Testasitko tuon moninpeliä? Millainen se on ja oliko pelaajia?Jep. Sama ton Detachedin kanssa. Refundasin sen ja pistin vielä Steamiin negatiivisen arvion, johon devaaja itse sitten vastasi sanoen että "yksinpelissä on ainakin 2,5 tuntia pelattavaa", ikäänkuin se olis ollu yhtään parempi mainoslause kuin se tuntikaan..
Ainuttakaan tollasta vitun minipeliä en enää osta.
Superhot oli itselle suurin pettymys VR:n saralla: maksoin 20 euroa kahden tunnin rykäisystä, jonka uudelleenpeluuarvo on nolla. Vieläkin vituttaa![]()
Jep. Sama ton Detachedin kanssa. Refundasin sen ja pistin vielä Steamiin negatiivisen arvion, johon devaaja itse sitten vastasi sanoen että "yksinpelissä on ainakin 2,5 tuntia pelattavaa", ikäänkuin se olis ollu yhtään parempi mainoslause kuin se tuntikaan..
Ainuttakaan tollasta vitun minipeliä en enää osta.
En. Tietääkseni siinä on vaan tällä hetkellä joku todella köyhä 1v1 lipunryöstö. Ei toi sellanen peli ole että jaksas tuntikausia jauhaa jotain sata kertaa nähtyä lipunryöstöä joka noiden kontrollien kanssa aiheuttaa todennäköisesti verisuonen poksahduksen aivoista kun ensin nousee vitutuskäyrä ja sen jälkeen lentää laatta kun olet pyöriny tuntikausia sen lipun perässä.Testasitko tuon moninpeliä? Millainen se on ja oliko pelaajia?
Juu, kyllä peli saa olla lyhyt, mutta hinta pitää olla sitten sen mukainen. Olkoot toteutus mitä vaan, mutta jos pelin pelaa parissa tunnissa läpi, niin edes hyvä toteutus ei oikeuta >20 euron hintalappua. Ei tää VR nyt kuitenkaan ihan niin mahtavaa ole..Olihan toi Superhot lyhyt, mutta oli mun mielestä toteutettu niin hyvin, että antaa jopa anteeksi tuon lyhyyden. Asensin sen juuri uudelleen tolle VR läppärille ja tuli vedettyä uudestaan läpi. Edelleen tuntui kivalta. Lisäksi ne challenget on ihan jees. Melko haastavia tosin... ainakin osa.
En. Tietääkseni siinä on vaan tällä hetkellä joku todella köyhä 1v1 lipunryöstö. Ei toi sellanen peli ole että jaksas tuntikausia jauhaa jotain sata kertaa nähtyä lipunryöstöä joka noiden kontrollien kanssa aiheuttaa todennäköisesti verisuonen poksahduksen aivoista kun ensin nousee vitutuskäyrä ja sen jälkeen lentää laatta kun olet pyöriny tuntikausia sen lipun perässä.
Juu, kyllä peli saa olla lyhyt, mutta hinta pitää olla sitten sen mukainen. Olkoot toteutus mitä vaan, mutta jos pelin pelaa parissa tunnissa läpi, niin edes hyvä toteutus ei oikeuta >20 euron hintalappua. Ei tää VR nyt kuitenkaan ihan niin mahtavaa ole..
Tämän takia omat VR-ostokseni ovat jääneet tänä vuonna vähiin. Jos viihteen hinta per tunti on suurempi kuin elokuvalipulla, jossain on vikaa. Toinen asia on sitten se, että näiden itsenäisten VR-pelien laatu on kaukana vakuuttavasta. Tämän vuoden "isoista" peleistä Wilson's Heart oli kalkkuna, ja Arktika.1 näyttää kulkevan samaa tietä. Lone Echoon uskon vielä, mutta ei tämä Oculuksen julkaisukatalogi häävi ole, jos isolla rahalla saadaan kaksi OK-tason peliä ulos vuodessa (RR ja potentiaalisesti LE).Juu, kyllä peli saa olla lyhyt, mutta hinta pitää olla sitten sen mukainen. Olkoot toteutus mitä vaan, mutta jos pelin pelaa parissa tunnissa läpi, niin edes hyvä toteutus ei oikeuta >20 euron hintalappua. Ei tää VR nyt kuitenkaan ihan niin mahtavaa ole..
