No, jos tuolla ei pyöri, niin sitten ei varmaan millään
Itse juuri suunnittelemassa uutta konetta ja pitkään tsekkailtuani taivun AMD 3600, x570 ja 5700XT-linjalle. Kaikki AMD:ltä, entiseltä Intel/AMD-linjalta...
Aluksi meinasin, että jos 3700x prossuksi, mutta kun tsekkailin testejä, niin että maksaa jotain 150€ vähintään enemmän parin fps:n takia (en rendaa videoita tms), tuntui todella tyhmältä. Tämä johti siihen, että taidan ostella 3600:sen ja sitten myöhemmin 4000-sarjan prosun...
Ja, ikävä kyllä, ennen kuin Nvidia on ainoa vaihtoehto, en heidän näyttistään enää käytä...
Vaikka kyllä on AMD:kin mennyt markkinoinnissaan ja käyttäytymisessään huonoon suuntaan... Negatiivinen palaute sai, onneksi vielä, heidät pyörtämään "Otetaan Rahat"-tyylin (ala Intel ja Nvidia)...
Noo, tosiaan. Jos sen parhaan haluaa ja rahalla ei väliä, niin Intel/NVidia:han se yhdistelmä on...
Jos VR käytöstä puhutaan niin itse miettisin vielä tuon 5700xt kanssa. Sen kummemmin kumpaakaan leiriä liputtamatta olen redditistä lukenut että porukalla on ollut monissa VR peleissä kaatuilua ja microstutteria ym.
Omakohtaista kokemusta sen verran että pöytäkoneessa on 5700xt ja cod mw kanssa meni puoli vuotta ennenkuin ajurit alkoivat olemaan ns. pelattavalla tasolla.
Pöytäkoneessa pysyy AMD mutta VR koneessa ei.