Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama mulla mummon kanssa tuossa muutama viikko sitten, isovanhemmista enää pari elossa ja niilläkin ikää jo sen verran, että tuskin enää montaa elinvuotta jäljellä.Olin yhtenä laskijana kun pappa laskettiin haudan lepoon. Ahistaa se että ei mummokaan elä ikuisesti.
Kummallinen lafka tuo Elisa.
Vuokraan sisältyy 10/10 netti ja silloin kun nuo piuhat on näille tonteille maahan kaivettu muutama vuosi sitten (Feikkivalokuitu), koitettiin meille tarjota 100/50 nopeutta. Nytten kyselin Elisalta että missä hinnoissa nuo nopeammat yhteydet pyörii, niin väittävät että 16M on nopein mitä tähän osoitteeseen saa. Naapurilla tosin tuossa 50 metrin päässä vierreisessä talossa on 100/50 netti.. Eipä auta muu kun roikkua epävakaan 4G varassa.
Se fiilis kun julkisissa selaa räbää ja eteen lävähtää naisen toosa ja vilkuilee ympärilleen vaivihkaa ja huokaisee helpotuksesta ettei vieressä istunut ketään kuka olisi voinut nähdä ja saada sinusta aivan vääränlaisen käsityksen ihmisenä
Ethän trollaa? Räbässä kaikki ketjut joissa pilluja tarjolla, on merkitty K-18 tägillä. Pelkäätkö että ihmiset alkavat pitämään sua heterona jos näytölläsi vilahtaa toosaSe fiilis kun julkisissa selaa räbää ja eteen lävähtää naisen toosa ja vilkuilee ympärilleen vaivihkaa ja huokaisee helpotuksesta ettei vieressä istunut ketään kuka olisi voinut nähdä ja saada sinusta aivan vääränlaisen käsityksen ihmisenä
Mikä on feikkivalokuitu?Feikkivalokuitu
...ja saada sinusta aivan vääränlaisen käsityksen ihmisenä
Käytetääs vielä toinen Premium jäsenyyden sallima nickinvaihto
9700 Pro -> Chloe -> Chloe Price
Tulin täyttämään tasaluvun viestimäärässä.
Nii sitä tsättiä ei vissiin ole tulemassa takasi vai mitenkä seon viimesin virallinen tieto? :<
Discordissa ollaan jatkettu.
Postaan Hämeenlinnan mäkkäristä
Kuka sinne vammaisten ja alkoholistien sekaan haluaa?Discordissa ootte jatkanu mutta kellekkään ei kutsua
Kuka sinne vammaisten ja alkoholistien sekaan haluaa?
https://www.redbubble.com/shop/life is strange t-shirtsPlääh, tilaamani t-paita tulee vasta ens kuun alussa. Käyty lastipootikolla päivittäin.
Tällanen siis tulossa:
Häviskö Kulttuurin Rikastuminen-ketju
Siis oonks mä sokee vai eiks sen tossa pitäis näkyä
Suora linkki kyllä toimii... Ettei joku haluais kannustaa mua menemästä sinne?
Nyt on kummaa. Sikäli että mä en ole koko ketjuun edes koskenut muutakun tänään avasin. Xenforoa kun en sen paremmin tunne ylläpidon tasolla, niin oisko sulla jotkut estot tuonne? phbb forkassa en ainakaan muista että adminina oisin voinut laittaa estoja tietylle käyttäjälle noin tarkkaan. Mutta kyllä se tuolla näkyy, kuten kellonajoista näet.
Häviskö Kulttuurin Rikastuminen-ketju
Ei kai sulla ole ketjun aloittaja ignore-listalla? (pitää näin tyhmätkin kysymykset kysyä, jotta asiasta voisi olla varma)
Siis oonks mä sokee vai eiks sen tossa pitäis näkyä
Tsekkaamisen arvoinen asia toikin oli. Ei oo..Ei kai sulla ole ketjun aloittaja ignore-listalla? (pitää näin tyhmätkin kysymykset kysyä, jotta asiasta voisi olla varma)
Tsekkaamisen arvoinen asia toikin oli. Ei oo..
Ja oletan et tossa on ainoa toiminto jolla ketjun voisi piilottaa? No ei tää mikään maailman isoin asia ole mut hämmentävä ilmiö. @Rebel myös?
Tsekkaamisen arvoinen asia toikin oli. Ei oo..
Ja oletan et tossa on ainoa toiminto jolla ketjun voisi piilottaa? No ei tää mikään maailman isoin asia ole mut hämmentävä ilmiö. @Rebel myös?
edit. otetaas pois kun en tiedä mitä säännöt sanoo tinder-profiileistaAnna mä arvaan, toi on semmonen pisaranaamainen punaverikkö ?
Toi on ollu mun kyydissä joskus aikoinaan.
Omegassa oli juu hyvät kyydit.
Oon varma ettet menetä mitään tossa eukossa.No voi helvetti, 179cm pituutta.
Siinä vaiheessa kun kirjoittaa "pitsa" eikä "pizza", niin takki ja ovi.
"miehet" jotka sanoo pitsaa "pizzaksi"
Pizzahan se on. Kotipizza paras mesta tilata pizzaa.