Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai nii joo sopiiko kumpiki rifti ja Odysseus rillipäille?
Joo mutta valmistetaanko edes tuota ei plussaa enää?
Omat lasit sopii Rift S:n sisään. Tuntuu tilavammalta kuin Rift CV1, joissa otti linsseihin kiinni.Ai nii joo sopiiko kumpiki rifti ja Odysseus rillipäille?
Kiitos tästä.
Hyödynnän tätä säiettä ja jos jollakin on tuommoinen Oculus CV1 mynnissä, niin viestiä minulle, kiitos
Täältä löytys, 150€ pakettiin kuuluu ohjaimet, 3x sensoreita, CV1 lasit, kaukosäädin yms. Ainut puute on että lasien oikea kuuloke ei toimi (tunnettu tyyppivika) ja täten täytyy käyttää omia kuulokkeita. Voi kuulemma korjata myöskin itse (kuulokkeet tulee mukaan pakettiin), en ole ite kuitenkaan lähtenyt siihen Questin saatuani.
Kokeilin, en saanut toimimaan.Onko kukaan kokeillut pelata Dirt Rally (ykköstä) Valve Indexillä? Eilen yritin reviven kautta, näytti peliä cinema tilassa eikä mitään muuta tapahtunut, ei mennyt oikeaan VR tilaan.
Onko kukaan kokeillut pelata Dirt Rally (ykköstä) Valve Indexillä? Eilen yritin reviven kautta, näytti peliä cinema tilassa eikä mitään muuta tapahtunut, ei mennyt oikeaan VR tilaan.
Ei olekaan tuota ja rattikin vielä tallella, voisi kokeilla.Nyt VR-rallikuskeille Dirt Rally ilmaiseksi, jos jostain syystä vielä uupuu kirjastosta.
https://www.humblebundle.com/store/dirt-rally
Jospa linkki toimis kun kännykällä toi copypaste on joskus haasteellista.
Sain juuri HP:lta (tuli Hollannista UPS:llä) uuden Reverbin vanhan tilalle. Vanhat siis alkoi oireilla, välkkyi oikea näyttö ja vasemmassa oli epätasainen kirkkaus.
Nämä näyttää olevan täysin kunnossa, toivottavasti pysyykin
Alun perin HP ilmoitti minulle, että uutta erää tulee vasta syyskuun lopussa, mutta näemmä aikaistuneet aikataulut.
Ainakin sen orkkis CV1:sen kangaspeite sopii ihan Questinkin normi pehmusteenkin päälle ihan hyvin. Luulisi sen käyvän rift s:kin.Onko kellään Rift S:ssä puuvillaista vr coveria? Mikä olisi oikea malli noihin kun suoraan rift s:lle ei saa?
Ja onko rift s mahdollista modata jollain castilla tms langattomaksi? Miten se käytänössä tapahtuu, onko kellään kokemusta?
Sain juuri HP:lta (tuli Hollannista UPS:llä) uuden Reverbin vanhan tilalle. Vanhat siis alkoi oireilla, välkkyi oikea näyttö ja vasemmassa oli epätasainen kirkkaus.
Nämä näyttää olevan täysin kunnossa, toivottavasti pysyykin
Alun perin HP ilmoitti minulle, että uutta erää tulee vasta syyskuun lopussa, mutta näemmä aikaistuneet aikataulut.
Ostin Jimms:ltä, takuu asian hoidin suoraan HP:n kanssa.Tlasitko suoraan HP:ltä ? Ostaisin kotimaasta jos joutuu palautuksen kanssa kikkailemaan . Tuskinpa tosin HP enään korjaamattomia lähettääkään
Onko saamasi siis uusi parannettu versio mitä esim. jenkkilän puolella on viime viikkoina jo saanut ?
