Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä kusiset hobitit?
Mikä on todennäköisyys että tulen kotiin omilla avaimilla, hukkaan ne noin sekunnissa, etsin 15min ja löydän aivan jostain järjettömästä paikasta
Ei uutta. Viimeksi itsellä avaimet löyty vastaavan tilanteen jälkeen jääkaapista..
Siis Skypeähän ei taida enää käyttää muutaku ne, ketkä sitä käytti aktiivisesti silloin joskus 10 vuotta sitten, eli varttuneempi ja tottuneempi väki. Discord on käytännössä korvannu sen kokonaan, jos pitää tehdä pelien sisällä keskustelua kanssapelaajien kanssa ja miksei myös muutakin jutustelua vaikka sukulaisten kanssa voi sillä harrastaa. Skypen tais tappaa oikeestaan se Microsoftin pakkofuusio MSN Messengerin kanssa, ku ne osti Skypen. Mut täytyy kyl ihmetellä, et kuka käyttää Skypeä peliporukan väliseen kommunikointiin.
Tää oli hyvä
Jeps, selvisi itsellekin muutamia uusia juttuja etenkin sivuston alkuajoilta.Joo, oon huonompaakin settiä krapulassa kuunnellut. Alusta loppuun asti kuuntelin ja selitti asiat niin että maallikkokin tajuaa.
Kenelle laitetaan pakettia tulemaan?
En ole ite vielä automaatilla postittanut mutta ekan kerran jännitti että osaanko hakea serriä.
Mitäh, eikö söpö kissa kelpaa
Automaatilla postittaminen on lastenleikkiä, jos sen postitusilmoituksen täyttää etukäteen verkossa. Tarvitset vain vastaanottajan nimen, postinumeron (koko osoitetta ei edes tarvitse), hänen haluamansa smartpost pisteen ja hänen puhelinnumeron (jotta hän saa ilmoituksen paketin saapumisesta ja noutokoodin, daa). Noi ku täytät netissä postin palvelussa ja valitset pakettiautomaatit (lähetys ja vastaanotto), maksat lähetyksen, ni sen jälkeen saat koodin, jonka käyt näpyttelemässä sinne lähetyspaikan automaattiin ja siellä avautuu lokero minne viskaset lähetyksen. Pakettiin ei edes tarvitse laittaa mitään osoitetietoja, posti itse hoitaa sen katsomalla sen siitä lokeron tiedoista.
Öö, niin siis ei sun tarvi mitään siihen paketin kylkeen enää printtailla, jos netissä täytät tiedot, maksat lähetyksen ja viet sinne automaattiin. Postimies printtaa ite siihen sen tietotarran, ku se kaivaa sen lokeron tiedot, missä on ne tiedot mitkä sä verkossa täytit siihen lähetykseen.
Kyllä tuommoisilla väreillä sokeaksi tuleekin.
Siis oonks mä sokee vai eiks sen tossa pitäis näkyä
Saako muuten vastaanottaja tietää lähettäjän tiedot? Nehän kysellään kaikki lähettäjältäAutomaatilla postittaminen on lastenleikkiä, jos sen postitusilmoituksen täyttää etukäteen verkossa. Tarvitset vain vastaanottajan nimen, postinumeron (koko osoitetta ei edes tarvitse), hänen haluamansa smartpost pisteen ja hänen puhelinnumeron (jotta hän saa ilmoituksen paketin saapumisesta ja noutokoodin, daa). Noi ku täytät netissä postin palvelussa ja valitset pakettiautomaatit (lähetys ja vastaanotto), maksat lähetyksen, ni sen jälkeen saat koodin, jonka käyt näpyttelemässä sinne lähetyspaikan automaattiin ja siellä avautuu lokero minne viskaset lähetyksen. Pakettiin ei edes tarvitse laittaa mitään osoitetietoja, posti itse hoitaa sen katsomalla sen siitä lokeron tiedoista.
Jabadabaduu!! Kalexit reppuun ja tyttikselle dokaamaan
Otan osaa, tänään pitäs eukon kanssa maistella...
Menikö ilta hyvin, saiko rapulaa aikaseksi ja pillua ees?Pyys jäämään yöksi, mutta mulla koissut, nii en voinut Muuten kyllä sanoisin et aika kiva ilta Että kaiken jälkeen sitä voi lopulta, niin... siksi tänään on hyvä päivä
e: joops
Menikö ilta hyvin, saiko rapulaa aikaseksi ja pillua ees?
RIEHUM :,(Gorillalla on taas ihan omat simat mukana, sen pitäis judoa tota samaa työaikana ni koodia syntyis paremmin.
^ Kun foliohattu ei enää riitä
Mietin joskus noiden "verhojen" käyttötarkoitusta ja joku vastasi, että estävät lämpösäteilyä pääsemästä sisälle (=eli sisälämpötila ei nouse liian korkeaksi). Toki voihan tuolle keksiä tosiaan muutakin käyttöäItseasiassa naapuritalossa asuvan kanssa juttelin tänään. Toisella puolella, siis läpitalonkämppä - jotain muutakin... mutta antaapa olla kuvaukset tuolla. Käväisen kyllä lenkillä tänään tuolla ja vilkaisen, mutta kuvatukset saa jäädä. Jokainen saa harrastaa ihan mitä huvittaa, ja tuota ei ole edes yritetty peitellä.
Eikä se poliisikaan ole mikään vieras tuossa talossa, tietää muttei kiinnosta.
Mietin joskus noiden "verhojen" käyttötarkoitusta ja joku vastasi, että estävät lämpösäteilyä pääsemästä sisälle (=eli sisälämpötila ei nouse liian korkeaksi). Toki voihan tuolle keksiä tosiaan muutakin käyttöä
Leikkelin viimeyönä lettiä samaan kuosiin, jotenkin hiusten pituus oli kasvanut sen 50cm+. Tämähän siis puoliunissa.Ilmeeni kun tänään katsoin peilistä eilisen DIY hiustenleikkuun tulosta Eipä hätää tänään sain korjailtua. Monessakin mielessä
Leikkelin viimeyönä lettiä samaan kuosiin, jotenkin hiusten pituus oli kasvanut sen 50cm+. Tämähän siis puoliunissa.
Unissani leikkasisin hiuksia, kone hirtti kiinni ja letti oli kasvanut sen 50cm jossain välissä. (Tätähän ei siis koskaan tapahtunut).Miten ihmeessä sait +50cm lisää, vai oliko joku typo
Mä oli jo kohtuu jurrissa, aurinko oli jo laskenut joten auton puunaaminen loppuun jäi valosta johtuen tähän päivään, ja sitten kylppärissä väärä valaistus ja mä blondina en oikein nähnyt kai mitä tein
Kelatkaa et nää mokuttajat elää näin joka päivä!