Ootko siis varma että viikko sitten pyöri 90fps? Tuo on semmonen peli että lähes mahdoton saada tasainen 90fps cpu:n takia. Ite rupesin käyttämään vaan korkeaa supersamplausta, oculuksen ASW lukitsee fps:n 45 ja reprojisoi 90:een(tai mitä lie tekekään).Onkos täällä muita jotka oculus cv1 pelaa project carsia? Mulla on outo ongelma, noin viikko sitten pelasin kyseistä peliä ongelmitta viimeks ja nyt kun kokeilin niin peli ei pyöri yli 50fps missään vaiheessa, tai no valikoissa saattaa 90fps käydä. Käytin grafiikka asetuksia minimissä ja maksimissa eikä tällä ollut oikeastaan mitään vaikutusta. Oculus tray toolista säädin aijemmin säätämäni super samplingin 1.6 --> 0 eikä tälläkään vaikutusta. Prossun ja näyttiksen kellot sekä lämmöt ok. Muut pelit esim asetto corsa ja dirt rally pyöri 90fps.
Ei nyt ihan mitä tarkoitit, mutta on tässä jo vähän yritystä -->Villi veikkaus on, että Valven ensimmäinen kunnollinen VR-peli saa aikaan melkoisen piikin laitteistojen myyntitilastoihin.
Ostaisin heti, jos olisi VR-laitteellisia kaveripiirissä enemmän, mutta tuntemattomien kanssa pelaaminen ei nappaa. Pelinä STBC on joka tapauksessa kiinnostava ja näyttää hyödyntävän hyvin VR:n mahdollisuuksia.STBC:n julkaisu muuten oli tänään. En ihan heti ala 50e maksamaan pelkästä VR-nelinpelistä jossa randomien kanssa pelaaminen aiheuttanee todennäköisesti vain verisuonen paukahtamisen..
Yksinkin tuota voi pelata npc-hahmojen hoitaessa muita hommia, mutta pelin ydinidea valuu vähän hukkaan siinä.
Mutta pitää seurata tuota, parin arvion mukaan kampanja alkaa toistamaan hieman itseään ja kestoa on noin 8-10 tuntia.
Immersio on kuulemma vahva ja hieman ropettavalla porukalla peli maistuu. Spedeilevällä porukallahan tuo nyt on varmaan kahta hauskempi.![]()
Vaikuttaa hauskalta. Tosin tästä näkee vähän VR:n nykytilaa. Iso IP käytössä ja pelin visuaalinen anti on mallia mobiilipeli.Aiheuttaa muuten varmasti huvittavia tilanteita tuo peli, jossain arvostelussa sanottiinkin että kontrollit on hieman epätarkat ja esim hälytystila menee ärsyttävän helposti vahingossa päälle.
"oh shit, dont mind that"..
Vive sanoi:Intel will have a proof of concept on display at their booth at the E3 conference in Los Angeles, CA from June 13-15.
Sitten vaan 1080TI sli tulille, että riittää potku koneessa. ;DNyt alkaa tapahtua näköjään vr puolella kun Samsung toi uudet tarkat ja nopeat paneelit vr käyttöön ja intel hyppää mukaan langattomalle puolelle.
Seuraava sukupolvi maistuu hyvälle!
