- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 7 298
Mun mielestä oikea suunta on se, että metron yms. hyvän yhteyden välittömään läheisyyteen ja päälle rakennetaan niin korkeita tolppia kuin vain uskalletaan ja kehdataan. Hyvällä tuurilla enemmistö pääsee sitten metrolla yms. välineillä näppärästi kaikkialle mihin tarvitsee. Tällainen ei kuitenkaan poista sitä "pientä" ongelmaa, että siihen sopivan etäisyyden päähän mahtuu vain pienen pieni osa porukasta. Ja siis siitäkin porukasta vain osa pääsee hyvin töihin yms. sen toisen pään viimeisen kilometrin ongelman takia. Tai pk-seudun tapauksessa riittää, kun tarvis siirtyä poikittain joukkoliikennekatuihin nähden.Tarkoitat siis varmaan että nykyinen liikennesuunnittelu on menossa oikeaan suuntaan kun julkisia ja kevyttä liikennettä suositaan yhä enemmän yksityisautojen kustannuksella. Sillähän niistä julkisista saadaan parempia, mikä on se oikea suunta kun ne nykyään on "valtavan enemmistön" (eli parin foorumikirjoittelijan) mielestä niin huonoja.
PS. Hienosti väistelet parkkipaikanetsintäongelmaa.
Puhdas sujuva yksilöllinen sähköautoilu ydinvoimalla (sis. aurinkosta tuleva) tuotettuna ratkaisee ongelmat, Helsingin nykyinen puuhastelu on vain tosiasioiden kieltämistä ja porukalle vittuilua.
En mä välttele parkkipaikan etsimisen ongelmaa. Mulla moista ongelmaa ei satu olemaan ja joka tapauksessa rahalla saa tilaa. Patenttiratkaisua ei tietysti pysty antamaan, kun vaihtoehtoja on melkein ääretön määrä.