Virallinen: NVIDIA vs AMD (vs Intel) keskustelu- ja väittelyketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Sitä sopii kysyä pelinkehittäjiltä.

Tuosta kun oli aiemmin puhetta että voiko rajoittaa toimimaan vain Nvidian korteilla... Näköjään voi puolin ja toisin. Aika surullista jos alkaa mennä pelit siihen että toimii vaan sen valmistajan korteilla kaikki ominaisuudet joka on maksanut pelinkehittäjälle. (ainakin julkaisussa, nähtävästi esim Godfall peliin tulee myöhemmin tuki myös Nvidian korttien säteenjäljitykselle)
 
Tuosta kun oli aiemmin puhetta että voiko rajoittaa toimimaan vain Nvidian korteilla... Näköjään voi puolin ja toisin. Aika surullista jos alkaa mennä pelit siihen että toimii vaan sen valmistajan korteilla kaikki ominaisuudet joka on maksanut pelinkehittäjälle. (ainakin julkaisussa, nähtävästi esim Godfall peliin tulee myöhemmin tuki myös Nvidian korttien säteenjäljitykselle)
Siis totta kai rajoittaminen mahdollista on, sitä ei vain ole oletettu tehtävän standardinmukaisilla peleillä (kuten nähdään siitä että vanhemmat DXR-pelit toimivat Radeoneilla)
 
Siis totta kai rajoittaminen mahdollista on, sitä ei vain ole oletettu tehtävän standardinmukaisilla peleillä (kuten nähdään siitä että vanhemmat DXR-pelit toimivat Radeoneilla)
Niinpä... Mutta nyt alkaa merkit viittaamaan siihen että noita rajoituksia alkaa pelitalot tehdä.
Se ei paljoa lohduta jos vaikka muutama kuukausi julkaisun jälkeen lisätään toisellekkin tuki. Suuri osa on pelin jos siihen mennessä pelannut ja harva pelaa kahteen kertaan yksinpelejä läpi...
 
Niinpä... Mutta nyt alkaa merkit viittaamaan siihen että noita rajoituksia alkaa pelitalot tehdä.
Se ei paljoa lohduta jos vaikka muutama kuukausi julkaisun jälkeen lisätään toisellekkin tuki. Suuri osa on pelin jos siihen mennessä pelannut ja harva pelaa kahteen kertaan yksinpelejä läpi...
Tosin CD Projekt Red on erikseen jo sanonut että toimii kaikilla DXR-näyttiksillä, jossain oli puhetta että nuo "RT suositukset" on DLSS päällä ja siksi vain NVIDIA
 
Ilmeisesti conffitiedostosta voi laittaa Godfallin DXR-efektit päälle myös RTX korteilla.

Videon laatu aivan tuubaa edit: Laatu oli 360p, nyt 1080p, description kentässä ohje



Ja pyörii paremmin DXR päällä :hmm:

I presume either VRS is tied to the same boolean variable in the GameUserSettings.ini file or DXR shadows are more efficient than traditional rasterization based methods. Or both.

GPU: RTX 3090
DXR Enabled: 89.8 FPS
DXR Disabled: 81.9 FPS
 
Viimeksi muokattu:
Ilmeisesti conffitiedostosta voi laittaa Godfallin DXR-efektit päälle myös RTX korteilla.

Videon laatu aivan tuubaa edit: Laatu oli 360p, nyt 1080p, description kentässä ohje

Ja pyörii paremmin DXR päällä :hmm:
Katsomatta videota varmistiko vertailemalla Radeoniin että säteenseurantasetit myös varmasti toimivat niin kuin pitää?
 
Tosin CD Projekt Red on erikseen jo sanonut että toimii kaikilla DXR-näyttiksillä, jossain oli puhetta että nuo "RT suositukset" on DLSS päällä ja siksi vain NVIDIA
Tää on vissiin tän hetkinen CD project red kuva laitevaatimuksista?
EnRy17kW4AEjPou.jpg


Toivottavasti saavat yleensäkkin nuo valmistajat jatkossa ajettua jotain standardi juttuja noista, ettei kuluttaja ole se joka joutuu hankalaan väliin.
 
Ilmeisesti conffitiedostosta voi laittaa Godfallin DXR-efektit päälle myös RTX korteilla.