Eiköhän uusia näyttiksiä oo jo ulkona kun toinen sukupolvi puskee kauppoihin, ettei sli:tä sentään tarvi laittaa.Sitten vaan 1080TI sli tulille, että riittää potku koneessa. ;D
Pelasin eilen illalla pari tuntia ja itse pelissä ei kyllä tule mobiilipeli mieleen. Melkein kaikki näytti olevan PBR ja oli heijastuksia ja läpinäkyvyyttä yms scfimäiseen tyyliin PCllä. Hahmot oli ehkä köyhempiä mitä normaalisti, mutta eivät ainakaan aiheuttaneet outolaaksoa, niin kuin joissain peleissä.Vaikuttaa hauskalta. Tosin tästä näkee vähän VR:n nykytilaa. Iso IP käytössä ja pelin visuaalinen anti on mallia mobiilipeli.
Proof-of-concept ei vissiin oo terminä ihan tuttu?Onpas kertakaikkisen typerän näkönen laitos. Odotin jotain sirompaa.
Ei tuon kanssa ainakaa normi headsettiä enää käytetä, joten innostus lopahti siihen..![]()
Toki, mutta johan TPCast lanseerattiin viime vuonna ja oli paljon fiksumman oloinen laitos. Ei senkään kanssa tosin kyllä ihan mitä tahansa headsettia käytetä..Proof-of-concept ei vissiin oo terminä ihan tuttu?
Pikavilkaisu vain molemmista, mutta näyttää siltä että tuossa Intelin versiossa on sisäinen akku ja TPCastissa on akku vyöllä.Toki, mutta johan TPCast lanseerattiin viime vuonna ja oli paljon fiksumman oloinen laitos. Ei senkään kanssa tosin kyllä ihan mitä tahansa headsettia käytetä..
TPCast on redditin mukaan aikamoinen kiinalainen purkkaviritys kokonaisuutena ja suomihinta vissiin 400e paikkeilla. Tässä esim. yksi uusimmista tiivistelmistä:Toki, mutta johan TPCast lanseerattiin viime vuonna ja oli paljon fiksumman oloinen laitos. Ei senkään kanssa tosin kyllä ihan mitä tahansa headsettia käytetä..
Joukossa näytti olevan myös positiivisempia arvioita, kuten tämä:TPCast on redditin mukaan aikamoinen kiinalainen purkkaviritys kokonaisuutena ja suomihinta vissiin 400e paikkeilla. Tässä esim. yksi uusimmista tiivistelmistä:
Näemmä heti loppuJaaha, Viveen saatavilla Rift-tyyppinen kuulokestrappi.
Vive Deluxe Audio Strap Now On Sale! - VIVE Blog
Poistaa siten tuon headset-ongelman mahdollisen langattoman mokkulan kera, mutta tuskinpa muuten tulee moista ostettua.
Kun on umpikuppeihin ja niiden ulkopuolisten äänten vaimennukseen tottunu, niin en usko että haluan tollasia lettuja korvien päälle..Näemmä heti loppu
Itselle kyllä melkein pakko-ostos kun Riftin vastaavaa on testannut. Vie vaan käytettävyyden valovuoden eteenpäin.
Lehdistötiedote: 09 | 2017 - Fraunhofer FEPPhone Arena sanoi:the Fraunhofer Institute has created a miniaturized OLED display with SVGA (600x800) resolution measuring just 0.6-inches diagonal. That provides a pixel density of 1667 pixels-per-inch. 1667.
That specification alone is pretty impressive, but this panel is more than a simple display, it is a bi-directional unit. That means it has the ability to produce and record images. This is due to a unique pixel set-up. Rather than a four-subpixel RGBW (red, green, blue, white) arrangement, this display from Fraunhofer has five subpixels. The fifth subpixel is a photo diode, adding an imaging sensor.
In addition to detecting light (and displaying such light as we show in the video below), that photo diode can also serve as a means to detect eye movement in an AR or VR environment.
Näemmä toi ei näytä koskevan kaikkia myytyjä ja on ilmeisesti pestävissä pois. Noh taidan silti odotella tovin ennen tilausta.Kannattaa odottaa varmaan ainakin viikko tai pari ennen tilausta, jotta kaikki mahdolliset selvät viat tulee esiin.