Edelleen ei mikään tekoälykiihdytys. DLSS:n suorituskyky ei tule yhtään mistään muusta kuin matalasta renderöintiresoluutiosta.
Puhumattakaan siitä kuinka naurettavia nuo väittämäsi lukemat ovat.
Esimerkiksi ComputerBasella on ihan oikeitakin lukuja tarjolla, ja nämä siis nimenomaan vain NVIDIAn raudalle tehdyillä peleillä:
1440p / 4K suorituskyky ilman RT vs RT
RTX 3080: 100 > 73% / 100 > 66%
RTX 3070: 100 > 65% / 100 > 67%
RX 6800 XT: 100 > 51% / 100 > 53%
RX 6800: 100 > 49% / 100 > 53%
AMD Radeon RX 6800 XT im Test: Die Taktraten, Benchmarks in Full HD, WQHD sowie Ultra HD und Raytracing / Testsystem und Testmethodik
www.computerbase.de
Vaikka tämä on väittelyketju, niin nyt on syytä ruveta perustamaan niitä viestejä vahvemmin todellisuuteen.
Toivon ettei kuvanhuononnustekniikat yleisty, ei se tarkoita että haluaisin niitä kieltää.
Yleistyessään se on ikävän kaltevalla pinnalla mitä kilpailutilanne voi ajaa vielä ikävämpään suuntaan. Niin kauan kuin se pysyy kourallisessa sponsoroituja pelejä siitä ei ole samanlaista pelkoa.