Videon laatu aivan tuubaa edit: Laatu oli 360p, nyt 1080p, description kentässä ohje



Ja pyörii paremmin DXR päällä :hmm:

Kunhan ei olisi "vahingossa" hidastettu nvidian rautaa rasterointimoodia käytettäessä
 
Kunhan ei olisi "vahingossa" hidastettu nvidian rautaa rasterointimoodia käytettäessä
Näyttäisi ainakin TechSpotilla käyttäytyvän suht odotetusti, 4K:lla 3080 ja 6800XT tasoissa, 1440p:llä 6800XT 3080:n ja 3090:n välissä (ilman RT:tä siis)
 
Kertokaas tyhmälle kun jimmsiltä tuli toi pelibundle koodit codia ja now ohjelmiin niin vaatiko se et 3080 kortti on kiinni kun menee nvidian sivustolle vai voiko sen tällä nykysellä käydä lunastamassa? Olin lukevinani aikasemmin 18.9 ostettun kortin mukana olevissa tiedoissa oli et pitää olla kortti kiinni (3080), että voi lunastaa noi ?
 
Kertokaas tyhmälle kun jimmsiltä tuli toi pelibundle koodit codia ja now ohjelmiin niin vaatiko se et 3080 kortti on kiinni kun menee nvidian sivustolle vai voiko sen tällä nykysellä käydä lunastamassa? Olin lukevinani aikasemmin 18.9 ostettun kortin mukana olevissa tiedoissa oli et pitää olla kortti kiinni (3080), että voi lunastaa noi ?
Yleensä nuo on tehty niin että pitää olla kortti kiinni.
 
Ainakin AMD:n prosulla (5800x) kirjaudut heidän saitilleen, syötät koodin ja saat koodinpätkän (.sh tai .exe) riippuen millä laitteella sinne menit (itse menin Linux läppärillä joten sain .sh tiedoston). Sitten tuo koodi pitää ajaa koneella jossa se kortti on kiinni niin sitten peli näkyy aktivoitua AMD:n sivulla josta sitten saat sen pelin (tai varmaan serialin, mutta et vielä jos ko. peliä ei ole vielä julkaistu).

AMD:lle valtavat aplodit siitä että homma toimii linuxilla myös suorilta.

Olettaisin että NVIDIAn systeemi on samankaltainen.
 
Ilmeisesti conffitiedostosta voi laittaa Godfallin DXR-efektit päälle myös RTX korteilla.

Videon laatu aivan tuubaa edit: Laatu oli 360p, nyt 1080p, description kentässä ohje



Ja pyörii paremmin DXR päällä :hmm:

Joku amdrtshadows.dll tiedosto tuon pelin tiedostoissa ainakin on, tiedä sitten mikä sen funktio on.
 
Kertokaas tyhmälle kun jimmsiltä tuli toi pelibundle koodit codia ja now ohjelmiin niin vaatiko se et 3080 kortti on kiinni kun menee nvidian sivustolle vai voiko sen tällä nykysellä käydä lunastamassa? Olin lukevinani aikasemmin 18.9 ostettun kortin mukana olevissa tiedoissa oli et pitää olla kortti kiinni (3080), että voi lunastaa noi ?
Pelin lunastamiseen vaaditaan Geforce Experience ja se tarkistaa että kortti koneessa. Geforce Now koodi piti lunastaa jostain nettisivulta, Nvidia tili vaadittiin, mutta tuskin mitenkään tarkisti onko korttia vai ei ellei.

Joku amdrtshadows.dll tiedosto tuon pelin tiedostoissa ainakin on, tiedä sitten mikä sen funktio on.
Varmaan liittyy RT-efektiin juu. Kuulemma RT-varjot ja VRS tuki tullut päivityksenä pari päivää sitten ja molemmat toimii vain AMD:llä. Ellei sitten tosiaan tuo tubettajan kikka ole tosiaan toimiva.
 
Tosin CD Projekt Red on erikseen jo sanonut että toimii kaikilla DXR-näyttiksillä, jossain oli puhetta että nuo "RT suositukset" on DLSS päällä ja siksi vain NVIDIA
Se että toimii ei tarkoita että olisi pelattavissa.
Tai jos 1080p.llä tykkää pelata ja karsia niin kai sekin voidaan tulkita että "toimii"

Kunnon DLSS tukea vain niin pyörähtää kunnon asetuksilla 1440p/4K ja RT on.
 
Watch Dogsin lisäksi Unreal 4 pohjaisessa Boundary demossa ei näytä toimivan RT heijastukset kunnolla AMD korteilla tällä hetkellä.