HP Reverb Stock Finally Returning, New Inventory Fixes Display Issues, Company Says
"The serial number tells you the week build. Mine was 930 = 30th week 2019"
Oculus Rift S -VR-järjestelmä, musta - 479,00€
S taitaa olla tämän hetken paras VR? Miksiköhän noin iso hintaero jimms ja verkkokauppa välillä.
Aika samat hinnat taitavat linkkien perusteella Jimmsillä olevan
S taitaa olla tämän hetken paras VR? Miksiköhän noin iso hintaero jimms ja verkkokauppa välillä.
Index on parempi jos on rahaa laittaa enemmän, ei pelkästään virkistystaajuuden takia. Rift S vaatii koneelta vähemmän ja itse laite on puolet hinnasta.Taitaa olla Valve Index pelaamiseen paras VR headsetti, liikkeen sulavuus on mielestäni paljon parempi kuin 80-90hz VR headseteissä.
Omistan Valve Index, Rift CV1 sekä Vive Pro VR-headsetit.
Taitaa Jimm's saada Riftit suoraan valimstajalta ja Verkkis jonkun maahantuojan kautta, selittäisi ainakin osittain hintaeron.
Suositan giganttia. Maksaa 30e enemmän mutta saa kokeilla onko itselle sopiva. Noissa kun on vain ohjelmallinen ipd-säätö.
Miltä visuaalit näyttävät vrt odyssey?Omassa sarjanumerossa on 931.
Ja suoraan oculus.comista kotiin 449€Oculus Rift S -virtuaalilasit 599,90
Ei ole ässästä kokemusta, mutta väittäisin että isommat erot noiden välillä on muussa kuin tarkkuudessa. Ässän kiinteä IPD, erilaiset kuulokket, matalampi virkistystaajuus ja huomattavasi helpommin aseteltava sekä hieman huonompi seuranta lienee isommat erot käytännössä.Onko Rift s ja cv1 suurikin ero tarkkuudessa? Mulle voi tarjota, jos on joutavana jompaa kumpaa settiä.
Jos noiden resoluutio vain riittää. Laitan oman HP WMR setin [VR1000-100nn (2MJ36EA)]Onko Rift s ja cv1 suurikin ero tarkkuudessa? Mulle voi tarjota, jos on joutavana jompaa kumpaa settiä.
Molempia käyttäneenä, on. Paperilla ero on pienempi kuin käytännössä, yllätyin positiivisesti. Seurannasta pidän ässässä enemmän, kuulokkeet oli vanhassa paremmat. Virkistystaajuuden suhteen en ole huomannut käytännön eroa. IPD:n tietää parhaiten kokeilemalla jos on suunnilleen tuolla välillä.Onko Rift s ja cv1 suurikin ero tarkkuudessa? Mulle voi tarjota, jos on joutavana jompaa kumpaa settiä.
Rifti ei riittänyt omille silmillle ja WMR:n suurin etu on mielestäni onkin resoluutio:
"total resolution of 2880 x 1440 which equates to 1440 x 1440 per eye. The Oculus rift and Vive has a per eyeresolution of 1080 x 1200, so the WMRare actually slightly better in this regard."
Kyllä ne tosiaan aika lähelle jo pääsevät, mutta ei ihan noiden WMR laitteiden hinnalla. Erillisillä majakoilla saa toki erinomaisen trackkayksenTämä on vähän vanhentunut väite. Pätee toki edelleen vanhaan Riftiin ja Viveen mutta käytännössä jokainen alusta on nyt tullut jollain mallilla WMR:n rinnalle (esim. Index, Vive Pro, Rift S, Pimax).
Tämä on vähän vanhentunut väite. Pätee toki edelleen vanhaan Riftiin ja Viveen mutta käytännössä jokainen alusta on nyt tullut jollain mallilla WMR:n rinnalle (esim. Index, Vive Pro, Rift S, Pimax).
Niin siis ei päde paitsi toisin päin ja ei todellakaan samalla hinnalla.Paitsi pätee edelleen Reverbbiin, joka on 4320x2160 (2160x2160 per silmä).