Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Someen tosin tarvitsisi alkolukon.
Muah!
Lähinnä nuo Instagramiin postatut känni-selfiet aiheuttaa morkkista eniten.
Mitäh, ei pitäis olla.
Sen siitä saa kun väärää jäbyä ettii.
Ja mä kun luulin että Suomessa on kaikki atk ser fanipojat.
TPU:ssa postailen myös, koomista että vaikka itsellä i5 niin heti hyökätään kun kritisoin Intelin haistavittu-ratkaisuja.
Sveitsiläisillä on mielenkiintoinen ongelma.
Voi helevetin DNA:n väki sanon minä... Menivät sitten myymään mutsille 4G modeemin ja siihen ''huippunopean'' 4G liittymän. Ei muuten, mutta tällä alueella ei 4G taho toimia, ainakaan(lähellekkään) niillä nopeuksilla joita luvataan. Uusi netti 100/50 jos oikein muistan. Noh, saahan tuolla huimia 16/9 nopeuksia 30-40ms viiveellä, jotka on edelliseen 10/10 15ms nopeuksiin ''huomattava'' ero...
E: Tosissaan hinta/laatu suhdekkin kohdillaan, 10/10 ilmanen, ja tämä ''huippunopea'' 4G maksaa 11€/kk
Jos etämyynti, eli puhelinmyynti, niin eikös sen saa peruttua 14vkr kuluessa. Mullekin DNA monta kertaa soitellut noista liittymistä.
Mutta tosiaan jos tuo liittymä ei vastaa mitä sen pitäisi, tai vaikka vastaisikin, niin kaupat voi perua. Mikä säätö siitä sitten tulee jos vanha liittymä on jo irtisanottu.
Note my self, pitääkin katsella mikä olisi paras netti kotiin. 4G antenni on sadan metrin päässä...
Joku ryssä näköjään yrittäny resetoida swtor tilin salasanaa kun oli mailissa ilmotus.
Tulikin tuosta mieleen että vois varmaan senkin tilin poistaa kun varmaan koskaan tule tuota enään pelattua, hieman ehkä hankalaa koska olen poistanu sen varmennussoftan kännykästäkin niin saapa nähdä mikä operaatio on päästä ylipäänsä koko tilille
edit: Huomasinkin että tuo on jonkin random tili, liekkö jäämiä battlefield heroesin ajoilta tjsp.
Meillekkin vasta tuli 4G tukiasema tälle pitäjälle, mutta nopeudet nous omasta liittymästä 2mb ->20-30(Ei ihan 50, mutta tyydyttää omat tarpeet netin selailuu/pelailuun). Edellistä nettiä ei ole irtisanottu, kun siusältyy vuokraan, joten turha sitä periaatteessa irtisanoa, kerran siitä ei mitään maksetakkaan
Nopeasti katsottuna itsellä vissiin kilometrin päässä, ja tulee kyllä usein täyttä kaistaa 50-megaisella 4G:llä.
Nyt tulee kuparin kautta 10 megaa, mikä riittää omaan käyttöön ihan hyvin, kun en pelaile tai kattele leffoja. On toi kupari kyllä jo vissiin mennyttä aikaa...
Hyvä kupariyhteys, kuten vaikka VDSL2 kuitupäätteeseen riittää tosi hyvin pelaamiseen, paremmin kuin 4G. Toki aito kuitu olisi jotain muuta, mutta kyllä 10 meganen VDSL2 tai vaikka ADSL2+ paremman puutteessa on pelattavissa. Ei pelit niin kaistaa vaadii, kuin että latenssit on jotenkin siedettävät vain.
Itse heräsin just kun simahdin aiemmin.
Onneksi löyty pari keppanaa kaapista.
Tuohan on hyvä syy pistää taas känni päälle.
Oispa kaljaa.
Hohhoijaa. Sain kakssataa siitä että postasin kiveksistäni kuvan.
Kaksisataa.
Vitun.
Euroa.
Ja mulla on hyvet kassit vieläpä!
edit. Samaan hintaan tekisin uudelleenkin!
Mutta nyt. Hyvää yötä immeiset!
Striimaajat tekee rahaaPro on hankkinut uuden ammatin camilutkana?
Kerro nyt ihmeessä miten voi tienata kasseja heiluttelemalla?
Olemalla yllytyshullu ja kokea klassisen "et varmaan uskalla" tapauksen!
Etkö tiennyt tämän olevan homofoorumiNaisetko tuosta lystistä maksaa Toisaalta 200€ on 200€
Etkö tiennyt tämän olevan homofoorumi
Kyllä teidän kulissit kaatuu tätä menoa kun alastonkuvia ostaa miehet miehiltäHiljaa siellä Yleensä nämä asiat käsitellään rävässä, ei julkisella puolella
mikä funktio näillä ilmoituksilla on, kun ne ne ohjaan ihan randomiin viestiiin