GORILLA EI KÖSKAAN EDITOI VIEsTEJÄÄN! KUULEKKO!??!?!? @Sampsa KERRO TUNTOULLE ETT ÄSAATAN!Tästä ketjusta lähti nyt screenshotti
katso liitettä 26224
Siltä varalta että selvänä editoit viestejäsi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
GORILLA EI KÖSKAAN EDITOI VIEsTEJÄÄN! KUULEKKO!??!?!? @Sampsa KERRO TUNTOULLE ETT ÄSAATAN!Tästä ketjusta lähti nyt screenshotti
katso liitettä 26224
Siltä varalta että selvänä editoit viestejäsi.
GORILLA EI KÖSKAAN EDITOI VIEsTEJÄÄN! KUULEKKO!??!?!? @Sampsa KERRO TUNTOULLE ETT ÄSAATAN!
En ole kännissä kuulekko!? ?! Kiusaat klukukhäiriölistä goirllal! :rage.Editoin itse vähän screenshottia, kaikkien ei tarvitse tietää millä windowsilla läppäröin ja mitä kirjainmerkkejä palkissa on![]()
onneksi niistä on kuvakaappausEditoin itse vähän screenshottia, kaikkien ei tarvitse tietää millä windowsilla läppäröin ja mitä kirjainmerkkejä palkissa on![]()
Tykkää ny edes rbnjjkkkar8 giorukka vuesteustäö! ;DEditoin itse vähän screenshottia, kaikkien ei tarvitse tietää millä windowsilla läppäröin ja mitä kirjainmerkkejä palkissa on![]()
Saatama! Sibn' kansnsa tykkääätt!onneksi niistä on kuvakaappaus![]()
GORLLA EI OLE ÖKÄÖÄNISSÄ! KUULETO?!?!?!?!
ei kai nyt murolinkissä ja uskonto / politiikka jne mitään niin hävettävää ollut kuitenkaan
ei kai nyt murolinkissä ja uskonto / politiikka jne mitään niin hävettävää ollut kuitenkaan![]()
toki, mutta avg ja vista ja mitäs muuta siinä olikaanNe on uksonto/politiikka symboleja!![]()
kUKA SÄ OOt ja mitä sä teet mun mursoatoki, mutta avg ja vista ja mitäs muuta siinä olikaan![]()
Säö ooot vieraan vallan mies!?!= Kuulekko=?!?toki, mutta avg ja vista ja mitäs muuta siinä olikaan![]()
jawohl!Säö ooot vieraan vallan mies!?!= Kuulekko=?!?
Olet humalslsajawohl!
useimmitenOlet humalslsa
Joo mutta misket tunnusta!! Otit liikaa ja nyt iehjrut tekissä?!useimmitensyynä on paholaisen neste nimeltä alkoholi
Näin ekaa kertaa io-techistä unta viime yönä. Perseilin jotain ja sain bannit. Moderaattori oli erityisen pettynyt että se oli juuri minä joka sillä tavalla hölmöili. Hävetti kovasti.
Pelasin tossa kynäriä ja kämppä hämäränä niin sekotin tölkit. Kuivaa siideriä tuoppiin, sitruunalonkkua päälle ja täähän on hyvää perkele!![]()
Mä voitan aina Tuplapotista miljoonan öisin.![]()
Jahas, minustakin tuli näiden mediassa pyörineiden pilasoittojen uhri. Unenpöpperössä meni koko homma ohi, mutta google kertoi oleellisen.
+358521221307, 0521221307 – Arvioiden lukumäärä: 20×…
Kommentti "Joopa joo, kuulemma sähkölaskut rästissä. Lapsellista pelleilyä." siis meikäläisen.
Ja mua käskevät kasvaa aikuiseksi.![]()
Sano nyt ku alotit.![]()
Someen tosin tarvitsisi alkolukon.![]()