Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuota olen itsekin pohdiskellut. Nimi "io-tech" on sinänsä ihan hyvä, mutta sille pitäisi saada joku vakiintunut lempinimi, jonka muistaisi paremmin ja jota olisi helpompi käyttää.Jos MuroBBS:n käyttäjät oli / on muroja ja murottajia, niin mitenkäs tämän foorumin? iolaisia? iottajia? iosalapoliisi?
Juuri sanoi:Q1 sanoi:
Q2 sanoi:
Q3 sanoi:
Q4 sanoi:sanoma.
MuroBBS - Ongelma
Olet saanut porttikiellon seuraavasta syystä: Sääntörike (bannattu liian monen varoituksen takia).
No, niin no... olen mä jonkun privaviestin saanut, mutta en pääse lukemaan sitä bannien takia. Hieno systeemi.Tostahan oli mörön sääntöketjussa juttua, että modejen pitäisi käsipelillä antaa ne varoitukset, muuten eivät näy käyttäjälle Itse jokunen vuosi sitten sain 3pv varoituksista, tuolloin vielä tuli tieto varoituksista.
No johnspawn, terjakov ja Tege ainakin on niminä tuttuja. johnspawnin muistan siitä, että yhdessä vaiheessa sen postauksissa oli keskimäärin aina joku goatse tai tubgirl ja äijä oli aina bannissa. Ilmeisesti se on sit moderaattorilta toivottavaa toimintaa.Käytännössä kaikki nuo uudet modet on aivan nevahöödejä, Hiipparin muistan nimimerkiltä Peliplaneetasta joskus vuosia sitten..
Ja tosiaan, altterimode Vahva-Roope herättää kysymyksiä
Itelle tuli ekana mieleen muron toiseksi paras autoilija heti JATin jälkeen eli tää subarumies, kun mainosti vaikuttaneensa autopuolella. Mut pakkohan sen "henkilöllisyyden" on tulla joskus julki. Eihän sitä tiedä jos vaikka Kaotika vahingossa mainitsis asian tällä puolella...Tretja toki vanha mode, Tege taas peruspostaaja ja joku johnspam nyt jotenkuten tullut vastaan. Vahva-Roopen oikean käyttäjän paljastumista odotellessa. Sinänsä veikkaisin jaska915:n reinkarnaatiota.
Tekisitkö näin myös Haluatko Miljonäärissä?
Onko tretja tehnyt modena (tai muutenkaan) mitään enää vuosiin?Tretja toki vanha mode, Tege taas peruspostaaja ja joku johnspam nyt jotenkuten tullut vastaan. Vahva-Roopen oikean käyttäjän paljastumista odotellessa. Sinänsä veikkaisin jaska915:n reinkarnaatiota.
Oltaisko me vaikka ioneja?Jos MuroBBS:n käyttäjät oli / on muroja ja murottajia, niin mitenkäs tämän foorumin? iolaisia? iottajia? iosalapoliisi?
Numerolla paketin oisit saanu 8.10 hintaan. Jotain uusiakin lähetystapoja on tullu, en oo vielä kerenny perehtyä niihin ku en oo töissä ollu. Kannattaa kysyä aina onko halvempaa tapaa.Postin hinnoittelut, vittu mitä paskaa. Bluray aseman postitus 9.9eur
"Virallinen": #io-tech @ QuakenetLöytyykö tän saitin virallinen IRC-kanava jostain?
Itse kävin viime keväänä ja tänä keväänä AMK:n pääsykokeissa, mutta en päässyt kummallakaan kerralla (viimeisimmältä koulutukseltani olen ylioppilas vuosimallia 2015). Tänä vuonna laitoin sitten toisen asteen ammatilliseen koulutukseen hakua ja tällä hetkellä opiskelen pääkaupunkiseudulla ammattiopistossa. Ei ole valittamista ainakaan tällä hetkellä kun on edes jokin opiskelupaikka ja aiheet ovat itseä kiinnostaviaKyllä taas sai masentua kun kävi Tamkissa pääsykokeissa. jotenkin huvittaa että pääsykokeet ovat vaikeammat kuin mitä koulunkäynti tulisi olemaan. Eiköhän jälleen kahden vuoden päästä tule haettua jälleen pettyäkseen jälleen silloin.
Ei kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä....Kyllä taas sai masentua kun kävi Tamkissa pääsykokeissa. jotenkin huvittaa että pääsykokeet ovat vaikeammat kuin mitä koulunkäynti tulisi olemaan. Eiköhän jälleen kahden vuoden päästä tule haettua jälleen pettyäkseen jälleen silloin.
Täällä Lohjan landella saunalahti netin nopeus puhelimella ja alempi viesti mokkulallaOnko mulla verkkoyhteys (Saunalahti 4G) jumissa kelin vuoksi vai hidasteleeko Youtube muillakin..?
Lohjan landella Saunalahti 4GOnko mulla verkkoyhteys (Saunalahti 4G) jumissa kelin vuoksi vai hidasteleeko Youtube muillakin..?
-Vanhemmat lähtee vasta klo. 07.00 töihin...?miks ennen 7 ei voi polttaa röökiä?
miks ennen 7 ei voi polttaa röökiä?