aijai WhiteWash WM3216 pyykinpesukone, valkoinen 199,90 € tollanen pesukone tuli hankittua kellää samanlaista ? =D on kyllä hyvän oloinen kun saapui!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No nyt et voi olla kertomatta mikä se on?Meikällä kun on kohtalaisen vammainen etunimi jonka useat typottavat taikka sanovat väärin niin miettiny että pitäisiköhän laittaa vaihtohakemusta menemään mutta aika paljon paperisotaahan tuosta tulisi kun pitäisi kaikki kortitkin uusia![]()
No huomenta sitten. Minä menen nyt nukkumaan....Työkaverit ihmettelee miten nousen viikonloppuisinkin viiden nurkilla ylös. Onhan nämä nätit aamut nyt helkkarin mukavia, pari kuppia kahvia koneeseen, ulkona linnut visertää, uusi päivä sarastaa eikä ihmisten ääniä vielä missään. Taidanpa lähteä ulos kävelylle vielä kun siellä tyhjää on. Huomenta vaan!
Minkä takia täällä pitää olla R&T? Noista hlvtn imbesilleistä kun olisi ollut niin helppoa päästä eroon uuden palstan myötä.
Eikös räbääjät pysy aika hyvin siellä räbässä, en näe itse mitään ongelmaa.
Hei mielipiteitä, Xboxin mukana tuli Forza Horizons 3, autopelit eivät yleensä kiinnosta mutta peli on kuulemma todella hyvä. Laitanko myyntiin vai pidänkö itse?
Perkule kun tuo YLE areena harmittaa. Kuinka vaikeaa voi vuonna 2017 tehdä videotoistopalvelu, joka ei muutu suttulaatuiseksi vähän väliä. Kuka ihme tuota palvelua edes käyttää, jos ja kun laatu on tuollaista kuraa.
Ensi pitää maksaa yli 100€ vuodessa tuosta paskasta ja sitten odottaa, että sama sarja tulee netflixiin, jotta sen voi katsoa.
Mutta NES-mies vuodesta 1993!![]()
Tommonen langaton ovikello hommattiin niin viime yönä oli joskus 3 aikaan yöllä soinu mutta ei siellä kuulemma ketää näkyny. Joko jotaki häikkää tossa tai vahinkolapset vauhdissa.
Edit: Vastataan itselle. Tuossa yhtäkkiä rupesi itsestään soimaan. Laatua lidlistä vai miten se meni? Ei tuo kyllä maksanukkaan kuin jotakin 3.50 että ei siinä![]()
Mitä ovikellolla tekee edes nykyään? Kaikillahan on kännykät. Oven takana on korkeintaan jehovat tai kaupustelijat.
SAMAA MIELTÄ!!!!hymiöitä pitäisi tsätissä olla enemmän kuin 1
![]()
VEDÄ KÄTEEN RAUSKUN RASSAAJA! PERKELE! @Sampsa, Pelasta!: dkäpslokki rikki taas? ronkeloa loisku?
PERKELE! GORILLA ON SUURIST>A SUURIBN! KUULETTEK=O! ?!?!??!?!? @Sampsa! BANNIA JA HETI! HASSSUSNAME PILAA KAUNIIN TOPIKKINI!?!?!?
SINÄ SAATANAN TENIKSI HAUKUT PERKELEL MINÄ* GORIULLA KUULUUKO=!!Teinikänniä ja uhoa...
Hymiöpalkin voisi tosiaan integroida chattiin ettei tarvitse ulkomuistista tai ohjeet- välilehdestä niitä hakea.
SINÄ SAATANAN TENIKSI HAUKUT PERKELEL MINÄ* GORIULLA KUULUUKO=!!
@Sampsa BANNIA TUOLLE! SE RINAAA GORILLA! :TJAUATKO! ?=!?!?!? GORILLA ON SELVÄ MUTTA MESTRARI TUNTTU PUHUU ROVIOA SAATANAN OLE GORNLLÖL!
@Sampsa BANNIA TUOLLE! SE RINAAA GORILLA! :TJAUATKO! ?=!?!?!? GORILLA ON SELVÄ MUTTA MESTRARI TUNTTU PUHUU ROVIOA SAATANAN OLE GORNLLÖL!:
:
:
GORILLA PUHUU SELKÖSTI SAATANAN EIKÄ MITÄÄN MUUIT MUTTAH LAUNA NOIKEUTTA!?=!?!?!?!Hys, sysoppi on mökillä eikä halua tulla häirityksi. Sillä on varmaan kova krapulakin nyt.
GORILLA PUHUU SELKÖSTI SAATANAN EIKÄ MITÄÄN MUUIT MUTTAH LAUNA NOIKEUTTA!?=!?!?!?!
@SMAKPASA! LERTTOP TYUIOLLE VITUN TOJNTULLLE ETTÄ SAATANAN KOODIA: KEROTO!L!L:
![]()
MITäh hELVETTIÄ!?=?!? GORILLA KOITTAA EKRTOA TOTUUUTUAA MUILLÖE?!?!? SAATANNA!?!? EIKÖ SA EDES YHTÄ PAUKJKJU A OTTAA ILMA ETTÄ METUSIRT TONNTU SAATNANA?!?!??!?? @JO NNU TÄÄNNE JA HETIO?!?!Tästä ketjusta lähti nyt screenshotti![]()