 
Vähän syynäsin tota videota Godfall videota ja kyllä varjoissa eroa noiden kahden benchmark runin välillä.

Esim. still kuvat RT ON ajassa 1.53 vs RT OFF 5.29, kuvan vasemmassa alakulmassa puun varjo piirtyy kalliota vasten selvästi erilaisena.

shotit:

ON
Untitled.png

OFF
Untitled2.png
 
Viimeksi muokattu:
Tarvii toi bundle vielä kysyy jimmsiltä, on tää koko homma vitun sekavaa, miks ne lähetti sen koodilapun vaikka kortin saamisesta ole mitään tietoo, tai on, 1.5kk vähintään eteenpäin ja kun kyselin enemmän nii tuli selväks et joskus alkuvuodesta EHKÄ, saa 308å tuffii
 
Aika kaukana on peilistä. Tai sitte sulla on aika huonoja peilejä.
Hyvin heijastaa. Ei sen nyt aivan realistiselta tarvitsekaan näyttää, pelihän se on ja tähän peliin nämä efektit sopii paremmin kuin moneen muuhun.
Toivon vaan ettei nyt kaikkiin peleihin tule tämä peilivillitys. Jossain kaupunkisodassa näyttää esim. että kaikki autot on tullut juuri vahauksesta ja ikkunoihin asennettu peilikalvot.
Eli on näytettävä että RT:tä löytyy, realismin kustannuksella.
 
Aika kaukana on peilistä. Tai sitte sulla on aika huonoja peilejä.
Ei toi nyt huonolta näytä, mutta aika harva asfaltti on ihan noin tasainen. Turhan matala polycount noissa maastoissa IMO. Ei vissiin olis mahtunu enää 8Gt vrammiin jos olis tehny vähän paremman tosta.

Edit: se RT heijastus näyttää kyllä hyvältä, ei ole siitä kyse. Liian (legacy)konsolioptimoitu maailman polycount on se ongelma. Saisivat tuoda tuohon jonkun 16Gt vram world model packin.
 
Viimeksi muokattu:
Ei toi nyt huonolta näytä, mutta aika harva asfaltti on ihan noin tasainen. Turhan matala polycount noissa maastoissa IMO. Ei vissiin olis mahtunu enää 8Gt vrammiin jos olis tehny vähän paremman tosta.

Edit: se RT heijastus näyttää kyllä hyvältä, ei ole siitä kyse. Liian (legacy)konsolioptimoitu maailman polycount on se ongelma. Saisivat tuoda tuohon jonkun 16Gt vram world model packin.

Haluaisin nähdä sen asfaltin joka näyttää tuolta kuin tuossa kuvassa. Märkä asfaltti kyllä heijastelee mutta ei sekään tollanen peili ole. Joku järvi johon on tullut jokunen sentti jäätä vois päästä lähelle tuota joten jäälläkö tuossa pelissä suristellaan menemään mopon kanssa?

Kritiikkini kohdistuu siis täysin tuohon tiehen tai jäähän tai peiliin, muuten näyttää ihan hyvältä.

Tuossa videolla oli kyllä monta muutakin kohtaa jotka tökki vastaan liiallisen peilipintansa takia mutta mielestäni toi tie on kyllä pahin turn off.
 
No toki jos se juttu on että kaikki pitää näyttää peililtä.

Aika karseen näköstä sontaa.
Tuossa shotissa tien pinta näyttää omaankin silmään kyllä överiltä, mutta naurettavaa liioittelua sanoa että "kaikki näyttää peililtä" kun katsoo koko videon.

Hyvin paljon on maisemia joissa heijastuksia on harvakseltaan. Ja säteenseurannallahan tehdään tuossa muutakin kuin heijastukset.
 
Tuossa shotissa tien pinta näyttää omaankin silmään kyllä överiltä, mutta naurettavaa liioittelua sanoa että "kaikki näyttää peililtä" kun katsoo koko videon.

Hyvin paljon on maisemia joissa heijastuksia on harvakseltaan. Ja säteenseurannallahan tehdään tuossa muutakin kuin heijastukset.

Kun se ei ole vain toi shotti missä vedetään överiksi.

1605952887948.png

1605953018223.png


Siinä nyt pari lisää.

Niin ja on siellä hienojakin scenejä, en sitä kiellä. Mutta tuollaiset överit pilaa koko homman. Jos tuo on se RT idea tulevaisuuden peleissä, niin enpä halua kyllä moista kytkeä päälle.
 
Voihan se olla. Harmi, olisi se varmaan MADilla pyörinyt 1080p60 rimaa hipoen, TAA:n viimeistellessä kymmenen vuoden takaisen kuvanlaadun.

Mitenkäs Dirt 5 RT pyörii novideon korteilla? Viimeeksi kun kattoin niin aika pahasti tuli käkättimeen, että se on vähän silviisiin että kenen leipää syöt niin sen lauluja laulelet.

EDIT: Eli niitä neutraaleita RT toteutuksia odotellessa.
 
Mitenkäs Dirt 5 RT pyörii novideon korteilla? Viimeeksi kun kattoin niin aika pahasti tuli käkättimeen, että se on vähän silviisiin että kenen leipää syöt niin sen lauluja laulelet.

EDIT: Eli niitä neutraaleita RT toteutuksia odotellessa.

Roikutaan epätoivoisesti viimeisessä oljenkorressa.

Neutraalia RT-toteutusta löytyy varmasti jo vaikka 3dmarkeista.
 
Ei toi nyt huonolta näytä, mutta aika harva asfaltti on ihan noin tasainen. Turhan matala polycount noissa maastoissa IMO. Ei vissiin olis mahtunu enää 8Gt vrammiin jos olis tehny vähän paremman tosta.

Edit: se RT heijastus näyttää kyllä hyvältä, ei ole siitä kyse. Liian (legacy)konsolioptimoitu maailman polycount on se ongelma. Saisivat tuoda tuohon jonkun 16Gt vram world model packin.
Textuurit tietääkseni sitä vramia rohmii eikä polycount.
 
Textuurit tietääkseni sitä vramia rohmii eikä polycount.
Ehkäpä, mutta ei sitä muutakaan syytä keksi noin matalan laadun malleille kuin jotkut legacyrajoitukset. Kaikki hahmot ja esineethän on verrattaen korkealaatuisia PC versiossa.
 
Ehkäpä, mutta ei sitä muutakaan syytä keksi noin matalan laadun malleille kuin jotkut legacyrajoitukset. Kaikki hahmot ja esineethän on verrattaen korkealaatuisia PC versiossa.
PS4 ja Xbox One siellä on riippakivenä, tuskin ovat tehneet eri assetteja next-genille ja PC:lle, textuurien resoluutio voi toki olla vähän korkeampi.
 
Missä viimeisessä oljenkorressa?

No jos pitää rautalangasta vääntää, niin siinä ainoassa mutaisessa oljenkorressa, millä AMD ei huku välittömästi suohon. Paljonkohan AMD jää RT-peleissä keskimäärin? Sitä ei yksi Dirt pelasta. Mites 6800XT:llä ne muut RT-pelit? Vanhalle konsolisukupolvelle häviäviä resoluutioita TAA-suttuskaalattuna 60fps rimaa hipoen. Kuulostaa high-end näytönohjaimelta, juu. Modernilla kuvanlaadulla 11fps on varmasti mieltäylentävä pelikokemus ( saa täällä kai muutkin poimia kirsikoita ).

Karkkimarkki lienee tällä hetkellä parasta osviittaa neutraalista RT-suorituskyvystä. Sitähän sinä kaipasit..?
 
No jos pitää rautalangasta vääntää, niin siinä ainoassa mutaisessa oljenkorressa, millä AMD ei huku välittömästi suohon. Paljonkohan AMD jää RT-peleissä keskimäärin? Sitä ei yksi Dirt pelasta. Mites 6800XT:llä ne muut RT-pelit? Vanhalle konsolisukupolvelle häviäviä resoluutioita TAA-suttuskaalattuna 60fps rimaa hipoen. Kuulostaa high-end näytönohjaimelta, juu. Modernilla kuvanlaadulla 11fps on varmasti mieltäylentävä pelikokemus ( saa täällä kai muutkin poimia kirsikoita ).

Karkkimarkki lienee tällä hetkellä parasta osviittaa neutraalista RT-suorituskyvystä. Sitähän sinä kaipasit..?
Eiköhän sitä päästä ihmettelemään miten pärjää kun markkinoille saadaan lisää RT-pelejä missä on huomioitu muutakin kuin vain NVIDIAn sponsorirahat ja toteutus
 
Toivotaan. Käännän mielelläni kelkkani, jos AMD:n RT korjaantuu optimoinneilla ja heidän joskus tuleva skaalaus pärjää DLSS:lle. Muutoin kortit vaikuttavat oikein päteville.
 
Kyllä noihin top peleihin nvidian kortti on välttämätön jos haluaa pelta rt päällä. Esim cyberpunk mistä täälä puhutaan. Jos haluaa pelata rt päällä sen 100+ fps 1440p niin 3080 ja 4k niin 3090 (mieluiten ylikellotettu). Jos taas padilla pelaa 4k (60 fps) niin 2080 ti riittää varmaankin. RTX ON!
 
Jos haluaa pelata rt päällä sen 100+ fps 1440p niin 3080 ja 4k niin 3090 (mieluiten ylikellotettu). Jos taas padilla pelaa 4k (60 fps) niin 2080 ti riittää varmaankin. RTX ON!

Vai että ~10% nopeampi 3090 mahdollistaa yli kaksinkertaisen resoluution vrt. 3080. Juuh. Muutenkin vähän yläkanttiin lukuja. 4K & DLSS ≠ 4K.
 
Vai että ~10% nopeampi 3090 mahdollistaa yli kaksinkertaisen resoluution vrt. 3080. Juuh. Muutenkin vähän yläkanttiin lukuja. 4K & DLSS ≠ 4K.
Kyllä se isompi ero 3080 vs 3090 on kun 10% 4k. Sen takia mainitsin mieluiten ylikellotettu 3090, että erot olisi oikeasti todella huomattavia. 3090 strix 480w power limitillä vs joku perus 3080. Vaikkapa tuo sun zotac. Sitä kun vertaa kellotettuun 3090 strixiin niin kyllä voidaan varmaan puhua 20%+ eroista. No en mä nyt tiedä onko yläkanttiin lukuja. 2080 ti perus 4k 60 fps kortti. 3080 1440p beast. 4k 3090 (mieluiten kellotettu) kun asetukset optimoitu peli kun peli 100 fps vaikka RTX ON. Niin ja 2080 ti strix vs 3090 strix noin 50% ero. DLSS päällä tarkoitin. Mutta sehän on nvidian etu.
 
No jos pitää rautalangasta vääntää, niin siinä ainoassa mutaisessa oljenkorressa, millä AMD ei huku välittömästi suohon.

Edelleen mikä on se oljenkorsi?

Paljonkohan AMD jää RT-peleissä keskimäärin?

En tiedä, eikä kiinnosta koska RT suorituskyky verrattuna rasterointiin on edelleen surkea molemmilla. Siinä ei paljoa muutamat peilipelit pelasta.

Sitä ei yksi Dirt pelasta.

Se on ENSIMMÄINEN AMD:n raudalle "optimoitu" RT toteutus, se voi olla viitteenä tulevasta.

Mites 6800XT:llä ne muut RT-pelit?

Niin ne nvidian rahalla tehdyt kuten CP?

Toivotaan. Käännän mielelläni kelkkani, jos AMD:n RT korjaantuu optimoinneilla ja heidän joskus tuleva skaalaus pärjää DLSS:lle. Muutoin kortit vaikuttavat oikein päteville.

Se nyt on varsin selvää että nvidialla on enemmän RT suorituskykyä kuin AMD:llä, mutta sellaiset tulokset joissa AMD jää moninkertaisesti ilman että DLSS on päällä niin voidaan kyseenalaistaa että toimiiko se kyseinen toteutus AMD:llä oikein eli käyttääkö se edes sitä RT rautaa vai meneekö fallbackkinä.

Se että miten AMD:n kuvanpaskonta tekniikka pärjää nvidian kuvanpaskonta tekniikalle jää nähtäväksi, mutta se on selvää että pelintekijät ei rupea suuressa mittakaavassa 2 eri kuvanpaskonta tekniikka toteuttamaan, eli todennäköisesti se häviäjä tulee olemaan nvidia dlss kuvanpaskontansa kanssa ja jokin yleinen stantardi tulee tilalle jota sitten käyttää kaikki, mukaanlukien intel kunhan joskus omat korttinsa saa kuluttajille.
Ellei nvidia sitten avaa dlss:ä jolloin siintä voi tulla se stantardi.
 
Kyllä se isompi ero 3080 vs 3090 on kun 10% 4k. Sen takia mainitsin mieluiten ylikellotettu 3090, että erot olisi oikeasti todella huomattavia. 3090 strix 480w power limitillä vs joku perus 3080. Vaikkapa tuo sun zotac. Sitä kun vertaa kellotettuun 3090 strixiin niin kyllä voidaan varmaan puhua 20%+ eroista. No en mä nyt tiedä onko yläkanttiin lukuja. 2080 ti perus 4k 60 fps kortti. 3080 1440p beast. 4k 3090 (mieluiten kellotettu) kun asetukset optimoitu peli kun peli 100 fps vaikka RTX ON.

Miksi vertailet omenoita marenkeihin? Vertaa mieluumin Strixiä Strixiin sitten. 4K vaatii "vähän" enemmän lisäpotkua kuin 20% muutenkin jos meinaa vastaavalla suorituskyvyllä pelailla.

Mikään kortti ei selviä 4K säteenseurannassa juuri missään pelissä oikein mitenkään. DLSS erikseen, mutta silloin renderöintiresoluutio tapaa olla jossain 2560x1440-3200x1800 haarukassa.

Edelleen mikä on se oljenkorsi?

:sdarra:

Dirt 5.

En tiedä, eikä kiinnosta koska RT suorituskyky verrattuna rasterointiin on edelleen surkea molemmilla. Siinä ei paljoa muutamat peilipelit pelasta.

Onhan se rasterointiin verrattuna. Amperellä RT-pelit kuitenkin pyörii ihan hyvin DLSS:n kanssa ja näyttävät paremmalle kuin perinteisellä skaalauksella. Tämä on jotain missä NVidia on täysin suvereeni tällä hetkellä.

Se on ENSIMMÄINEN AMD:n raudalle "optimoitu" RT toteutus, se voi olla viitteenä tulevasta.

Ehkä. Aina voi toivoa.

Niin ne nvidian rahalla tehdyt kuten CP?

Loppukäyttäjän kannalta ei ole mitään merkitystä, miksi suorituskykyyn X tittelissä Y on päädytty. Jos se NVidialla pyörii 50% nopeammin, niin se parempi kokemus on NVidialla. Jos homma menee loppujenlopuksi siihen, että RT-suorituskyvyssä pidemmän korren vetää aina kortti, jonka firma sponssasi peliä, niin sitten jatkossa vertaillaan sponssattujen pelien määriä noiden keskinäisen paremmuuden määrittelemiseksi. Taitaa NVidialta löytyä pari pennosta enemmän tuollaisiin hupeihin. Ei tuolle asialle yksi perusjamppa mitään mahda.

Se että miten AMD:n kuvanpaskonta tekniikka pärjää nvidian kuvanpaskonta tekniikalle jää nähtäväksi, mutta se on selvää että pelintekijät ei rupea suuressa mittakaavassa 2 eri kuvanpaskonta tekniikka toteuttamaan, eli todennäköisesti se häviäjä tulee olemaan nvidia dlss kuvanpaskontansa kanssa ja jokin yleinen stantardi tulee tilalle jota sitten käyttää kaikki, mukaanlukien intel kunhan joskus omat korttinsa saa kuluttajille.
Ellei nvidia sitten avaa dlss:ä jolloin siintä voi tulla se stantardi.

Tämä varmasti tapahtuu joskus. Nämä nykykortit lienee siinä vaiheessa jo SERriä. Katsotaan sitten asiaa uudelleen.
 
Loppukäyttäjän kannalta ei ole mitään merkitystä, miksi suorituskykyyn X tittelissä Y on päädytty. Jos se NVidialla pyörii 50% nopeammin, niin se parempi kokemus on NVidialla. Jos homma menee loppujenlopuksi siihen, että RT-suorituskyvyssä pidemmän korren vetää aina kortti, jonka firma sponssasi peliä, niin sitten jatkossa vertaillaan sponssattujen pelien määriä noiden keskinäisen paremmuuden määrittelemiseksi. Taitaa NVidialta löytyä pari pennosta enemmän tuollaisiin hupeihin. Ei tuolle asialle yksi perusjamppa mitään mahda.

Ja kukaan ei varmaankaan toivo että tällaiseen kisaan ryhdyttäisiin että kuka maksaa eniten pelifirmalle?

CP ei ilmeisesti jullkkarissa edes tue AMD:n korteilla RT:tä vaan tuki on tulossa myöhemmin. Tämä taas herättää hiukan kysymysmerkkejä siitä että onko siellä kuitenkin DXR:n lisäksi jotain nvidian omaa kiisseliä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 924
Viestejä
4 561 100
Jäsenet
75 066
Uusin jäsen
wilhelm-

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom