io-techin testeihin vielä palatakseni niin saatiin ihan päivää ennen 6800 XT ja 6800 julkaisua useampia pelejä Dirt 5, Godfall, Assassin's Creed Valhalla, Watch Dogs: Legion ja CoD Black Ops.
Näistä Godfall vaikutti pelinä vähiten kiinnostavalta, tuskin otetaan mukaan. Cod puolestaan vakuutti, tulossa mukaan testeihin. Cyberpunk 2077 vielä tietysti mukaan joulukuussa.
Toisin kuin esim. TPU joka ajaa läpi valmiin testiskriptin (eivät itse pelaa pelejä, ja tästä syystä voivat ottaa mukaan runsaasti pelejä, kun skrpti jauhaa ja itse voi tehdä jotain muuta), meillä jokainen peli pelataan itse ja samalla tehdään havaintoja todellisesta pelikokemuksesta, jotka otetaan huomioon artikkeleita kirjoittaessa (ajureiden toimivuus, eri pelien käyttäytyminen, jne)
Lisäksi ajamme kaikki testit uusiksi melko matalalla kynnyksellä koska tulokset voivat muuttua melko pienestä (käyttöjärjestelmä, ajurit, pelit päivittyy koko ajan) ja kun erot ovat pieniä niin 1-2 fps johonkin suuntaan tekee tulosten esittämisestä mahdotonta. TPU ja Guru3d esim. käyttävät samoja tuloksia artikkeleissa välillä todella pitkään, kuukausia tai jopa vuosia.
Kun mukaan otetaan vielä absurdit aikataulut artikkeleiden tekemiseen, meidän täytyy todella tarkasti tasapainoilla sen suhteen mitä näytönohjaimia testataan ja kuinka monella pelillä. Ei siis johdu pelien määrä siitä, ettei viitsittäisi, vaan ei yksinkertaisesti pystytä laajemmin (järkevämpää olisi tehdä nykyistä suppeammin, mutta se on eri tarina se)