USB headerin (vai mikä sellainen erikseen asennettava USB-kortti on suomeksi...) Tosin koko ajan oli kyllä niin ääniongelmia, pelin kaatumisia ja lopulta 4-1 error vaikka päivitetty oli niin HP:n firmware, BIOS ja AMD:n chipset driver. Nyt on uusi headset tulossa HP:lta ensi viikolla, ja ainakin tällä hetkellä on sellainen fiilis, että syypää ollut nimenomaan G2:n lastentaudit, ei niinkään AMD:n emo.
 
Liittynyt
22.09.2017
Viestejä
337
Itsellä elokuussa ennakkotilattu Reverb G2 ja MSI Tomahawk x570 toimivat aluksi jotakuinkin ok kun asensin erillisen USB headerin (vai mikä sellainen erikseen asennettava USB-kortti on suomeksi...) Tosin koko ajan oli kyllä niin ääniongelmia, pelin kaatumisia ja lopulta 4-1 error vaikka päivitetty oli niin HP:n firmware, BIOS ja AMD:n chipset driver. Nyt on uusi headset tulossa HP:lta ensi viikolla, ja ainakin tällä hetkellä on sellainen fiilis, että syypää ollut nimenomaan G2:n lastentaudit, ei niinkään AMD:n emo.
Nuo usb-ongelmat amd:n emolevyillä ovat näkyneet helposti juurikin vr-lasien käytössä. Ilmeisesti eilen tuli x570 tomahawkiin bios-päivitys mikä korjaa usb-ongelmia? Oletko vielä kokeillut? Tuo Tomahawk taitaa tulla itselle kans.
 
Liittynyt
12.11.2018
Viestejä
55
Nuo usb-ongelmat amd:n emolevyillä ovat näkyneet helposti juurikin vr-lasien käytössä. Ilmeisesti eilen tuli x570 tomahawkiin bios-päivitys mikä korjaa usb-ongelmia? Oletko vielä kokeillut? Tuo Tomahawk taitaa tulla itselle kans.
Kappas, kiitos vinkistä. Mulla on tuo 163 beta päivitettynä, onkos tuo nyt sitten stable version siitä?
 
Liittynyt
12.11.2018
Viestejä
55
Taitaa olla joo. Oliko sulla sen emolevyn kanssa ongelmia kun et käyttänyt vr-laseja?
Ei minkäänlaisia, toimii erittäin hyvin. 5600X:n + 32gt muistin kanssa aivan naurettavan nopea, itse asiassa jos oikein tulkitsin fpsVR:ää, niin RTX 3080 on tällä hetkellä pullonkaula
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 313
Ei minkäänlaisia, toimii erittäin hyvin. 5600X:n + 32gt muistin kanssa aivan naurettavan nopea, itse asiassa jos oikein tulkitsin fpsVR:ää, niin RTX 3080 on tällä hetkellä pullonkaula
Olen ymmärtänyt lukemani (ja kahden oman kokemuksen) perusteella että 4-1 on hajonnut kaapeli. Ihan mielenkiinnosta, milloin olit yhteydessä HP:n ja miten pitkään sulla kestää saada kokonaan uusi headset? Mulla kestää kuutisen viikkoa saada uusi kaapeli eli vielä kolmisen viikkoa edessä odotusta. Ja laitoitko koko vehkeen kaapeleineen niille vai pelkän headsetin?
 
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
616
Mistä voisi johtua, että Virtual Desktopin kautta Superhot VR -pelikuva tulee jäljessä, kun liikun. Asetuksilla ei ole mitään merkitystä, jopa olen laittanut kaikki minimiin. Muissa peleissä en ole huomannut vastaavaa. Steamin keskusteluiden mukaan muilla kuitenkin toimii.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 110
Mistä voisi johtua, että Virtual Desktopin kautta Superhot VR -pelikuva tulee jäljessä, kun liikun. Asetuksilla ei ole mitään merkitystä, jopa olen laittanut kaikki minimiin. Muissa peleissä en ole huomannut vastaavaa. Steamin keskusteluiden mukaan muilla kuitenkin toimii.
Kuva VD performance overlaystä voisi antaa enemmän vihjeitä. Myös kaikki tupla/triplapuskuroinnit grafiikka asetuksista ajureissa pois.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 119
Taitaa jäädä HTC:n viimeiseksi yritykseksi VR rintamalla, kun ei tuota ole viitsitty hioa loppuun ennen julkaisua.
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 876
Siellä ei ole testaaja laittaa idp ja linssit kohdalleen. Default säädöt htc:n tuotteissa aina ripulia. Tässä erilaista näkymää laitteesta: Vive Pro 2 Review - A Solid Upgrade For Both Visuals & FOV - MRTV - Mixed Reality TV
En silti päivitä, vaikka tuo arvostelu vastaisi todellisuutta; monessa asiassa olisi huononnusta Indexin nähden, enkä koskaan päivitä mitään rautaa, jos yksikin olennainen ominaisuus on huonompi kuin nykyisessä.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
273
En silti päivitä, vaikka tuo arvostelu vastaisi todellisuutta; monessa asiassa olisi huononnusta Indexin nähden, enkä koskaan päivitä mitään rautaa, jos yksikin olennainen ominaisuus on huonompi kuin nykyisessä.
Joo eihän tuo mikään jumaltuote ole. Itelle hyvä uppi vive pro 1:stä
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 313
HEP, levittäkää sanaa:
Data Group - HP - HP REVERB G2 6M CABLE - TYÖASEMAT

HP reverb g2 kaapelia saa erikseen suht monesta paikasta. On potan heikoin lenkki.

HP osa numero: 22J68AA
Pitikin itseasiassa tänään kysyä tähän liittyen muutenkin. Eikös Suomessa kuitenkin ole se virhevastuu(?) jonka takia tuotteen takuun kestolla ei ole niin merkitystä, eli jos/kun nuo HP:n kaapelit hajoilevat tulevaisuudessa niin myyntiliikkeen pitää huollattaa purkki ilmaiseksi kun tuskin lienee normaalia olettaa että joku 700€ laite hajoaa pari kertaa vuodessa? Ja varsinkin kun odotellaan se 1-2kk uutta kaapelia niin eihän sitä ostettua laitetta ole edes voinut käyttää normaalisti.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 435
Viestejä
4 161 652
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom