Virallinen® Tsättithreadi

onneksi niistä on kuvakaappaus :eek:

giphy.gif

No nyt on tämäkin nähty, telehellin adsl modeemi alkoi savuamaan :btooth: Kestihän toi jo ainakin 10 vuotta.

Lihapiikarakka balkkanilla maistuis nyt. Ja mä menen kaivamaan ehkä sen kylmän balkanin jääkaapista jos on edes. Vituu ooispa nakkarii.:mad:

Mä näin to-pe välisenä yönä sellaista unta että olin voittanut eurojaskasta päävoiton, läppäristä kattelin tulosta ja ihmettelin kovasti. Tietenkään en voittanut yhtään mitään. On muuten ensimmäinen kerta kun mikään aateekoo laite tunkee uniin:think:

Jahas, minustakin tuli näiden mediassa pyörineiden pilasoittojen uhri. Unenpöpperössä meni koko homma ohi, mutta google kertoi oleellisen.

Mistäpäin soitteli? Olikos noita nyt sveitsi, britannia ja sitten se joku JokePhone mikälie...

Ei oo mulle osunut vielä onneks.

Tässä nyt herätty chilli ja hyvä fiilis. Kohta voisi jotain safkaa viritellä, ja jatkaa sitten proxmoxin konffaamista. Ansiblea voisi ruveta säätämään.

Niin tekee, onneks edes jonkunlainen kontrolli pysyy ja yleensä ymmärtää olla painamatta sitä lähetä nappia vaikka teksi on jo valmiina, ei ehken ihan aina:nb::D

Someen tosin tarvitsisi alkolukon. :vihellys:

On sitä joskus faceen tullut kirjoiteltua kaikenlaista mitä ei kyllä nyt kehtaisi:kippis:, mutta silloin vahinko on jo tapahtunut kun ei niitä tajua heti poistaa. Nykyisellään en sinne mitään jaksa kirjoitella...

Jäiskin vaan kirjoitteluun, riittävän päissään sitä keksii kaikkea muutakin jäynää. Tästä nyt jokunen vuosi aikaa kun yks vittukasanaapuri alkoi lässyttämään jotain ja uhkaili poliisilla yms. No yön pimeinä tunteina kävin tyhjentämässä sen auton renkaat.:tup: Meni varmaan viesti perille kun siinä rivissä vain sen auto oli koston välikappale, eipä oo siitä kuulunut sen jälkeen yhtään mitään:bored:

Statistiikka

Viestiketjuista
283 787
Jäsenet
78 701
Uusin jäsen
MildlyToxicPony

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom